بازدید 34542

پخش بازی ایران-اسپانیا روی پرده 1200 متری در ورزشگاه آزادی / درها بر روی مردم باز شد و مردم در ورزشگاه بازی را تماشا کردند + فیلم

پانزده هزار صندلی در این استادیوم برای نمایش این بازی اختصاص یافته بود و بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی روی پرده نمایش 1200 متر مربعی نمایش داده شد و یک تجربه منحصر به فرد برای گروه وسیعی از مردم رقم خورد و هیجانی به اندازه تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه کازان، در ورزشگاه آزادی وجود داشت.
کد خبر: ۸۰۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 20 June 2018

پس از حواشی فراوان، برای نخستین بار خانواده‌ها در استادیوم آزادی حضور یافتند و بازی تیم‌های فوتبال ایران-اسپانیا را بر پرده عظیمی که در استادیوم تعبیه شده، تماشا کردند و یک هیجان منحصر به فرد به اندازه هیجان ایرانی‌هایی که در ورزشگاه کازان حامی تیم ملی ایران بودند، در استادیوم آزادی ثبت شد.

به گزارش «تابناک»؛ پس از صدور مجوز شورای تامین استان تهران، استادیوم آزادی از روز گذشته (سه‌شنبه ۲۹ خردادماه) با نمایش بازی ایران و اسپانیا موافقت شده، هزاران قطعه بلیت به ارزش 15 هزار تومان فروخته شده و با توجه به میزان استقبال از بلیت فروشی، انتظار می‌رفت که از این اتفاق بی‌سابقه استقبال شود و مردم به صورت خانوادگی در ورزشگاه آزادی به تماشای این بازی حساس بنشینند.پخش بازی ایران-اسپانیا روی پرده 1200 متری در ورزشگاه آزادی / درها بر روی مردم باز شد و مردم در ورزشگاه مستقر شدند

پس از حضور شماری از مردم برای حضور در ورزشگاه اعلام شد که پخش این بازی در ورزشگاه لغو شده اما در نهایت با رایزنی‌های صورت پذیرفته و متکی بر مجوز وزارت کشور و شورای تامین استان تهران مجدداً زمینه برگزاری بازیها فراهم شد و درهای آزادی بر روی مردم باز شد.

در همین ارتباط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: «پلیس به منظور رعایت حال افرادی که از قبل اقدام به تهیه بلیت مسابقه فوتبال ایران ـ اسپانیا در ورزشگاه آزادی کرده بودند، با پخش این مسابقه در ورزشگاه آزادی موافقت کرد.»

بازی حساس ایران و اسپانیا، ساعت 22:30 امروز در ورزشگاه کازان شهر کازان روسیه برگزار شد و مسئولان امر تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این بازی را آماده کرده‌ بودند. با توجه به حواشی رخ داده و اینکه بسیاری از مردمی که بلیت این بازی را خریده بودند تصور کردند پخش بازی در آزادی منتفی است، بخشی از 15 هزار نفری که بلیت این بازیها را خریدند، تماشاچی این بازی در ورزشگاه بودند.

پانزده هزار صندلی در این استادیوم برای نمایش این بازی اختصاص یافته بود و بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی روی پرده نمایش 1200 متر مربعی نمایش داده شد و یک تجربه منحصر به فرد برای گروه وسیعی از مردم رقم خورد و هیجانی به اندازه تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه کازان، در ورزشگاه آزادی وجود داشت.

این تجربه تماشای خانوادگی فوتبال ممکن است مقدمه حضور بانوان در سایر بازیهایی باشد که مستقیماً در مستطیل سبز استادیوم آزادی برگزار می‌شود و اگر جو این بازی مناسب باشد، احتمال اینکه مسئولان برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مسابقات فوتبال متقاعد شوند، بسیار بالاست.

باید صبر کرد و دید ارزیابی ناظران و کارشناسان درباره این تجربه چیست و در ادامه به پیوست این اتفاق، چه رویدادهایی را شاهد خواهیم بود و آیا در ادامه بازی ایران-پرتغال نیز در ورزشگاه آزادی برای خانواده‌ها به نمایش در خواهد آمد یا این اتفاق برای اولین و آخرین بار در بزرگ‌ترین استادیوم ایران ثبت شد؟

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
خبرها حاکی از این است که لغو شد نمایش بازی
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
چرا مردم ایران رو دست کم میگیرید و .................
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
درود یر بر و بچه های تیم ملی.
عمو تابناک روسیه نه سوریه
باز شد بسته شد باز شد نه نه بسته شد حالا باز شد واقعا مسخرس
مردم را مسخره کردید یه بار پلمپ میکنید دوباره رفع پلمپ میکنید واقعا با خودتون چندچندید؟؟؟
اونا که مملکت رو عقب نگهداشتن، نه آمریکائی ها و نه اسرائیلی هان، خودمونیم. باعث خجالته.
عجب پس می گفتند بخاطر ضعف زیر ساخت های لازم لغو شده!دروغگویی به ملت تا کی؟؟؟؟
به حال مردم باید خون گریه کرد با این مسولین!
اگر به حقوق مردم و تماشاگران از زن و مرد با ضابطه احترام بگذاريم. خيلي ناممكن ها براي تيم ملي ممكن مي شود... قلب هاي مردم خوب را در يابيم. اين بازي باخت نبود بلكه نمايش غروز ملي با كمترين امكانات بود.... ماشاء الله.... ممنون
در بخشی از خبر نوشتید : احتمال اینکه مسئولان برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مسابقات فوتبال متقاعد شوند، بسیار بالاست.

یعنی مسئولان باید برای این مردم تصمیم بگیرند ؟ در کدوم قرن زندگی میکنیم ما ؟
جالبه همه جای دنیا رفتار مسئولین از رفتار مردمش نشعت میگیره اینجا برعکسه مردم باید زندگیشون رو بر اساس خواسته یک سری اقلیت بنا کنند
مشکل اصلي عده اي عقده اي هستش که عمدا با رفتارهاي خارج از عرف اينجور برنامه ها را با مشکل مواجه ميسازند عده اي از اراذل هستند که صرفا بمنظور الواط گري و تاثير گذاري و تحريک نيرروي اتتظامي در اين تجمعات دنبال ايجاد مشکل هستند
بالاخره خانواده ها در کنار هم توانستن فوتبال ملی رو در استادیوم تماشا کنند و لذت ببرندو هیچ کسی هم منقلب نشد!!!
با اون همه ستاره خودوشونو کشتن یه گل زدن اونم شانسکی. آفرین به بچه های ایران دمشون گرم
ای خدا . گناه نسل ما چیه که گیر اینا افتادیم؟
بهتر است برای شروع بازی های ملی حضور بانوان در ورزشگاه آزاد شود تا بیش از این مضحکه دیگران و خارجی ها نشویم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
زن با حیا هیچ وقت تو این اجتماع ها شرکت نمیکنه حالا هر پوششی که بخواد داشته باشه
حیف ازاین ایران که اندر خم کوچه نگهش داشتن.
ها ها ها ها.... ها ها ها ها
بهتره بگی برای اولین بار بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ...
برای اولین بار در 40 سال گذشته نه در طول عمر این ورزشگاه
خانواده ها رفتند بازی رو هم دیدند هیچ اتفاق بدی هم نیفتاد ,اعتقاداتشون هم متزلزل نشد,بعضی در این مملکت دوست دارند هر مساله عادی رو به بحران امنیتی تبدیل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
طرف یه بار مصرف کرده بود میگفت دیدین هیچ اتفاقی نیفتاد. الکی میگن آدم معتاد میشه.
یک کسی هم میگفت: ماهواره اومد توی این مملکت و هیچ اتفاقی نیفتاد!
یوزهای ایران بدون گل زده از جام جهانی فرار میکنن
این کارها همه زمینه سازی برای کشاندن خانومها به استادیوم است
اشتباهی که در اعطای گواهینامه و ترافیک وحشتناک در کشور به خانم ها روی داد
من از تابناک انتطار داشتم صحنه هایی از انهایی که دز ورزشگاه ازادی وسینما وپارکها که مسابقه را تماشا می کردند درلحظه میل کردن گل توسط دروازه ایران چه حالی داشتند که برای یک گل تصادفی مراکش 50 میلیارد تومان به بیت المال ضرر زدید واسا یش جامعه را در ان شب به هم زدندخیلی دلم میخواست قیافه های اینها را ببینم
تا همین الان هم برای اخلاق اقایون در استادیوم مشکل داریم وای به روزی که جمع خانم ها هن اضافه بشه
دارن فضایی ایجاد میکنن به اسم روشن فکری که بعدا مثل خیلی کارهای دیگه نمی تونن جمعش بکنن
سایت تابناک نظر من عین حقیقته چه بپذیرین چه نپذیرین و توهین نیست در هر اجتماعی که موازین اسلامی رعایت نشه و حد وحدود الهی و مرز بین محرم و نامحرم رعایت نشه اشکال شرعی داره در چنین اجتماع هایی شرکت کردن زن‌ها جایز نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار