بازدید 3199

تریاک در پوشش بار میوه و تره‌بار

کد خبر: ۸۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 09 August 2018

دو قاچاقچی مواد مخدر که قصد وارد کردن 22 کیلوگرم تریاک به تهران را داشتند توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به دام افتادند.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با دستگیری دو قاچاقچی حامل مواد مخدر که قصد وارد کردن ماده مخدر تریاک به پایتخت را داشتند، گفت: در پی گزارشات مردمی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر ورود مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به تهران بزرگ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پایگاه چهارم پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، مشخص شد که دو قاچاقچی با استفاده از یک کامیونت ایسوزو در پوشش بار میوه و تره‌بار اقدام به قاچاق و ترانزیت مواد مخدر از استان کرمان به پایتخت کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از آنکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت، یک تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی شرق پایتخت جهت شناسایی حاملان مواد مخدر مورد نظر اعزام شدند و پس از چند ساعت گشتزنی در بزرگراه آزادگان موفق به شناسایی و دستگیری این دو نفر شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از دستگیری حاملان مواد مخدر پس از بررسی و بازرسی از کامیونت مورد نظر موفق به کشف 22 کیلوگرم تریاک شدند که در زاپاس خودرو جاساز شده بود.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: پس از بازجویی‌های به‌عمل آمده از این دو قاچاقچی، هردوی آنها جهت بررسی پرونده‌شان به دادسرا معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل