بازدید 16027
۵

واریز میلیاردی اشتباه به حساب کارمند شهرداری

کد خبر: ۸۰۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 21 May 2018

بعد از واریزهای میلیاردی اشتباه در بانکی در خراسان رضوی، این واریزها به شعبه از همین بانک در ارومیه رسید.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، دیروز و بعد از چند واریز میلیاردی اشتباه در بانک رفاه برخی مشتریان استان خراسان رضوی، واریز میلیاردی اشتباه دیگری به حساب یک کارمند شهرداری ارومیه رخ داد که البته این کارمند خود مبلغ واریزی را به حساب اصلی بازگرداند.

دیروز یکی از کارمندهای شهرداری ارومیه پیامکی از سامانه پیامکی بانکی دریافت کرد که با دقت در میزان واریزی با رقم غیر عادی روبرو شد.

وی بلافاصله به بانک مراجعه و مسئولان بانک را در جریان گذاشت.

گفتنی است، میزان واریزی این پول بیش از ۹ میلیارد تومان بوده است که با امانت داری و اقدام شایسته این کارمند خانم شهرداری اشتباه بانک رفع گشت.

بیژن قزل بیگلو رئیس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران خراسان رضوی دیروز به باشگاه خبرنگاران گفته بود: با توجه به اینکه سیستم‌های بانک به‌صورت یکپارچه است و مشکل به‌وجود آمده تنها مربوط به خراسان نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
چند صباح ديگه ، اداره محترم امور مالياتي ، ضمن بررسي حساب هاي بانكي و تراكنش هاي مشكوك ( بالاي پنج ميليارد تومان ) براي اخذ ماليات بر درآمد ، سراغ اين خانم مي آيند و ايشان بايد ثابت كند كه اين مبلغ درآمد ايشان نبوده و كلي دردسر و مشكلات خواهند داشت !
بعضي اشتباهات موجب دردسر خواهد شد !
اشتباه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..........................................................
وام 9 میلیاردی!!! چه خبره تو مملکت؟
...در حساب خیلی ها میلیارد ی بوده...ولی فقط الکی عدد بوده مر بوط به کل سیستم بوده...
سلام در استان یزد هم واسه چند تن از همکارام این اتفاق رخ داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان