بازدید 4708

کاون ۳ تایی شد

جدیدترین شعبه کاون در مجموعه تجاری صبامال واقع در میدان حر، خیابان کارگر جنوبی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۰۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 31 May 2018
جدیدترین شعبه کاون در مجموعه تجاری صبامال واقع در میدان حر، خیابان کارگر جنوبی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سومین شعبه از مجموعه شعب شبکه خدمات سریع خودرو کاون در مرکز شهر تاثیر بسیار زیادی در کاهش سفر‌های زائد درون شهری داشته و دیگر شهروندان مناطق مرکزی و جنوبی تهران برای دستیابی به خدمات سریع و مطمئن خودرویی مجبور به طی مسافت‌های طولانی تا رسیدن به تعمیرگاه مورد نظر نیستند. این مهم به ویژه به دلیل استقرار کاون در محدوده طرح ترافیک می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
راه‌اندازی سومین شعبه از مجموعه کاون در مرکز تجاری صبا با هدف پاسخگویی به نیاز‌ها و درخواست‌های شهروندان به منظور دریافت خدمات مناسب خودرویی صورت گرفته است. شهروندان تهرانی می‌توانند خدماتی، چون تعویض روغن، تعویض شمع‌ها، تعویض فیلتر‌های مختلف خودرو، تنظیم باد لاستیک‌ها، دیاگ خودرو و ... را در شعبات استاندارد کاون درخواست کرده و بهترین خدمات را با کیفیت و قطعات اصلی دریافت کنند.
کاون ۳ تایی شد
همزمان با افتتاح شعبه صبا مال کاون، از اپلیکیشن ویژه این مجموعه نیز رونمایی شد. این اپلیکیشن قابلیت های، چون ثبت سفارش در محل و شعبات، مشاهده تاریخچه خدمات خودرو، یافتن نزدیکترین شعبه، مشاهده آنلاین قیمت محصولات و خدمات و نیز پرداخت آنلاین و... را دارد. این اپلیکیشن در وب سایت کاون و مارکت‌های مختلف قابل دانلود می‌باشد.
با راه اندازی این اپلیکیشن، شبکه خدمات در محل کاون نیز با رونق و قوت بیشتری به خدمت رسانی مشغول خواهد بود و شهروندان تهرانی میتوانند در هر نقطه از شهر تهران درخواست خدمات نمایند. سرویس خدمات در محل کاون هزینه‌ای اضافی نظیر هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان در بر ندارد.
شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به منظور بهره‌گیری از خدمات کاون به سایت این مجموعه به نشانی http://www.kaven.ir مراجعه و یا با مرکز تماس ۲۳۵۲۹۵۲۹ تماس حاصل نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی