بازدید 7481
فوری

سرمربی تیم ملی اسپانیا حریف ایران رسما اخراج شد

کد خبر: ۸۰۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 13 June 2018

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در نشست خبری بسیار مهمی گفت: پس از بررسی آنچه که اتفاق افتاد، بر این شدیم که لوپتگی را از سمت خود اخراج کنیم. در واقع موظف بودیم که واکنشی جدی نسبت به اتفاقات دیروز نشان دهیم.شرایط بسیار سخت و پیچیده است ولی اخراج، بهترین راه حل بود. جانشین لوپتگی؟ در کوتاه ترین زمان ممکن جانشین او را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسپانیا تیمی متعلق به همه ملت اسپانیاست و رفتار اخیر سرمربی تیم ملی مورد قبول هیچکس نبود. شاید با اخراج لوپتگی الان به شدت تضعیف روحیه شده باشیم ولی در آینده، این مساله ما را قدرتمندتر خواهد کرد.پنج دقیقه قبل از رسمی شدن حضور لوپتگی در رئال از این خبر مطلع شدم. هرگزنباید در یک تیم ملی چنین اتفاقی رخ دهد. می دانم که تصمیم من انتقادات زیادی را موجب خواهد شد ولی شان تیم ملی بسیار بالاتر از این حرف هاست.لوپتگی از نظر من یک مربی برجسته و قابل احترام است و به همین دلیل است که از اخراج او متاسف هستم ولی بهترین راه چاره، همین بود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا حریف ایران رسما اخراج شد

رئال مادرید؟ مطمئنا آنها بهترین انتخاب را کرده اند ولی شک ندارم که اگر همه چیز دست خود لوپتگی بود، چنین تصمیمی نمی گرفت. در این قضیه فدراسیون فوتبال اسپانیا تقریبا نادیده گرفته شد و این تاسف برانگیز است.
ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارم و آنها نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند. با آنها صحبت کرده ام و تضمین داده ام که همه شرایط برای حضور موفقیت آمیزشان در جام جهانی و صعود به مراحل بالاتر را فراهم خواهم کرد ولی نمی توانم الان در مورد جانشین لوپتگی توضیح بیشتری بدهم. الان باید به بازی با پرتغال فکر کنیم.

سرمربیگری لوپتگی در رئال اگر اعلام نمی شد او را اخراج نمی کردم؟ بهتر است در مورد فرضیات حرف نزنیم ولی تاکید می کنم که فدراسیون نباید 5 دقیقه قبل از اعلام رسمی رئال از این قضیه مطلع می شد. شان ما را پایین آوردند.
تصویر تیم ملی اسپانیا خراب شده است؟ این وضعیت مسخره است؟ اتفاقا برعکس. هیچکس نباید ارزش های فدراسیون فوتبال یک کشور را با رفتار اینچنینی زیر سوال ببرد. ما مجبور به اخراج شدیم و این علاقه قلبی ما نبود.
همه ما ناراحتیم. بازیکنان بیشتر ولی باید از حالا به فکر بازی های مرحله گروهی باشیم و متحد برای کسب نتایج خوب. لوپتگی در حال خداحافظی با بازیکنان است و سپس همه باید باهم رو به جلو حرکت کنیم.

وقتی خبر را شنیدم درخواست کردم که علنی نشود؛ ولی کار از کار گذشته بود. بعد شنیدم که در این مورد قبلا با بازیکنان صحبت شده و فقط ما بی اطلاع بودیم. شاید مشکلی در اطلاع رسانی بوده ولی ما باید یک تصمیم جدی می گرفتیم. این ضربه سختی برای همه بود و می دانم که بازیکنان به دلیل ارتباط نزدیک شان با لوپتگی آزرده خاطر هستند.از شما درخواست دارم که از ما حمایت کنید چرا که از تیم ملی اسپانیا صحبت می کنیم و همه نیاز داریم که باهم متحد باشیم.


واکنش نشریه کاتالونیایی اسپورت به انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال نیز در نوع خود جالب است:« موشک رئال به قلب لاروخا.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر