بازدید 1888

مراسم روز علم "ایران و آلمان" آغاز شد

کد خبر: ۷۷۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 27 February 2018

برگزاری روز علم ایران و آلمان صبح امروز با حضور ۶۰ هیات علمی آلمانی و ۱۵۰ شخصیت علمی و دانشگاهی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علم و صنعت امروز و فردا هشتم و نهم اسفند ماه میزبان مراسمی تحت عنوان "روز علم ایران و آلمان" است که بر اساس توافق انجام شده این مراسم یک سال در کشور ایران و یک سال نیز در کشور آلمان برگزار شود. به طوری که اسفندماه سال آینده مراسم روز علم را در کشور آلمان برگزار می‌کنیم.

دانشگاه علم و صنعت با عنوان متولی ارتباطات علمی ایران و آلمان مسئولیت دارد ارتباطات علمی دو کشور را تسهیل کند. به طوری که در نتیجه مکاتبات انجام شده حدود 60 نفر از مسئولان علمی – پژوهشی کشور آلمان که از مقامات عالی‌رتبه دانشگاهی و علمی هستند، برای برگزاری مراسم به ایران خواهند آمد.

در مراسم "روز علم ایران و آلمان" یکسری پروژه‌های علمی تعریف شده است که این پروژه‌ها طی این دو روز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت تا زمینه‌های همکاری‌های علمی دو کشور تسهیل شود.

افراد و رؤسای مراکز علمی و دانشگاهی بزرگ و بین‌المللی کشور آلمان در قالب هیات 60 نفره و همچنین 150 نفر از رؤسا و مدیران 50 دانشگاه ایران در این روز گردهم خواهند آمد، ضمن اینکه از دستگاه‌های مختلف علمی نیز برای حضور در این کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا نقشه راه علمی ایران و آلمان در سال آینده ترسیم شود.

در این روز افراد به گروه‌های مختلفی نظیر انرژی،‌ حمل‌ونقل، ‌ارتباطات، فناوری اطلاعات، باستان‌شناسی، پزشکی و غیره... تقسیم‌بندی خواهند شد و در خصوص مباحث مختلف هر حوزه بحث و بررسی خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار