بازدید 3413
۱

نقض حریم‌هوایی کره‌جنوبی ارسوی هواپیماهای روس

کد خبر: ۸۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴ 14 July 2018

کره جنوبی می گوید روز گذشته (جمعه) دو فروند هواپیمای روسیه چندین بار وارد حریم هوایی منطقه شناسایی دفاعی این کشور شده و حریم هوایی کره را نقض کرده اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این جنگنده ها دستکم چهار بار وارد حریم منطقه دفاعی این کشور شده اند.

ستاد کل ارتش کره جنوبی در بیانیه ای آورده است که هواپیماهای نظامی روس پس از هشدارها و اخطارهای نیروی هوایی این کشور منطقه را ترک کرده اند.

این بیانیه خاطر نشان می کند که پس از ورود این هواپیماها به این منطقه، جنگنده های کره جنوبی به پرواز درامده و به آنها اخطار داده اند تا منطقه را ترک کنند.

ستاد کل ارتش کره جنوبی تصریح کرده است در سال جاری میلادی جنگنده های روسیه بارها وارد این منطقه شده اند اما اولین بار است که دو فروند جنگنده مدل 'تی یو - 95 ' این کشور برای چهار بار در یک روز حریم دفاعی کره جنوبی را نقض می کنند.

ژاپن هم در طول دو سال گذشته اعلام کرده است شماری از بمب افکن های روسی به حریم هوایی این کشور وارد شده و جنگنده های ژاپن برای مقابله با آنها به حالت دفاعی درآمده اند.

این کشور افزوده است جنگنده های روسی، به حریم هوایی در اطراف توکیو نزدیک شده اند و برای همین جنگنده های ژاپن آرایش مذکور را به خود گرفته اند.

شبکه خبری 'ان اچ کی' ژاپن در گزارش خود آورده است جنگنده بمب افکن های 'تی یو ـ 95 ' و جنگنده های 'ایلیشین 98 ' این کشور وارد حریم هوایی اقیانوس آرام در نزدیکی ژاپن شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به ما ربطی دارد ؟ چرا ما خودمان را درست نمیکنیم ؟ در مورد مسائل فرهنگی اقتصادی خود ما مردم چه کرده ایم ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی