بازدید 36003
هزار و دویست و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

امام جمعه اصفهان: مگر می‌شود همه را کشت؟/استفاده بیش از ۳۰ میلیون ایرانی از فیلترشکن!/دستگیری چند جاسوس در اعتراضات دی ماه مشهد/علم‌الهدی: دشمنان ما چون خدا ندارند، در هر قدمی شکست می‌خورند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دولت به ۱۴۰۰ نخواهد رسید/آخرین وضعیت پرونده مشایی از زبان وکیلش/جلوگیری ازفروش نفت ایران نقض قطعنامه سازمان ملل است ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 27 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

صادقی: بیش از ۳۰ میلیون ایرانی از فیلترشکن استفاده می‌کنند

محمود صادقی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال رفع فیلتر تلگرام، اظهار کرد: سیاست فیلترینگ، محدود کردن فضا، سانسور و اقداماتی از این قبیل با توجه به اینکه در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم محکوم به شکست است و فیلتر تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولا بستن و محدود کردن موجب تشدید و حساسیت می‌شود و حس کنجکاوی فرد را برای استفاده بیشتر تحریک می‌کند، افزود: در حال حاضر بیش از 30 میلیون ایرانی از ابزار فیلتر شکن استفاده می‎کنند که این مسئله مضرات زیادی را به دنبال دارد.

فومنی: با این روند دولت به ۱۴۰۰ نخواهد رسید

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات هم در پاسخ به این سوال که با این روند روحانی خواهد توانست دولت را تا 1400 اداره کند هم گفت: « والله من پیش بینی ام این طور نیست. من با این روند فکر نمی‌کنم آقای روحانی بتواند. مگر اینکه آقای روحانی بتواند تغییر و تحولات اساسی انجام دهد. یعنی یک خانه تکانی از سطح مدیران گرفته تا معاونین تا وزرا انجام بدهد. یعنی باید تمام سیستمش را عوض کند. یعنی اگر نکند یک فاجعه بسیار بزرگی کشور ما را تهدید می‌کند. وقتی تهدید شویم که فقط برای آقای روحانی نیست . ما الان کشورمان با چالش بزرگی روبرو است. یکی از این چالش ها خدشه دار شدن اعتماد عمومی است. ما الان اعتماد عمومی را از دست دادیم.»

جزئیات درگیری در پرواز مشهد – نجف

روز گذشته خطر از سر مسافران پرواز مشهد به نجف هواپیمایی العراقیه گذشت. خلبان و کمک خلبان این پرواز در ارتفاع ۳۶ هزارپایی با یکدیگر به مشاجره پرداخته و اقدام به زد و خورد کردند و در همین حین هواپیما برای دقایقی بدون حضور آن‌ها پرواز کرد. در نهایت با دخالت گارد امنیت پرواز و سایر خدمه، این مشاجره پایان یافت و هواپیما با هدایت خلبان در مقصد فرود آمد. گفتنی است، خلبان و کمک خلبان این پرواز از کار معلق شدند

جزئیاتی جدید از اغتشاشات ۷دی در مشهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درباره اغتشاشات دی ماه 96 در مشهد گفت: افرادی که بعد از اغتشاشات « ۷ دی» به کمک گزارش‌های مردمی شناسایی و دستگیر شدند تعدادی جاسوس بودند که برای خارج از کشور فعالیت می‌کردند و فعالیت‌شان در راستای اغتشاشات « ۷ دی» بود.

آخرین وضعیت پرونده مشایی از زبان وکیلش

وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی می‌گوید موکلش در انتقاد به عملکرد برخی مسئولان دستگاه قضایی، متهم به تبلیغ علیه نظام شده و به رغم پیگیری‌های مکرر، امکان مطالعه پرونده را پیدا نکرده است.عادل حیدری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده اسفندیار رحیم‌مشایی اظهار کرد: پس از پایان رسیدگی در دادسرا و صدور کیفرخواست، دیگر هیچ امکانی برای مطالعه پرونده یا دسترسی به آن فراهم نشده است و به رغم پیگیری‌های مکرر هنوز امکان مطالعه پرونده یا ملاقات با موکل را پیدا نکردم.این وکیل دادگستری افزود: موکلم پس از آتش زدن حکم صادره علیه حمید بقایی در مقابل سفارت انگلستان، بازداشت شد و قریب به چهار ماه است که بازداشت وی ادامه دارد و نتیجه اعتراض به بازداشت، تایید قرار ابقاء بازداشت بوده است در حالیکه به دلیل ختم تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست در موضوعات مربوطه، قاعدتاً می‌بایست موکل آزاد می‌شد و تدوام بازداشت وی دیگر دلیلی ندارد.وکیل مدافع اسفندیار رحیم‌مشایی در پاسخ به این سئوال که پرونده موکلش نزدیک به یک ماه است به دادگاه انقلاب ارسال شده و در مورد زمان تشکیل جلسه دادگاه و تاریخ آن، مطالبی در برخی رسانه‌ها عنوان شده است، گفت: به عنوان وکیل آقای مشایی، هنوز نمی‌دانم پرونده به کدام شعبه ارجاع شده است و مراجعاتم به منظور کسب خبر از وضعیت پرونده هنوز منتج به نتیجه نشده است.حیدری اضافه کرد: تا این لحظه به عنوان وکیل پرونده از آن بی اطلاع هستم بنابراین چگونه ممکن است رسانه‌ها از پرونده خبر داشته باشند و چنین مطالبی را بیان کنند؛ لذا توصیه می‌کنم تمام این مطالب شایعه‌ای بیش نیست و امیدوارم دادگاه انقلاب هر چه سریعتر وضعیت پرونده را روشن و رسیدگی‌ها انجام شود زیرا عمر یک انسان در حال سپری شدن در زندان و در چنین شرایطی دستگاه قضایی حداکثر توان و تلاش خود را می‌بایست مصروف دارد تا وضعیت زندانی هر چه سریعتر مشخص شود.

قائم‌مقام آیت‌الله جنتی چگونه انتخاب می‌شود؟

عضو هیئت‌رئیسه مجلس روند چگونگی انتخاب جایگزین قائم‌مقام شورای نگهبان را تشریح کرد. اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم از انتخاب یک عضو حقوقدان شورای نگهبان در هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه در هفته جاری اسامی 3 حقوقدان را برای جایگزینی آقای علیزاده، قائم‌‌مقام فقید شورای نگهبان به مجلس معرفی کرد، از میان آنها یک نفر برای عضویت در شورای نگهبان انتخاب می‌شود.د.

روحانی تغییر نکرده است

مرتضی بانک: رئیس جمهور دولت دوازدهم همان آقای روحانی دولت یازدهم است و تغییری نکرده است.مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به کسانی که مدعی هستند روحانی مواضع خود را در حوزه سیاست‌خارجی اصلاح کرده است، گفت: افکار، اعتقادات، نظرات و برنامه های کسی به سادگی تغییر نمی‌کند.

علم‌الهدی: دشمنان ما چون خدا ندارند، در هر قدمی شکست می‌خورند

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تاکید کرد: چهل سال است دنیای استکبار به دنبال براندازی است و در هر عرصه‌ای وارد می‌شوند، با شکست فاحش روبه‌رو می‌شود و این در حالی است که آنها از نظر تجهیزات با ما قابل مقایسه نیستند. چون ما خدا داریم و دشمنان ما خدا ندارند، آنها در هر قدمی شکست می‌خورند و در برابر در هر حرکتی بینی‌شان به خاک مالیده می‌شود.

جلوگیری ازفروش نفت ایران نقض قطعنامه سازمان ملل است

خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم سید حسین موسویان، تحقق عملی مواضع اخیر ایران و آمریکا در قبال یکدیگر را به معنای مرگ برجام و همچنین موجب رویارویی نظامی دو طرف دانست و یادآور شد که هرگونه اقدام واشنگتن برای بلوکه کردن فروش نفت ایران، نقض آشکار قطعنامه 2231 سازمان ملل در مورد برجام است.

رابطه دولت با اصلاح طلبان در وضعیت اتحاد-انتقاد است

یک فعال اصلاح طلب، رابطه دولت با اصلاح طلبان را در وضعیت «اتحاد - انتقاد» دانست و گفت: این اتحاد تا زمانی که مصالح عمومی کشور تامین می شود باید حفظ شود.«علی رضا علوی تبار»درباره اظهارت برخی اصلاح طلبان برای عبور از روحانی، گفت: روحانی و ترکیب غالب هیات وزیران از آغاز نیز مدعی اصلاح طلبی نبودند و با توجه به پیشینه، اندیشه و عملشان چنین چیزی قابل طرح نبوده است.وی در توضیح چرایی دلیل دفاع اصلاح طلبان از روحانی افزود: کشور در بحران های خطرناکی گیر افتاده و فقط روحانی بود که در مقایسه با سایر نامزدها می توانست کشور را از این بحران های خطرناک خارج کند؛ بنابراین از جریانی دفاع کردند که گر چه متمایز از خودشان بود اما برای حل بحران ها در آن شرایط بهترین انتخاب ممکن بود؛ اقدامات بعدی دولت نیز نشان داد که این تحلیل درست بوده است./ایرنا

مگر می‌شود همه را کشت؟
آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان گفت: نمی گویم روش درستی است که اینگونه سکه به فروش برود و اشتباهی در نحوه توزیع و فروش وجود داشته باشد، اما کسی خریده و کسی فروخته؛ من کجای این را مفسد بدانم؟ بعضی می‌گویند چرا اعدام نشده است. مگر می‌شود همه را کشت؟ با چه گناهی باید او را کشت؟ دولت اعلام می کند که برای تامین هزینه هایش سکه ها را می‌فروشد. این بالاخره یک راه کسب است. آن فرد پول سکه را داده است. پول داده که سکه خریده. پول دادن گناه است یا خرید و فروش حرام؟ آیا گفته بودند که فقط دو سکه بخرید و بعضی صد سکه خریده‌اند؟ سکه از کشور خارج نشده و داخل کشور است اما چرا گاهی علت رها می‌شود و معلول را دنبال می‌کنیم./فارس

زوایایی از قرارداد ترکمنچای تیام با استقلال
سرانجام مامه تیام از استقلال جدا شد. این بازیکن با توجه به قراردادی که توفیقی و افتخاری آن را تنظیم کردند در پایان فصل به نوعی تبدیل به بازیکن آزاد شد. به عنوان مثال بندی در قرارداد اوست که می گوید او در صورت پرداخت 200 هزار دلار در انتهای فصل می تواند از استقلال جدا شود. این بازیکن همچنین در قراردادش شرط کرده بود در صورت جدایی شفر، قراردادش یکطرفه فسخ می شود. بند عجیب دیگری هم در قرارداد او وجود داشت مبنی بر اینکه اگر پیشنهاد زیر 400 هزاردلار داشته باشد، بدون پرداخت هیچ مبلغی می تواند در نیم فصل امسال استقلال را ترک کند! این بند بدان معناست که او هر نیم فصل می توانست از استقلال جدا شود و به باشگاه دیگری برود./خبرورزشی

اصلاح‌طلبان هسته سالم تشکیل دهند به جای هسته سخت و نرم
محسن صفایی‌ فراهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره طرح موضوع هسته سخت اصلاحات یا اصلاح اصلاحات گفت: من با هر اقدام غیر دموکراتیکی مخالف هستم؛ یعنی اگر قرار است هر اتفاقی رخ دهد باید نهادهای اصلاح‌طلبی در آن مشارکت داشته باشند و هر هسته‌ای بخواهد به‌وجود آید باید جمیع نظرات در آن دخیل باشد. چون کار دیگری انجام شود باز هم انتصابی می‌شود. هر نهاد انتصابی امروز جواب نمی‌دهد؛ یعنی امروز تنها نهادی که انتخابی باشد و براساس یک مکانیزم جمعی و با خرد جمعی انتخاب شده باشد، می‌تواند جواب دهد. بدیهی است که اگر هسته سالمی به‌وجود آید و تلاشش در جهت اعتلای اصلاح‌طلبی در کشور باشد می‌تواند به مردم در شرایط کنونی امید بیشتری دهد. من می‌گویم که اگر قرار است هسته‌ای هم شکل بگیرد باید براساس یک مکانیزم انتخاباتی باشد. نمی‌شود که عده‌ای را شما خودتان بچینید؛ حالا چه این چهره‌ها جوان یا شاخص باشند. امروز جامعه به قدری از طریق فضای مجازی اطلاعات دارد که به راحتی افراد شناخته می‌شوند و مردم شناخت کافی نسبت به آنها دارند، بنابراین می‌توان با یک انتخابات منطقی یک هسته متشکل را به وجود آورد که بیاید و روی جریان اصلاح‌طلبی کار موثر انجام دهد.از این بعد که قول‌های بی‌خودی به مردم داده شده و نباید این قول‌ها داده می‌شد. همان‌طور که گفتم مردم سیاسی نیستند، زمانی که به عنوان نمونه فردا می‌گویید که حقوق‌ها را اضافه می‌کنیم کاری به این ندارند که شما این قدرت را دارید یا نه، براساس این قول حساب باز می‌کنند. پس شمایی که دارید این قول را می‌دهید، باید ببینید که ابزار این قول دادن را دارید یا نه، بعد باید آن قول را بدهید. اگر ابزار اجرایی شدن آن قول‌ها را ندارید باید بدانید که دارید در ذهن مردم نهال منفی می‌کارید. این باعث شده که مردم امروز مشکل داشته باشند. ریزش بدنه اصلاحات برای کشور ترسناک است که عملا به شرایطی می‌افتد که هیچ نیروی مومنی را در جامعه نمی‌پذیرد، آن رویکرد است که نگران‌کننده می‌شود. وعده‌های محقق نشده دولت آقای روحانی عمدتا سیاسی است؛ یعنی باز هم به شرایط مردم باز نمی‌گردد. به عنوان مثال فرض کنید که آقای مهندس موسوی یا آقای کروبی از حصر خارج شوند، خب خیلی خوب است اما مشکل مردم را حل نمی‌کند/ اعتماد.

اتهامات تند یک امام جمعه به رئیس فعلی و سابق بانک مرکزی
حجت الاسلام جدائی امام جمعه اسالم گفت: بالاخره بعد از کلی اعتراض و خراب کاری و به افتضاح کشیده شدن اقتصاد کشور مدیر کل بانک مرکزی عزل شد. بی‌هیچ ابراز شرمساری و عذرخواهی و متاسفانه دو دختر، دو پسر و همسر ایشان چند ماهی است مقیم استرالیا شده اند و احتمالا ایشان هم با کلی پرونده خراب به آنها بپیوندد آیا سیستم امنیتی ما هوشیار هستند؟ جالب اینجاست در چنین شرایط بحرانی کسی رئیس کل بانک مرکزی شده بود که ۲۳ سال پیش متهم اولین اختلاس بعد از انقلاب بود. امروز هم شخص دیگری مدیر کل بانک مرکزی شد که در سال ۹۳ ،۸۰ نماینده مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار عزل او از ریاست بانک ملی به خاطر عدم کفایتش شده بودند این انتخابها تدبیر کیست؟/ ایران

اگر ترامپ با ایران مذاکره نکند دق می‌کند
آصفی سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات: من بارها این را گفته ام که ترامپ عاشق مذاکره با ایران است. مذاکره با ایران برای ترامپ خیلی اهمیت دارد. اگر ترامپ با ایران مذاکره نکند دق می‌کند. او برای مذاکره با ایران به انواع و اقسام کارها دست می‌زند. /فرارو

اظهارات عجیب وکیل متهم جنجالی پرونده ثامن‌الحجج
موکلم تازه و پس از مطرح شدن نامش در رسانه‌ها از موضوع مطلع شده و اصلاً نمی‌دانست در این پرونده متهم است زیرا برای او هیچ احضاریه و اخظاریه‌ای ارسال نشده و دادگاه نیز این مسئله را تایید کرده است. بانک مرکزی که در پرونده ثامن‌الحجج، شاکی اصلی، در هیچ جای این پرونده از موکل من شکایت نکرده است و نامی از موکلم در شکایت بانک مرکزی وجود ندارد./تسنیم

جزئیاتی از دستور لاهه به امریکا درباره ایران
دیوان دادگستری بین‌المللی ۱۰ روز پس از دریافت شکایت ایران از آمریکا به خاطر اعمال تحریم‌های یک‌جانبه تاریخ برگزاری نشست استماع دلایل طرفین دعوا را اعلام کرد. آن طور که دیوان اعلام کرده ۴ نشست در ۴ روز متمادی (از ۵ الی ۸ شهریور) در لاهه برگزار خواهد شد تا درخواست ایران برای صدور قرار موقت علیه آمریکا را بررسی کند/ باشگاه خبرنگاران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱۲۹
جناب علم الهدی:
دشمنان خدا ندارند و مردم شون در رفاه هستند (جهت یادآوری: هر دلار آمریکا معادل با 95000 ریال می باشد!!)
دشمنان خدا ندارند و فساد اقتصادی ندارند و ما (در واقع برخی مسئولین ما) خدا دارند واختلاس میکنند

تابناک پیام رو چاپ کن
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
آیت الله اعلم الهدی
مسؤلان هم خدا را دارند
که باعث شده که مثل شاهان زندگی کنند
ما هم چون خدا رو نداریم در فلاکت و بدبختی زندگی میکنیم
ما چون خدا رو نداریم نمیتونیم یه شغل پیدا کنیم
ما چون خدا رو نداریم حق زندگی کردن مثل آدم رو
نداریم

جل الخالق
باربد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اقای علم الهدی اون بچه 12 ساله تویه ابادان خودکشی کرد هم لابد خدا رو نداشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
البته ما هم که خدا داریم در هر قدم داریم شکست می خوریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
امام جمعه اصفهان درست گفت
بانک مرکزی به دلیل مشکوک سقف خرید سکه و ارز اعلام نکرد
یک تصمیم فساد ساز که فروشنده یعنی بانک مرکزی باید اول محاکمه شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
چندسال قبل دو جوان بخاطر اخاذی پای دستگاه ای تی ام اعدام شدند!!!
آنوقت مدیران رانتی و امثال این راننده های مست اتوبان بابایی فقط جریمه و حداکثر مدتی زندانی میشوند!؟
تبعیض در اعدام ممنوع!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
کسی خدا را دارد که در عمل به مردم ظلم نکند و فساد و رانت و گرانی و کم فروشی نداشته باشد اگر دشمنان ما در ظاهر مسلمان نیستند ولی در عمل اسلام را اجرا می کنند و خدا هم با آنها است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
لازم نیست برای طرح وضعیت بد اقتصادی کشور خودمون جاهای دیگه دنیا رو بهشت تصویر کنید! اگر واقعا بهشت بود، اینهمه کارتن خواب و فقیر و بدبخت اونجا هم نبود! واقعیت ها رو ببینیم. سیستم فکری حاکم بر دنیا به بن بست رسیده! توی انگلیس و آمریکا میزان رضایتمندی از نخست وزیر و رییس جمهور در حدود 30% شده که عملا فاجعه اس، در فرانسه هم وضعیت ماکرون تقریبا مشابه هست. در ایتالیا ملی گراها قدرت رو به دست گرفتن و این وضعیت در اکثر کشورهای اروپایی مشهود هست. وضعیت اقتصاد ما هم که افتضاحه. نتیجه نسخه های اقتصاد لیبرالی دنیا رو با یک فاجعه مواجه کرده، ثروتها در اختیار چند درصد محدود و مشکلات اقتصادی گریبانگیر توده های مردم شده...
علی
| United Arab Emirates |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
هر که با شما نیست ، دلیل این نیست که خدا ندارد
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
از کجا معلوم که ما خدا داریم این همه اعتماد بنفس از کجا است
همه اش خرابی،اختلاس،بی کفایتی،اگرنکات مثبتی هم هست منتشر کنید
مردم ایران هم خدائی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اگر خدا مد نظر بود که اینطوری جو به سمت لیبرالها نبود و مد نبود هر چه هست از ایمان مردم به غیر خداست و ظاهرا خدا را موکل خود قرار داده اند
با مقدسات ما بازی سیاسی نکنید آنها بیشتر از ما به خداوند معتقد هستند ثروتمندترین مرد آمریکا خیرترین مرد جهان است وهشت آد درصد ثروت را وقف خیری کرده و برخی مسئولین ما از بیت المال مردم خود را ثروتمند تر می خواهند بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ای کاش از سرمایه گذاری های پشت پرده ی همان خیر ترین مرد جهان خیر داشتی .. کسی که روی راه های عقیم کردن گرسنگان داره سرمایه گذاری میکنه تا از افزایش جمعیت جهان سومی ها جلوگیری بشه ، روی محصولات کشاورزی ژنتیکی سرمایه گذاری میکنه تا بتونه روی بذرها هم کپی رایت بذاره و با شیوع سرطان از طریق بذرهای کشاورزی ، میلیاردها نفر از جمعیت فعلی کره زمین مخصوصا جهان سومی ها رو نابود کنه .. کسی که سهم بسیاری در پروژه انبار روز قیامت در اسکاندیناوی داره

ملت ظاهر بین و کم مطالعه ، بدبخته و زیر دست و پا له خواهد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ناشناس 1:51 شما که اهل مطالعه ای . یک نگاه به نرخ رشد جمعیت در جهان سوم هم بینداز . بدنیست اطلاعاتت بیشتر میشه .
بلهِ فقط ایرانیها خدا دارند! دیگر ملیتها خدا ندارند!!! عجب!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
دارن به این کیفیت که ما داریم نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
واقعاً عجب .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اگر خدا ندارند، بجایش عقل دارند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
جدی نگیر برادر من
جناب آقای علم الهدی شما مطمینی اونا خدا ندارند؟؟؟؟؟ . خوب الان چقدر وضعیت خوبی داریم؟؟ شما از بازار خبر دارید؟ قیمت ماشین رو میدانید چند شده.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
رفته ديده مطمئنه!!!! وضعيتمون هم خيلي خوبه شما ناراحتي .. ناراحتيت از جاي ديگست!!!! نه از بازار خبر ندارم چون اونجا حجره ندارم بدونم جهخبره اصلا بازار بع منچه!!!! نه از قيمت ماشينم خبر ندارم.. نيازي به ماشين نداره.. ماشين واسه من و شماست كه پر پرواز نداريم!!!!!!!!!!!!!!!!! جوابتو گرفتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
آقای علم الهدی تنها خدا دارد . اصلا خدا برای ایشان آفریده شده
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ایشون کلا از قیمت ها خبر ندارند. همه چیز آماده در اختیارشون هست. اصلا بازار نمی دونند چیه.
صحبتهای امام جمعه اصفهان در خصوص خرید وفروش سکه همان سخنان زیباکلام در چند هفته قبل است.....اما تفاوت عکس العملها نسبت به این سخنان دیدنیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اصل خرید و فروش ایراد ندارد. بلکه فرد خریدار مشکوکه.
و جالبه که همه ا
هم ازش دفاع میکنن.
راست میگن بگن چه کسانی و به چه میزان سکه خریدن با جزئیات هویتی.
مردم کاری به آدم های عادی ندارند بلکه ناراحتیشون رانت و فسادی است که باعث ثروتمند شدن عده ای محدود شده
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
امام جمعه اصفهان اصلا میدونه احتکار چیه و چه معنی میده؟؟
معلومه که روحانی تغییر نکرده. از اول هم همین طور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
درسته فقط رنگش تغییر کرده
اقای علم الهدی ایا خدا هم اختصاصی شده است مگر در قران کریم از حضرت عیسی و حضرت موسی نام برده نشده که شما فقط ایرانی ها را خوا پرست میدانید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
فقط بخش خودیها بقیه ایرانیان هم کافرند.
چرا هر کس که مخالف عقیده و نظر شماست کافر و خائن و ضد خدا مینامید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
همین عقیده پدر ملت رو در آورده
آقای امام جمعه اصفهان به مروم ایران و مردم دنیا که میرسید میخواهید همه را بکشید ولی در مقابل مفاسد اقتصادی نمیتوانید این کار را کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
فقط منتظرید امام جمعه مشهدیااصفهان یه جمله بگه تا حمله کنید بهش. چه خبرتونه؟ حالا اگه میگفتن طرف سکه زیادخریده ، مفسد اقتصادیه و باید اعدام بشه ، خدایی بازم بهش حمله نمیکردین؟ انصافم خوب چیزیه! حالا زود بریزین سر من ، یالا دیر میشه!
زدو رای داد به ضرر آمریکا کی میخواد اجراش کنه! منم از یکی از آقایون شکایت میکنم بر فرض محال که رای به نفع من بدن کی میخواد اجراش کن!
چه حرف هایی...ترامپ عاااااااااااااشق مذاکره با ایران است...!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
پروفسور منظورش عاشق ایران نیست.عاشق مذاکره است چون می تواند به اوباما بتازد که توپوئن دادی و من بدون پوئن مذاکره کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
عاشق مذاکره با ما نیست ، عاشق شکست دادن ماست که به امید خدا به گور خواهد برد.
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
بشین منتظر باش مذاکره کنه!!! دلتون خوشه
بله اقای امام جمعه میشود همه را کشت ولی نه کسانی که به تعداد زیاد سکه خریده اند بلکه اکثریت مردم ایران را که حتی پول خرید نان ندارند چه برسد سکه و دلار البته کشتن با زجر و عذاب
نمی فهمم یعنی چی دشمنان خدا ندارند ؟ پس خالقشون کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اونا احتمالا از زير يوته اي چيزي دراومدن.... خالق ندارن
آقاي علم الهدي اگر اجاره بفرمائيد همه خدا دارند
اقای علم الهدی می شود به سئوال من پاسخ دهید؟
ما که خدا داریم چرا :
گرانی داریم
اب نداریم
محاصره داریم
شغل نداریم
پولمان ارزش ندارد و...

ویا خدا از ما قهرش آمده است.
کسی که سه هزار تا سکه میخره پدر مردم در اورد ای کاش بخاطر گرانی هم اینطوری اعتراض میکردید
نمیدانم بگویم خوشبختانه و یا بدبختانه من کسی بودم که با پیامک و تلفن به همه کسانی که میشناختم توصیه به رای دادن به اقای روحانی میکردم ولی بعد از انتخابات متوجه شدم اقای روحانی کم کم حرفها و طرز فکر و عملشان عوض شد و من پیش دیگران شرمنده شدم
خ خ خ
دشمنان ما چون خدا ندارند، در هر قدمی شکست می‌خورند
منظور ایشان از ما کیا هستن
اتفاقن آمریکایی ها یکی از معتقد ترین و با ایمان ترین مردم دنیا در دین خود هستند. شما فیلم های هالیوددی رو نبینید. اکثریت مردم آمریکا انسان های بسیار شکرگذار ، مومن و زحمت کش هستند.
آمریکایی ها فعلا که تحریم هنا شروع نکردن همینطوری ارزش ریال هر روز داره پایین تر میاد وای به حال ما از اون روزی که تحریم های همه جانبه رو شروع کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
شما امریکا زندگی می کنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ممکنه منظورشون از دشمن همون مردم باشن .وگرنه تمام بچه هاشون کهآمریکا در حال تبلیغ خدا هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
متاسفانه بعلت مشکلات مالی و محدودیت های ویزا ارتباط ما با مردم جهان قطع شده . نه تنها در آمریکا بلکه در بسیاری کشورهای جهان انسانهایی زندگی میکنند که بسیار بیش از ما به خدا اعتقاد دارند . دروغ نمیگویند . ریا نمیکنند . فساد نمیکنند . . آنها خدا دارند .
با این وضعیت اداره محیط زیست، اقتصاد، روابط خارجی ، فرار نخبه ها و ثروت از کشور و هزاران مشکل عدیده مطمئن هستید که ما پیروزیم و دشمنان ما شکست خورده هستند؟
بابا منظور حضرت آقا این بوده که ما در کنف حمایت الهی هستیم و خدا در خطرات مسلمانان را هدایت و کمک خواهد فرمود و دشمنان بی دین ما از حمایت حضرت حق برخوردار نیستند. حالا شما هم فرصت تخریب پیدا کرده اید ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
خودشون به این وضوح حرف زده بعد شما منظورشون رو برای مردم شفاف تر میکنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
منفی ها خود گویایی همه چیز هستند.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
هميشه 4تا مثل تو هستن كه همه چي رو وارونه جلوه بدن... الهي شكر به بركت حضور امثال جنابهالي روز به روز مشکلات بیشتر میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
خب مشکل هم همینه که از مقدسات برای اهداف سیاسی استفاده میشه . خدا با ما هست و با اونها نیست یعنی چه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اشکنه خوردن زیاد توهم میاره
مگر میشود همه راکشت
به لطف وضعیت سلامتت اقتصاد که هرکالایی را میتوانند از
سطح کشور جمع کرده وانبار کنند اگرخودی باشند اشکالی ندارد پول داده وخریده اند نباید که انهاراکشت
خاتمی کجایی که دلار ۸۰۰ تومانی شده ۹۰۰۰ تومان خدا پدرت را رحمترکنه که ۸ سال ارامش اقتصادی و روانی رو برای ملت به ارمغان اوردی هر چند خواب افراطیون داخل و منافقین خارج نشین رو اشفته کردی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
فروش مفتی خاک اب نفت گاز..پلمپ هسته ی...پیش نویس تحریم ها ..رفتن پرونده هسته ی در شورای امنیت
و مشکلات فرهنگی اخلاقی جامعه...
همه از میراث های خاتمی جونته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ناشناس 2351 بهتره دهنت رو اب بکشی با این بی خبری و کم عقلی ات....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
زمان خاتمی یعنی دلار تکون نخورد دلار دویست تومنی کرد هشتصد تومن بهتر بری بخونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
تیم وزارت که همون تیم خاتمی است،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ما انرژی هسته ای که فعلا در حد باد هواست رو نخوایم عوضش آرامش و آسایش و رفاه بخواهیم کیو باید ببینیم؟؟؟؟میدونم که منتشر نمیکنی تابناک چون در مورد حق مسلم مردم یعنی امنیت و رفاه واسایش گفتم
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
بهترین دوره حکومت جمهوری اسلامی در زمان 8 ساله اقای خاتمی رقم خورد ، از هر نظر. ولی دلواپسان هر 9 روز برایش یک بحران ایجاد می کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
نکنه یادت رفته این دولت بنفش را تکرار میکنم خاتمی اورد وبا این حرفا میخواهید چی رو ثابت کنید....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
آقای ۲۳:۵۱ شما فکر کنم دچار مشکل حافظه شده اید!این مواردی که فر مودید همه از زمان جناب محمود خان شروع شد.البته به نظر من هیچ کدامشان بی عیب و نقص نبودند فقط درصد اشتباهشان با هم متفاوت بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ناشناس 23:51

اولین تله مذاکره و و زدن زیرش از طرف غربی ها از دولست خاتمی شروع شد

پلمپ توی دولت خاتمی شکسته شد
همون موقع پرونده ایران رفت زیر دست شورای امنیت

تحریم ها پیش نویسش در همان زمالن پایه ریزی شد

کرست فروش نفت گاز بصورت مفت توی اون دولت اجرا شد

خاک اب بماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
دلار در زمان خاتمی 1750 ریال بود و دو ماه قبل از رفتنش به 8000 ریال رسید
ذلنور نماینده قم در مجلس: ثابت شد فساد 3 هزار میلیاردی هیچ ارتباطی به احمدی نژاد ندارد
سایت .... چرا چند روره اینجور خبرا رو سکوت کردی؟

چقدر دروغ ب خورد ملت دادید
دشمنان خدا ندارند فساد و اختلاس هم ندارند !
وارد کردن خدا در این جریانات کار نادرستی است عمل انسانها در مقابل خدا ملاک است نه شعار وقتی گفته میشود کسی خدا ندارد یعنی انهارا خدا خلق نکرده خوب معنی این حرف چیست
ترامپ گفته: خاطر خوام حیرونم ، خاطر خوام ویرونم ، خاطر خواه اون شاه کلیدم
جناب علم الهدا من کشورهای غربی را نسبت به اعتقاد به خدا خیلی استوارتر میدانم البته شما ازمردم خبر ندارید .
تیتر مطلب درباره امام جمعه اصفهان خیلی بی انصافی و مغرضانه است.
با سلام
خطاب به امام جمعه محترم اصفهان و مسئولین....
اگر دولت کیسه برای جیب و اموال مردم ندوزه و....بیاد افرادی که چنین پول هنگفتی را دارند که میتونند اقتصاد یک کشور را یک شبه اینجوری ویران کنند را شناسایی کنه وبراشون امکاناتی برای تولیدات سود ده راه اندازی کنه که هم پولشون صرف تولید بشه و هم تورم به شکل افسار گسیخته بالا نره حمایت کنه نه اینکه کسی بخواد سرمایه گذاری کنه باید هفت خوان را بگذرونه که بعدش پشیمان بشه و پولو در بازار مسکن.دلار.طلا.وخودرو سرمایه گذاری کنه که مصرف کننده واقعی نتونه از هیچ کدوم آنها استفاده کنه و اقتصادمون میشه همینی که الان داریم میبینیم راهکارهایی برای برون رفت از این مشکل وجود داره که باید برای اجراش عزم جدی وجود داشته باشه و هم دل باشیم نه اینکه چوب لای چرخ سرمایه گذار بذاریم
خدا فقط واس ماست.همه چی واسه اوناست خدا رو بذارین واسه ما.
جناب صادقی
بهتره به جای حرفهای بیهوده مثل رفع فیلنر تلگرام و تهمت های بی دلیل و مغرضانه، کمی هم به فکر مشکلات مردم باشید البته اگر واقعا مردم براتون مهم هستند.
امام جمعه محترم تروخدا حرفی که میزنید اولا تفکر کنید
به فاصله دو ماه قدرت خرید مردم ۷۰در صد کم شده انوقت دشمن شکست خورده یعنی ما پیروز شدیم !
پاسخ به ناشناس 22:11 این پنج سال تفکر خاتمی در جریانه، تکرار می کنم به لیست امید رای دهید، تکرار میکنم به روحانی رای دهید، شهادت می دهم دولتی بهتر از این دولت نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
افسوس نخور با رئیسی یه چند ماه زود تر به این فلاکت می افتادیم
با این حساب، فقط 80 میلیون نفر که مردم ایران باشند خدا دارند.

و باز نتیجه می گیرم که تمام دنیا کافرند غیر از ما.

متاسفم برای خودم که در ایران بدنیا اومدم.

والله یه روز بی دغدغه سراغ نداریم.
سکه و دلار را مطرح میکنند تا گرانی مایحتاج مردم به فراموشی سپرده شود
جدی که چه ماهرانه عمل میکنند
من نمیدانم چرا بسیاری از اوضاع و وضعیت اقتصادی کشور گله مندند. مگر همین شما مردم نبودید که با در نظر گرفتن عملکرد دولت مجددا به او رای دادید. آقایان اصلاح طلب هم که بطور کل خود را از مسئولیت پذیری نسبت به روی کار آمدن این دولت مبرا می دانند. شما که می توانید، بگویید اصول گرایان کلا به این دولت رای دادند و آقای روحانی را بر مسند ریاست جمهوری نشاندند.
فقط اعدام مفسدین اقتصادی....
راست میگه دیگه.
چرا راه دور بریم.
همین تو کشور خودمون.
خیلی فرق است بین خدای این ملت مظلوم و خدای شما آقاها و آقازاده ها.
جناب علم الهدی:;کسی که خدا را میشناسد دروغ نمی گوید سر مردم کلاه نمی زارد کاری را که میتواند انجام دهد قول میدهد
ایا این عدالت است ؟
جناب علم الهدا دامت برکاته چهل سال است دنیای استکبار به ریش ما میخندد نفت ما را بهمراه مغز های متفکر و نخبه ها میبرد و در هر عرصه‌ای وارد می‌شوند موفق میشوند هر روز و هر سال هم شعار نمی دهند عمل میکنند و هر چند سال یکبار هم مسئولینشان عوض میشوند و چون مادام العمر نیستند فساد و رانت در کشورشان جایی ندارد آیا چون ما خدا داریم و دشمنان ما خدا ندارند آنها این همه رفاه دارند و مردمشان در آرامش زندگی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
یک نمونه از برکات این علم الهدی را با مثال بیان کنید!!
آنهایی که در اعتشاشات خ دی مشهد دستگیر شدند جاسوس بودند!!! بابا شما را بخدا اینقدر دروغ به خورد ملت ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
از نظر ایشون همه اغتشاش گرند مگر خلافش ثابت شود
دشمنان ما چون خدا ندارند، در هر قدمی شکست می‌خورند.!!!!
ممکن است بتوان به فرد یا افرادی اتهام خدا نا باوری زد ولی نمی توان گفت شیئی یا وجودی و موجودی بدون خدا خلق شده.
منظور آقای علم‌الهدی خیانت‌های ودشمنیهای سران دولت غرب است که هر کاری از دستشان بر آمد برعلیه انقلاب ایران انجام داده اند والحمد الله ایران سر بلند ازاین توطئه ها بیرون آمده است انشاالله خداوند شر مسوولین دو تابعیتی مانند آقایی که تازه حذفش کردن را بر دارد و به خانم بچه ها در استرالیا به پیونداند
جالبه امام جمعه اصفهان مدافع پولدارا شده؛بهتر بود مدافع توده فقیر مردم می بودید؛یعنی رضایت داره در عرض 2ماه یکی ثروتش دو و نیم برابر بشه ؛و بقیه که درصدشون اصلن قابل مقایسه نیست با اونایی که پیش خرید سکه(البته اونایی که تعداد بالا خرید کردند؛نه اونایی که 2 تا 10 تا حالا بگو تا 20 تا پیش خرید کردند)کردند نیست؛باید بدبخت بشن تو این شرایط اقتصادی
فومنی: با این روند دولت به ۱۴۰۰ نخواهد رسید:
اگه بیل گیتس هم مدیریت کشور رو در دست بگیزه تا بار روانی تحریم و خیال مردمراحت نشه بخدا چیزی درست نمیشه!!چرا نمیخواییم واقعیت رو قبول کنیم؟!

علم‌الهدی: دشمنان ما چون خدا ندارند، در هر قدمی شکست می‌خورند
بخدا خیلی دشمنا ما خیای با ایمان تر از ما هستن هم خودشون هم سیستم بانکیشون و وجدان کاریشون

اتهامات تند یک امام جمعه به رئیس فعلی و سابق بانک مرکزی:
اگر دردم یکی بودی چه بودی؟؟؟؟ مگه فق این آقا, آقازاده هاش اونور آبین؟؟؟همینه که تو فکر مملکت نیستن دیگه
آقاي ترامپ چندين بار است كه تلاش مي كند تا با ايران بصورت علني گفتگو كند و اين بخاطر اينست كه بعدا دست پر داشته باشد و بگويد چند بار با ايرانيها تلاش كردم گفتگو كنم ولي آنها نپذيرفتند و بهانه لازم را براي اقدامات بعدي عليه ايران داشته باشد.
جنتب اقای طباطبایی مهریه را کردند ۱۱۰ سکه که از کیفری می افتد حالا با سه برابر شدن سکه می دانید چه فاجعه ای ایجاد شده است. ایا مردم بدهکار نگهداری پول باد آورده چند نفر اند که ارز و ذخایر کشور را برای انها تخصیص بدهند لطفا منتشر نمایید. این همه قوه قصاییه و مجلس و ... کار کردند تا مهریه ۱۱۰ مانع پر شدن زندان با افراد بیچاره شود و هزینه کلانتری و دستگیری و زندان و زندان بانی کاهش یابد با ۱۱۰ سکه گنی تعدیل شد با گذشت یکی دو سال اقای طباطبایی حالا به جای ۱۰۰ میلیون باید ۵۰۰ میلیون تهیه کرد حصرتعالی ایا اینها را می دانید
یه روز گرگ به گله مشت محمد زد و اون فریاد زیاد آی گرگ آی گرگ. مردم دویدن خارج روستا دنبال گرگ. غضنفر که مریض بود نمیتونست دنبال گرگ بدوه گفت گوسفندایی که گرگ دریده رو سر میببرم تا حلال شه. اما اون شروع کرد به سر بریدن همه گوسفندا از جمله گوسفندای سالم. مشت محمد داد زاد آی گرگو ولش کنین غضنفرو بچسبین.
نمیشه همه راکشت اما یه تعدادیشونو میشه
تابناک شما هم از امدن احمدی نژاد ترسیدی؟ اگر نترسیدی پیام من را بگذار
اقای علم الهدی حتما صد دلاری امریکا را دیده ای حتما حتما صد دلاری را دیده ای اگر کمی زبان انگلیسی را بلد باشید می توانی روی اسکناس را بخوانی نوشته ما به خداوند بزرگ ایمان داریم چرامردم را به بی دینی و بی خدایی متهم می کنید . ایا اسلام و خدا با ثروت و رفاه مخالفند . وضع اکثریت مردم ما را ببینید با چه وضعی دارند زندگی می کنند و وضع مردم اروپا را ببینید که بقول خودتات خدا ندارند . لطفا در کلمات خودتان تجدید نظر کنید . حتما جمله یکی از علما بگوش شما خورده که 30سال قبل گفتند در کشور ما فقط حرف از اسلام است و در اروپا و امریکا به دستورات ان عمل می کنند .همه کافرند و فقط شما خداپرست و دیندار .
عجب !!!! مدیران با ناکارامدی خود مردم را خود بخود میکشند ؟!! دیگه نیازی نیست با اخلال گران اقتصادی به شدت بر خورد کرد آنهم به خاطر مردم؟؟!!دوتن سکه که چیزی نیست که با آن برخورد قهرآمیز شود؟؟!! و از آن سوال شود که اینهمه ثروت چگونه؟؟!! و برای چی ثروت را درجهت اخلال اقتصادی بکار میبرد؟؟!! اگر بهشون بر نخورد و قهر نکنن!!!
گفتنی است، خلبان و کمک خلبان این پرواز از کار معلق شدند??!!
همش همین؟! ببینم اگر این دو نفر تصمیم بگیرند کمی با هم شوخی کنند و چند تا پشتک وارو با هواپیما بزنند تکلیف چیست؟ اگر تصمیم به خودکشی بگیرند چه؟ می توانند برای تفریح سکنه هواپیما را هم با خود به جهان آخرت ببرند یا نه فعلا دست نگه می دارند؟ هواپیماهای ما خیلی پیشرفته و مجهز و با اعتبار بودند و گل بودند که به سبزه هم آراسته شدند
این کار در حد جنایت است و باید عاملان آن به اشد مجازات برسند تا عبرت شود وگرنه بعد از این ماجراهای شوخی های خلبان و کمک خلبان با مسافران و عملیات تفریحی تهیجی شان بیخ پیدا می کند حتی باید خانواده های آنها هم درگیر باشند و مثلا در صورت اقدام به چنین خبطی و یا خودکشی و سقوط هواپیما خانواده آنها دیه بدهکار شوند تا کسی جرات چنین شوخی با جان یک جمع را نداشته باشد
با سلام؛
چندنفر مفسد اقتصادی اعدام شده اند که حالا می گویندمگر می شود همه را کشت؟ دقیقا چندتا؟
شما نمیبینی، ما مردم عادی شکست میخوریم و هزینشو میدیم!
دیگه این جاسوسی خیلی نخ نما شده اقلا یک چیز جدیدی پیدا کنید!!!!!
صادقی: بیش از ۳۰ میلیون ایرانی از فیلترشکن استفاده می‌کنند


بفکراقتصاد مردم باش
جناب علم الهدا آیا خدا فساد و اختلاص و رشوه و خیانت و رانت خواری و ناکارامدی را دوست دارد؟؟؟؟؟؟ چون ما هر روز هم داریم به قله هی جدید در این زمینه ها نائل می شویم و در این شاخص ها هی پیشرفت می کنیم
دشمنان ما دزد و اختلاسگر ندارند.....
دشمنان خدا ندارن. ؟؟؟
تیتر تمامی اخبار ایران را باید گذاشت " در حاشیه"
به اصل مشکلات بپردازید شاید گشایشی شد، به اندازه کافی مشکلات داریم که به این حاشیه سازی ها توجه نکنیم
خطاب به آیت اله علم الهدی:
بی خدایان برق را کشف می کنند، تلفن را اختراع می کنند ، قدم در کره ماه می گذارند، واکسن بیماریهای مختلف را می سازند،با اینتر نت جهان را به یک محله تبدیل می کنند . آیا ادامه بدم؟...
اسم احمدی نژاد که میاد یه عده نزدیکه دیونه بشن یه عده خواب برشون حرام میشه بنازم به قدرتت مرد
محمود صادقی : "در حال حاضر بیش از 30 میلیون ایرانی از ابزار فیلتر شکن استفاده می‎کنند"

مشتی اگر این سی میلیون نفر از گرسنگی هم بمیرن بعضی ها به روی خودشون نمیارن.
خخخخ یارو بچه ش ساکن امریکا هست بعد اومده تو راهپیمایی میگه مرگ بر امریکا خخخخخ
آقای علم الهدی بهتر بود از پرونده ثامن الحجج حرف می زدید!!!!
شرايط حال حاضر ايران بهترين گزينه براي امريكا -روسيه وچين است فروش سلاح ميلياردي امريكا فروش نفت باقيمت بالاي روسيه وبدست گرفتن اقتصاد ورشكسته ايران توسط چين ودر نتيجه فقير تر شدن ملت ايران.................
نمیشود همه را کشت ولی میشود همه را آدم کرد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
خداوند همه ما را آدم کند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
اونوقت کی وظیفه خطیر آدم سازی را به شما داده است؟؟؟
عملکرد بی خدایان را با شما با خدایان مقایسه می کنم و فکر می کنم بعضا عجب ما را گرفته است
نباید همه را کشت و خوب خرید و فروش هم گناه نیست ولی اینکه شخصی با خرید 5000سکه که با هدف کنترل بازار و رفع نیاز مصرف کننده های واقعی وارد بازار شد بخواهد اختلال ایجاد کند این تخلف است هرچند خوب بهتر بود بانک مرکزی نیز روش فروش را اصلاح میکرد ولیکن باز دلیل نمی شود شخصی چند هزار سکه بخرد که قطعا بحث نیاز نبوده و هدف کسب منفعت بوده.
مرگ بر آمریکا
باباجان علمالهدا داره شوخی میکنه شماها چیتون شده چندین صفحه را سیاه کرده اید
حج آقا علم الهدا خدای آنها همین خدای ماست منتها آنها به خدا نزدیگترند
به خدای علم الهدا سوگند
امام جمعه اصفهان، لزومی به کشتن افرادی که سکه خریده اند نیست لطفا ابتدا اجازه دهید رانتخوران و دزدان بیت المال محاکمه و مجازات شوند سپس از خریداران کلان سکه سوال شود پول خرید سکه ها از کجا آمده است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها