بازدید 12036
۱

برخورد جت اسکی در نمک آبرود یک قربانی گرفت

برخورد 2 دستگاه جت اسکی با یکدیگر در آب های ساحلی دریای مازندران در منطقه نمک آبرود شهرستان چالوس یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت .
کد خبر: ۸۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 19 May 2018

 برخورد 2 دستگاه جت اسکی با یکدیگر در آب های ساحلی دریای مازندران در منطقه نمک آبرود شهرستان چالوس یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت .

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران عصر جمعه اعلام کرد که این حادثه ساعت حوالی 14 امروز جمعه رخ داد و دقایقی بعد نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.
در این حادثه یک بانوی حدود 28 ساله در دم جان باخت و یک مرد حدود 30 ساله هم دچار آسیب های شدید شد.
بر اساس گزارش این مرکز ، تکنسین های اورژانس مازندران مستقر در هچیرود، فرد مصدوم را که دچار افت سطح هوشیاری شده بود پس از انجام مراقبت های اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل کردند.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران به استناد آخرین گزارش ها ، حال این مصدوم را وخیم توصیف کرده است .
نمک‌آبرود ، یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری در غرب مازندران است که بیشتر به خاطر تله‌کابینش شهرت دارد .
شهرک نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن در 12 کیلومتری چالوس واقع است و جت اسکی یکی از ورزش های آبی و جذاب این منطقه بویژه برای جوانان است که در سال های اخیر با تلفات همراه بوده است .
آخرین حادثه برخورد جت اسکی در این منطقه که به مرگ 2 نفر از یک خانواده (دایی و خواهرزاده ) انجامید مربوط به تابستان سال 95 بود که بیشترین واکنش های رسانه ای را در پی داشت .
کارشناسان ورزش های آبی در دو سال از گسترش جت اسکی رانی در سواحل دریای مازندران و ضعف آموزش و خطرآفرینی برای شناگران هشدار داده بودند .
رئیس هیات نجات غریق غرب مازندران هم پیش از این اعلام کرده بود که تنها کمتر از 20 درصد قایقرانان و جت اسکی سواران این منطقه پرگردشگر پذیر دوره آموزشی نجات غریق را گذرانده اند.
به گفته این مسئول ، با اشاره به غرق شدن تعدادی از مسافرهای قایق ها ، جت اسکی و حتی خود قایقرانان ، بر ضرورت تشکیل کلاس های آموزشی برای افزایش ضریب امنیت جت اسکی رانی در دریای مازندران تاکید کرده بود.
6 شهرستان ساحلی غرب مازندران از جمله نوشهر ، چالوس ، رامسر ، تنکابن ، عباس آباد و نور هر کدام دستکم دارای یک خط جت اسکی رانی است .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
کروکی کشیدن؟ کی مقصر بوده؟ جت اسکی ها بیمه ثالث داشتن؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی