بازدید 3480

وزیر خارجه لبنان به دیدار سید حسن نصرالله رفت

کد خبر: ۸۰۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 03 June 2018

وزیر امور خارجه لبنان، در ادامه رایزنی‌های پس از انتخابات، به دیدار دبیر کل حزب‌الله لبنان رفت و در خصوص مسائل متعدد داخلی و خارجی گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، جمعه‌شب، جبران باسیل دبیر حزب «التیار الوطنی الحر» و وزیر امور خارجه، به دیدار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان رفت.

وبگاه شبکه المنار امروز یکشنبه گزارش داد که این دیدار بسیار طولانی بوده است.

طبق این گزارش، در این دیدار، همه اوضاع سیاسی داخلی و خارجی و همچنین برگزاری انتخابات پارلمان و نتیجه آن بررسی شده و در کنار آن، موضوع حضور آوارگان سوری در لبنان و بازگشت آنها به کشورشان و همچنین موضوع مبارزه با فساد بحث شده است.

اخیرا جبران باسیل نامه‌ای برای همتای سوری خود ارسال و در آن از ضرورت بازگشت آوارگان و ایجاد هماهنگی برای این کار سخن گفت. روز گذشته نیز ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد که پاسخ نامه همتای لبنانی خود را نوشته و امروز (یکشنبه) تسلیم مقامات لبنانی خواهد شد.

المنار افزود که در دیدار باسیل با نصرالله همچنین چگونگی تشکیل دولت و اهمیت تشکیل هرچه سریعتر آن طبق اصول و قانون اساسی و طبق نتیجه انتخابات، بررسی شده است.

انتخابات لبنان در 16 اردیبهشت (1397) برگزار شد. سعد الحریری نخست وزیر لبنان نیز 24 می، با کسب 111 رأی از پارلمان این کشور دوباره مأمور تشکیل کابینه شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها