بازدید 32229
هزار و دویست و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد/واکنش تند دادستان تهران به سخنان کلانتری/اصلاح‌طلبان با «عینک دودی» مخالف بودند، چون مظهر غرب بود/روحانی اختیار همه تصمیمات سیاست خارجی کشور را ندارد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: با پرده دری‌ها در ایام انتخابات امکان رفاقت سخت است/روحانی برای جام‌جهانی به روسیه نمی‌رود/رئیسی: کشور اسیر برجام نشود/نظر وزیر کشور دولت اصلاحات درباره اظهارات اخیر پومپئو و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 23 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد

مشاور عالی رهبری در نیروهای مسلح گفت: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است. وی با اشاره به عوامل و مؤلفه ‌های قدرت جمهوری اسلامی در زمان جنگ گفت: پیروزی‌های ملت و کشور ما می‌تواند به عنوان یک الگوی مدیریتی یا یک رهنمود کلان همچنان پیروز‌آفرین باشد. رحیم صفوی اعتماد ملت ایران و رزمندگان رهبری خردمندانه و شجاعانه و حمایت و تبعیت مردم و مسئولان وحدت و انسجام درونی بالا بودن ظرفیت و آستانه پایداری و صبر مقاومت و قدرت برتر فکری فرماندهان را به عنوان پنج مؤلفه قدرت در زمان جنگ عنوان کرد و گفت: در زمان جنگ در طی ۹ ماه چهار عملیات بزرگ انجام شد و هشت هزار کیلومتر مربع از مناطق اشغال شده کشور را بازپس گرفتیم. این مقام نظامی تأکید کرد: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است./ایلنا

با پرده دری‌ها در ایام انتخابات امکان رفاقت سخت است

احمد توکلی گفت: هنوز متأسفانه در شرایط رقابتی به سر می بریم و نه رفاقتی. به زبان مطلبی را می گویند اما در عمل طور دیگری رفتار می کنند. مخصوصا کسانی که در قدرت هستند باید بیشتر به تعهداتشان پایبند باشند. اگر به یاد بیاوریم در طول انتخابات با چه خلاف اخلاق هایی پرده دری شد، از این عدم رفاقت تعجب نمی کنیم. با آن پرده دری ها امکان رفاقت سخت است. اما نشدنی نیست. البته پیروز انتخابات باید برای رفاقت پا جلو بگذارد، آن کسی که فرو دست قرار گرفته اگر هم برای رفاقت پیش قدم شود، اثر تعیین کننده نخواهد داشت. شیرین و زیبا است که فرد در قدرت سراغ رقیبانش برود تا دلخوری ها را رفع کند اما نه تنها این کار انجام نشد، بلکه اتفاقاتی افتاد که دلخوری ها را تشدید کرد. البته اختلاف داشتن اجتناب ناپذیر است و جامعه ای وجود ندارد که در آن اختلاف نباشد اما مهم این است که مکانیزم رفع اختلاف را طراحی کرده و به آن مکانیزم وفادار بمانیم. ما اختلافات خیلی واضح در جامعه داریم. رافع اختلافات، نخست گفتگو بر اساس «منطق و عقل و قانون» است. اگر راهکار «منطق و عقل و قانون» در رفع اختلاف به نتیجه نرسید، طرفین باید به رهبری رجوع کنند و تابع داوری ایشان باشند. برای آنکه روی موضوعات کار کارشناسی انجام شود، با نظر ولی فقیه «شورای حل اختلاف» تشکیل شد که اعضای آن از فعالان با سابقه دینی و سیاسی هستند./خبر آنلاین

روحانی برای جام‌جهانی به روسیه نمی‌رود

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان با دعوت جیانی اینفانتینو به روسیه برای دیدن جام جهانی از نزدیک مواجه شد ولی ظاهراً قصد حضور در روسیه برای این رقابت‌ها را ندارد. محمود واعظی، رئیس دفتر دکتر روحانی در پاسخ به این که با توجه به دعوت رئیس فیفا از روحانی برای حضور در جام جهانی، آیا رئیس‌جمهور در این مسابقات شرکت خواهد کرد، ابراز داشت: از آقای رئیس‌جمهور برای حضور در این مراسم دعوت شده است اما زمان این مسابقات تاکنون با برنامه‌های آقای رئیس‌جمهور تداخل دارد. من بعید می‌دانم آقای روحانی بتواند در این مسابقات حضور یابد.

شمخانی: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد

شبکه الجزیره به نقل از دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ایران به توسعه توانمندی دفاعی و همچنین حمایت از تمام اعضای محور مقاومت ادامه خواهد داد. شبکه الجزیره از گفت‌وگوی خود با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران خبر داد. بر اساس این گزارش، دریابان شمخانی گفت: برنامه موشکی ما غیر قابل مذاکره است و ما به توسعه توانمندی دفاعی خود ادامه خواهیم داد. وی تأکید کرد به حمایت از حماس،‌ جهاد اسلامی و حزب الله و تمام محورهای مقاومت ادامه خواهیم داد.دریابان شمخانی درباره یمن گفت انصارالله یمن ابتکار اروپایی برای آتش بس در رمضان را پذیرفت، اما ریاض آن را رد کرد. وی افزود آماده آغاز گفت‌وگوی سازنده و منطقی با عربستان بدون هرگونه پیش‌شرط هستیم. دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد آمریکا جرات تجاوز نظامی به ایران را ندارد و سیاست تحریم‌ها، سیاستی شکست خورده است.

اصلاح‌طلبان با عینک دودی مخالف بودند چون مظهر غرب بود

طه عبدخدایی، معاون سید محمد خاتمی در زمان حضور وی در وزارت ارشاد در گفت‌وگویی با تسنیم گفت: همین آقای میرلوحی(محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) که دانشجوی هند بود، بعد می آید رئیس کمیتۀ تهران می‌ شود و می رود پیست اسکی دیزین و شمشک دستور می دهد تمام عینک های دودی را جمع کنند! چون این مظهر غرب است! همین آقا امروز روشنفکر می‌ شود! اگر یادتان نرفته بیایید از مردم عذرخواهی کنید.همین آقای میرلوحی(محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) که دانشجوی هند بود، بعد می ‌آید رئیس کمیتۀ تهران می شود و می‌ رود پیست اسکی دیزین و شمشک دستور می‌ دهد تمام عینک­‌های دودی را جمع کنند! چون این مظهر غرب است! همین آقا امروز روشنفکر می‌ شود! اگر یادتان نرفته بیایید از مردم عذرخواهی کنید. مگر نه این بود که شما ها در بین دانشجویان چادر و حصار کشیدید و امام خمینی به محض اینکه فهمید که این اتفاق افتاده است، دستور داد که سریعا به موضوع رسیدگی شود. چرا امروز آقایان به دنبال گم کردن آثار اقدامات افراطی خود هستند؟ در آن زمان آقایان آنچنان جوی درست کرده بودند که هیچکس حق اظهار نظر آزاد نداشت. امروز نیز این رفتارهای به اشکال دیگر در حال پیاده شدن از سوی این طیف است. شما نحوه عملکرد شورای شهر را ببینید. واقعا آیا این شورای شهر آزاد منشانه رفتار می‌کند؟ در حالی که بسیاری از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب اذعان کرده بودند که آقای هاشمی برای شهردار شدن مناسب است ولی شورای شهر تنها به این دلیل که با شهردار شدن هاشمی، آقای چمران به شورا راه پیدا می‌کند با شهردار شدن هاشمی مخالفت کردند. سؤال اینجاست که حضور یک شخص از جناح مخالف چه تاثیری می‌تواند در کار شورای شهر داشته باشد.

رئیسی: کشور اسیر برجام نشود

آستان قدس رضوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، اظهار داشت: جامعه ما جامعه‌ای پرتلاش و بالنده است که با استفاده از ظرفیت های عظیم آن می توان گام‌های بلندی برداشت و نباید این جامعه را اسیر برخی توهمات کرد. حجت‌الاسلام رئیسی تأکید کرد: روشنفکر کسی نیست که دل در گروی غرب داشته باشد، روشنفکر کسی است که جامعه را بشناسد، نیاز جامعه را بداند و خود را موظف به ایفای نقش در جامعه کند. وی افزود: ایران اسلامی ظرفیت متراکمی از نیروی انسانی جوان و فرهیخته دارد؛ نباید این کشور و ظرفیت های عظیمش را اسیر دست برجام و غیر برجام کرد به گونه ای که با یک اخم آمریکا و اروپا جا بخوریم و احساس کنیم عرصه بر ما تنگ شده است./فارس

سناریوی استعفای رئیس جمهور قطعا شکست خواهد خورد

رمضانعلی سبحانی‌فر درباره موضوع پشت پرده شایعه استعفا روحانی گفت: ماجرا به این بحث اخیر باز نمی گردد بلکه ریشه در گذشته دارد. یادمان نرود زمانی این مخالفین بحث نارضایتی و ناامیدی را تنها چند ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری کلید زدند؛ وقتی مردم با آنها همکاری نکرد این پروژه با شکست مواجه شد. این چهره اعتدالی گفت: از سوی دیگر پروژه ناکارآمدی دولت را مطرح کردند و بر اساس آن سه وزیر را استیضاح کردند که آن طرح نیز با شکست مواجه شد واز همان لحظه پروژه سؤال از رئیس جمهور مطرح کرده است و در این راه ناکام ماندند. او با بیان اینکه وقتی مخالفان بحث عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کردند این موضوع نیز نتوانست چندان دوامی داشته باشد لذا این پروژه هم دوامی نداشت و حالا می بینیم سناریوی استعفا روی کار آمده است سناریویی که قطعا محکوم به شکست خواهد بود. سبحانی فر با بیان اینکه مخالفین می خواهند دیده شوند، گفت: این مباحثی که از سوی مخالفان مطرح می شود برای در صحنه نگه داشتن خودشان است. به هر صورت برای آنکه بتوانند فضا را به دست بگیرند باید در میدان باشند لذا این مباحث مسیری است که می تواند آنها را در کانون توجهات نگه دارد. آنها اگر بخواهند سکوت کنند دیده نمی شوند و این دیده نشدن به زعم خودشان آنها را به سمت حذف شدن می برد./خانه ملت

نظر وزیر کشور دولت اصلاحات درباره اظهارات اخیر پومپئو

عبدالواحد موسوی لاری گفت: اتفاقات مهمی با خروج امریکا از برجام افتاده است. کشوری که مدعی حراست از قوانین بین‌المللی است، خود را پاسدار اجرایی شدن مقررات بین‌المللی می‌داند و سرزمینش مقر سازمان ملل متحد است، یک تخلف آشکار کرده و به نقض صریح توافق‌های بین‌المللی دست زده است؛ توافقی که خود و همراهانش آن را امضا کرده‌اند. امریکا برجام را نادیده گرفته است. جهان با یک پیام جدید مواجه شده است. اینکه امریکا تا زمانی به یک توافق پایبند است و روابط بین‌المللی تا آنجایی برقرار است که منافعش را تامین کند. اگر توافق برای صلح و امنیت بین‌المللی انجام شده باشد و مجموعه عقلای کشورها به آن متعهد شده باشند، ولو اینکه امضای امریکا پای آن باشد، توسط این کشور نقض می‌شود. امریکا با چنین سابقه‌ای امروز وارد دیالوگ جدیدی با ایران شده است. تمام تعهدات پیشینش را نادیده می‌گیرد تا پمپئو شروط جدیدی را برای ما تعیین کند. در چنین شرایطی دولت ایران با چه منطقی می‌تواند پایبند به شرایط امریکا باشد؟ در صورتی که ایران این شرایط را بپذیرد، چه تضمینی است که امریکا باز هم زیر میز نزند و هر آنچه خودش گفته، نقض نکند؟ نباید فراموش کرد که این شرایط نوعی گردن‌کلفتی سیاسی، گردنه‌بندی سیاسی و دزدی آشکار است./ اعتماد

روحانی اختیار همه تصمیمات سیاست خارجی کشور را بر عهده ندارد

مصطفی معین گفت: همین که ترامپ و کادر اصلی کاخ سفید بارها اعلام کردند برجام یک آبروریزی برای امریکاست نشان‌دهنده موفقیت و پیروزی دیپلمات‌های ایرانی بود. هرچند امریکا با بهانه‌های بنی‌اسراییلی از برجام خارج شد اما همین برجام پنج سال سایه تهدید و جنگ و تحریم جدید را از روی سر مردم و این کشور برداشت. نکته دیگری هم که باید به آن توجه داشت این است که نظام اقتصادی اروپا همزاد نظام اقتصادی امریکاست. تجارت حدود ٤٠٠ میلیارد دلاری اروپا با امریکا در کنار تجارت کمتر از ٤٠ میلیارد دلاری آنها با ایران خود مشخص‌کننده این است که با وجود بازار جذاب ایران برای اروپا، آنها نخواهند توانست تجارت خود با امریکایی‌ها را رها کنند و در نتیجه شرایط پیچیده و سختی را باید برای کشور پیش‌بینی کرد. البته معتقدم عدم اقدام متقابل و خارج شدن از برجام از سوی ایران یک نوع هوشمندی مقامات ارشد کشور و دولت در این زمینه بود که باعث شد اروپایی‌ها برای حفظ حیثیت دیپلماتیک و حرکت به سمت اهداف اقتصادی خود تلاش‌هایی را انجام دهند. از همین روی، آقای روحانی با وجود اینکه اختیار همه تصمیمات سیاست خارجی کشور را بر عهده ندارد می‌تواند با احیای پروژه‌هایی چون گفت‌وگوی تمدن‌های آقای خاتمی شرایط را برای دور کردن تهدیدات احتمالی از ایران مهیا کند. از نظر من ضرورت دارد که تنش زدایی با جهان همچنان راهبرد اصلی سیاست خارجی کشور باشد./ اعتماد

آذری جهرمی مذاکره با مؤسس تلگرام را تأیید کرد

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی درباره مذاکره دولت ایران و مؤسس تلگرام اظهار داشت: مذاکره دولت ایران و تلگرام چیز محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم توسط وزیر وقت ارتباطات صورت گرفته است. وزیر ارتباطات گفت: در دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شده که البته توافق‌هایی هم به دست آمد و تلگرام ملاحظات ما در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرده است.وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرورهای اختصاصی به تلگرام داده شده است، گفت: این صحبت اشتباه است. پهنای باند ویژه‌ای در اختیار تلگرام قرار داده نشده است. آذری جهرمی اضافه کرد: مذاکرات با تلگرام با اطلاع دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام گرفته و مسأله محرمانه و پوشیده‌ای نیست.

با دوم خرداد، ایران 20 سال بیمه شد

خباز استاندار سابق سمنان گفت: رئیس دولت اصلاحات به هیچ وجه نمی‌پذیرفت که نامزد انتخابات شود زمانی‌که بهزاد نبوی با خاتمی صحبت کرد، گفته بودند به دنبال شخص دیگری باشید. به احترام طبسی کسی برای خاتمی ستاد نمی‌زد و من نخستین ستاد را در کاشمر زدم. هدف دولت پنهان و اتاق فکرش این است که اگر کاندیدایشان رای آورد همکاری کنند در غیراین صورت دولت را زمین‌گیر می‌کنند. سرکرده منافقین گفته بود ایران با انتخاب خاتمی ۲۰ سال بیمه شد/ایران

مؤتلفه در واکنش به سخنان قالیباف سکوت کرد

محمدباقر قالیباف اخیرا با تأیید این موضوع که «اصولگراها با همان ادبیات چهل سال قبل با مردم صحبت می کنند» گفته بود: کسانی که در جریان اصولگرا پیش کسوت هستند و حس می کنند در مرکزیت قرار دارند، احساس می کنند نیازی ندارند حرف بقیه را گوش کنند. محمدباقر قالیباف اخیرا با تأیید این موضوع که «اصولگراها با همان ادبیات چهل سال قبل با مردم صحبت می کنند» گفته بود: کسانی که در جریان اصولگرا پیش کسوت هستند و حس می کنند در مرکزیت قرار دارند، احساس می کنند نیازی ندارند حرف بقیه را گوش کنند. ترقی در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، از ابراز نظر مستقیم درخصوص اظهارات قالیباف خودداری کرد اما در پاسخ به این سؤال که آیا شما هم اعتقاد دارید که پیشکسوت های اصولگرا احساس می کنند نیازی به گوش دادن ندارند و با ادبیات 40 سال قبل با مردم صحبت می کنند، گفت: این بحث ها داخلی است و نیازی به طرح و پرداختن به آن نمی بینم.

واکنش تند دادستان تهران به سخنان کلانتری

واکنش تند دادستان تهران به سخنان کلانتریجعفری دولت‌آبادی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این‌که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست طی اظهاراتی که به تاریخ دوم خرداد 1397 در صفحه‌ نخست روزنامه‌ ایران منتشر شده و در دیگر رسانه‌های عمومی نیز بازتاب داشته است، با ادعای این که اتهامات برخی متهمان پرونده محیط زیست در دادسرای تهران، متضمن جاسوسی نمی‌باشد، و بالالتزام اقدامات قوه قضاییه در این پرونده را زیر سؤال برده است اظهار داشت: نظر بر این که مطابق اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی، تعقیب افراد، رسیدگی به اتهامات و محاکمات مرتکبان جرم از وظایف و اختیارات قوه قضاییه است و هم‌چنین با عنایت به این که مطابق ماده‌ 91 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 «تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه صورت می‌گیرد» لذا از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست باید سؤال کرد که اولاً، ایشان به چه مجوزی در پرونده‌های قضایی دخالت می‌کنند؛ و ثانیاً، مبنای اظهارات وی که هیچ دسترسی و اطلاعی از پرونده قضایی نداشته است چه می‌باشد. وی افزود: با توجه به وجود قرائن و دلایل کافی برای بازپرس، صدور قرار تأمین کیفری نسبت به متهمان این پرونده، ضروری بوده و مبنای صدور آن ماده 217 قانون آیین دادرسی کیفری بوده است. دادستان تهران خاطر نشان کرد: مبنای اظهارات آقای کلانتری گزارش هیأت تشکیل شده از برخی وزرای دولت و معاون حقوقی ریاست جمهوری برشمرده است در حالی که این هیأت هیچگونه دسترسی به پرونده محتویات آن نداشته و بنابراین نه این گروه حق اظهارنظر و مداخله در پرونده جاری دارند و نه آقای کلانتری به عنوان رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور.

جعفری دولت‌آبادی افزود: تحقیقات پرونده جاسوسی در پوشش فعالیت‌های محیط زیست در دادسرای تهران به زودی به پایان می‌رسد و دادستانی تهران نتیجه تحقیقات را با رعایت مقررات به استحضار عموم خواهد رساند.
از دستگاه‌های دولتی و به ویژه آقای کلانتری به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می‌رفت به جای طرح چنین ادعاهای بی‌مبنایی، در خصوص کاوه مدنی و خروج وی از کشور توضیح دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۳۱
در خصوص اینکه اکثر اصلاح طلبان ، در اوایل انقلاب جز افراد افراطی بودند کاملا موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
یکی باید دولت رو بیدار کنه و الا با همین فرمون ته دره برجامیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
اطفا گذشته همین آقای معین را هم ببینید.
تازه وقتی پس از دوره خاتمی کاندیدای دولت جهت ریاست جمهوری بود کمتر از 7 درصد رأی آورد
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
چی گفتی معین!؟
برو همون جلوی آبریزش بینی و کهیر روبگیری بهتره متخصص آلرژی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
لا یری الجاهل اما مفرطا او مفرطا
امیرالمومنین علی ع: نادان دیده نمی شود مگر در حال افراط یا تفریط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
همون افراط حالا تبدیل شده به تفریط
یک روز موافق پخش چادر ، حالا حمایت از هنجارشکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
در خصوص اینکه همان افراصی های اصلاح طلب امروز هم به روش دیگری افراطگرایی میکنند و توپ را به زمین رقیب می اندازند شکی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است.آقای عزیز قران گفته تو مملکت شما یه عده بخورن و یه عده ازگشنگی بمیرن؟؟؟؟یه عده از زیادی دارابودن نمیدونن چجوری خرج کنن پولاشونو در راه فساد خرج میکنن و یا برای سگو گربشون بهترین گوشتو میخرن بهترین دکترای دامپزشکی میبرن ولی یه عده شرمنده زنو بچشونن روزیشون از تو سطل اشغال پیدا میشه ویه عده از نداری نمیتونن دکتر برن و با اون مریضی سخت به شدت رنج میبرن اینهارو قران گفته؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
هر افراطی پشت سرش تفریط رو داره! الان هم اکثرشون تفریطیند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
دوست ناشناس ناراحت نشو او از نظر روانشناسی در مدینه فاضله خودش زندگی می کنه کیفش را خراب نکن
بنظرم بهتر است کمی در رابطه با جاسوسی وتواناییهای یک جاسوس حرفه ای وابزارهای نوین جاسوسی رایج در جنگ سرد بین قدرتها کمی تحقیق شود تا به این صورت کسی با یک فرستنده رادیویی را متهم به جاسوسی نکنند.جاسوسها قطعا در کشور حضور دارند اما مسلم است که دشمن پول بکسی میدهد که دسترسی به اسناد طبقه بندی ومهم خصوصا در زمینه دفاعی شده داشته باشد وگرنه تعداد گیاهان موجود در دشتهای کشور به چه درد انها میخورد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
برادر من چرا فک میکنین اینا واسه دو تا علف اومدن. در اصل اونا اومدن در پوشش محیط زیست سوله های پرتاب موشک و شهرهای موشکی سپاه رو پیدا کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
چه قدر کارشناس امنیت داشتیم اینجا و ما خبر نداشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
وااااااای که بعضیا چقدر صاف و پاکن.
شما واقعا اینقدر ساده ای یا میخای با این حرف به بقیه القاءکنی که اینقدر با ساده لوحی به این مسائل نگاه کنند.
البته منم با شما موافقم که ی کم در مورد ابزار روشها و راههای جاسوسی جدید تحقیق کنیم تا بفهمیم الان سرویسای جاسوسی توی کارشون چقدر پیچیده و پیشرفته عمل میکنند و حتما نتایج تحقیقاتو به شما اطلاع بدند تا در جریان قراربگیری.البته احتمالا شما و دوستانتون یا همین الان خیلی بهتر از همه از نتایج حاصل شده از این تحقیقات مطلع هستید و یا اینکه هرچی هم برای شما دلیل و مدرک بیارن بازم نمیفهمید جریان چیه
ناشناس
| India |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
دوست عزیزم لازم نیست نتیجه تحقیقات رو به من نوعی اطلاع بدهند.همینکه دوغ ودوشاب وجاسوس وفعال محیط زیست تشخیص داده شود کافیست .فرمودید شهرهای موشکی.در دنیای پیشرفته که رادارها مکان شلیک موشک را بلافاصله شناسایی میکنند ،در حالی که همین اخیرا موشکها قبل از انتقال به سوریه ره گیری شدند ودر حالی که میتوانند با عضو گیری از سران بعضی نهاد های نظامی به ادرس شهرهای موشکی دست یابند بنظر شما عقلانیست که دهها نفر را بفرستند داخل بیابانها؟دوست من شما بخواهید از تعداد نانوایی های تهران اطلاع کسب کنید میروید سراغ مسئول اتحادیه ویا صد نفر استخدام میکنید تا بروند ونانوایی های شهر را بشمارند؟ولله یا من ضریب هوشی پایینی دارم یا بقول شما زیادی ساده لوح هستم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
همون مثال آخري که زدي نشون ميده چقدر فهم و در ک از اصل مسئله دلري ! چرا وقتي عقلمون به اندازه نوک بيني مان قد نميده ميخويم در هر موردي اظهار نظر کينم ! برو دنبال بچه بازيت بنده خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
اخیرا اتفاقاتی در جولان افتاد ومتعاقب ان اتفاقاتی در سوریه.سوال:ایا در سوریه هم ما فعال محیط زیست داریم؟پایگاهها وانبار مهمات ومحل استقرار نیروهای ما را چه کسی در اختیار انها گذاشت؟شاید یکنفر در حوزه محیط زیست دانسته یا ندانسته اطلاعاتی راجع به حوزه کاری خود به انها بدهد ولی واقعا فکر میکنید با وسایل امروزی جاسوسی در این حد پیشرفته نیازی به استخدام دهها نفر برای کاری غیر مرتبط وجود دارد؟دوستان چرا فکر نکرده نظراتی ارسال میکنید که دشمن معلومات شما را پایین ببیند ودر نتیجه جری شود؟دوران اوباما یک رسوایی بوجود امد وان شنود تلفنهای خانم روسف وخانم مرکل که اتفاقا شرکای امریکا محسوب میشدند بود.آنها میتوانند تلفن رییس جمهور یا صدر اعظم کشور دیگری را شنود کنند وفرضا نمیتوانند تلفن فلان فرمانده را شنود کنند؟.لطفا کمی مطالعه .التماس کمی تفکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
بابا عجب کارشناسی هستی تو دیگه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
ای خدااااااا
بعضی ها چقدر ساده هستند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
معلومه از توانی های ماهوره بی اطلاعی از هر جا بخواهند عکس می گیرند در حد حرکت یک مورچه به ارث گوگل برو مجانیش شماره ماشین من و شما را نشون میده ..... غایبی نیستی
خدمت جناب شمخانی عرض ادب دارم.فرمایش شما درست است که امریکا جرات حمله ندارد ولی ترامپ جراتش را دارد زیرا نشان داده برایش مهم عمل به وعده هایش است ونه عقلانی بودن تصمیمهایش.مواظب باشیم او را وادار به دادن وعده حمله نکنیم ودر مسیرش قرار نگیریم.میشود مدتی با او بازی کرد تا این دو سال بگذرد.بهر حال اگر امریکا حمله کند قطعا مرحله دوم نقشه یعنی تحزیه ایران را نیز اجرا خواهد کرد.انوقت برای رفتن به خوزستان وبرگشتن به تهران باید ویزا گرفت ودر صف ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
اولا ،جرج بوش پسر هم مثل همین ترامپ خودشو به دیوونگی میزد و خیلی ادعاها میکرد و اونموقع هم بعضیا مثل شما همینو میگفتن و یا از سر دلسوزی و یا برای انجام وظیفه جاده صاف کنیشون برای اربابشون میگفتن سربه سر این جرج بوش نزارید.اتفاقا اونموقع آمریکا مرحله اول و دوم برنامه خودش برای حمله به ایران رو انجام داد و عراق و افغانستانو اشغال کرد و ایرانو محاصره کرد ولی بر اساس اعترافات مقامات اون زمان آمریکایی ،هواپیماهای آمریکا چند بار تا روی باند پرواز رفتند ولی دستور توقف حمله صادر شد
دوما،این آقای ترامپ هم که شما میگید وادارش نکنید دستور حمله صادر کنه درمورد کره شمالی وعده حمله هم داد و تا اونجایی هم پیشرفت که ۳ ناوهواپیمابرش هم کره شمالی رو محاصره کردند و گفت اگه به آزمایشاتون ادامه بدید حمله میکنیم ولی کره شمالی هم بمب اتمیشو ساخت هم بمب هیدروژنی و هم موشکی که این بمبارو به آمریکا برسونه ولی از حمله آمریکا خبری نشد
حالا که کره بیانیه داده که ما به اون چیزی که میخاستیم رسیدیم و همه اهدافمون حاصل شده و الان آماده مذاکره هستیم(قطعا توی مذاکره هم به آمریکا باج نخواهند داد)آمریکاییها و البته آدماشون توی دنیا و ایران گوش عالم رو کر کردن که دیدید کره هم ترسید و جلوی آمریکا کوتاه اومد و عاقل شد، کره شمالی کجا از آمریکا ترسید و کی کوتاه اومد؟امریکا میخاست کره بمب اتمی و موشک قاره پیما نسازه که ساخت و حالا که ساخته دیگه کاری نمونده که انجام نداده باشه پس این همه ذوقزدگی آمریکا پرستا چه دلیلی داره.ضمنا چرا این دو سه روز اخیر که کره شمالی بخاطر تهدیدات جان بولتون و برگزاری مانور مشترک آمریکا و کره جنوبی تهدید کرده که با این شرایط حاضر به مذاکره نیست دیگه کسی نمیگه کره عاقل شده یا نمیگن ما هم باید مثل کره رفتار کنیم.اگه کره شمالی از آمریکا ترسیده بود و کوتاه اومده بود چرا الان جرات پیدا کرده که تهدید به لغو مذاکره کنه.
اما دوستان ماله کش بالاخره ی راهی واسه ماله کشی پیدا میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
ترامپ تاجر و کاسب است نه یک آدم احساساتی. تنها در موردی حمله می کند که همه هزینه هاشو کشورهای عربی بدهند و بر پیروزی موفق باشه.
ترامپ حتی به سوریه هم حمله نمایشی پول آوری را نمود
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
داستان میبافی سیاست های آمریکا رو سیستم تعیین میکنه نه شخص تازه ترامپ در اوج محبوبیت قرار داره تو آمریکا و دوره بعد هم رای میاره قطعا. به قول پومپو شما نرمال باشی مشکلات حل میشه همین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
ترامپ وعده حمله به ایران نداده، اون یک تاجره و میدونه داره چیکار میکنه. نمونه اش جریان کره شمالی تا تهدیدش کردن ترامپ جا زد و قرار ملاقات گذاشت.
ناشناس
| Qatar |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
شايد بعضى ها ميخاند كه ما براى سفرهاى داخلى هم ويزا بگيريم
آقای صفوی سنگ تمام گذاشتند!!!
آقای رئیسی که در منطقه خودش بیان کرده بود بیشتر شرکتهای پرسود و کارخانجات و آن همه درآمد توریستی و زیارتی که در اختیارش میباشد ضرر دهی دارد و مالیات هم که به دولت نمیدهد از کدام منابع انسانی سرشار صحبت میکند جای خوشحالی و ناامیدی برای مردم نداشته باشد خود نیز عقیده ای به بهروری ندارد چون ضرر دهی دارد. آقای شمخانی درست همان چیزی را که ترامپ و بن سلمان و نتانیاهو میخواست رو اعلام کرد و آنها بسیار شاد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
درآمد توریستی وزیارتی مال شهر مشهد است یا مال آستان قدس؟!
یعنی مغازه ها به حرم مالیات می دهند یا به شهرداری و دولت؟!
مالیات کارکنان و درامد هم که پرداخت می شود.
تازه آستان قدس از زمان جنگ از دولت طلبکار هم هست.
هادوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
اتفاقا روحانی خیلی هم اختیار دارد و الا ادعا نمیکرد موقع انتخابات
تازه مگه قبلی ها رییس جمهور نبودن
این یکی از داغ فیل افتاد؟
ناشناس
| United States |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
بدبختی ما این است که بدون تفکر هر چه بر زبانشان می اید جاری میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
درآمد توریستی؟ کارخانجات پرسود؟ آستانقدس مگه مجموعه تجاریه؟ درآمد استان خراسان تو جیب دولته نه آستانقدس
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
مالیات به دولت میدهد
واقعا بعضی با تکرار دروغ میخوان به چی برسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
تو که اون گوشه ینگه دنیا نشستی برو حالتو بکن نمیخواد تز اقتصادی بدهی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
ناشناس ۸:۲۷ وقتی چیزی نمیدانی اظهار نظر نکن دولت حتی مالیاتی که جهت استان قدس محاسبه میشود را هم باید دوباره به ان برگرداند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
هولدینگ استان قدس شامل بیش از 160 شرکت است تحت عنوان موسسه اقتصادی استان قدس در بلوار خیام مشهد مدیریت می شوند عزیز برادر
اقای رحیم صفوی شما که اینقدر ادعا داری به وضعیت جامعه هم یک نیم نگاهی بنداز،فساد دزدی اختلاس بیکاری ...،اما در عمل حکایت از چیز دیگری دارد...،به قول معروف نفسش از جای گرم در میاد
خدا آلترناتیو ندارد؟ خدا را بنده هستیم
د: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
اظهار نظر احساسی و ناپایداری هست..برای شخص و مخلوق میشد چنین اظهار نظری کرد منتها برای خداوند اینچنین حرفی بدور از عقل و حکمت و خداشناسی هست.!من نمیدونم داریم به کدوم سمت میریم ولی یقینا سمت امن و با ثباتی نیست.!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
احتمالا منظور ایشان این است که بین این همه کشور جایی را نمیتوان پیدا کرد که

- این همه دزدی و ورشکستگی بانکها و عدم پاسخگویی مسئولین
- این همه اختلاص
- این همه کارتنخواب و کودکان کار
- این همه ناامیدی و یاس
- این همه اعتیاد و کارتل های حمل مواد
و ...
در آن وجود داشته باشد-
فریبرز
| France |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
به زبان و لغات فارسی باید احترام گذاشت و صحیح از آنان استفاده نمود. بکاربردن الفاظ عربی، انگلیسی، و سایر زبن ها آیا برای نشان دادن سطح سواد است؟ کلمه آلترناتیو (Alternative) معادل فارسی دارد و به آن ’جایگزین‘ گفته می شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
این چه جور صحبت کردنیه؟ اولا چرا فارسی نگفته؟ دوم خداوند همه چیز دارد،....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
رایش سوم هم معتقد بود 1000 ساله میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
فریبرز.
میخواسته بگه منم یچیزی بارمه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
راه های خداوند محدود نیست در غیر اینصورت توانایی او خدشه دار میشود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
باریکلا از برنامه های خدا هم که خبر دارین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
همین تصور یا چیز دیگر مبنی بر اینکه ایران تنها گزینه ممکن برای حفظ دین سات سبب شده است بزرگان ما به هر ماجراجویی نسنجیده یا روی بیاورند و با توسل به این پیش فرض خود را از عواقب آن مصون بدانند. حضرت امیر (ع) نیز در زمان خود تنها گزینه و بهترین گزینه بود ولی سرانجام معاویه جای ایشان را گرفت. امام زمان (ع) نیز هزار و اندی سال سات که تنها گزینه هستند ولی در همه این مدت در نهان بوده اند. تنها گزینه بودن دلیل نمی شود که هرگونه عقلانیت و پروا و خردمداری را کنار بگذاریم، ولی متاسفناه برخی با همین تصور هست و نیست مردم را روی دایره ریخته اند.
خدا را شکر
چون با همین مقدار اختیارات و انتصابات توسط روحانی وضعمان این است
چه خخخ
حرف پومپئو مضحک بود
حرف مشاورعالی هم ایضا
برای خدا تعیین تکلیف نکنید
خوب باشید خدا حمایتتان میکند
تمام
کلانتری همان سیف محیط زیست است. خدا رحم کند به محیط زیستمان
خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد:
تعیین تکلیف برای خداوند!!!
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
زنده باد.
هیچ کس از اینده خبر ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
این سخن کفر و محدود کردن خداوند آنهم به حد بسیار کوچکی است اگر از دهان فرد نامطلوبی! بود میتوانست موجب صدور احکام تندی شود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
یعنی شما کشور دیگری مثل ایران سراغ داری ؟ درسته در ایران اختلاص و دزدی و فقر و اعتیاد و ... بیداد می کند ولی به جای آن گردوغبار و بی آبی و .. هم بیداد می کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
آخه بهتر از این ها رو پیدا نمی کنه!!
چه از خود راضی!
فریبرز
| France |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
دم زدن از ناتوانی خالق. متاسفم از اینگونه تفکر آقایان و نحوه صحبت کردن آنان که مایه شرمساری است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
رایش سوم هم معتقد بود 1000 ساله میشود
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
خدا ساکت هست و هر کسی از قولش هر چی میخواد میگه
شما جای خدا هم تصمی میگیری؟!!
محیط زیست دولت باید زودتر سمپاشی شود و الا بوی گندش عالم گیر میشود
یادتون رفت که خود اقای روحانی بحث رفراندوم و این چیز ها راه انداخت
چیزی که عوض دارد گله ندارد
بله اثار برجام این بود که همیشه در این ۶ سال مانند قبل تحریم میکردند و سایه اش هم کم نشد مانند جنگ!!!!!!!!
اقای معین شما ملت رو چی فرض کردی یعنی انقدر گوشمان دراز هست که امثال شما هر نسخه ای برا ما پیچیدی ما باور کنیم نمیشود شما دیگر برا ما دلسوزی نکنید وسایه جنگ بالا سر ما باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
آقای معین و دوستان و همفکران آقای معین،بنده از طرف همه ایران و همه دنیا از اینکه شما باعث شدید آبروی امریکا بریزه کمال تشکر را دارم.
آخه مرد حسابی آمریکا چیزی که براش مهم نیست ابروریزیه.امریکا اگه نگران آبروش بود باید از این همه جنایت که گوشه گوشه دنیا کرده نگران میشد.این همه جنگ این همه کودتا این همه حمایت از دیکتاتورها این همه جاسوسی و خرابکاری این همه حمایت و ایجاد گروههای تروریستی،این چیزا آمریکارو نگران آبروش نکرد اونوقت شما فکر میکنید خارج شدن از برجام نگرانش میکنه
الان روزی نیست که رییس جمهور آمریکا یک افتضاح جنسی ازش رو نشه حالا کاری به فضاحتای سیاسی رفتاری خانوادگی و شخصیتیش نداریم.تا دیروز فقط پورن استارای امریکا مدعیش بودن و پته هاشو رو آب مینداختن حالا چند روز پیش بیل گیتس ی مورد جدید رو کرده،این بابا به صغیر و کبیر رحم نمیکنه که رییس جمهورم هست اونوقت شما حرف از آبرو میزنی.البته فراموش نشه که برای بعضیا اگه رییس جمهور آمریکا هر کثافت کاری بکنه اشکالی نداره و جای شلوغ کردن نداره ولی توی ایران اگه ی مامور پلیس(نه یک مقام ارشد)توی خیابون انقلاب ی دختر رو از روی تابلوی برق هول بده پایین تا یک هفته مردم ایران که هیچ،رسانه های باصطلاح معتبر دنیا نگران اخلاق حقوق بشر آزادی بیان آزادی حجاب و خیلی چیزای دیگه میشن،اینقدر به فکر ما هستند.
ضمنا الان که ما از برجام خارج نشدیم امریکا خارج شده پس اگه با برجام سایه جنگ برداشته شد چطوریه که با خارج شدن آمریکا دوباره سایه جنگ پیدا شده
آقای معین،اروپا هم مثل آمریکاست و سگ زرد برادر شغاله،فقط فرقشون اینه که امریکا با تیغ گوش میبره ولی اروپا با پنبه،امریکا گاوچرونی و گانگستروار رفتار میکنه ولی اروپا باکلاس ،آمریکا خفت میکنه و میدزده اما اروپا با چرب زبونی کلاهتو برمیداره،فهمیدی چی شد؟فرقشون فرق بین دزد با کلاهبرداره
ضمنا حاصل گفتگوی تمدنهای آقای خاتمی چی بود که دوباره میخای از قبر بیاریش بیرون؟نتیجه گفتگوی تمدنها این شد که ایران شد یکی از ۳عضو محور شرارت،ضمنا با کدوم تمدن میخای گفتگو کنی ،با تمدن آمریکا و اروپا؟آمریکا و اروپای متمدن برای امضای خودشون اعتباری قائل نشدند اونوقت شما فکر میکنی واسه حرفشون اعتبار قائل میشن. بابا دست بر دارید از این کلاس گذاشتنا و حرفای قشنگ زدن،اگه میخاید با کسی گفتگو کنید و کسی واسه شما و حرف زدن با شما ارزش قائل بشه باید قوی بشید باید زور داشته باشید باید علم داشته باشید باید پول داشته باشید باید پشتوانه مردمی و نیروی انسانی داشته باشید.آمریکا و اروپا مارو به جایی نمیرسونن و کمکی به ما نمیکنند.تکیه به داخل کنید به مردم نگاه کنید مشکلات داخلی و مردمو حل کنید،اون چیزی که سایه جنگو از سر ایران دور کرده سر محسن حججی و صلابت قاسم سلیمانیه و گرنه از همون ۴۰ سال پیش تا الان با هزار روش و برنامه که غربیا اجرا کردند الان ایران ایرانستان شده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
مگه چی گفت اینقدر بهت برخورده؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
شما اگر سایه چنگ میخوای برو یکم این ور اون کشور توش کشورای همسایه هست. بقیه فکر نکنم بخواند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
آقای معین شما و طیف اصلاحات 32 سال در راس اجرایی کشور چه گلی به سر ملت زده اید که حالا هم دست بر نمی دارید لطفا آدرس خانه سالمندان را پیدا کنید
بعضی ها با سوءاستفاده از وضعیت فعلی کشور،قصد مطرح شدن دارند.
آقایان مسئول به فکر مردم باشین. خسته مون کردین خدایی. از این همه بازی های سیاسی حزبی و جناحی خسته شدیم. اصلا انگار جز یه تعداد آقا زاده هیچکی قرار نیست تو ایران زندگی کنه. چرا فکر مردم نیستین؟ چرا آنچنان چسبیدن به صندلی قدرت ؟ کجاست عدل امیرالمؤمنین که همش دم میزنین؟ آقام امیرالمؤمنین که گفته بود دنیا از عطسه یک بز هم برام بی ارزش تره... قربون غریبیت یا علی که انقدر وصله زده بودی به کفشت که دیگه جای وصله هم نداشت. کجا رو میخواین بگیرین
جناب آقای رئیسی مستحضر باشند که علیرغم نبودن روشنفکرهای غربگرا در مشهد، اما باز هم وضعیت فرهنگی مشهد ، اسفناک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
روشنفکرهای غربگرا چگونه در مشهد نیستند؟!
بر اساس کدام سند؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
دقیقا. به لحاظ فرهنگی ، مشهد یک فاجعه است
همین آقای میرلوحی(محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) که دانشجوی هند بود، بعد می­‌آید رئیس کمیتۀ تهران می‌­شود و می‌­رود پیست اسکی دیزین و شمشک دستور می‌­دهد تمام عینک­‌های دودی را جمع کنند! چون این مظهر غرب است! همین آقا امروز روشنفکر می‌­شود! اگر یادتان نرفته بیایید از مردم عذرخواهی کنید. مگر نه این بود که شما ها در بین دانشجویان چادر و حصار کشیدید و امام خمینی به محض اینکه فهمید که این اتفاق افتاده است دستور داد که سریعا به موضوع رسیدگی شود.
بعد همین گروه با تهمت اینکه رقیبشون تو پیاده رو دیوار میکشه برنده انتخابات شدند. واقعا اسم اینو چی بگذاریم.
""مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در زمان جنگ"" به دوران جنگ غره نشوید و گول نخورید این جوونا اون جوونا نیستند عزیزم
خدا هر کاری صلاح بدونه میکنه و عقل بشر کوچکتر از اونه که تشخیص بده و قضاوت کنه
بعضی در مورد چیزی حرف میزنند که هیچی نمیدانند
آلترناتیوی بنام یوم الله
ایکاش وزیر سیاست داخلی داشتیم
تا همه کلانتری نمیزدند
حالاکه برجام به هیچی نرسیده مصطفی معین فرار فکنی میکنه
نه عزیز من هر کار دلتون خواسته کردید و الان هم دارید به همون مسیر پیش میرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
فرار ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
"فرار فکنی نیست که ببم جان "فرا فکنی
یاد موزه لوور افتادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
مصطفی و معین و دیگر اصلاح طلبا حالا دنبال این هستند که برای این فضاحت یک بز بلا گردون پیدا کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
سیاست اصلاح صلب این است که همیشه در مواقع کم آوردن فرار رو به جلو کند
دو دست خدا بسته است از این رو آلتراناتیو دیگری ندارد!
جناب رییسی :"روشنفکر کسی نیست که دل در گروی غرب داشته باشد"

پس چرا همه آقازاده ها و ژنهای برتر ،در بلاد کفر به تحصیل ،تجارت وخوشگذرانی و.... با پول حق الاناس مشغولند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
منظورشان این است که کلا عقل و هوششان در گروی غرب باشد.و بتوانند با ریاکاری برای مردم فرزندانشان را در غرب پرورش داده و کلا فرهنگشان غربی شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
این سوالا را از ژن های برتر اصلاح طلب بپرسید بهتر جواب می دهند چون همه ابل و تبار آنها خارج از کشور هست
سایه جنگ رو برداشت!!!!!!!!!
حرف دیگه ندارند بزنند . اتفاقا باعث ایجاد سایه جنگ شده اینطور که مردم می بینند . چون همیشه امریکا تهدید کرده ولی هیچوقت اینقدر جدی نشده بودند.به خاطر دولت بزدل و ترسو و ... . هیچ دولتی اینقدر ناتوان در داخل و خارج نبوده.
خدمت جناب آقای سید یحی رحیم صفوی بزرگوار سلام ،وعرض ادب میکنم ،جناب سر لشکر ،در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل حنگ تحمیلی ، همهٔ مسولین از رهبر کبیر انقلاب تا مردم روستا نشین ،تقریبا در یم سطح زندگی میکردند ،همه کوپن داشتند ،وفاصلهٔ بین بالاترین حقوق با پایبن ترین حقوق ،سه الا چهار برابر بود ،ودیگر رانتی هم وجود نداشت ،البته تا سال ۶۵ و رانتخواری ،ودزدی ،واختلاس ،وویژهخواری ،و دریافت ،دویست هزار میلیارد تومان وامهای بدون وثیقه هم نبود ؟ هیچکدام از خانوادهٔ شهدا هم مدعی میراث خواری نبودند ،همه چیز برای مردم ،وخدای مردم بود ،وحفظ آبرو،وحفظ خاک وطن ؟ اما اکنون را میشود با آن سالها مقایسه کرد ؟ و آیا حکومت ایران واقعا اسلامی است؟؟؟ چون در اسلام ،آنهایی را که بیان کردم ،وجود ندارد همه چیز حقیقی ،وراستی ،وصداقت است ،آیا اکنون از صداقت ،وراستی ،و حقیقت ،چیزی وجود دارد ؟ این شکاف طبقاتی وحشتناک ، اختلاف حقوقهای نحومی ،را با بازنشستگان همان دوران که ده سال است مظلوم واقع شده اند ،وفریادشان به جایی نمیرسد را مشاهده کنید ،آیا در حکومت ،ومسولین کنونی با آن دوران تفاوتی احساس نمیکنید؟ واگر نه حتما در میان اجتماع زندگی نمیکنید ؟،،، وخیلی جیزهای دیگر که در اینحا جای بیانش نیست ،،،،؟،،،،
اطلاعات محیط زیستی کشور از مهمترین هاست اینکه کدام منطقه چه چیزی کشت میشه کجا کشت میشه اینها مهم نیست حتی از اسلحه و مهمات هم مهمتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیای امروز دیگه جنگ اسلحه نیست جنگ اب و هوا و غذاست؟؟؟؟؟
ایا اینها به محیط زیست ربطی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا قسم پریشب دستم بریده شد .سه تا بخیه میخواست .بیمه همگانی دارم .بردم بیمارتان دولتی که هزینه نداشته باشه .یه دانشجو با امپول لیدو کایین بیحس کرد و سه تا بخیه زد .دویست و هفتاد و پنج هزار تومان هزینش شد .صد و هشتاد هزار تومن پول جراح با هفتاد هزار تومان پول بیهوشی و داروهایی که نمیدونم کی استفاده کرده بودم و لوازم ...شده بود جمعا دویست و هفتاد و پنج هزار تومان .خدا خودش به فریادمان برسد .همه مدارکش هم موجوده
دلایل زیادی باعث مهاجرت افراد به خارج از کشور شده است . قبلا افراد تحصیل کرده راحت به کشورهای کانادا و آمریکا مهاجرت می کردند ولی امروزه اروپا و حتی استرالیا هم به زحمت می توانند مهاجرت کنند و تنها گزینه پیش رو ترکیه و گرجستان است که فکر کنم تا ۵ سال آینده آن هم از دسترس خارج می شود . با توجه به گرانی روز افزون و بیکاری و افزایش نرخ دلار .... و غیره .
البته مهاجرت کردن راه حل نیست و یک مسکن مقطعی است و مشکلات فراوانی وجود دارد که اگر پول نداشته باشی می شود جهنم . که با این حال خوش بحال افراد با ژن برتر .
فکر کنم الان همه دانش آموختگان ایرانی در هند دریافته باشند که شهید جواد سرافراز چه خون دلی خورد.
البته درست می فرمایند خدا که آلترناتیو ندارد!
ید الله مبسوطه
بدیل قدرتمندتر ما کره شمالی بود که دست آخر به این نتیجه رسید که در دنیای امروز داشتن اسلحه اکر شرط لازم برای بقا باشد، قطعا کافی نیست.قدرت در دنیای امروز با یک مولفه بسیار قوی بنام قدرت اقتصادی و مولفه های کم اثر تر دیگر مثل قدرت نظامی و.. تعریف می شود.
کره شمالی بدرستی از مسیر قبلی خارج شده است چون ره به ترکستان هم نمیبرد.
ما امروز در شرایطی نیستیم که بتوانیم تنش های غیرقابل تحملی مثل تحریم نفتی،بانکی،سرمایه گذاری و.. را تحمل کنیم.
می توانیم برای بقای خود از خیر نابودی اسرائیل بگذریم ولی همچنان میخواهیم مسیر نادرستی که جز آسیب به توسعه کشور ثمره دیگری نداشته است را دنبال کنیم.
آن آقایی که میگه خدا . . .نداره، قرآن بخواند و بداند که خداوند می فرماید: "یهود گفتند دست خدا بسته است، دستشان بسته باد، بلکه دستان خدا باز است".
این اقای مشاور عالی، نمی داند که در مثل هم خداوند سبحان و قادر و متعال را نمی توان محدود کرد، خداوند بدیع السماوات و الارض در معرفی و تعیین گزینه های برتر محدودیت ندرد ، می توانیم بگوییم که برای ما در جهان امروز الترناتیوی نیست ! اما ینکه بگویم خداوند الترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد، استغفار دارد.
ضرر جاسوسان محیط زیست فقط متوجه مسایل نظامی نیست
تصمیم گیریهای غلط در حوزه ی مسایل زیستی
یا به موقع تصمیم نگرفتن از بدترین اثرات این نوع مدیران است
سیاست تحریم های آمریکا دلار رو از 700 تومان دو دوره پیش کرد 6000 تومان نزدیک 10 برابر. بهتر بود به داده های اقتصادی نگاه کنیم بعد اظهار نظر کنیم.
"خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد" امیدوارم این جمله صحیح نباشه وگرنه هیچ چیزی جز ادبیات دوران قرون وسطی نیست....
کاش مسئولین ما به جای فرار از واقعیت ها یشتر به فکر مردم می بودند. آینده ایران با ادامه چنین روالی بسیار تاریک و ناامید کننده است
قرآن را اگر باکمی تامل مطالعه کنید متوجه می شوید که چه اقوامی آمدند نافرمانی خداوند را کردند ظلم دیگران کردند و در نتیجه خداوند قوم دیگری را بر آنها مسلط کرد این سنت الهی است این را نوشتم در پاسخ به سردار خداوند برای هر قومی آلترناتیو دارد مواظب اعمال و رفتار خودمان باشیم.....
استغفرالله. خداوند هر چیزی بخواهد و اراده کند دارد. اگر بخواهد در چشم بهم زدنی ایران را دگرگون میکند و جزایر هاوایی را پرچمدار اسلام در کره زمین قرار میدهد.
برای اولین بار کسی دو کلام حرف حساب زده و آنهم جناب دکتر معین است.
شاید خواسته بگوید خداوند الترناتیوی را برای جمهوری اسلامی نمی پسندد. والا قادر مطلق به هرچیزی توانا است. و او دارنده همه چیز است.
سلام
من این کامنت را اینجا می نویسم چون تابناک استان کرمانشاه هیچ وقت کامنت ها را منتشر نمی کند.

هیچ کس حق ندارد برای کشاورز تعیین و تکلیف کند. شما مسولان بی داریت فقط می توانید میزان استفاده از آب را، آن هم به شکل کارشناسی شده، تعیین کنید نه نوع کشت را. مگر برنج ماده مخدر است؟ اگر کشت برنج در صحنه ممنوع است پس باید در همه جای کشور ممنوع شود.
مردم فقیر این منطقه باید چه کار کنند؟ آوره ی شهرهای دیگر بشوند کارگری کنند و خفت بکشند.
شما مسولین استان اگر غیرت داشتید اجازه نمی دادید ثروت کشور و حق مردم استان تان به اصفهان، تهران، خراسان، فارس و یزد ... سرازیر بشود.
اصفهان وسط کویر است و آب را از استانهای دیگر می برد شرق اصفهان که کویر نشینان برنج بکارند و برنج هم می کارند. آنوقت شما به کشاورز درمانده صحنه ای اجازه نمی د هید از آب خودش استفاده کند؟ آب آنجا را می خواهید چه کار کنید؟ بفروشید؟ یا فروخته اید؟
کار شما هیچ گونه توجیه کار شناسی ندارد. صحنه نه تنها کمبود آب ندارد بلکه آب مازاد هم دارد . حتی امسال بارندگی ها زندگی کشاورزان را مختل کرده. سفرهای آب زیر زمینی در منطقه صحنه دیگر جایی برای آب ندارند.
اگر دست از رفتارتان بر ندارید ما مستقیم به رهبری این کشور شکایت می بریم.
به نظر من آستان قدس باید ملی بشه . اینکه فقط در امد داشته باشد بدون اینکه مخارجش مشخص باشه ، یا تولیت ان چگونگی خرج کردنش را مشخص کنه و یا اینکه فقط در خراسان خرج بشه توجیه ندارد. مثل اینکه خوزستان پول نفتش را که شاید بیش از 60 درصد درامد مملکت بگه مال منه! و یا بندرعباس . الان جنگلهای شمال کشور ملیه یعنی یک ایرانی ساکن جنوب هم در آن سهم دارد.( که درست هم است ). اما برای آستان قدس چنین نیست . و با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.
ما همه مخلوقات خدا هستیم و خیلی محدود هستیم
خداوند صلاح هر چیزی را خودش میداند و ما اصلا نمیتوانیم در رابطه با ان اظهار نظر کنیم
اینکه گفتند ( نعوذبالله ) " خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ایران ندارد"
با اینکه بنی اسرائیل می گفتند: "یدالله مغلوله" فرقش چیه؟
خداوند می فرماید: " قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدیهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ یَداهُ مَبْسُوطَتانِ"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
دقیقا دوست عزیز.
میخواستم همین رو بگم که شما کاملش رو گفتی
احسنت
امیدوارم با این خوش خیالیها که امریکا جرات حمله به ایران را ندارد کشور را درگیر جنگی نابود کننده نکنیم .در سال ۱۹۹۳ عراق در اوج قدرت نظامی بود در عرض یک ماه شیرازه اش از هم پاشید ،همان عراقی که ما زورمان بهش نرسید.کمتر از چهل روز تمام زیرساختهای یوگسلاوی نابود شد
یهود گفتند: دست (قدرت) خدا بسته است! به واسطه این گفتار (دروغ) دست آنها بسته شده و به لعن خدا گرفتار گردیدند، بلکه دو دست (قدرت) خدا گشاده است و هر گونه بخواهد (بر خلق) انفاق می‌کند. و همانا قرآنی که به تو نازل گشت بر کفر و طغیان بسیاری از اهل کتاب بیفزاید و ما (به کیفر آن) تا قیامت آتش کینه و دشمنی را در میان آنها برافروختیم، هر گاه برای جنگ (با مسلمانان) آتشی برافروختند خدا آن آتش را خاموش ساخت، و آنها در روی زمین به فسادکاری می‌کوشند، و هرگز خدا مردم ستمکار مفسد را دوست نمی‌دارد.
خدایش تمام فرمایشات مقامات لشکری و کشوری و فرهنگی کشور ما مملو از کم اطلاعی و هیجانات است و هیچ کدام بدرد حل مشکلات کشور نمیخورد . مقام نظامی ما از ترس صددرصدی دشمن میگوید . مقام دولتی از حل تمام مشکلات میگوید و ........
هر جه درد و بیچارگی است از آن ملت است و هر چه رفاه و خوشگذرانی است از آن آقازاده ها و آقاها. آیا این است آن اسلامی که وعده داده مستضعفان حاکمان زمینند. جای شک دارد.
این همه دزدی و فساد ، دروغ و زورگویی ، کوبیدن رقیب به انواع روشهای ناجوانمردانه ، نادیده گرفتن حق مردم و هزاران مورد دیگر......
اینها آموزه های قرانند ؟
جاسوس ها انواع مختلفی دارند . همشون که اطلاعات سری را به دشمن نمی دن . بعضی هاشون که اتفاقا هم زیاد هستند ، با کارها و حرف های احمقانه و پوپولیستی و کمک به سایر احمق ها برای تصدی پست های کلیدی کشور ، به دشمن کمک می کنند . خسارتی که این جاسوسها به کشور می زنند ، هزار بار بیشتر از جاسوسانی هستند که اطلاعات رد و بدل می کنند .
خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد !!!!!!!!! این جمله باید با طلا نوشت، البته با دیلیت نون آخر!!!!!
29 غیر قابل انتشار 145 در انتظار بررسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
آقای رئیسی....
این حرف ها دیگه کهنه و کلیشه ای شده . بچه دبستانی منم از بس تو این چند سال از این حرف ها شنیده ، بلده از این حرف ها بزنه . عمل چی داری ؟ از عملت بگو . کل خراسان که دست شماست . با این همه درآمد آستان قدس رضوی و پولهایی که زائرین و مسافرین به مشهد میارند ، الان بایستی مشهد بهشت می شد . الحمدالله مالیات هم که نمی دین و انداختین گردن امام خمینی . باید بگم امام خیلی حرف های دیگه هم زده بود . نمی دونم چرا شما فقط ندادن مالیات رو از ایشون یاد گرفتین .
نسبت دادن ناتوانی به قادر مطلق کفر گویی است.خداوند بخواهد بهتر از هر حکومتی را پدید می آورد.
جناب صفوی حالا خوبه که این مملکت اینهمه مصیبت و بهم ریختگی دارد ، شاخصهای جهانی اش در هر موردی خجالت آور است،والا شما ادعای خدایی هم می کردید!
صفوی:خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد!

بنده خدا: هنوز بدیهی ترین مسایل خداشناسی را نمدونی چرا اظهار نظر میکنی؟

این حرف عین انا ربکم الاعلی و ناتوان دانستن خداست.... بترسید از خدا.....
جناب رحیم صفوی فرموده اند / این مقام نظامی تأکید کرد: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد!* این سخن کفر است و خداوند را در سطح دانش خود گوینده و معتقد به این گفتار تنزل داده و یهود هم همین گفتار را در باره ی خداوند گفته اند آنجا که گفتند * دستان خداوند بسته است و نمیتواند کاری کند، خداوند فرمود به آنها بگو دستان شما بسته است و به کفری که گفتید لغن خداوند بر شما باد *وَقَالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ ۚ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا ۘ بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ ..... سوره ی ما‌ٔئده آیه ی ۶۴
"خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است. " در آموزه های دینی داریم که ربا در حد محاربه با خداست، کجای آموزه های قرآنی به شما اجازه داده که نرخ ربا (بهره، کارمزد یا هر اسم دیگری ماهیت آن را عوض نمی کند. اسم عوض کردن نوعی کلاه شرعی است.....) تا این حد بالا باشد؟ از بقیۀ موارد هم میگذرم.
سلام. آقای رحیم صفوی قرآن بخوانند. "و یهود گفتند دست خدا بسته است دستان خودشان بسته باد و لعنت گشتند بدانچه گفتند ". سوره مائده آیه 64
اگر این حرف سردار صفوی را روحانی یا یکی از اطرافیانش زده بود از همه طرف نکوهشش میکردند
دیگه همین مانده بود كه از جانب خدا هم اظهار نظر بفرمایند. این بیان كه خداوند متعال آلترناتیو ندارد كفر است و این دیدگاه تاسف بار و انتشار آن توسط تابناک تاسف بار تر و بی معرفتی نسبت به قدرت مطلق خداوند.
واقعا ایران در همه موارد در جهان بی بدیل است از عدالت گرفته تا آزادی بیان و رفاه بالای مردم
این بابا فقط میخواسته بگه من کلمه ی آلترناتیو رو بلدم تلفظ کنم.....
"مشاور عالی رهبری در نیروهای مسلح گفت: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است."
یاد داستان آن پیرزن و پیامبر افتادم: پیامبر به پیرزن که در خاکسپاری یکی از اصحاب گفته بود بهشت بر تو گوارا باد فرمودند من که پیامبر خدا هستم این جنین اطمینانی برای پیش گویی وضع او ندارم و....
خداوند همیشه جایگزین بهتری دارد سعی کنیم و دعا کنیم همان باشیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان