بازدید 4625

آمار و ارقام تیم ملی ایران در جام جهانی

کد خبر: ۸۱۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 27 June 2018

تیم ملی ایران با کسب 4 امتیاز بهترین نتیجه اش را در تاریخ جام های جهانی گرفت هرچند در نهایت از گردونه رقابت ها کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران در حالی به تهران بازگشت که می توانست یکی از تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی باشد. با این وجود تیم ملی در گروهی که با حضور اسپانیا، پرتغال و مراکش به گروه مرگ معروف شده بود با کسب یک برد و یک مساوی به مقام سوم دست یافت.

آمار و ارقام

تیم ملی ایران در رقابت های این دوره جام جهانی از سه بازی یک برد، یک مساوی و یک باخت به دست آورد. این تیم دو گل زد و یک گل خورد و در یک بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. تیم ایران در این رقابت های میانگین 0.67 گل زده و 0.67 گل خورده در هر بازی را از خود به جای گذاشت. نکته جالب درباره تیم ملی ایران که این تیم هر دو گلش یعنی 100درصد گلهایش را در 15 دقیقه آخر بازی ها به ثمر رسانده است.

تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها 21 شوت به سمت دروازه حریفان زد که 4 شوت از آن ها به هدف رسیدند. همچنین یک ضربه پنالتی، 3 آفساید، 5 کرنر ، 44 خطا انجام داد و 7 کارت زرد هم دریافت کرد.

بهترین ها

بهترین بازیکنان تیم ملی ایران از نظر دقایق بازی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان و سردار آزمون هستند که هرکدام 270 دقیقه برای تیم ملی به میدان رفتند. وحید امیری 266 و امید ابراهیمی با 261 دقیقه در رتبه بعدی بهترین های تیم ایران از نظر دقیقه بازی هستند. رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، امیر عابدزاده،پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده و مهدی ترابی در این دوره از بازی ها حتی یک دقیقه هم به میدان نرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی