بازدید 27111
هزار و دویست و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

منتجب نیا به خاطر فشار حسین کروبی، از حزب اعتمادملی رفت/پیروزی نامزد اصولگرایان با ۲۰ میلیون رأی فریبنده است/حل مسأله آب و هوا و دلار و ماهواره از راه دمکراسی/ سه سناریو از غیبت عجیب و طولانی ولیعهد سعودی/پزشکیان؛ گزینه ریاست مجلس

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کیروش از حسین الله کرم استفاده کند، قهرمان جهان می شویم!/فرصت قشون‌کشی و انتقام نیست/سؤال کنندگان از رئیس جمهور به دنبال جواب نیستند!/خاطره حسین مرعشی از تحصن مجلس ششم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 22 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گلایه حق‌شناس از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها انتقاد کرد.محمد جواد حق شناس در واکنش به نظر پلیس درخصوص ممنوعیت پخش مسابقات جام جهانی درکافه‌ها گفت: امروزه شاهد این هستیم به دلیل کوچک شدن خانه‌ها، دیگر مانند گذشته امکان اینکه مردم با یکدیگر دیدار کنند نیست. وی با بیان اینکه یکی از دلایل استقبال مردم از تماشای بازی‌های گروهی ورزشی این است که می توانند در کنار دوستان، آشنایان ورزش تماشا کنند و ملاقات و دیدار داشته باشند، گفت: این علاقه مردم تنها به ورزش نیست بلکه می بینیم در عزاداری‌ها نیز مردم مایلند درخیابان‌ها عزاداری کنند تا در جمع حضور داشته باشند و امکان ملاقات دیگران نیز وجود داشته باشد.عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شرایط فعلی و فضای فوتبالی حاکم بر جامعه فرصت تاریخی برای افزایش همبستگی است ادامه داد: این یک واقعیت است که گروه‌های هم سن دوست دارند در کنار سایر هم نسلی‌های خود فوتبال ببینند و از آنجایی که نمی توان در آپارتمان‌های شصت- هفتاد متری جمع شد و فوتبال نگاه کرد، تماشای مسابقات ورزشی در کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و .... مورد توجه قرار گرفته است.

انتقاد به واردات ۱۰۰خودرو نعش‌کش

پایان جلسه علنی امروز مجلس همچون همیشه همراه با تذکراتی از سوی نمایندگان بود.حسینعلی حاجی دلیگانی در اخطاری با استناد به اصل ۱۳۸ قانون اساسی بیان کرد: دولت اخیرا مصوبه‌ای در زمینه واردات صد دستگاه خودروی نعش کش به داخل کشور داشته است. متأسفانه این مصوبه علیرغم اینکه مغایر با فرمایش مقام معظم رهبری است، مغایر قوانین مصوب مجلس دررابطه با قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی کشور است.مطهری که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این اخطار تصریح کرد: ما این را به هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین ارجاع می دهیم تا موضوع مشخص شود./خبرآنلاین

ادعای فرمانده اسراییلی: ایران 32 موشک به اسراییل پرتاب کرد

فرمانده نیروی هوایی اسراییل در سخنانی مدعی شد ایران در اوایل ماه می 32 موشک به سمت قلمرو اسراییل در بلندی های جولان اشغالی پرتاب کرده که 4 فروند موشک از سوی سیستم دفاعی اسراییل منهدم شده و 26 فروند نیز در بیرون از قلمرو اسراییل فرود آمده است.به گزارش وب سایت روزنامه " جروزالم پست" اسراییل، ژنرال "آمیکام نورکین" فرمانده نیروی هوایی اسراییل این سخنان را امروز- سه شنبه- در کنفرانس فرماندهان نیروی هوایی اسراییل در "هرتزلیا" عنوان کرده است.پیشتر ارتش اسراییل مدعی شده بود، نیروی قدس سپاه 20 فروند موشک فجر -5 و گراد را به سمت قلمرو تحت کنترل اسراییل در بلندی های جولان پرتاب کرده است./عصر ایران

لاریجانی: رهبری درباره الحاق به FATF نظری نداشته‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده تهران، تأکید کرد: مقام معظم رهبری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نظری نداشته‌اند، ایشان گفته اند که مجلس و دولت خودشان در این باره تصمیم بگیرند./ایسنا

سرنوشت سپنتا نیکنام در گرو رأی دو سوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رأی لازم برای تصویب طرح حضور اقلیت‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مواردی که اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان باشد و شورای نگهبان ایراد مغایرت با شرع گرفته باشد به دو سوم رای اعضا نیاز است.مجید انصاری درباره سرنوشت طرح حضور اقلیت‌های مذهبی در شوراها گفت: موضوع باید به صحن علنی بیاید تا ببینیم تصمیم‌گیری درباره آن چگونه پیش می‌رود.وی در پاسخ به این که این طرح چه زمانی به صحن مجمع می‌آید، با بیان اینکه اعضای مجمع در یکی دو هفته گذشته جلسه نداشته‌اند، گفت: زمان برگزاری جلسه آینده صحن مشخص نیست و چون ماه رمضان است بیشتر کمیسیون‌ها مشغول کار هستند./اعتمادآنلاین

آشتی برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری

انتشار عکسی از برادران قاسم‌خانی در کنار مهران مدیری، به گمانه زنی‌ها درباره همکاری دوباره آنان دامن زد. «خبرآنلاین» نوشت: پس از مدت‌ها قطع ارتباط پیمان و مهراب قاسم‌خانی با مهران مدیری، زمزمه‌هایی مبنی بر تولید سریالی با همکاری مشترک این هنرمندان به گوش می‌رسد. دیشب، امیرمهدی ژوله و مهراب قاسم‌خانی با انتشار عکسی دسته‌جمعی از خود در کنار مهران مدیری، پیمان قاسم‌خانی، سیامک انصاری و ... به طور ضمنی خبر از کار روی یک پروژه تازه دادند.«مرد هزار چهره»، «شب‌های برره»، «نقطه‌چین» و «پاورچین» از موفق‌ترین سریال‌هایی هستند که با همکاری مهران مدیری (کارگردان) و پیمان قاسم‌خانی (سرپرست گروه نویسندگان) ساخته شده‌اند. از چند سال پیش، همکاری برادران قاسم‌خانی و مهران مدیری قطع شد و آنان در برخی گفت‌و‌گوهای رسانه‌ای یا اظهارنظرها، گلایه‌هایی را مطرح کردند.

واکنش‌ها در فضای مجازی به رونمایی از آهنگ تیم‌ملی

روزنامه شهروند نوشت: سرود جام‌جهانی واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت و هواداران فوتبال را بر آن آن داشت تا در این زمینه اظهارنظر کنند. محمد یکی از کاربران توییتر نوشت: «موزيك ويديوي عليرضا عصار براي جام‌جهاني هم شرايطي مشابه آهنگ سالار عقيلي دارد، بی‌روح، بی‌انرژي و تلاش براي حماسي‌سازي. گفته بودند دنبال كار فاخر هستيم اما نه اين آهنگ‌ها فاخر هستند و نه جام‌جهاني نياز به موسيقي‌هاي فاخر دارد. آهنگ آرش گرفت، چون ساده بود و انرژيك»کاربر دیگری به نام مینا در رابطه با این موضوع نوشت: «برای بردهای غرورآفرین که آهنگ زیاده، برای باخت هم که تیتراژ رو بدون آهنگ ‌میرن. اینی که سالار عقیلی برای تیم‌ملی خونده، به درد باخت‌های سنگین پیاپی می‌خوره.»

البته این پست‌ها به توییتر محدود نمی‌شد و واکنش‌هایی در پست‌های اینستاگرامی نیز دیده می‌شد، تینا با انتشار پستی: «آهنگ تتلو برای جام‌جهانی انتخاب نشد آخ آخ آخ سالار عقیلی صداش خوبه ولی این‌جا خداییش صدای پرانرژی می‌طلبید. یع بمب انرژی چرا» ایمان با انتشار پست دیگری در اینستاگرام نوشت: «قضاوت با شما کدام آهنگ؛ تتلو یا انتخاب فدراسیون؟ واقعا مایه شرمساری است» اما پیام‌های توییتری همچنان ادامه دارد رضا با انتشار پستی نوشت: «با شنیدن آهنگ یازده ستاره به یاد انتخابات می‌افتیم.» کاربر دیگری نوشت: «این آهنگ جام‌جهانی بود یا تیتراژ معمای شاه۲؟؟» محسن نوشت: «در مورد آهنگ تیم‌ملی با صدای سالار عقیلی: مثل اینه که به مرحوم پاواروتی می گفتن یه آهنگ اپرا برای تیم‌ملی ایتالیا بخون! آهنگ فوتبالی باید انرژی و تحرک داشته باشه.»

اما ایلیا سرود تیم‌ملی را این‌گونه توصیف می‌کند: «سرود رسمی تیم‌ملی در جام جهانی با صدای سالارعقیلی بیشتر برای سریال‌های حسن_فتحی مناسبه، تا جام جهانی. پ ن: بهتر بود خواننده تیتراژِ ماه عسل (بهنام بانی؛ آرش و مسیح) با خواننده سرود تیم‌ملی جابه‌جا میشدن» بابک هم نوشته «باز شیر ژیانی که تتلو با همه مسخره‌گیش خونده، یه ربطی به فوتبال و جام‌جهانی داره، این چه چیز بی‌ربطیه سالارعقیلی به اسم آهنگ جام‌جهانی خونده؟ تیم_ملی.»

منتجب نیا به خاطر فشار حسین کروبی، از حزب اعتمادملی رفت

روزنامه جوان نوشت: رسول منتجب نیا تحت فشار اعضایی از شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از این حزب رفته است. او اداره شورای اجرایی را بر عهده داشت و البته چند ماهی می‌شد که استعفا داده و بر این استعفا هم اصرار داشت. دي سال گذشته، دبيركل حزب اعتماد ملي در نامه‌اي به الياس حضرتي عضو شوراي مركزي اين حزب، از وي خواست تا براي «پايان دادن به برخي اختلاف‌سلیقه‌ها» شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي را بدون حضور منتجب نيا تشكيل دهد. در اين نامه تأکید شده بود كه حجت‌الاسلام منتجب‌نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي تمايلي به اداره شوراي اجرايي ندارد و اين مسئوليت به الياس حضرتي واگذار شده است. منتجب نيا بعد از اين نامه مصرانه استعفا داد و از آن زمان تشكيل جلسات شوراي مركزي و تدارك برگزاري كنگره بر عهده الياس حضرتي بوده است. گفته مي‌شود، نقش حسين كروبي در اين كنار گذاشتن منتجب نيا پررنگ بوده است. روز گذشته يك عضو حزب اعتماد ملي كه نخواست نامش گفته شود، در گفت و گو با جوان گفت، منتجب نيا تحت تأثیر عوامل تندرو و از جمله نفوذ حسين كروبي در حزب، كنار گذاشته شده است. گفته مي‌شود پيش از اين محسن رهامي هم به همين دليل مجبور به استعفا شده بود.

کی روش از حسین الله کرم استفاده کند، قهرمان جهان می شویم!

روزنامه ایران در یک مطلب طنز نوشت: ما وقتی لیست کارلوس کی‌روش را دیدیم، با خودمان گفتیم حالا که هرکی هرکی است بیاییم و ماهم سه چهار نفر را به این لیست اضافه کنیم تا باز در میدان‌های جهانی حماسه آفرینی کنیم. امیدواریم این نفرات هم در لیست مسافران روسیه قرار گیرند. جام جهانی فوتبال، جای بلند پروازهاست. افرادی که سقف آرزوهای‌شان کوتاه باشد در این رقابت‌ها جایی ندارند. به‌نظر ما در ترکیب تیم ملی جای خالی «حسین الله‌کرم» بیش از هر کس دیگری احساس می‌شود. ایشان در آخرین افاضاتشان گفته بودند که اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، کاندیدای‌شان 27 میلیون رأی می‌آورد. اگر این بلند پروازی را بازیکنان ما داشته باشند، مراکش که هیچ، راحت آلمان و برزیل را هم می‌بریم و مثل کره‌شمالی قهرمان جام‌جهانی می‌شویم. ما در جام‌جهانی باید روحیه جنگنده داشته باشیم. شما بازیکن فوتبالی را دیده‌اید که با حرف در چمن مسابقه کارش را پیش ببرد؟! اصلاً آنجا دیگر سوسول‌بازی‌های منطق جواب نمی‌دهد. بازیکن باید جنگ‌طلب باشد و حریف را تحت هرحالتی دشمن خودش بداند. از آن مهم‌تر اینکه اگر تیم باخت، باید همه عالم و آدم را مقصر بداند تا با یک جنگ روانی، خودش را برای بازی‌های بعدی آماده کند.

پیروزی نامزد اصولگرایان با ۲۰ میلیون رأی فریبنده است

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه می‌گوید: مقبولیت بین مردم برای انتخابات آینده در نظرسنجی ها مشخص می شود. در حال حاضر شرایط برای اصولگرایان، فراهم تر از گذشته است و باید از این فرصتی که در رقابت های سیاسی پدید آمده، نهایت استفاده را ببرند. اما اینکه شکل این استفاده، گفتمان آنها چگونه باید باشد، معمولا جریان های سیاسی متناسب با زمان و مکان گفتمان، مواضع و شعار خود را تنظیم می کنند. هنوز در این زمینه تصمیم قابل ارائه ای گرفته نشده است. بخشی از این موضوع، به عملکرد دولت و ناامیدی مردم از جریانی که اداره کشور را در دست دارد و عدم حل مشکلات مردم توسط این جریان مربوط می شود. همه این موضوعات در گرایش آینده مردم تاثیر دارد.وی درباره پیش بینی های برخی اصلاح طلبان مبنی بر پیروزی قطعی نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 با 20 میلیون رای، گفت: این آمارها یک مقداری فریبنده است. باید توجه داشت که مردم با توجه به تجربه ای که اندوخته اند، باید اطمینان پیدا کنند که جریانی قادر است مشکلات آنها را حل کند و از توانمندی های لازم برای اداره کشور برخوردار است.نمی شود روی تبلیغات و این نوع احتمالات و آمارها خیلی اطمینان داشت./انتخاب

تا دموکراسی درست نشود، مسأله آب و هوا و دلار و ماهواره هم درست نمی‌شود

سعید حجاریان در یادداشتی نوشت: مسأله بنیادین ایران چیست؟ در کشور ما پروژه‌های اصلاح‌طلبی مختلفی مطرح و اجرا شده است. اصلاح خط در دوره رضاخان، اصلاح‌ عدلیه با کوشش داور، اصلاح دین با کوشش‌های بازرگان، شریعتی و حتی اصلاحات اقتصادی دوره هاشمی. ولی به اعتقاد من هسته اصلاحات در ایران، دموکراسی است. ممکن است مردم فواید دموکراسی را ندانند و صرفا از آب، هوا، دلار، قضاوت مستقل، ماهواره، سبک زندگی متفاوت و عدالت سخن بگویند ولی به نظر من تا مسئله دموکراسی مرتفع نشود، این موارد نیز لاینحل باقی خواهد ماند./ شرق

فرصت قشون‌کشی و انتقام نیست

عماد افروغ گفت: اگر ما بالاترین سطح را نگاه کنیم؛ یعنی نهایی ترین حالت که خروج ایران از برجام باشد، من اتفاقا برعکس شما پیش بینی هم کرده بودم که این مقدمه یک امر مبارک است. مقدمه انسجام ملی است؛ چیزی که ما متأسفانه قدرش را نمی دانیم و در شرایط سخت و دشوار همواره به آن رسیدیم و متأسفانه اینجاست که در شرایط عادی هیچگاه نمی توانیم به ارزشی به اسم وحدت یا انسجام ملی دست پیدا کنیم  و آن را حفظش کنیم و این نیازمند یک آسیب شناسی اجتماعی است. ولی در شرایط بحران و غیرعادی همواره تاریخ ایران، چه تاریخ بعید، چه تاریخ قریب ثابت کرده که انسجام ما که می تواند مقدمه ای برای کارهای بزرگ باشد افزایش پیدا کرده و من اصلا این فضای نومیدانه را نه حس می کنم نه حدس می زنم. اتفاقا برعکس، حس می کنم آن چیزی که در مقاطع مختلف تاریخی ایران خودش را نشان داده بار دیگر رخ می دهد. مثل انقلاب اسلامی، مثل دوران دفاع مقدس و ... این یک گزاره جامعه شناسی است که هرگاه یک گروهی با تهدید بیرونی روبه رو می شود انسجام درونی آن افزایش پیدا می کند و این به طور خاص درباره ایران صادق است./ خبرآنلاین

سه سناریو از غیبت عجیب و طولانی ولیعهد سعودی

محمد‌بن‌سلمان، ولیعهد عربستان حدود یک ماه است که در انظار عمومی ظاهر نشده و همین مسأله به شایعات زیادی دامن زده است. آخرین خبر منتشر شده از محمد مربوط به ۴ اردیبهشت است که ظاهرا او را در یک جلسه اقتصادی دولت نشان می‌دهد. البته خبرگزاری دولتی عربستان برای این خبر از تصویر آرشیوی استفاده کرد. در سفر «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا به ریاض، هیچ یک از رسانه‌ها تصویری از ملاقات او با محمد‌بن‌سلمان منتشر نکردند. اکنون ۳ سناریو درباره وضعیت ‌بن‌سلمان مطرح است: برخی از زخمی شدن محمد در اثر حمله ۲۱ آوریل در منطقه «الخزامی» سخن می‌گویند. پایگاه اینترنتی «The News» پاکستان همین نظر را تایید می‌کند. با این حال این پایگاه به نقل از «برخی منابع نزدیک به گروه‌های اپوزیسیون سعودی» فرضیه دیگری را هم عنوان می‌کند: تیراندازی ماه آوریل باعث ترسیدن و مخفی شدن ‌بن‌سلمان شده است و سناریوی سوم و البته بدبینانه‌تر، مرگ بن‌سلمان است/ دنیای اقتصاد

پزشکیان؛ گزینه ریاست مجلس

انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به احتمال زیاد 8 خردادماه برگزار می شود. فراکسیون های مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با اعضاء و سایر فراکسیون ها برای ارائه لیست در انتخابات هستند.  خبرنگار فارس امروز در راهروهای مجلس کسب اطلاع کرد که جمعی از نمایندگان که اعضای تمامی فراکسیون ها در آن هستند به دنبال ارائه لیست فرافراکسیونی می باشند.  تاکنون نام "وکلای ملت" برای این لیست انتخاب شده و طی آن قرار است مسعود پزشکیان را به عنوان گزینه ریاست مجلس معرفی کنند.  همچنین قرار است از بین علی مطهری، کاظم جلالی، محمد دهقان، مصطفی کواکبیان و حمیدرضا حاجی بابایی بعد از رأی گیری 2 تن به عنوان نائب رئیس معرفی شوند./فارس

سؤال کنندگان از رئیس جمهور به دنبال جواب نیستند!

محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در ادامه نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا رییس جمهوری برای پاسخ به سوال نمایندگان سؤال کننده در مجلس حضور می یابد، گفت: هر سؤالی باشد با حضور نمایندگان رییس جمهوری به آن ها پاسخ داده می شود. اینکه رئیس جمهوری با این همه مشغله در مجلس حضور یابد و سوالی که همه همکاران ذیربط به آن جواب داده اند پاسخ دهد، مشخص است که دنبال جواب نیستند و بحث دیگری است. زمانی که به گذشته فکر می کنم به یاد می آورم که نمایندگان آن دوره چقدر تلاش کردند تا رییس دولت دهم را به مجلس بیاورند، چه اتفاقی افتاد؟ البته ما به نمایندگان احترام ویژه ای قائل هستیم و با تواضع و احترام برخورد می کنیم. غالب دولتمردان فرزندان مجلس هستند و از رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهوری و خود من سال ها در مجلس بوده ایم.

خاطره حسین مرعشی از تحصن مجلس ششم

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در گفت و گو با ایران خاطره ای جالب از تحصن اصلاح طلبان در مجلس ششم روایت کرد: زمانی دوستان اصلاح‌طلب ما می‌خواستند در مجلس ششم تحصن کنند؛ با من مشورت کردند؛ من گفتم اگر امام(ره) در قید حیات بودند و کسی می‌خواست در مجلس تحصن کند، تکلیف خیلی روشن بود. امام می‌گفتند: «احمد؛ بنویس: تحصن در مجلس در حکم محاربه است.» 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷۸
دولت این ماه میخواد حقوق ۲ تومنی کارمندا رو نصفه بده و بقیشو بعدا بده اونوقت کارانه به پزشک میده ۳۰۰ میلیون. ور امریکا درامد کارگر ۳۵۰۰ دلار و پزشک متخصص ۱۵۰۰۰ دلار. در ایران درامد کارگر ۱ میلیون و پزشک متخصص ۳۰۰ میلیون تا هزار میلیون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
درآمد پزشکها وحشتناک بالاست ولی خیلی از مشکلات کشور به خاطر کارمنداس. دولت به این بزرگی با این همه کارمند که بیشترشون کارشون رو درست انجام نمیدند تو چندتا کشور دنیا سراغ داری؟
ارسلان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
چی حرف الکی میزنی ؟! پدر من بعد از ۳۵ سال زحمت و تلاش بعنوان هیات علمی دانشگاه و جراح عمومی و مدیرگروهی الان بیش از یک ساله بازنشست شده یک هزار تومنی بعنوان حق بازنشستگی نگرفته . کارانه هاشم از یک سال و نیم پیش طلب داره حقوق بازنشستگیشم ۴ ماه پیش شروع شد. هزار بار به دانشگاه مراجعه کرده هیچ اتفاقی نیافتاده همکارن دیگه اش هم که دوسال از بازنشستگیشون میگذره هنوز هیچ پولی دریافت نکردن و قصد دارن به دیوان عدالت اداری شکایت کنند. لطفا بی دلیل و سند و مدرک حرف نزنید. پزشکان سالم و اخلاق مدار وضعیتشون مثل باقی کارمندان کشوره .
آقای منتجب نیا داشتید می رفتید آقای کروبی روبا خودت می بردید
آقا طرح تحول جیب پزشکان رو تا کی میخواید ادامه بدین؟ هر چی پول تو کشور بود تزریق کردین به این طرح یه شبه و پوپولیستی شب انتخاباتی و حالا پزشکها با پولهاش سوپر تیلیاردر شدن و کارگرها و بیکارها بیچاره.
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
حالم از این کامنت تکراری بهم میخوره.یکی یک پولی به این بده بره رد کارش.بیچاره کرد خودشو ومارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
منفی دهنده ها تا کی میخوان بخاطر دو لقمه نون تو روی ملت بایستن ؟ خوب داره درست میگه . قاضی زاده هر چی پول مملکته ریخت تو جیب دکترها . فقط تو این 5 سال هزینه های درمان دندان بالای ده برابر شده
آقا رو قیمت خوردو کی نظارت میکنه؟ طرف هر هفته ۶ میلیون قیمت ماشین خارجی رو میبره بالا و هیچ کس کاری باش نداره.
سعید حجاریان عزیز حرف زیبایی زدید و علت تمامی بدبختیهای ما مردم نیز همین هست که صرفا ظاهر را نگاه میکنیم و قدرت و درک عمیق نداریم صرفا منفعت خود را خواسته و برای ما اهمیت ندارد حتی اگر همسایه هزار بار بمیرد!!
اینکه مشکلات را به گردن دولت ها یا نطام و احزاب بیاندازیم شده است کار روزمره ما ایرانی ها اما واقعیت این هست کلید حل مشکلات در عملکرد و رفتار ما مردم هست.بزرگ ترین مشکل شما اقای سعید حجاریان این هست زودتر از موعد متوجه می شوید و دارای درک و فهم هستید ای کاش که شما نیز مثل سایر دوستان می توانستید سر در برف فرو برید درک نکردن و وارد سیاست نشدن از واجبات شرعی هست و خود نیازمند طی بیش از 400 واحد دانشگاهی هست .
اتفاقا از آقای الله کرم بازیکن خوبی برای تیم ملی درمی آید.شاهد آن هم آقای ده نمکی که روزنامه نگار شد بعد هم کارگردان فیلم های پرفروش و یا آن کارگردان تحت حمایت حوزه هنری دهه 70 که امروز خارج نشین شده.
پس فکر نکنید آقای الله کرم از پس آن بر نمی آید.
شوخی ،شوخی دیدید جای کی روش را گرفت از خروج ارز هم جلوگیری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
میگم خیلی قشنگ برنامه ضد کی روش را اقایان مافیا فوتبال درست کردند وبدون اینکه دلیل مربی را باور داشته باشند فقط از روی نظر شخصی نه با منطق جو را علیه تیم وسرمربی خراب میکنند این همان یار دوازدهم واینکه میگویند ایرانی ها خوش استقبال وبد بدرقه هستند کاملا درست است اقایان که توان این کارها را ندارند ودر مقایسه با کی روش کم اوردند حالا به تخریب دست زدند که مبدا بازهم کی روش بماند واینها از غافله عقب بمانند عاقبت به خیر شوید
آقای ترقی ! جریان شما اگر می خواست به مردم خدمت کند از احمدی نژاد حمایت نمی کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
عجب منطقی! تازه داریم قدر وزیرای احمدی نژاد رو می فهمیم
شما اصلاح طلبا بدهکارید نه طلبکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خدمات 6 سال اول دولت احمدی نژاد که با مدیریت اصولگرایان انجام شد بیش از دوره 34 ساله شما اصلاح طلبان برای مردم رضایت بخش بود اون 28 سال اولش پیشکش لطفا جواب این 6 سال فرصت سوزی را بدهید
از ۴۰سال انقلاب در ۳۲ سال چه گلی سر کشور زدند اصلاح طلبان که اینگونه مدعی اند؟
خاطره مرعشی بسیار جالب بود.
اما واقعا نمایندگان دیگر جایی بین دوطیف ندارند. نه بر اصول پایدار ماندند (با تصویب 20 دقیقه ای برجام) و نه بر اصلاح پایدار ماندند.
باید تغییر جدی در هیأت رئیسه صورت بپذیرد
بازیکن باید جنگ‌طلب باشد و حریف را تحت هرحالتی دشمن خودش بداند. از آن مهم‌تر اینکه اگر تیم باخت، باید همه عالم و آدم را مقصر بداند تا با یک جنگ روانی، خودش را برای بازی‌های بعدی آماده کند.
اما ایلیا سرود تیم‌ملی را این‌گونه توصیف می‌کند: «سرود رسمی تیم‌ملی در جام جهانی با صدای سالارعقیلی بیشتر برای سریال‌های حسن_فتحی مناسبه، تا جام جهانی. پ ن: بهتر بود خواننده تیتراژِ ماه عسل (بهنام بانی؛ آرش و مسیح) با خواننده سرود تیم‌ملی جابه‌جا میشدن» بابک هم نوشته «باز شیر ژیانی که تتلو با همه مسخره‌گیش خونده، یه ربطی به فوتبال و جام‌جهانی داره، این چه چیز بی‌ربطیه سالارعقیلی به اسم آهنگ جام‌جهانی خونده؟ تیم_ملی»
تابی جان چقدر میگیری که اینجوری رقبای دولت را سرکوب میکنی؟
گفته مي‌شود نقش حسين كروبي در اين كنار گذاشتن منتجب نيا پررنگ بوده است.روز گذشته يك عضو حزب اعتماد ملي كه نخواست نامش گفته شود، در گفت و گو با جوان گفت كه منتجب نيا تحت تأثیر عوامل تندرو و از جمله نفوذ حسين كروبي در حزب، كنار گذاشته شده است.
محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در ادامه نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا رییس جمهوری برای پاسخ به سوال نمایندگان سوال کننده در مجلس حضور می یابد، گفت: هر سوالی باشد با حضور نمایندگان رییس جمهوری به آن ها پاسخ داده می شود. اینکه رییس جمهوری با این همه مشغله در مجلس حضور یابد و سوالی که همه همکاران ذیربط به آن جواب داده اند پاسخ دهد، مشخص است که دنبال جواب نیستند و بحث دیگری است
سلام اینه که رای 20 میلیونی اصول گرایان همش فریب است شاید غلو باشه اصول گرایان 8 میلیونی رای دارن بقیه آرا برای یارانه صندوق های خیریه سیب زمینی مجانی و...از این قبیل هست .
پاسخ ها
علیرضا 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
ناشناس جان ! مردم ایران هرهشت سال یکبار به جناحی که برسرکارنیست رای می دهند...وپیش بینی 20میلیون رای برای اصولگرایان چیز عجیبی نیست ( البته خداکند این کار راتکرار نکنند وعاقلانه افراد دلسوز ازهرجناح وعمدتا مستقلین واقعی رای بدهند ) .بااین حال چرا می گویید اصولگرا ها هشت میلیون رای دارند ؟ احساسی برخورد نکن برادر وسیب زمینی واین حرف هاراکنابگذار....
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
شانزده میلیون رای رئیسی با اون همه
حجمه که علیه اون بود زنگ خطر بزرگی بود !! شما که واقعا فکر میکنی شان مردم ایران در این حده که به خاطر سیب زمینی رای میدن! شان مردم بیشتر از این حرفاست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
اگر شان مردم ایران پایین بود که دو دوره به احمدی نژاد کبیر رای نمی دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
اون ۱۶ میلیون همه همه سیب زمینی میگیرن
آقای افروغ بسیار راحت از رابطه نقض برجام و شکل گیری انسجام ملی حرف می زنند ولی نمی دانند یا نمی خواهند بدانند ملتی که نود درصدشان همه هم و غمشان تامین نان شبشان شده است این شعارها را توهین به خودشان تلقی می کنند. اتحاد و انسجام و ... همه در حد شعار است مگر زمانی که زمینه های مناسب آن وجود داشته باشد، یعنی برخورداری از حداقل اطمینان در مورد معیشت، نبود اختلاس، دعواهای جناحی، سوء مدیریت و غیره، ولی گویا برخی به عمد قصد دارند تا این عوامل را هم بر باد دهند، ضمن اینکه مردم به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از مشکلات داخلی و همه مشکلات خارجی به خاطر آرمان گرایی هایی است که منافع ملی ما در آن جایی ندارد، در این شرایط اگر هم انسجامی به وجود بیاید نه در سمت و سویی است که اقایان خواب آن را می بینند.
پاسخ ها
علیرضا 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
ناشناس عزیز ! معلوم می شود که هیچ وقت انقلاب رادرک نکرده ای ! مردم ما باهمین شکم گرسنه واوج فقر ومحرومیت وتحمل توهین های امثال شما پشت نظام ایستاده اند به خاطر دفاع ازیک کشور اسلامی دربرابر یهود ونصارا وخوارج نهروان امروز...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خیر دوست عزیز ایرانیان هیچوقت با شکم گرسنه و در اوج فقر گرسنگی در برابر کفار فلان و بیسار، که مطمئنا استعاره شما برای جنگ است، مقاومت نکردند. در حقیقت وضع زندگی مردم در زمان جنگ با امروز تفاوت بسیار داشت، و گرچه برخی اجناس با زحمت گیر می آمد ولی گیر می آمد، و به سبب ثروت مانده بود که ایران توانست تا مدتها در برابر عراق بایستد و با پایان یافتن آن ثروت و فرا رسیدن دوران "شکم های گرسنه" بود که آن قطعنامه بر ما تحمیل شد. ضمن اینکه از ابتدا قرار نبود انقلاب تا روز قیامت تنها محملی برای فقر و بدبختی و گرسنگی کشیدن باشد، و چنین چیزی هیچوقت جزو وعده های انقلاب نبود. نتیجه این به قول شما "شکم گرسنه و اوج فقر و محرومیت" مقاومت نیست بلکه بدبختی، فروپاشی خانواده ها، اعتیاد و هزار و یک بدبختی دیگر است. من بسیار بیش از جنابعالی و شعارهایتان دلسوز این انقلاب هستم و هست و نیست خودم را پای آن داده ام، ولی عقل، دین و منطق می گوید که شکم گرسنه، بر خلاف شعارهای شما و همفکرانتان، اصلا در بند این آرمانگرایی ها نیست، اگر گرسنگی و بدبختی نتیجه بخش بود، در این روزگار وانفسا باید انقلاب به اوج شکوه و عظمت می رسید و آوازه ایران و انقلاب و شکوفایی آن عالمگیر می شد. ضمن اینکه من هیچ توهینی نکردم فقط گفتم اهداف اصلی انقلاب که مربوط به خود کشور بود فدای آرمانگرایی هایی شده . در خاورمیانه از ابتدای انقلاب تا کنون کدام کشور رو به پیشرفت بوده است؟ فقط رژیم خبیث صهیونیستی، و باقی کشورها یا ویران شده اند یا مثل گاو شیری شده اند که غرب و آمریکا در حال دوشیدن آنهاست. برای لحظه ای فکر کردم شاید از آقازاده ها باشید ولی بعد با چند بار خواندن نظریاتتان متقاعد شدم در حد همان سال های 57 و 58 باقی مانده اید، البته بی گمان سختی های این دوران را حس نکرده اید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
آخه اگه در مواقع حساس هم اتحادی شکل بگیرد،موقتی است.مهم اینه که مردم عادی دارن لِه میشن، و آقایان دنبال کسب سهمیه قدرتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
علیرضا جان بیدار شو. خیلی وقته صبح شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
علیرضا لطفا از طرف مردم حرف نزن
نظر مردمو میخوای نظر سنجی آزاد جوابشه
تابناک یادت رفت به احمدی نژاد فحش بدی
اقایونی که ادعا می کنید حقوق پزشک زیاده ، یادتون باشه من و شما هم اگر می توانستیم دوست داشتیم پزشک باشیم ولی توانایش را نداشتیم و لذاست که پزشکان نون توانایی و نخبگی خودشون را می خورند ....کسیکه 40 سال با هزار گرفتاری سخت ترین و پر مسئولیت ترین رشته علمی را میخونه تا متخصص بشه و به درمان من و شما بپردازه سزاوار نظرات تنگ نظرانه بدور از علم اطلاع نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
حالا دیگه شمام از اینور افتادین دوست عزیز.همچینم نخبه نیستن این پزشکها .فقط تست بهتر زدن تو کنکور.اگر مدل کنکور یک تغییری بکنه بعضی از اینا جاشونو میدن به بعضی دیگه.خدا بیامرز پدر من زیادی به این پزشکها اعتماد داشت و همونها هم باعث مرگش شدن.خلاصه نه باید اونقدر اینا رو بالا برد که تافته جدا بافته باشن ونه بهشون توهین کرد وانتظار داشت حقوق برابر با پرستار بگیرن.نه افراط نه تفریط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خیر دوست عزیز 40 سال نیست بسته به رشته ممکن است تا 15 سال هم بشود که البته مداوم هم نیست و ضمن آن کار هم می کنند. زمانی که دستمزد تعرفه اداره کار 4 یا 5 هزار تومن بود ویزیت یک پزشک 50 تومان بود ولی امروز همان ویزیت 45 هزار تومان شده است در حالی که همان دستمزد حول و حوش یک میلیون خودنمایی می کند، تازه در بسیاری مواقع به موقع هم پرداخت نمی شود. ایراد این است که چرا هزینه های پزشکی این اندازه نامتناسب بالا رفته است؟؟؟ حرف از حسادت و این چیزها نیست. یک ایرانی معمولی اگر بخواهد یکی دو دندانش را درست کند روزگارش سیاه می شود و به خاک افلاس می نشیند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
دوست عزیز پس اون همه نخبه علوم مهندسی چی چرا بهشون بها داده نمی شه و همگی مفت و مجانیدر خدمت ابر قدرت ها درمیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
یعنی بقیه رشته ها و تخصصها درس نخواندن و زحمت نکشیدند حقوق پزشک با بقیه باید یک نیبت منطقی داشته باشه اون پزشکی هایی که ما دیدیم معولا ساعت 10 میان بیمارستان خیلی لطف کنن ساعت 12 میرن مطب خودشان و ..........
احمد
| Germany |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
به نظرم جايي كه انحصار هست بي عدالتي هم هست .چند هزارتا پزشك هندي بيارن تا بعضي ها كمتر به مردم منت بگذارند
حسین
| Romania |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
به کشورهای پیشرفته نگاه کن ببین درامد معلمین و مهندسین در آن جامعه نسبت به پزشکان چطوره بعد دم از نون توانایی و نخبگی پزشکان که اون هم کلی حرف و حدیث داره بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
زمان ما بیشر نخبه ها میرفتن رشته ریاضی!! ضمنا چرا جاهای دیگه دنیا پزشک اینقدر پول نمیگیره؟؟؟
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
بنظر بنده حقوق یک پزشک با یک استاد دانشگاه (هیات علمی دارای مدرک دکترا)که همپایه ومیزان تحصیلاتشان یکسان است باید یکسان باشد
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
دقيقا من خودم كارمندم وازاقوامم پزشك متخصص من ميبينم توبيمارستان چهل وهشت ساعت بلا انقطاع شيفت ميده وروسربيماران هست ما بايد درست حرف بزنيم يه متخصص ازعمرش مايه ميزاره وهزارتا استرس داره اگه يه بيماردچارمشكل بشه چه بلايي سرپزشك ميارن واقع بين باشيد يه مديربا رانت مياد وميلياردي ميبره انصاف داشته باشيد
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خانم نرگس این که شما میگین پزشک متخصص 48 ساعت مداوم شیفت میده لطفا آدرس اونجا رو بده خبرنگارو برن یه گزارش تهیه کنن. اصلا غیر ممکنه این حرفتون اونی که شما میفرمایین رزیدنتان که تو دو سه سال دورشون شیفتی وای می ایستن اونم نه 48 ساعت. هر جوری حساب کنین اینجور خواسته های پزشکا خودخواهانه و.. زیاده خواهی و دور از عدالت هستش. من خودم دهَ ساله بیمارستانم تا حال ندیدم یه پزشک متخصص حتی برای یه شیفت شب بیمارستان بمونه. ساعت 10 میان هر گقتم میخوان میرن حتی ممکنه چند روز مریضشونو گیزیت نکرده باشن. مسؤلیت هم کخ هیچ مریضای مرمو میکشن به هیچ کجا هم جوابگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خانم نرگس اتفاقا پزشکها هیچ استرسی را مخصوصا در ایران تحمل نمیکند چون قبل از دست زدن به هر کاری، چندین برگه جلوی دست بیمار و اطرافیانش گذاشته میشود تا هر نوع اتفاقی که برای بیمار می افتد مسئولیت آن از گردن پزشک ساقط شود.ضمنا نخبه های رشته های دیگر کار نمی کنند ؟؟؟افراد نخبه در رشته های دیگر هستند که شبانه روز کار میکنند ،استرس بیشتری هم تحمل میکنند ولی هیچگاه جایگاه مالی و اجتماعی پزشکها را ندارند.علاوه بر اینها حرف از متناسب نبودن حقوق پزشکها با بقیه ی رشته ها و مشغل است.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
در همه ی کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا درامد مهندسان از همه قشرها بالاترست ولی در کشور ما بخاطر درامد سرشاری که پزشکان نصیبشون میشه تمام رشته های مهندسی داره نابود میشه و اندک نخبگانی هم که وجود دارند بدلیل درامد کم قصد خروج از کشور را دارند
حسین
| Romania |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
آخه انصاف کجا رفته یه کارگر درآمد یک صبح تا شبش رو باید صرف چند دقیقه ویزیت یه دکتر بکنه نه خرج عملش تازه.مراجعه کنندگان دکترا تو همین زمین زندگی می کنند از سیارات دیگه که نمیان
آقای حجاریان حرف دل امثال من و سی میلیون آدم سیاسی و آزادیخواهی برای دمکراسی را زدید . اگر به آب و نان و گندم و راه و آسفالت خیابان بود که بشدت در حال اجرا بود پس مشکل آب و نان و اقتصاد نبود
رای اصولگرایان همان چهار میلیون در صورت وعده دادن یارانه سه برابری همان و امتیازات زود گذر مانند آرد و برنج همان شانزده میلیون هست بنابراین باز هزینه ها هدر خواهد رفت چون طیف خاموش دوباره انتخابات و تلاشها را بی اثر میکنند و دوم اگر انتخابات ایران مثل عراق بود دیگر نمیشود مطالبات مردم را نادیده گرفت یا یا بی اثر کرد شانس اوردیم احزاب قوی نداریم در حقیقت نداشتن حزب هم این محاسن را هم دارد که براحتی میشود کنترلش کرد چطوری همین با همین حرفهای پریشب الاکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
بدون وعده با همه وعده های برجامی رقیب توانست 16 ملیون رأی جمع کند.
با اینکه باغ های گلابی نشان داده شد و متهم شد که می خواهد پیاده رو ها را دیوار بکشد و دلار را به 6 هزار تومان خواهد رسانید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
کی می خاهید بیدار بشید؟؟!! شونزده میلیون رای رئیسی کافی نبود؟؟ 4 میلیون رو از کجا میاری؟؟ دوره قبل هم اصولگرا ها نزدیک نیمی از آرا رو آوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
از همون یارانه که دولت احمدی نژاد برات تصویب کرده هم بخور ت همون جا که هستی دنبال خوشگذرونیت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
نه اصولگرا جایگاهی داره نه اصلاح طلب چون آزموده را آزمودن خطاست.
با عدم تصویر برداری از محمد ابن سلمان این واقعیت بی تردید وجود دارد که قابل تصویر برداری نیست. این عدم تصویر برداری یا عدم حضور است یا شرایط فیزیکی.مسائل امنیتی مطمئنا نیست. از ملک سلمان هم خبری نیست..با انتشار تصویری از محمد ابن سلمان در مصر که مشخص نیست مربوط به چه زمانی است نشان این است که در عربستان نیز قابل رویت برای نزدیکان هم نبوده است. ولذا عنوان شد در سفر مصر است.تصویر محمد ابن نایف در نماز ومطالب دیگر در مورد او نشان این دارد که او مجددا مطرح است.لذا تصور من ان است که محمد ابن سلمان را باید تقریبا نه تحقیقا اغیر قابل مطرح برای ولیعهدی دانست.ممکن است تا اعلام نتیجه ادامه فعالیت محمد ابن سلمان ویا ولیعهد جدید مدت دیگری وقت لازم باشد.محمد ابن سلمان اگر با احتمال متوسط بازگردد ان محمد ابن سلمان گذشته نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
با این هزینه هایی که رو دست عربستانی ها گذاشت، احتمالا،شاهزاده های محصور،اینبار او را به حصر برده اند.
بادیه نشین حجازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
بن سلمان برخلاف پدرش ملک سلمان رویه نوکری سهیونیسها را پیش گرفت و بزرگان دانای سرزمین حجاز (کشور عربستان سعودی) با تدبیری حکیمانه او را سرجایش نشاندن و البته افراد دانا برادر کشی نمی کنند!!!!!
سعید حجاریان حرف دل غالب مردم را برادر شما زدید . حجایان ؟اجازه نخواهیم داد افرادی که تفکر نابودی اندیشه دمکراسی را دارند دوباره مردم را در غالب رای و صندوق فریب دهند . جناح اصلاحات گرچه روند اصلاحی کند شد ولی متوقف نمیشود اصلاحات در تمام زمینه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
شرط اول دموکراسی احترام به رأی مخالف و تفکیک قوا است که اصلاح طلبان برخلاف شعارشان اصلا ان را قبول ندارند
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
فرق اصولگرا ها و اصلاح طلب ها اینه که بین اصولگراها شاید بشه پیدا کرد کسی رو که به شعارهایی که میده ایمان داشته باشه ولی بین اصلاح طلب ها کلا کسی پیدا نمیشه
فریب دادن یارانه چند برابر . نابودی دشمن فرضی . اصرار داشتن اقتصاد دولتی و نداشتن اعتقاد به قانون که همه در برابر قانون یکی هستند . دیگر این حرف تکراری هست شعارهای 1400باید فراتر از این باشد لولو خور خوره را دیگر باد برد .
پاسخ ها
ققنوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
کشیدن دیوار تو پیاده رو یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
دشمن فرضی؟؟
تا وقتی زنده ایم که نمی تونیم سوار ماشین باکیفیت بشیم حداقل اجازه بدید جنازمون سوار یه یه ماشین خوب بشه؟؟؟؟؟؟
به خدا قسم دیشب دستم بریده شد .سه تا بخیه میخواست .بیمه همگانی دارم .بردم بیمارتان دولتی که هزینه نداشته باشه .یه دانشجو با امپول لیدو کایین بیحس کرد و سه تا بخیه زد .دویست و هفتاد و پنج هزار تومان هزینش شد .صد و هشتاد هزار تومن پول جراح با هفتاد هزار تومان پول بیهوشی و داروهایی که نمیدونم کی استفاده کرده بودم و لوازم ...شده بود جمعا دویست و هفتاد و پنج هزار تومان .خدا خودش به فریادمان برسد .همه مدارکش هم موجوده
آقای علیرضا۲ اینطور که معلومه شما خیلی خیلی خوب درک کرده ای و از شکم گرسنه فقط یک مختصر چیزی شنیده ای که با این قاطعیت از طرف همه مردم حرف می زنی!!!!!
پس نقش شما و نمایندگان مجلس در این کشور چیست!!!
دوستان نماینده بجای آتش بازی در مجلس به وظیفه ی اصلی خود بپردازید .
بن سلمان احتمالا به دلایل امنیتی پنهان شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
صرفا برای کنترل آثار اشتباه عملیاتی محمد بن سلمان این تدبیر اتخاذ شده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
آره اینم ممکنه. احتمالا از ترس قطع شدن دستاش پنهان شده
دموکراسی یعنی اینکه حتی نتونی از رئیس جمهور سوال کنی!!! دموکراسی یعنی اینکه همیشه منتقدان یک جناح انگ بی سواد بودن بزنن و با دور زدن قانون حق سوال رو هم به نمایندگان اونها ندن!
آقای افروغ اگر اتحاد شدنی بود می شد اصلا منظور شما از اتحاد چیست واضح صحبت کنید از قدیم اصولگرا ها می گفتند بیایید اتحاد کنیم ولی بشرط اینکه حرف مار را گوش کنید اینکه اتحاد نشد ما نگران آینده کشور و نسلهای بعد هستیم چند نسل خوبست نا بود شود از شعار دست بر دارند آقای افروغ یازده میلیون جوان نی توانند ازدواج کنند تکلیف اینها چه می شود والله باید از غصه دق کرد اگر میتوانید کاری بکنید بظاهر نگاه نکنید کشور را
اصولگرایان اگر کاری برای مشکلات نکنند دیگه مثل اصلاح طلبا شعار های جوان پسند و احساسی برای تخریب رقیب و فریب مردم نمی دهند در این مورد مردانه عمل می کنند
از وقتی تحصیل در کشور شد بی ارزش و فقط یک رشته و آن هم پزشکی به خاطر درآمد زا بودنش و اکثر آقازاده ها در آن تحصیل کردن و منافع آن بر منافع مردم چربید در نتیجه پزشکان بی سواد جولان می دهند و مسئولین هم حمایت می کند . نرخ ویزیت ۸ دقیقه ۵۰ هزار تومان از دلار هم سریع تر است .
پس از سال ها تلاش در رشته مهندسی مکانیک و دانشجوی دکترای این رشته در دانشگاه شیراز بودن ،وقتی درامد پزشکان با رشته های مهندسی در ایران را مقایسه میکنم ، پشیمان میشوم که چرا سالهای عمرم را در این رشته هدر دادم ، و هر روز مصمم تر برای رفتن به خارج از کشور. با این روند تا چند سال اینده رشته های مهندسی در ایران نابود خواهند شد.
در امریکا درامد کارگر ۳۵۰۰ دلار و پزشک متخصص ۱۵۰۰۰ دلار. در ایران درامد کارگر ۱ میلیون و پزشک متخصص ۳۰۰ میلیون تا هزار میلیون. یعنی در آمریکا اختلاف درآمد پزشک با کارگر 4.5 برابر است و در ایران حداقل 300الی 1000برابر چرا ؟ کسی هست که بگه چرا در یک نظام لیبرال چنینه و در کشور ما چنان.
این که روزنامه ایران نوشته در زمین فوتبال کسی با حرف زدن نمی تواند کار را پیش ببرد وقهرمان شود درسته ولی این فقط مربوط به زمین فوتبال نیست در زمین اقتصاد و سیاست و مدیریت و اجرا و... هم هست نیست؟
اصول گرایان اگر می خواهند بدانند که مقبولیت و محبوبیتشون در جامعه چقدره ، فقط کافیست که یک عکس از خودشون را توی شبکه های مجازی بگزارند و بعد کامنت هارو بخونند . فقط همین .
تکلیف همین الان هم خیلی روشن است.
اگر امام در قید حیات بودند می‌گفتند:« احمد؛ بنویس: مسئولینی که فساد می کنند باید محاکمه و به سزای اعمالشان برسند.»
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان