بازدید 5327

اجرای استندآپ کمدی برای میهمانان هتل آزادی

کد خبر: ۸۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 31 July 2018

حسن ریوندی استندآپ کمدین مشهور کشورمان، در هتل پارسیان آزادی برنامه استنداپ کمدی برگزار خواهد کرد.

به گزارش تابناک، این برنامه با همکاری سایت هتل یار (مرکز رزرواسیون هتل های ایران) و هتل پارسیان آزادی تهران در ۲۴مرداد ماه از ساعت ۲۲ الی ۲۴ برای مهمانانی که در هتل پارسیان آزادی اقامت دارند برگزار خواهد شد.

حسن ریوندی استندآپ کمدین، شومن و کمدین مشهور و محبوب کشور به خاطر اجرای برنامه های شاد، جذاب و متنوع شهرت زیادی دارد و در سالهای اخیر موفقیت های بسیاری در برگزاری کنسرت های خنده در داخل و خارج از کشور داشته است به طوری بلیط های برنامه های ایشان اغلب در همان ساعتهای اول تمام می شود.

لیکن این بار میهمانانی که در تاریخ ۲۴ مرداد در هتل پارسیان آزادی از طریق سامانه هتل یار اقدام به رزرو اتاق نمایند این شانس را خواهند داشت که علاوه بر اقامت در هتل و صرف صبحانه عالی هتل بزرگ آزادی به صورت «رایگان» در استنداپ خنده حسن ریوندی شرکت کنند.

علاقمندان می توانند از طریق سایت هتل یار به آدرس www.hotelyar.com اقدام به رزرو اتاق در هتل پارسیان آزادی نموده یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02144666307 تماس حاصل فرمایند.

توجه فرمایید، برای دیدن برنامه، ابتدا به سایت هتل یار مراجعه فرمایید ، پس از انتخاب هتل آزادی تهران، تاریخ ورود را میبایست 24 مرداد یا قبل از آن و خروج 25 مرداد یا بعد از آن انتخاب نمایید.

برای ورود به برنامه واچر صادر شده از هتل یار را بصورت الکترونیکی یا چاپی همراه خود داشته باشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر