بازدید 26149
۳
جدول برنامه‌های پیشنهادی «تابناک»؛

چه برنامه‌ای را چه ساعتی و از کدام شبکه در ایام نوروز تماشا کنیم؟

احتمالاً پرمخاطب ترین برنامه نوروزی، کلاه قرمزی خواهد بود و بعید بعه نظر می‌رسد سریال‌های نوروزی بتوانند با این مجموعه عروسکی نوستالژیک رقابت جدی داشته باشند. اغلب برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز پس از ساعت 13:00 آغاز می‌شود اما اگر امکان تماشای شبانگاهی برنامه‌ها را نداشتید، در جدول پخش پیشنهادیِ تابناک، ساعت بازپخش برنامه‌ها نیز ذکر شده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 20 March 2018

چه برنامه‌ای را چه ساعتی و از کدام شبکه در ایام نوروز تماشا کنیم؟مجموعه برنامه‌های نوروزی سال 1397 با حجم بالای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی پخش می‌شود اما در ایام نوروز چه برنامه‌هایی پخش می‌شود و چه ساعتی و از کدام شبکه‌ها می‌توان مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیون را تماشا کرد؟

به گزارش «تابناک»؛ برنامه‌های تلویزیون عملاً از روز اول فروردین روی آنتن می‌رود و در همین چارچوب، چهار سریال نوروزی «پایتخت ۵» از شبکه یک، «تعطیلات رویایی» از شبکه دوم، «دیوار به دیوار ۲» از شبکه سه و «هیات مدیره» از شبکه پنج قرار است از اول فروردین ماه راهی آنتن شوند.

در کنار این سریال‌ها، همه شبکه‌ها یک فیلم سینمایی و شبکه نمایش دو فیلم سینمایی در ایام نوروز پخش می‌کنند. اتفاق جذاب تر، پخش مجموعه کلاه قرمزی پس از دو سال غیبت است. آخرین قسمت‌های برنامه دورهمی نیز تا پایان ایام نوروز پخش می‌شود و پس از آن این برنامه به پایان می‌رسد تا مهران مدیری تولید یک برنامه تازه را برای شبکه سوم سیما آغاز کند.

چه برنامه‌ای را چه ساعتی و از کدام شبکه در ایام نوروز تماشا کنیم؟

در کنار این مجموعه برنامه، شبکه مستند یک سلسله مستند جذاب را برای نوروز آماده کرده که اگر تماشاگر حرفه‌ای مستند هستید، از دست ندهید؛ مستندهایی که در زمان‌های مختلف پخش می‌شود و به دلیل همین تنوع زمانی، در کنداکتور پیشنهادیِ تابناک قرار نگرفته است. به این مجموعه برنامه می‌توان، رئالیتی شوِ هفت روز و هفت ساعت را نیز اضافه کرد که توسط سعید ابوطالب ساخته شده و در ایام نوروز از شبکه نمایش پخش می‌شود.

احتمالاً پرمخاطب ترین برنامه نوروزی، کلاه قرمزی خواهد بود و بعید بعه نظر می‌رسد سریال‌های نوروزی بتوانند با این مجموعه عروسکی نوستالژیک رقابت جدی داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تماشای مجموعه تازه ایرج طهماسب و حمید جبلی را در اولویت قرار دهید. اغلب برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز پس از ساعت 13:00 آغاز می‌شود اما اگر امکان تماشای شبانگاهی برنامه‌ها را نداشتید، در جدول پخش پیشنهادیِ تابناک، ساعت بازپخش برنامه‌ها نیز ذکر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
وقتی ماهواره یاهست 100 تا شبکه فارسی درست و حسابی داره، صدا وسیما نگاه کنیم!؟
عزاداری دیدن داره ؟؟؟ ماهواره م که خراب کردید !
خودتونو خسته نکنید مردم صدای و سیمای میلی را نگاه نمی کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر