بازدید 9111

شیر گران شد

کد خبر: ۷۹۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 29 April 2018

برخی از صنایع لبنی اقدام به افزایش قیمت شیر پرمصرف خود تا مبلغ ۷۵۰ تومان در هر لیتر کردند.

به گزارش تسنیم، قیمت محصول پر مصرف شیر بطری در برخی از شرکت‌های تولیدکننده صنایع لبنی دوباره گران شد به طوری قیمت هر لیتر (حدود 950 میلی‌لیتر) شیر بطری در برخی از صنایع لبنی برای فروش محصول شیر پرچرب و کم‌چرب به ترتیب به قیمت 3200 تومان و 3000 تومان رسید و قیمت این محصول در برندی دیگر نیز به ترتیب به قیمت 2850 تومان و 2750 تومان افزایش یافت.

در حالی برخی از صنایع لبنی این قیمت ها را برای محصولات خود برگزیدند که بر اساس آخرین اعلام قیمت سازمان حمایت، نرخ هر لیتر شیر بطری یک لیتری پرچرب 2440 تومان اعلام‌ شده بود، یعنی قیمت این محصولات در دو برند یاد شده با حدود 750 تومان و 400 تومان گران‌فروشی، عرضه می‌شود.

بنابراین گزارش صنایع لبنی در سال‌های اخیر همواره از نرخ‌های دستوری دولت بر فرآورده‌های خود گلایه داشته اند و در مواردی نیز از قیمت‌های که دولت برای آنها تعیین می‌کند سر پیچی کرده و درگاهی مواقع با جریمه‌های سنگین و چندین میلیارد تومانی مواجه شده‌اند.

از طرفی نیز دبیر ستاد تنظیم بازار در ماه‌های پایانی سال گذشته از دستورالعملی مبنی بر ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات تا پایان فروردین 97 خبر داد که این امر خود این شائبه را ایجاد کرد که بعد از این تاریخ امکان افزایش قیمت کالا و خدمات وجود دارد کما اینکه در بخش لوازم خانگی نیز دلیل افزایش قیمت 10 درصدی محصولات بخش نامه سال گذشته دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود.

تصویر آخرین قیمت اعلامی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره نرخ فرآورده‌های لبنی و همچنین تصاویر قیمت گران شده تولیدات برخی از کارخانه‌های لبنی را می‌توانید در ذیل مطلب مشاهده کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۲
اشکالی نداره!!! سالی 5-6 بار همه چیز گرون میشه!!! از کرایه ماشین - شیر- نان- ماست- پنیر- میوه- و ... گرفنه تا کرایه خونه و ... ... والللا مردن بهتر شده با این وضع که داره پیش میره!!! فاتحححححهه....
من که دیگه شیر نمیخرم
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
شما پلنگ بخر
الکی میگی
خیلی از کشورها روشیر سوبسید میدهند ویا مقدار مشخصی مجانی به هر فرد روزانه شیر تعلق میگیرد ولی در مملکت ما با گران کردن این فراورده مهم لبنی شیر کم کم ازسبد غذایی خیلی ها خارج میشود وایرانیها بسمت پوکی استخوان وکوتولگی پیش میروند!!!!!!!!!!!؟؟
اینو که همه در جریان هستند که هر دو ماه یکبار همه چی گرون میشه .
ؤالا ما که میبینیم هرچی گرانی بیشتر میشود، مردم هم بیشتر مسافرت و رستوران و مهمانی میروند و بیشتر ولخرجی میکنند
در هوای آلوده حداقل دو لیوان شیر مصرف کنید ( شعار رادیو)
پولش را از کجا بیاوریم ؟(شعار ملی)
وجالبه هنوز تورم 10 درصد درسال رو مسولین اعلام میکنند؟صاحب خانه من تقاضای افزایش 600 هزار تومنی کرایه رو داده در حالی که دو سال پیش هم مبلغ 475 هزار تومان کرایه میدادم سال قبل 750 هزار کرایه میدادم امسال درخواست 1350 داده و گفته در غیر اینصورت باید بلند بشی.بعد مسولین میگن همه چیز گل وبلبل است و تورم 10 درصد؟!!! به نظر شما با افزایش 600 هزار تومنی کرایه در هر ماه برای من پولی میمونه که شیر یا ماست و ... بخرم؟
ازشیر مرغ تا جان آدمیزاد همه چیز دوبله سوبله گران شده ( البته جان آدمیزاد راشک دارم) وتورم همچنان 8 درصد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شیر گران شد دلار گران شد و طلا همه چیز گران شد الا شیری که دامدار تولید میکنه من دامدار 30 تا گاو داشتم الان 3 تا دارم این دلیلش بی عرضگی من نبود گران شدن علوفه و ارزان بودن شیر باعث شد همه رو بفرشم روستای ما در 20 سال گذشته نزذیک به 2000 گاو داشته الان این روستا همشون 200 تا گاو ندارند ...
حقوق کارمند 6 الي 12 درصد اضافه مي شود-مملکت و اقتصاد و توليد نابود شد -فحشا و طلاق و فساد بيداد مي کند ولي کسي نيست به فرياد کشور برسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار