بازدید 2769

آغاز عملیات تجزیه و تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ATR در فرانسه

بر پایه اطلاعاتی که روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور منتشر کرد، در حال حاضر کار پیاده سازی و خواندن اطلاعات مربوط به جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان در فرانسه تمام شده است و تیم های بررسی وارد مرحله تجزیه و تحلیل اطلاعات شده اند.
کد خبر: ۷۸۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 09 March 2018

اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده ATR در فرانسه پیاده و خوانده شدبر پایه اطلاعاتی که روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور منتشر کرد، در حال حاضر کار پیاده سازی و خواندن اطلاعات مربوط به جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان در فرانسه تمام شده است و تیم های بررسی وارد مرحله تجزیه و تحلیل اطلاعات شده اند.

به گزارش «تابناک»، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، روز گذشته رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اتمام عملیات پیاده سازی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان از خوانده شدن این اطلاعات در فرانسه خبر داد.

رضا جعفرزاده اضافه کرد: با اتمام فرایند خواندن و پیاده سازی اطلاعات مربوط به جعبه سیاه هواپیما، از این پس بازخوانی و تحلیل اطلاعات FDR و CVR هواپیما و سایر پارامترها توسط گروه‌های ۱۱ گانه تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود.

رئیس روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در این اطلاعیه افزوده است، برای اعلام نهایی تجزیه و تحلیل اطلاعات نیاز است تا کار کارشناسی دقیقی انجام شود که به محض اتمام این عملیات اطلاعات به اطلاع عمومی خواهد رسید.

برابر اخبار واصله از امروز عملیات تجزیه و تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیما در فرانسه آغاز شده است و تیم های کارشناسی تا حدود زیادی به علت دقیق وقوع سانحه اشراف پیدا کرده اند. 

حسین رضایی فر مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری که هم اکنون در فرانسه به سر می برد، در رابطه با محتمل ترین گزینه برای دلیل سقوط گفت: هنوز قطعی نشده و دو کشور باید توافق کنند و مابین نمایندگان دو کشور جلسات ادامه دارد. این کار به احتمال زیاد تا روز شنبه تمام می شود.

گفتنی است در هفته جاری جعبه سیاه هواپیمای ATR در ارتفاعات دنا پیدا شد و پس از حاشیه های فراوان از جمله درگیری فیزیکی بر سر تصاحب آن، برای انجام کارهای تحلیلی دقیق و کشف علت سقوط، به فرانسه ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل