بازدید 48162
هزار و صد و سی و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رندترین خط تلفن همراه کشور به نام یک دزد!/جنجال پرادوی امام جمعه/احمدی نژاد درخواست اعدام کروبی و موسوی را مطرح کرده بود/مصادره‌های زمان خلخالی قابل بازگشت است

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: نظر مساعد رؤسای قوای سه‌گانه نسبت به رفع حصر/اینکه گفته شود «علم دینی» نداریم، استدلال سخیفی است/درخواست زنانه نماینده اصلاح طلب از نیروی انتظامی/خانه‌هایتان را از افغانستانی‌ها پس بگیرید! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 26 February 2018

مصطفی امیری-  تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس دفتر امام جمعه ایلام: از «پرادو» برای مناطق کوهستانی استفاده می‌کنیم

در چند روز اخیر انتشار عکسی از امام جمعه ایلام در کنار پرادو، انتقاداتی را در فضایی مجازی برانگیخته است. منتقدین می‌گویند امام جمعه ایلام  (استانی که از محرومترین استان‌های کشور محسوب می‌شود) نباید سوار ماشین خارجی شود و این با شأن امام جمعه سازگار نیست. در آن طرف ماجرا هم، هادی لطفی، پسر امام جمعه ایلام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به این نقد‌ها پاسخ داد. او ماشین پرادو را متعلق به دفتر امام جمعه و نه شخص امام جمعه ایلام دانست و حرف‌های مطرح شده در مورد مورد هزینه‌های ولیمه فرزند خودش را دروغ خواند. رئیس دفتر امام جمعه ایلام در گفت وگو با «فردا» در این رابطه گفت: «طبق قانون، ماشینی که امام جمعه در شهر دارد، پژو است و چون مناطق ما کوهستانی است برای سفر به اطراف و مناطق کوهستانی، هر مدیر کلی یک ماشین هم برای این گونه موارد دارد و این ماشین پرادو هم داخل شهر استفاده نمی‌شود.»

آقای یگانه در مورد قیمت این خودرو گفت: «منتقدین و افرادی که سروصدا کردند تهمت زدند که ارزش ماشین ۴۰۰ میلیون تومان است در حالی که فکر می‌کنم ارزش این ماشین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان باشد.»رئیس دفتر امام جمعه ایلام در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع با منش ساده زیستی که یک امام جمعه باید داشته باشد سازگار است؟ بیان کرد: «من بیش از ۲۰ سال است که در دفتر امام جمعه رئیس دفتر هستم. من زیاد با نماینده های، ولی فقیه ارتباط داشته ام. همین آقای آل هاشم که الان می‌نویسند گفته که نرده‌ها را بردارید، بدانید که از روز اول امام جمعه ایلام اجازه گذاشتن نرده‌ها را نداد و حتی اجازه نداد پاسدار‌ها در هنگام نماز سرپا بایستند. ایشان سوابق درخشانی دارد و پاسدار رسمی هست. چندین سال نماینده، ولی فقیه در سپاه منطقه کرمانشاه بوده است.»وی در مورد صفحه اینستاگرام پسر امام جمعه ایلام و عکس‌های منتشر شده در آن هم گفت: «ما شنیده ایم بعضی از پسران نمایندگان ولی فقیه چه کار‌ها می‌کنند، به عنوان مثال آقای خزعلی گفته که «فلانی اصلا پسر من نیست.» در حالی که پسر ایشان با چند تن از بازیگران از قدیم دوست بوده و از آنها دعوت کرده و این طور هم نبوده که خرج چندانی کند. البته می دانیم که نباید عکس‌ها را آن گونه منتشر می‌کرد.»

رندترین خط تلفن همراه کشور به نام یک دزد!

اسدالله قره خانی، با اشاره به دزدی میلیاردی یکی از کارمندان اکتشافات وزارت نفت، گفت: دزد اکتشافات وزارت نفت فردی بوده که رد گم می کرده است و از کارکنانی که در همان مجموعه اکتشافات وزارت نفت کار می کردند تقاضای پول برای قرض می کرده و عنوان می کرده که تا پایان ماه به این پول را به شما پس می دهم.قره خانی با بیان اینکه رندترین شماره تلفن همراه کشور به نام دزد اکتشافات وزارت نفت بود، افزود: این فرد حدود 2میلیارد و نیم تومان این خط را خریداری کرده که قیمت آن در حال حاضر به مراتب بالاتر از این رقم بوده و حدود 7 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و کسی هم کشف نکرده بود که دارنده این خط تلفن کیست.سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چندین ماشین با برندهای مازراتی، پورشه و بنز نیز در پارکینگ منزل مسکونی این فرد کشف شده البته بخشی از این خودروها در منزلش نبوده است./خانه ملت

پاسخ وزارت خارجه به ادعای همسر نازنین زاغری

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با رسانه‌ها در پاسخ به سؤالی در مورد ادعاهای همسر نازنین زاغری مبنی بر اینکه همسر او قربانی اختلافات مالی و تسلیحاتی ایران و انگلیس شده است، گفت: همان‌طور که خودتان نیز اشاره کردید این سخنان ادعاست. بحث خانم زاغری یک بحث حقوقی و قضایی است. ایشان در قوه قضاییه ایران محکوم شده‌اند و اکنون دوره محکومیت خود را طی می‌کنند.بهرام قاسمی با بیان اینکه او فردی دو تابعیتی است و از نظر ایران چنین موضوعی به رسمیت شناخته نمی‌شود، تصریح کرد: موضوع نازنین زاغری ربطی به وزارت خارجه و دیگر مسائل مربوط به رابطه ایران و انگلیس ندارد و یک موضوع خاص است.وی با تاکید مجدد مبنی بر اینکه وزارت خارجه دخالتی در پرونده وی ندارد، بیان کرد: این نوع فرافکنی‌ها از جمله اینکه خانم زاغری گروگان رابطه مالی ایران و انگلیس است نادرست است و این سخنان شاید ناشی از عدم شناخت رابطه ایران و انگلیس و همچنین سیستم قضایی و سیاست خارجی ایران باشد.

توئیت حاشیه‌ساز یک نماینده درباره سؤال از روحانی

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز دوشنبه گفت: تعداد نمایندگان سؤال کننده از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی از حد نصاب قانونی برخوردار نیست و موضوع از نظر قانونی حل شده است. حسینعلی امیری گفت: براساس قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا کرده و تعدادی از نمایندگان سوال کننده نیز سوالات شان را در خصوص موسسات مالی مطرح کردند و آقایان نیز پاسخ های لازم را ارائه نمودند.وی تصریح کرد: این جلسه، جلسه سازنده ای بود و فضای حاکم بر آن نیز فضای مثبتی بود. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همچنین، با توجه به فراز دوم ماده 212 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تعداد امضا کنندگان سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی، از حد نصاب قانونی برخوردار نیست. بنابراین، از نظر قانونی موضوع حل شده است.امیری افزود: دغدغه ما و دغدغه نمایندگان محترم حل مشکلات مردم است و همگی در این مسیر تلاش می کنیم.در فراز دوم ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی آمده است: «پس از یک هفته از طرح سوال در کمیسیون یا کمیسیون ها چنانچه هنوز حداقل یک چهارم کل نمایندگان مجلس از سوال خود منصرف نشده باشند، رئیس مجلس موظف است در اولین جلسه سوال یا سوالات آنان را قرائت و فورا برای رئیس جمهور ارسال کند.»معاون رئیس جمهور گفت: ما از تعامل با نمایندگان محترم راضی هستیم و معمولا با سوالات ایشان اقناعی برخورد می کنیم و همواره تلاش داریم با نمایندگان مردم به درک مشترک برسیم.امیری در پاسخ به سوالی در مورد توئیت سیدحسین نقوی حسینی یکی از نمایندگان مجلس و ادعای وی مبنی بر گرو کشی معاونان پارلمانی وزارتخانه ها از نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور، اعلام کرد: من راجع به این توئیت با خود ایشان صحبت کردم و پرسیدم کدام یک از معاونان پارلمانی دولت چنین کاری کرده است که ایشان اظهار داشتند من این موضوع را از نماینده دیگری شنیده ام. وقتی از آقای نقوی حسینی پرسیدم از کدام نماینده شنیده اید گفتند الان خاطرم نیست، فکر می کنم و بعدا می گویم چه کسی بود.


نظر مساعد رؤسای قوای سه‌گانه نسبت به رفع حصر

نماینده تهران گفت: با رئیس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌نشیند. نظر این‌ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد. فاطمه سعیدی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در کمیته رفع حصر مجلس گفت: ما در این کمیته اقداماتی انجام داده‌ایم و پیگیری‌هایی انجام شده است، امیدواریم به زودی شاهد رفع حصر باشیم. وی گفت: با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌نشیند. نظر این‌ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد. سعیدی در مورد شروط احتمالی رفع حصر هم گفت: شروط هنوز مشخص نشده و کمیته پیگیر است. امیدواریم نیروهای انقلابی به زودی به جامعه برگردند. این نماینده مجلس در خصوص مطالبات احمدی‌نژاد در نامه به رهبری و درخواست برگزاری یک انتخاب آزاد گفت: اصلاح‌طلبان سال‌هاست این حرف‌ها را زده‌اند، منتها آقای احمدی‌نژاد دچار توهم است. او باید تکلیف خود را با انتخابات ۸۴ و ۸۸ روشن کند. او دچار جنجال و هیاهو است و نظام باید هر چه زودتر تکلیف خود را با این فرد روشن کند. در عین حال ما خودمان به دنبال شفاف‌سازی اتفاقات سال ۸۸ هستیم و این مطالبه از سوی احمدی‌نژاد بی‌معنی است./ایلنا

اینکه گفته شود «علم دینی» نداریم، استدلال سخیفی است

رئیس قوه قضاییه افزود: اینکه گفته می شود ریاضی، ریاضی است و ما علم دینی نداریم استدلال سخیفی است. آیا با همین روش می توان گفت که دانش آموز، دانش آموز است و دانش آموز کلاس اول و دوم معنا ندارد؟ وقتی یک مقوله یا شیء دارای صفتی باشد، متصف به آن صفت می شود و ما باید بررسی کنیم که این صفت وجود دارد یا خیر. باید ببینیم در چه علومی ارزش‌ها و مقولات دینی می‌توانند ورود کنند و در کجا. با حرفهای بسیطِ اینگونه نمی‌توان بحث‌های مهم و دقیق و مردافکن فلسفی در باب ورود ارزشها و پیش فهم‌ها و پیش فرض‌ها را به ساحت علوم و خصوصاً علوم انسانی منکر شد.آملی لاریجانی با اشاره به ارزش های اخلاقی که امروزه از سوی علم شناسان در ساختار علم مورد تبیین قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی از فلاسفه مشهور غرب به نام «پاتنم» کتابی با عنوان «فروریختن فاصله بین ارزشها و واقعیت» به رشته تحریر درآورده و در این کتاب از نگاه مبتنی بر وجود فاصله میان ارزشها و واقعیت انتقاد کرده است. بسیاری دیگر از فیلسوفان علم در مغرب زمین نیز همین دیدگاه را دارند.

جنجال پرادوی امام جمعه 

طی روزهای گذشته انتشار عکسی از امام جمعه ایلام در حال پیاده شدن از خودروی پرادو حسابی سروصدا به پا کرده که واکنش های مختلفی در پی داشت. ماجرا از آنجا آغاز شد که یک طلبه فعال در فضای مجازی با انتشار عکسی از امام جمعه ایلام در حال پیاده شدن از یک خودروی پرادو نوشت: "عکسها از صفحه آقازاده آقای لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام برداشته شده که گفته اند مدل پرادو های پدر پایین است و ایرادی ندارد و کاش فقط پرادو بود ..."


انتشار این عکس ها واکنش امام جمعه ایلام را در پی داشت. به گزارش روزنامه جوان "خطبه‌های نماز جمعه ایلام این هفته محل اعتراض امام جمعه به منتقدان شد. حجت الاسلام لطفی، امام جمعه ایلام عصبانی بود از کسانی که نسبت به ماشین او معترض شده بودند. او در خطبه‌های نماز جمعه جملات تندی علیه معترضان به ماشین شاسی بلندش گفت. اینکه «از بچه‌بازی‌هایتان دست بردارید»، «اهانت به جایگاه نماز جمعه، اهانت به رهبری و قابل پیگیری است» و «توصیه می‌کنم به این جایگاه که مین‌گذاری است، نزدیک نشوید و چنانچه نزدیک شوید، با مین به هلاکت خواهید رسید!» همه این اعتراضات از این جهت است که جریانی در استان ایلام نسبت به آنچه زندگی اشرافی این امام جمعه نامیده، معترض شده است. این اعتراضات هم به مراسم مفصل ولیمه تولد نوه امام جمعه ایلام برمی‌گردد که با حضور تعدادی از فوتبالیست‌ها و بازیگران سینما و تلویزیون برگزار شده و هم به ماشین شاسی بلندی که مورد استفاده امام جمعه است. حامیان امام جمعه البته انتقادات این گروه را وارد ندانسته و آنان را پیروان عرفان‌های کاذب خطاب کردند! اما پسر امام جمعه ایلام که از فعالان شبکه اینستاگرام محسوب می‌شود، استفاده از چنین ماشینی را برای حفظ امنیت پدرش لازم دانسته است." ماجرا به همین جا ختم نشده و فرزند امام جمعه ایلام با انتشار تصاویری مختلف از برخی مقامات و شخصیت های بلندپایه کشوری در کنار خودروهای خارجی در مقام مقایسه عنوان کرده است که برخی خودروهای مورد استفاده مقامات به مراتب گرانتر از پرادوهای دفتر نماینده ولی فقیه در ایلام می باشد.


در همین رابطه محمد سعید احدیان فعال رسانه ای کشور امروز در توئیتر خود نوشت: در حالیکه از امامان جمعه مرتب خبر خوب میرسد (تبریز، سرپل ذهاب، تهران، ورامین و...) امام جمعه ایلام تمام ائمه جمعه را زیر سوال برد. لازم است دیگر امامان جمعه در خطبه هفته بعد از کار وی اعلام برائت کنند و خواستار استعفای وی شوند تا این لکه سیاه از دامن این نهاد مقدس پاک شود.

سرانجام بودجه مؤسسه آیت الله مصباح یزدی

طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون امید مجلس می‌گوید: بحث حذف بودجه مؤسسات فرهنگی از بودجه 97 از همان ابتدا اشتباه بود.سیاوشی در خصوص بودجه نهایی 97 که هفته گذشته به تصویب نمایندگان رسید گفت: البته کار بودجه در مجلس تمام شد ولی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان ممکن است دوباره اصلاحاتی در آن صورت بگیرد. این عضو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سؤال که تکلیف بودجه مؤسساتی مانند مؤسسه متعلق به آیت الله مصباح یزدی در بودجه 97 به کجا رسید، گفت: حذف بودجه مؤسسات فرهنگی از همان ابتدا اشتباه بود؛ فرقی هم نمی‌کند که این موسسات مربوط به کدام جناح سیاسی باشند.او ادامه داد: پس از بحث های صورت گرفته در مجلس، بخشی از این بودجه ها بازگشت. البته نهادهای بزرگتر مشکلی نداشتند؛ و ذیل دستگاه های بزرگتر قرار گرفتند تا بر اساس نظر نمایندگان نظارت پذیر شوند. به طور مثال، سازمان تبلیغات و جامعه المصطفی ذیل وزارت فرهنگ و علوم قرار گرفتند؛ در مورد بودجه مؤسسات مربوط به حوزه های علمیه هم به همین صورت عمل شد.این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 مجلس ادامه داد: اما در مورد بسیاری از مؤسسات فرهنگی کوچکتر، بودجه آنها حذف شد. البته در روز آخر بررسی بودجه در صحن علنی، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره با آقای لاریجانی گفت و گو کردند تا برای بخشی از بودجه این مؤسسات نیز اقدام مشابهی انجام شود. سیاوشی در پاسخ به این که رقم نهایی تصویب شده برای عوارض خروج از کشور چقدر است نیز گفت: در مورد عوارض خروج از کشور، همان رقم پیشنهادی دولت یعنی سه برابر شدن آن تصویب شد./انتخاب

احمدی نژاد خواستار اعدام کروبی و موسوی شده بود

امیری فر با بیان اینکه «احمدی‌نژاد کلاً آدم متوهمی بود و همیشه می‌گفت اگر برخی از مقامات عالیه نظام از من دفاع نمی‌کردند رأی من خیلی بیشتر از این مقدار بود» اظهار کرد: «در دور اول دولت ایشان تداعی شده بود که حضرت آقا حامی ایشان هستند و حضرت آقا هم حمایت می‌کردند. مردم هم توقع داشتند در دور دوم آقا از ایشان حمایت کنند. از این رو ایشان توهم داشتند اگر مقامات عالیه از او دفاع نمی‌کردند رایشان بیشتر می‌شد!»او اضافه کرد: «احمدی‌نژاد در زمانی که رئیس‌جمهور بود هم منتقدانی داشت اما الان دیگر هیچ کس اطراف ایشان نیست؛ شما ببینید الان نه روحانی شاخص، نه مرجع تقلید، و نه سیاستمدار بزرگی پشت سر ایشان نیست و الان همه به شدت منتقد ایشان هستند. حرف‌هایی که الان می‌زند مشخص می‌کند که او اصلاً تعادل روحی ندارد و باید سه چهار تا روانشناس روی ایشان کار کند تا ببینند مشکل او چیست.»امیری فر در ادامه به بیان خاطره‌ای از آخرین روزهای عمر داوود احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: «مرحوم اخوی آقای احمدی‌نژاد؛ حاج داوود خیلی از ایشان ناله می‌کرد و گله‌مند بود. در روزهای آخر حیات ایشان که به ملاقاتشان رفتم حاج داوود می‌گفت من اگر به این وضع افتادم، بیمار شدم و سکته کردم به خاطر رفتارهای زشت و زننده اخوی‌ام است که بالاخره هم به همین دلیل هم جان خود را از دست داد.»او اظهار کرد: «عدم تعادل روحی آقای احمدی‌نژاد اثرش را در خانواده‌اش هم گذاشته است. امروز اگر نزدیکان ایشان جرات کنند آنها هم می‌گویند که از حرکات بچه گانه ایشان چه آسیب‌هایی دیده‌اند.»او با یادآوری اقدامات احمدی‌نژاد در دوران دولت‌های نهم و دهم اظهار کرد: «ایشان امروز بیانیه می‌دهند که باید همه را آزاد کنید و زندانی سیاسی نباید داشته باشیم در حالی که خودشان قبلاً تندترین مواضع را درباره مخالفانشان داشتند. مثلاً ایشان معتقد بودند که باید با آقایان مهندس موسوی و مهدی کروبی خیلی شدید برخورد شود و حتی نظرشان بر اعدام آنها بود. ایشان که چنین نظرات تندی نسبت به مخالفان خود داشتند حالا چه شده است که طرفدار آزادی شده‌اند؟ ایشان قدرت‌طلب است و می‌خواهد کاری کند و هر تلاشی می‌کند که دیده شود و دوباره به قدرت برگردد. ایشان حتی بین یاران خود نیز تبعیض می‌گذارد و فقط از یک عده خاص حمایت می‌کند؛ مثلاً الان همه توان و وجود حیثیت و سرمایه خود را برای بقایی گذاشته. یعنی همین الان اگر قوه قضائیه کوتاه بیاید و اینها را تبرئه کند ایشان دوباره طرفدار قوه قضائیه می‌شود. تمام تلاش خود را می‌کند که این دو را تبرئه کند و اینطور نیست که دلش برای مردم سوخته باشد.»/اعتماد

درخواست زنانه نماینده اصلاح طلب از نیروی انتظامی

نماینده مردم تهران خواستار برخورد محترمانه مردم ماموران نیروی انتظامی با خانم ها شد. سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره برخورد یکی از ماموران نیروی انتظامی با یکی از دخترانی که معروف به دختران خیابان انقلاب شده اند گفت: من از رفتار نیروی انتظامی متعجب هستم. این مامور می توانست با مهربانی بیشتری برخورد کند.او در ادامه گفت: بر فرض این که این خانم قانون را زیر پا گذاشته است، مأمور نیروی انتظامی نباید این طور برخورد کند. باید برخورد محترمانه صورت گیرد.نماینده مردم تهران در پایان اظهار کرد: این هم مطالبه ای که زنان ما دارند، باید بررسی کنیم که چه راهکارهای قانونی می‌تواند این موضوع را حل کند./برنا 

اعتراف قائدی در بیمارستان از زبان قاضی!

مهدی قائدی در اولین جلسه دادگاه تأکید داشت پشت فرمان ام وی ام حضور نداشته است.مهدی قائدی در اولین جلسه دادگاه شکست خورد. خبرورزشی در این زمینه نوشت؛ او تلاش کرد تا قاضی را قانع کند پشت فرمان ام وی ام نبوده است ولی پس از ادعاهای او، قاضی پرونده جمله ای گفت که باعث شد قائدی در اولین جلسه شکست خورده باشد. او خطاب به بازیکن استقلال گفت: «شما الان می گویی پشت فرمان نبودی ولی وقتی در بیمارستان بودی، پس از هماهنگی با رئیس بیمارستان بنده اولین بازجویی را از شما انجام دادم که همان جا گفتید من پشت فرمان بودم.»

اصولگرایان بابت معرفی احمدی‌نژاد از مردم عذرخواهی کنند

حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب اصولگرای سبز و فعال سیاسی اصولگرا درباره ضرورت ابراز پشیمانی اصولگرایان بابت حمایت از احمدی‌نژاد گفت:آقای احمدی‌نژاد را ملت ایران بر اساس مبانی اصولگرایان برگزیدند. احزاب سیاسی در اینکه انتخاب اشتباهی را به مردم معرفی کردند باید عذرخواهی کنند زیرا بسیاری به آن‌ها اعتماد کردند و احمدی‌نژاد توسط اصولگرایان به مردم پیشنهاد شد.دبیر کل حزب اصولگرای سبز درباره به وجود آمدن شخصیتی مانند احمدی‌نژاد نیز توضیح داد: هر شخصیتی که در جمهوری اسلامی به مقام ریاست جمهوری دست پیدا می‌کند، رفتارهایی را انجام می‌دهد که رئیس‌جمهور بعدی محصول رفتارهای سیاسی او است زیرا روسای جمهور در طول هم قرار دارند. آقای احمدی‌نژاد محصول رفتارهایی بوده که در دوره آقای خاتمی و هاشمی اتفاق افتاد و یک خلأ سیاسی و قدرت حتی برخی مداخلات در رفتارهای سیاسی سبب شد که پیروز انتخابات شود، بنابراین کسانی که فضا را برای ظهور و بروز شخصیت احمدی‌نژاد مهیا کردند، مقصر اصلی هستند./رویداد 24

گلایه‌های مالی کارگردانان و عوامل سینما با علی لاریجانی

چندی پیش، برخی از کارگردانان و هنرمندان در نشستی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گلایه‌آمیز و ناامیدانه سخن گفتند.آنان مدعی ‌اند که دولت و جاهای دیگر در بحث سریال و فیلم‌سازی از بعد مالی کمک نمی‌کنند. در این جلسه مثال زده شده که ترکیه سریال های بی‌کیفیت تولید می‌کند اما مردم ایران علاقه مند هستند و می بینند.بسیاری از سریال‌های ترکی بیننده هایشان ایرانی هستند و فرهنگ غربی و ترکیه رسما جایگزین فرهنگ ما شده و تا خانه نفوذ و رسوخ پیدا کرده و این خیلی خطرناک است.علی لاریجانی در این نشست گفته ات: حرف های شما درست است. در بحث بودجه قطعا کمک های خوبی می کنیم.وی افزوده است: همانطور که می دانید دستور داده شد از صندوق توسعه ملی به صداوسیما کمک شود که برای همین کار بوده و امسال در بودجه 400 میلیارد تومان برای فیلم و سریال به صداوسیما جداگانه می دهیم، اما شما باید پای کار باشید.وی اضافه کرده است: فیلم هایی که می سازید مردم را ناامید نکنید و سیاه نمایی نشود. در برخی از این فیلم ها و سریال ها و برنامه هایی که صداوسیما و شما هنرمندان می سازید سیاه‌نمایی‌هایی وجود دارد و هنرمندان اتفاقا روی افکار عمومی تأثیر دارند و باید شما از سیاه نمایی دست بردارید./پارس نیوز

خانه‌هایتان را از افغانستانی‌ها پس بگیرید!

 تصاویری از نصب بنرهایی در رحمت آباد یزد منتشر و از اهالی محل خواسته شده است تا منازل خود را به مهاجران افغانستانی و بلوچ اجاره ندهند. حجت الاسلام والمسلمین افتخاری‌پور، امام جمعه‌ی رحمت آباد یزد درباره نصب این بنرهای هشدارآمیز به خبرنگار انصاف نیوز گفت: این بنر در جلوی آب انبار محله‌ی رحمت آّباد نصب شده است. خیلی از اهالی محل نسبت به حضور اتباع خارجی افغان یا بلوچ گلایه دارند و برخی از آن‌ها اینجا را ترک کرده‌اند.افتخاری‌پور افزود: صحبتشان این است که حضور آن‌ها موجب ناامنی شده و درخواستشان این است تا به اتباع خانه اجاره ندهند و اگر داده‌اند آن را پس بگیرند و به افراد بومی اجاره دهند. او درباره‌ی این که «آیا اعتراضاتی هم به‌صورت هفتگی جلوی مسجد صورت گرفته است یا خیر؟»، گفت: در این مورد خبری ندارم. امام جمعه‌ی رحمت آباد در پاسخ به این که «آیا شما ادعای مردم را که افغانستانی­‌ها موجب ناامنی شدند را قبول ندارید»، گفت: شاید یک تخلفاتی از طرف آن‌­ها صورت بگیرد، اما بیشتر تفاوت­‌های فرهنگی موجب شده تا مردم ناراحت شوند.او در پاسخ به این پرسش که «آیا پلیس پرونده‌ یا آماری در این باره داره که بر این ادعا دلالت داشته باشد یا این که صرفا بدلیل ناسیونالیست بودنشان اقدام به این برخوردها کرده‌اند؟»، ضمن بی اطلاعی از این آمارها گفت: در شهر یزد حدود صد هزار افغانستانی و بلوچ بدون مشکلی زندگی می‌کنند، اما اتفاقات موردی را نمی‌توان مبنی بر ناسیونالیست بودن مردم یزد دانست.

واکنش یک اصلاح طلب به احتمال بازداشت احمدی نژاد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در واکنش به اظهارات برخی سیاسیون مبنی بر برخورد قانونی با «محمود احمدی نژاد» به‌خاطر اقدامات اخیرش گفت: احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری‌اش به عنوان یک شهروند طبق قانون اساسی از این حقوق برخوردار است که به هر مسوول و هر شخصی نامه بنویسد.پیش از این «محمدرضا باهنر»، فعال سیاسی اصول‌گرا، ضمن اشاره به تحرکات سیاسی احمدی نژاد در ماه‌های اخیرگفته بود: حرکات احمدی نژاد دارد یک مقدار تند می‌شود. این حرکات ابتدا به بهانه‌ی عملکرد برخی قوا بود اما الان به سمت ایرادگرفتن از کلیت نظام می‌رود. مقامات قضایی گفته‌اند که برای برخورد آمادگی وجود دارد و به اندازه‌ی کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.عبدالله ناصری«عبدالله ناصری»، در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در پاسخ به اینکه «آیا با بازداشت احمدی نژاد به خاطر رفتارهای اخیرش موافق است یا خیر؟» گفت: خیر، اگر چه آقای احمدي نژاد را مسبب و مشوق بسیاری از مصیبت‌های امروز کشور می‌دانم، اما او بعد از ریاست جمهوری‌اش به عنوان یک شهروند طبق قانون اساسی از این حق برخوردار است که به هر مسوول و هر شخصی نامه بنویسد.وی افزود: ولی نکته‌ای که در مورد آقای احمدی نژاد در جامعه مشهود است این است که به هر صورت نیت و انگیزه‌ی آقای احمدی نژاد از این کار بیشتر بر این متمرکز است در درک عمومی جامعه که ایشان به دنبال بازسازی خودش و درک و دریافت جامعه‌ی مدنی از اجمدی نژاد دوباره است.ناصری در آخر گفت: در نهایت با هر نوع برخورد غیر حقوقی با او کاملا مخالفم ولی حتما رسیدگی به پرونده‌های دوران ریاست جمهوری‌اش یا کارهایی که در آن دوران کرده که مطابق با قانون نبوده، جای خود دارد اما نامه‌نگاری‌اش با یک مقام عالی حکومت به نظر من حق شهروندی‌اش است.

واکنش یک تهیه کننده به اقدام احمد نجفی


سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما در واکنش به اقدام نامتعارف احمد نجفی در توییتی نوشت: پيشكسوت محترم آقای نجفی بزرگوار، كاش وقتی در عصبانيت و به تحريك ديگران به عنوان یک هم صنف حرمت نگاه نداشتيد و درب بخشی از صنف را گِل گرفتید، به تبعات آن هم فکر میکردید که شاید روزی همان دیگران دهان همه ما را گِل بگیرند. نجفی شب گذشته در اعتراض به وضعیت اکران فیلمش در شورای صنفی نمایش را گل گرفت./ خبرآنلاین

پیشنهادهای عضو شورای شهر تهران برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری


ناهید خداکرمی ‎عضو شورای شهر تهران گفت: در ایران، یکسری آداب و رسوم و مراسم مثل چهارشنبه‌سوری، پتانسیل تبدیل‌شدن به جذابیت‌های وی‍ژه برای حضور گردشگران خارجی، تولید ثروت، رفاه و شادی و نشاط را دارد. همه مسئولان ازجمله مدیریت شهری باید با شور و اشتیاق مردم برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و استقبال از بهار همراه شوند و امسال شهرداران نواحی و مناطق، فضاهای باز باقیمانده از دست‌اندازی بسازوبفروش‌ها در هر محل را در اختیار ساکنان محلات قرار دهند تا آن‌طور که خود مردم دوست دارند و نه آنگونه که ما دلمان می‌خواهد مراسم چهارشنبه‌سوری را برگزار کنند. علاوه بر احترام به آداب و رسوم و سنت‌هایی که مورد علاقه مردم است، تخلیه هیجانات و شور و انرژی جوانان و نوجوانان، کنار خانواده‌ها ـ و نه به صورت انفرادی و خطرناک با انواع بمب و ترقه و انفجارها ـ میسر خواهد شد. نترسیم از اینکه مردم شاد باشند بلکه از آن نگران باشیم که میان مردم، خشم، نفرت و تفرق به ‌وجود آید و سلامت روان شهروندان آسیب ببیند. خوب است در چند روزی که با چهارشنبه‌سوری فرصت داریم حداقل برای شادی مردم در آخر سال96 که سال سختی هم بود ترتیبی اتخاذ شود و همه بتوانند در صورتی که تمایل به برگزاری و شرکت در این مراسم دارند به‌راحتی محلی برای برافروختن آتش و پریدن از روی بوته‌های آتش و آتش‌بازی‌های معقول و مناسب، در دسترس داشته باشند. سال‌ها سعی کردیم بعضی آداب و رسوم را نادیده انگاریم اما متوجه شدیم که مردم، کار خودشان را می‌کنند چون دوست دارند صاحب اراده باشند و آداب و رسوم‌شان محترم تلقی شود./همشهری

احمدی‌نژاد جن‌زده است و به درد این نظام نمی‌خورد


هادی‌غفاری گفت: احمدی‌نژاد جن‌زده است و به درد این نظام نمی‌خورداحمدی نژاد هم کاش می فهمید ولی او نمی فهمد. احمدی نژاد به شدت کیش شخصیت دارد، خیال می کند امام زمان و منجی ایران است. به شدت خود پرداز است. پردازشش نسبت به خودش خیلی بالاست و خیال می کند منجی جهان است. همین حرف هایی که می زد و می گفت مدیریت جهانی. او از مدیریت خانه خودش عاجز بود و در پی مدیریت جهانی می گشت. در مورد آقای بنی صدر گفتم ای کاش سر عقل می آمد. بالاخره فرق است بین او با رجوی خودخواه که در زندان هم که با ما بود به شدت مستبد بود و اصلا کسی را قبول نداشت، دیکتاتوری‎ای راه انداخته بود که آن سرش ناپیدا. با هواداران خودش طوری برخورد کرده بود که به شدت طیف ما را بایکوت کرده بودند. ولی آقای احمدی نژاد این طور آدمی نبود. به درد نظام نمی خورد. اندیشه و تفکر سالمی ندارد. الان هم چون با او برخورد می کنند این برخوردها را می کند. همه وجودش هواپرستی شخصی است. اگر بخواهم عقب تر بروم می گویم که آقای احمدی نژاد جن زده است. شوخی نمی کنم. آقای مشایی و بعضی دیگر از دوستان او از طریق رفتارهایی که فارغ از درک و فهم ما است در او حلول کردند و او را مجنون قدرت کردند، مجنون شخصیت کردند و چیزی هم نمی فهمد./ خبرآنلاین

شورای امنیت ملی و مراجع سیاسی مواضع خود را به IOC اعلام کنند


خادم رئیس فدراسیون کشتی گفت: مراجع اصلی سیاسی در کشور مواضع کشور درباره رویارویی ورزشکاران ایران با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک برسانند و پای آن هم بایستند. اگر قرار است سیاست عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی کماکان دنبال شود نباید تمامی بار این مسئولیت سنگین بر روی دوش مربی و ورزشکار قرار گیرد و بنوعی برخورد کنیم که هنگامی که ورزشکار ما با نماینده رژیم صهیونیستی هم گروه می‌شود مربی و ورزشکار را در حالت انفعال قرار دهیم. بحث تعلیق و محرومیت ورزش ایران در این باره بسیار جدی است و باید راهکار اساسی در این زمینه اندیشیده شود. این که بخواهیم ورزشکارانمان را مجبور به شکست کنیم و یا در درمانگاه‌های خارج از کشور شب تا صبح به دنبال گواهی پزشکی باشیم، موضوع درستی نیست و ضمن این که دیگر این گونه موارد قابل پذیرش نهادهای بین‌المللی ورزش نیست./ایسنا

 

مصادره‌های زمان خلخالی قابل بازگشت است


اسدالله عسگراولادی می‌گوید: ما ده سال در اول انقلاب از سال ۱۳۵۸ تا ابتدای دولت آقای هاشمی در سال ۱۳۶۸ مصادره داشتیم که همه آن مصادره‌ها با حکم دادگاه بود. اگر رئیس آن دادگاه مجتهد بود که مصادره‌ها از نظر شرعی هم صحیح بوده اما اگر رئیس دادگاه مجتهد نبود مانند خلخالی و امثالهم، آن مصادره‌ها هنوز جای شک دارد و خیلی از آنها دارد برمی‌گردد/ ماهنامه تجارت فردا

ما نمایندگان لیاقت برخورد با آقازاده‌ها را نداریم


نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دولت قبلی امضاهای خود را پس گرفتند و خیانت بزرگی کردند، امیدوارم در دوره آتی انتخابات مردم به آنها رأی ندهند. قاضی پور خاطرنشان کرد: متأسفانه به‌جای صرفه‌جویی در کشور، اعتبارات را صرف جشنواره‌های متعدد بی‌خود و مسافرت‌های بی‌حساب برای آقازاده‌ها می‌کنیم و بنده اعتراف می‌کنم ما نمایندگان لیاقت برخورد با این افراد را نداریم و شما جوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور حق دارید ما را محاکمه و بازخواست کنید./فارس

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴۹
رند ترین شماره در دست یک دزده مگه تعجب داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اگر مسئولین یک نیم نگاهی به نحوه کسب درامد افراد دارای شماره رند همراه اول بندازن خیلی از پولهای بیت المال را می تونند بر گردونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اونم به قیمت دو و نیم میلیارد. در کشوری که ادعای مسلمانی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
حالا اینکه کمترین رقم اختلاس رو داره دزده بقیه اختلاس های هزارران میلیاردی که دزد نیستند همشون درستکارند.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عیب نداره همه اینا مال دوره احمدی نژاده الآن همه چی توپه توپه گل و بلبل
وناگهان همه معترف به نادانی و بی کفایتی و کینه جویی و بی ادبی دکتر احمدی نژاد عزیزشان...
چطور تا الان هیچکس هیچ چیز نمیگفت؟ قبلا برای مردم ثابت شده بود آقایان.
مگر مردم در همان سال 88 چه میگفتند؟ الان و بصورت یکهویی داستان رو شده که این آقا خواستار مهندسی در انتخابات بوده؟ این آقا خواستار اعدام بوده؟ این آقا هر کار دلش خواست باحمایت برخی انجام داد و این هم نتیجه اش.که بی قانونی و دور زدن قانون,روال شد.
آقای قاضی پور صبر کن ببین به خودت رای میدن ؟
کاش قضات محترم در مورد همه تصادفات رانندگی همین جور حساسیت داشته باشند نه فقط همین مورد خاص
اقتصاد مقاومتی یعنی پرادو برای دفاتر امام جمعه
قابل توجه اقای سعید جلیلی که ازشون دفاع میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
از نظر پسرشون برای امنیته و امنیت ایشون مهمه اما امنیت مردم عادی که تو همین کوه و کمری که ایشان میگویند پیاده یا با قاطر یا با پراید تردد میکنند که مهم نیست
ماهی اندازه چند تا هواپیما آدم تو جاده ها کشته میشه ولی سر امام جمعه سلامت باشه
اون ماشین اگه 80 یا 90 میلیونه بیا من 100 میلیون میخرمش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
من 150 میلیون میخرم نقد.
فقط در حرف هایی که به احمدی نژاد زدید. می تونم بگم اگه دین ندارید لاقل ازاده باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اتفاقا آزاده هم هستن منتهی وقتی تو کنسرت رقص مختلط میزنن سیم آخر
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
من ماشینو 100 میلیون تا 120 میلیون میخرمش
واقعا این همه بودجه برای نهادهای فرهنگی تو این کشور هزینه شده خروجیش چی بوده! جز اینکه مردم دین زده شده اند، اعتقادات مردم ضعیف شده و.......واقعا چه لزومی داره تو بعضی از نهادهای فرهنگی بودجه تخصصی بهش بدن در حالیکه با یه زلزله ۴ ریشتری نصف خونه های مردم داره خراب میشه. اگه نصف این بودجه ها رو به جای هزینه در نهادهای فرهنگی در کارهای عمرانی هزینه میکردن نصف بیکارای کشور شاغل میشدن و حتما خیلی از معضلات و مشکلات فرهنگی تو کشور خود بخود حل میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
خیلی جالبه.نمایندگان محترم صورت مسئله رو پاک کردن و این موسسات رو بردن زیر نظر مراکز دیگر مثل وزرات علوم!!!!!!!!!!!!!! یعنی بودجه قطع نشده و فقط از یه کانال دیگه دارن نوش جان می کنن.
اهانت به پراید اهانت به مقدسات؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
قیمتشم که زیاد فرقی با پرادو نداره
پرادو برای امام جمعه محروم ترین استان کشور باهیچ معیاری پذیرفتنی نیست,اگر ضرورت دارد یک پاترول یا حداکثر رونیز کفایت میکند,اشرافیگری با اسلام سازگار نیست,با پرادو حداقل ۲۰۰میلیونی به مناطق محروم محروم ترین استان بروی که ازچی حرف بزنی؟؟!!!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
خالا چی شده مگه به جای پرایدو ، سوار پرادو شدن
باسلام
امام جمعه محترم شهریار هم پرادو سوار می شوند منطقه کوهستانی هم نداریم لطفا بررسی کنید
اگر دغدغه دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اگر این بزرگواران سوار پرادو نشوند میخواهی من و تو سوار بشویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرادو فقط مال ایشان است
زنده باد احمدی نژاد. خادم مردم.
دانش اموز کلاس اول یا دوم داریم اما ریاضی شیعه یا ریاضی سنی یا فیزیک مسیحی نداریم.
هههه پرادو ۸۰ یا ۹۰ میلیونیم مگه داریم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
تو بلبشوی فعلی بازار خودرو تا 200 و 250 میلیون هم مدل 2008 رو آگهی میزنن
ماستمالی هم بلد نیستی در روستای ما که حدود ده کیلومتر با شهر فاصله دارد و جاده خاکی و بیشتر فصول سال بارانی هست ماشین جیپ و سیمرغ و لندرور قدیم اداره را سوار میشن . برای هر چیز برهان واهی بدرد نخواهد خورد
وقتی همه ایرانیا دارن از ایران میرن جوناشون کارو شرایط ازدواج ندارن باید خونه هارو داد به افغانیا!
پشت پرده پیرمرد
می نوازد خبره اش را بر رخ فولاد خواب
تا شود بی تاب رام
ورای دخمه دست شب
نشانده بر ستیغ گرد برف و نیست
خیال بهمنش
نوباوگان مهد
تا بوسه ای از دانه های برف
بر شانه های شهر
ننشیند
ایمان نمی آورند به آغاز فصل سرد
قد کشی در پیله بس
بهر رستاخیز جانها بالها باید بسوزد
کوره گرفته از دم گیرای وی
همچو نی نوای سرخی بعد از سحر سر می دهد
زنگار روی نقره داغ و یکسره
به دامنه روانه می شود
رگهای خواب دشتها
به دستی از گدازه ها
ساق بنفشه پرورند
آهای زنجره کجا
ابریشمی به پست گردنا نمی خورد
خاکستر گسترده سجاده را
ستاره های بی حنا جلا دهند
چراغ خانه روشن است ودر دلش
می شود پتک آهنگری بی رمق
بر لاشه فولاد تفت
تا پذیرد آن صورت که شاید
کاش به جای این همه توجیه، از مردم عذر خواهی می کردند و جبران مافات.
فقط پرادو می تواند در مناطق کوهستانی تردد کند؟!!
تابناک احمدی نژاد را ول کن غارتگران بانکها را بچسب
اين آقاي احمدي نژاد به صورت مستقيم هشت سال گند زده به كل كشور و حال هم عوارض آن كارها تا ساليان طولاني با اين مردم و كشور خواهد بود، حالا اصولگريان معذرا خواهي كنند و همه چيز حل بشه!!!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
فقط احمدی نژاد گند زد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
شاید هم عوارض گندهای دولتهای قبل از محمود هست که تا ده ها سال باقی خواهد مودند!
این منطق شما باعث میشه هیچ دولتی پاسخگو نباشه و بگه قبلی اونقدر خراب کرد و گند زد که من چهار دوره هم رئیس جمهور بودم بازم نمیتونستم درستش کنم!
تابناک جان فقط ضد احمدی نژادی. من متاسفم که هرچی دری وری هست مینویسی؟ آخه بیچاره یکم به دموکراسی احترام بذار. اگه ایشون وارد میدان بشه مثل 88 چشمه ادمای بی ظرفیتی مثله نویسندگان مطالب بالا رو در میاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
منم امیدوارم یه بار دیگه وارد بشه که با خفت و خواری تموم اکثریت هوشیار مردم کنارش بزنن بره پی کارش
من از کاربران و سایت محترم تابناک را به این نکته جلب میکنم که بیشتر تفکر اصول گرایان در چند روز اخیر از احمدی نژاد هر چه میتوانند مینویسند و حتی جلسات خصوصی که با ایشان داشتند را بیان میکنند . اما فکر نمیکنید شاید ایشان حتی از جلسات اینچنین فیلم و صدا را داشته باشد که چه کسی چی گفت خصوصا با تلفن های جدید که حتی صدا را ضبط میکند پس مسولیت راز داری چه میشود . این اخلاق درست نیست . من اینکار را غیبت میدانم اگر انموقع بر علیه کربی و موسوی و هاشمی و خاتمی حرف حرف حرف زدید الان هم این سیاست اشتباه هست بروید روبرو با ایشان بحث کنید والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
گل گفتی
من طرفدار آقای احمدی نژاد نیستم اما از کسانی که امروز با هدف خاصی دست به بیان این مطالب میزنند هم متنفرم چون این افراد سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند
اگر مطلبی داشتید باید همان موقع مطرح میکردید
اقازاده کی هست اصلا؟ خیلیها اومدن تو مجلس.اگر اون دنیا رو قبول دارید حق الناسی که هی دم میزنید ازش به گردنتون هست.
یکی از فواید دمکراسی مجلس و قانون . رای و انتخابات . که باید به این تجربه سیاسی را ارج نهاد و احترام گذاشت . شما فکر کنید اینهمه از احمدی نژاد سخن گفته میشود ولی ایشان فرض کنید طبق یک شرایطی خاص همه کاره کشور میشد و ما بعد از انقلاب تا حالا باید تحملش میکردی . وتمام اختیارات کشور دست ایشان بود . بنابراین دمکراسی در چنین جایی نوشته شده است که اگر کسی چهار یا هشت سال ریاست کشوری را عهده دار بود بعد از ان نمیتواند تا قانون اجازه دهد . حالا حساب کنید برای تا اخر عمر میبود چه اتفاقی میفتاد پس بیاییم به دستاورد های دمکراسی پایبند باشیم و اینقدر ایراد بی جهت نگیریم . هر اشکالی دارد جناب روحانی را هم دارد پس نبود احزاب باعث شده که شخصی مثل ایشان با یک شعار بنام عدالت و مهرورزی پرتاب بسمت ریاست شود اگر چه تجربه کاری و سیاسی هم نداشت
چهارشنبه سوری قبل از نوروز . خود نوروز با تحویل سال نو و بعد از سال نو سیزده بدر جز آیین سال نو ایرانیان هست حالا یک سری افراد نیت نامعلوم الحال تمام این آیین را قبول ندارند چون میگویند غیر ارزشی هست . ولی خرافاتی که اسفند دود کنیم تا شیطان دور شود را قبول دارند . .
جن زدن؟ روانی؟ عجب کلماتی : ایشان نه جن زده و نه روانی است کاملآ با عقل و تدبیر
می داند چه کار می کند
علم دینی نداریم منظورشان این هست که جواب روحانی را دا ه است خوب این حرفها را میشود در جلسه سران قوا مطرح کنید اتفاقا همانجا با هم بحث کنید . همانجا نتیجه نداد جلسه بعد جلسه بعد تا همدیگر را قانع کنید این حرفها چه بدرد مردم میخورد . همینجوری بهم گیر میدهید اصل وطیفه قوا فراموش شده
دستتون درد نکنه که عوارض خروج از کشور را سه برابر کردید. کاش ده برابر می کردید. خارج رفتن که کار هر کسی نیست مال از ما بهترون است. خیل عالی بود. دست همه درد نکنه. اونی که خارج میره هزینه اش رو از دولت میگیره یا از من بدبخت میگیره؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عقیده و طرز فکرت همینه که خدا هم به اندازه وجودت بهت میده . حسرت زندگی دیگران رو نخور و خوشحال نشو هر کی داره لیاقتش رو داره
من بشخصه افرادی که شعار مرگ بر امریکا میدهند و پرچم امریکا را آتیش میزنند دوست ندارم که ببینم کالای امریکایی شامل ماشین و هواپیمایی امریکایی و دستگاهای پزشکی امریکایی و داروی امریکای استفاده کند . من اگر یک امریکای باشم کشوری که پرچم کشورم را هر روز اتیش بزند متنفر میشم و به دولتم اجازه نمیدم حتییک پیچ به ان کشور بدهد .هر که شعار سیاست را میدهد پایش باید بایستد
اجل و مرگ انسان و زندگی و حیاتش دست خداست . از اینکه ماشین 270میلیونی امریکایی سوار شویم که بخاطر امنیت جانم باشد درست نیست . یعنی باور کردنش با شعارها خیلی تفاوت دارد . مگر مردم با شما چکار دارند شما هم مثل همه مردم زندگی نمیکنید مگر نمیگوید مردم ما را دوست دارند پس اینهمه مخارج برای چیست . ماشین من پراید هست و از ان راضی هیتم و همیشه در جاده خاکی میبرم و مشکلی ندارد .
2میلیارد و نیم تومان؟؟؟؟ دو و نيم ميليارد عامو
میگم خداوکیلی پرادو ۸۰ میلیون تومنی رو از کجا خریده؟من حاضرم خداوکیلی ۲۰۰ میلیون اصلا سیصد تا بخرمش !اصلا چرا تولید ملی ها رو استفاده نمی کنه؟مثل این چینی های ایران خودرو!!
آقا اون پرادو رو من 120 میلیون خریدارم . مگه نمیگن قیمتش 80 تا 90 میلیونه.30 میلیون هم اضافه خریدارم.
دیر فهمیدین که احمدی نژاد نیاز به روانشناس داره. از همون موقع که ادعای مضحک داشتن هاله نور کرده بود باید به سلامت روانش شک میکردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
همه تون بی ادب و هتاک هستید و بدون منطق.
اگه جواب منطقی دارید بدید
اگه جوابی ندارید فحاشی هم نکنید
چون فحاشی نشان دهنده شخصیت گوینده و میزان تربیت خانوادگی افراد است
حالا دیگه کار به جایی رسیده که عسکر اولادی حکم اجتهاد می دهد و سلب می کند و واقعا کار به کجا کشیده شده مگه عسکر اولادی میتونه حکم اجتهاد خلخالی مرحوم را امضا کند یا نقض کند؟ مزخرف!!!!!!
خودتون نمیدونید اما بااین خبرها که از احمدی نژاد میزارید دارید واسه اون تبلیغ میکنید
مردم از مسولین کشور ناامید شده اند
احمدی نژاد هم حرف حق میزنه
عجب پرادوی ارزونی پیدا کردی داداش. دمت گرم. خیلی زرنگی
خَر مال اوني كه سواره
برخی را دیده اند که با حالت مست و بوی الکل در دهان به سفارت ایران در کیف وارد شده و درخواست ملاقات با سفیر را کرده است.
امام جمعه در مناطق کوهستانی رفت و آمد دارد؟؟؟!!! عجب
من خیلی برام سواله که چرا رییس جمهوری همچون احمدی نژاد که از همه بیشتر کار کرد برا کشور و اصلا خواب نداشت، اینقدر مقامات بر ضدش حرف می زنن
یه جای کار میلنگه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
آقای احمدی نژاد هم به خاطر معصوم نبودن، اشکال و ایراداتی داشته و دارد اماّ اینطور هم که بعضی ها مثل آقایان باهنر و فیروزآبادی و دیگران می گویند نیست. . من با آقای باهنر چندین بار برخورد داشته ام، ایشان ابتدایی ترین اصول اخلاقی که جواب سلام دادن مردم، کمترین آنهاست را بلد نیستند حالا این فرد در بارۀ آقای احمدی نژاد اظهار نظر می کند دیگر خیلی مسخره است
1. خط رند دو میلیارد و هفت میلیارد؟ شرم آوره
2. بلوچها هموطن ما هستند، کاش حس ناسیونالیست بازی تون رو در یک ایرانی خوب بودن خرج می کردید
3. اتفاقا جن زده ها به درد شما می خورند
نبود کامنت شک برانگیزه
هر چه میگذرد بیکفایتی مدیریت احمدی نژاد بیشتر مشخص میشود و او عوض نشده و قطعا همان ادم ۳۰ سال پیش است و برخی خیلی دقیق گفتند که او کشور را نابود میکند ولی لجبازی کردند و علیرغم داشتن اطلاعاتی که این ادعا را تایید میکرد اورا رییس جمهور کردند و الان حتی عذر خواهی هم نمیکنند و ا
چه نتیجه جالبی !!! احمدی نژاد نتیجه کارهای هاشمی و خاتمی ست . از هاشمی که گذشت ولی احتمالا مدعی العموم همین فردا برای خاتمی کیفرخواست صادر می کنه ....
به به چه منطقی روی کار آمدن احمدی نژاد نه تقصیر اصول گرایان که تقصیر خاتمی و اصلاح طلب ها است آری بدلیل تعدد کاندیداها و تشتت آرای ا صلاح طلبان بود نه عملکرد سید اصلاحات
کار این امام جمعه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.تازه تهدید منتقدین عذر بدتر از گناه و مایه تاسف است چنین افرادی در این مسئولیتهای مقدس حضور دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
شدیدا موافقم
درود بر محبوب قلبها دکتر احمدی نژاد
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
مردم که گفتند اقای احمدی نژاد مشکل دار هست به جای پذیرش این موضوع با مردم تندی کردند و نتیجه بصیرتشان شد اینهمه مشکلاتی که کشور باهاش روبرو هست.
اینجانب از احمدی نژاد بخاطر زنده کردن شعار های انقلاب وامام وحمایت از مستضعفان وایستادگی در برابر استکبار حمایت کردم وبه این حمایت هم افتخار می کنم
از احمدی نژادی که در دوره دوم گرفتار کیش شخصیت شد و
آقایان اصلاح طلب
بخاطر مخالفت با احمدی نژاد انقلابی وحمایت از احمدی نژاد فعلی از محضر خدا وملت عذر خواهی کنند
بخاطر حمایت از دولت اصلاحات عذر خواهی هم فایده ندارد چون در همه جرایم او شریک هستند
دم قاضی پور گرم
پرادو 80 90 میلیون تومان؟؟؟حتما تو محله شما این قیمته.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
نه چون واسه خودی ها گمرک نمیگرند
پاترول و جیب لندرور تو مناطق کوهستانی کار آدم و را میندازه ولی راحتی پرادو رو ندارن خداوکیلی چکارش دارین بزارین اینم راحت باشه
چه عجب دیدیم یک بار هم که شد شخصی همانند خانم ناهید خدا کرمی پیشنهاد مناسب در خصوص چهارشنبه سوری دادند
تابناک شما که معتقدی در جورنالیسم دقت و صداقت مهمه چرا خبر غیر رسمی می گذاری. مثلا اگر شما فرضا کسی بگوید فلانی زناکار است حق دارید این مطلب را بگذارید و با نوشتن اینکه غیر رسمی است خود را تبرئه کنید؟
برای مثال از یک ادم بی ربط نقل کرده اید عامل مرگ برادر احمدی نژاد، خود احمدی نژاد بوده است، پس نقش بیماری جسمی خود او (بیماری قلبی) چه بوده است؟ ثانیا گفته شد احمدی نژاد خواستار اعدام کروبی بوده است. اولا صرف حرف یک نفر این مطلب را اثبات نمی کند، ثانیا خیلی از مسئولان بارها گفته اند حق سران فتنه اشد مجازات است. پس حتی اگر احمدی نژاد ان حرف را زده باشد، که نزده، چطور است که با این خبر غیررسمی چهره ی او را مخدوش می کنید اما اگر نهاد دیگری همان حرف را بزند اقدامش انقلابی است؟
مخلص کلام، بخش خبر غیررسمی را حذف بنمایید.
والا ما هم نداریم و برای کوه و سر بالایی از همون یرایدمون استفاده میکنیم و نیاز به پرادو نیست
پرادو نود میلیون نشونم بدین همین الان ازتون میخرم
اگر پرادو برای رفتن به مناطق کوهستانی استان ایلام ضروری است؛ لطفا یک نگاهی به ماشین های اداره راه و شهرسازی این استان بکنید. آنها همیشه در جاده های کوهستانی در رفت و آمد هستند. ببینید اونها هم پرادو دارند؟
کشور خراب پر ازدزد و آدم کش
حقیقت این است که متاسفانه امام جمعه ایلام و فرزندانش زندگی اشرافی دارند. ما خودمان که ساکن شهر ایلام هستیم این واقعیت را بطور مکرر می بینیم.
موسوی کروبی اعدام باید گردند .
پرادو قیمتش تو سایت هااست ومشخصه.ما خودمون درمنطقه کوهستانی کارمیکنیم دررشته کوهای البرز اما امام جمعه پرادو سوار ندیدیم .این یک بهانه است .اولا دراین صورت تمام مسیولان که درمناطق البرزوزاکرس هستند باید ماشینهای شاسی بلندخارجی داشته باشند.دوما امامان جمعه های دیگر نیز همینطور
بهتره امام جمعه سریع پرادو رو بفروشه و از خودروی ملی استفاده کنه. ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
به همین خیال باشیم
امر به معروف و نهي از منكر كه در جامعه اسلامي صورت نپذيرد نتيجه بهتر از اين ندارد ،

بعضي افراد مسئوليتهاي مختلف و اساسي دارند ليكن ظاهرا يا نميدانند يا خود را به ندانستن ميزنند .

آقا ، خانم ؛ اين كشور اسلامي است و ما ميبايست تمام سعي و تلاشمان اين باشد كه به سمت بهتر اجرا شدن دستورات و حدود الهي برويم نه اينكه ... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
حالا كه فعلا فقط حجاب خانم ها و پسوند اسلامي علوم مثل رياضي درمملكت اسلامي است
امر به معروف و نهي از منكر هم محدود به همين ها است و گرنه تهديد مي شويم كه توهين به فلاني توهين به شخص بالاتر و توهين به ان .... تا خدا هم مي رود و ما مي شويم مرتد
امام جمعه ها که حقوقشون دویست هزار تومان بود؟؟؟؟
حال آدم به هم ميخوره اينقدر در ارتباط با حصر صحبت كرديد حلا مثلا چه فرقي ميكنه اين خانه يا آن خانه باشند
مردم دوست دارند صاحب اراده باشند و آداب و رسوم‌شان محترم تلقی شود.
والا بخدا افغانها تهدید شدیدی هستند علیه امنیت ملی ما
یک نگاه بکنید ببینید چند افغانی در تهران مشغول به کار هستند.با چه مدرک تحصیلی کار میکنند.من با لیسانس دارم نگهبانی میدم جای تعجب اینجاست نصف نگهبانها افغانی اند.شهرداری فضای سبز ودیگر شرکتها را افغانها قرق کردند.از اونور هی بگید اشتغال به کندی صورت میگیرد.چرا این افغانها را اخراج نمیکنید.والا بخدا اون دنیا یقه تونو ول نمیکنیم مسولین بی درد.
پرادوام ارزوست :)
یک روزی باید حساب پس بدهید.
هر روز یک کشف تازه از اختلاس و شناسایی دزدان و برملا شدن چهره پشت پرده ...
کلاهتان را بگذارید بالاتر که یک دزد در کشور ما این همه برو بیا دارد .
ماشین امام جمعه رو که گفته 80 میلیون بیشتر نمی ارزه من می خرم 81 میلیون
مراسم ولیمه نوه ایشون تو تهران و بهترین رستوران و کلی عکس با فوتبالیست ها و هنرپشه ها چه لزومی داشت غیر از فخر فروشبی و اشرافی گیری نگید نیست که یه سرچ تو گوگل همه چیز رو مشخص می کنند
از همه بدتر سخنان اعتراض آمیز ایشان هست....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اعتراض ؟؟ به منطقه مین گذاری نزدیک میشوید
«منتقدین و افرادی که سروصدا کردند تهمت زدند که ارزش ماشین ۴۰۰ میلیون تومان است در حالی که فکر می‌کنم ارزش این ماشین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان باشد.»
آقا من پرادو این بنده خدا رو ندیدم ولی ندید دو برابر قیمتی که آقا فکر می کنن می خرمش .
آقای یگانه در مورد قیمت این خودرو گفت: «منتقدین و افرادی که سروصدا کردند تهمت زدند که ارزش ماشین ۴۰۰ میلیون تومان است در حالی که فکر می‌کنم ارزش این ماشین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان باشد سر حرفت بمون نديد 120 مال من
احمدی نژاد را آنهایی به مردم تحمیل کردند که نون به نرخ روز بخوربودند وحالا که دکان نانوائیش تخته شده باهاش مخالف شدهاند
خانم نماینده، شما که نبودید، قطعا ابتدا محترمانه برخورد کرده بعد از عدم تمکین برخورد برابر قانون انجام داده
جناب نماینده محترم ارومیه شما جرات برخورد با آقازاده ها رو ندارید نگید لیاقت.......
کاش تمامی ائمه جماعت از رفتار ها و عملکرد امام جمعه تبریز عبرت بگیرند و از تجمل گرائی پرهیز کنند و مردمی باشند و در میان مردم و مدیران و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بعیده
آقای قاضی زاده ناکارامد است
این کسانی که که از اصول گرایان می خواهند که به سبب حمایت از احمدی نژاد، از مردم عذرخواهی کنند . چطور شده شما ها به خاطر حمایت و سرکار آوردن خاتمی و میر حسین و دیگر افرادی که آسیب هایی به مراتب بیشتری زدند عذر خواهی نمی کنید؟
متاسفانه در کشور ما دزدان راحت زندگی میکنند وحیلی کم گیرمیا فتندالبته منظورم آن ذسته از دزدان نیست که از بدبخبی وفلاکت دست بدزدی میزنند.وهمیسه هم گیر میافتند .اختلاسگرانی کوچکترین اعتقادی به ایران وانقلاب ندارند وفرزندانشان در امریکا وگانادا واروپا در حال خوشگدرانی وتحصیل و تجارتند.وپدرانشان درایران درحال زحمت اختلاس هستنذ
اینکه امام جمعه ماشین داخل شهرش پزو وماشین ماموریتش پرادو هست جای تاسف است .این اقایان در استانها وشهرستانها عملا در تمام امور دخیل هستند از جمله عزل ونصب های دولتی ودر قانون هم چنین وظایفی برای این ها تعریف نشده است .پسر ایشان سخنگوی پدرش است درست .رییس دفتر امام جمعه فرموده اند ایشان پاسدار رسمی
هستند ایا امامان جمعه همزمان میتوانند شغل دولتی دیگری داشته باشند .ایا این امام جمعه می تواند درخطبه های اتی دم از پرهیز از جند شغلی مسئولین بزند.ایا ایشان میتواند دم از عدم استفاده از امکانات دولتی بزند......
کاش همه بتونن برن خارج یا پرادو سوار بشن در ضمن احمدی نژاد جن زده نیست برخی جن زده بودند که رییس جمهورش کردند
یعنی مملکت گل و بلبله...
رندترین شماره همراه دست یه دزده..
امام جمعه ایلام مرد شریفی است ولی به خاطر این خبط اگر خود اذعان کند که این رفتار عادلانه نیست و از مقامش کناره بگیرد آبروی خود را باز خریده است.
بر اساس قانون اساسی رییس جمهور باید از رجال سیاسی ومذهبی باشد حالا به نظر شما ایشان رجال سیاسی ومذهبی بودند در سال 84؟ چه کسی باید عذر خواهی کند؟
-فرمایشات جناب اقای هادی لطفی : توجیه یا پاسخ؟
-اینکه خط تلفن 2 میلیاردی مورد استفاده دزد رو کشف نکردن اشکالی نداره شاید فرصت پیداکردنش رو نداشتن.
-انواع خودروهای برند هم که تو پارکینگ نبوده که بخوایم پیله کنیم. پس اینهم حله.
-من مطلقا ادم سیاسی نیستم اما پرسش ساده من اینه که چگونه فردی هم عضوی از یک مجموعه است هم اینهمه دارای حاشیه و بحث و احیانا ناسازگاری و غیره.
-
برخی خودشان رو از پیغمبر و امامان هم بالاتر می دانند.
توی این مملکت همه الحمدلله سالم و سر حال هستند الا احمدی نژاد. از قضا مردم فقط اورا قبول دارند این بیچاره ها چرا اینجوری خودشونو خراب میکنند. یک انتخابات ازاد این همه تهمت پراکنی نداره بابا بگذارید بیاد تا معلوم بشه کی چی کاره س.
برخی از بهترین امکانات اروپایی و آمریکایی استفاده و شعار مرگ بر آنان را هم زمزمه می کنند. ایران را ایالتی از چین تبدیل کرده اند و و سبب نارضایتی ملت مظلوم ایران و خروج ارز از کشور به چین شده اند
ایرادی ندارد که امام جمعه پرادو داشته باشد و این هم ایرادی ندارد که عده ای از مردم دوست داشته باشند امام جمعه شان ساده باشد و پرادو نداشته باشد.
مگر نه اینست که امام جمعه بایست طوری باشد که غاطبه ی مردم خصوصا قشر فقیر جامعه دوستش داشته باشند.
این ایراد دارد که این شخص بگوید چون نماینده است کسی نمیتواند به ایشان بگوید بالای چشمت ابروست!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ابرو چیه گفتند منطقه مین گذاری شده
امروز سه شنبه 8 اسفند به به یکی از صرافیهای معروف زنگ زدم وپرسیدم قیمت فروش چقدر است گفت 4476 تومان گفتم 5000 دلارمیخوام دارید؟ گفتند نه؟ پرسیدم اگر گیربیادبه چه قیمتی میشه خرید جواب داد 4950 تومان البته اگرگیربیاورید !!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش سری هم به بچهای امام جمعه سابق کرمانشاه بزنن
يعني ميشه ايران ناسيونال رو از ايران خودر و دولت پس گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
این حرفی که گفتی تو خواب هم نمیشه دید ....
منظور اینستکه بدون در نظر گرفتن دین 2+ 2 میشود 4. و دینی اگر باشد عدد دیگری میشود؟. و یا ترکیب دو عنصر شیمیایی به فلان ماده و با دخالت دین ماده دیگری میشود؟. بهتیر است روشن شویم.
در آينده نه چندان دور خبرگزاري ها خواهند نوشت كه اصلاح طلبان و كارگزاران بايد بابت معرفي و حمايت از روحاني از مردم عذرخواهي كنند.
خیلی از این خارج رفته ها دانشجویانی هستند که به خرج خود و بدون کمکی از دولت برای تحصیل در محیطی علمی و فارغ از مسایا سیاسی به خارج از کشور رفته اند و عده ای دیگر هم برای کار و داشتن حقوقی که هزینه های متعارف زندگی را کفایت کندبه خارج رفته اند. گروه دانشجو هم همزمان با تحصیل کار هم میکنند تا باری بر دوش خانواده نباشند.بنا بر این همه خارج فته ها آقازاده و یا دزد بیت المال نیستند ...
امام جمعه محترم ایلام کافی است قدری امام علی را ملاک عمل خود قرار دهند ببینند کارشان درست است یا نه لازم نیست خود را با دیگر مسئولان مقایسه کنند چون حتما ایشان خودشان را ژیرو سیره ائمه ع می دانند نه پیرو سیره مسئولین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
شدیدا موافقم ، ولی ایشان نزدیک شدن به مسئله را نزدیک شده به منطقه مین گذاری مطرح فرمودند که با رفتار امام علی (ع) برخورد با مفاسد در بیت المال
شدیدا در تضاد هست
خوش به حال امام جمعه ایلام !!
اکثر سایت ها نظر خواهی می گذارد بعد که نظر می دهی هزار تا کد می گذارند که نظرت ارسال نشود.
شما هم خطر احمدی نژاد را احساس کردید و فکر می کنید با ازادی موسوی و کروبی خطر احمدی نژاد را کم می کنید.سخت در اشتباهید.با تحریم های ترامپ چه می کنید.
اون پرادو اگر 80 و 90 میلیون هست، من پولم رو آتش می زنم و 250 میلیون تومان می خرم. می فروشید؟!!!!!! چرا یک حرفی می زنیم که یک مرغ پخته هم آن را باور نمی کند؟!!!!!!
اصولگرایان لاریجانی را معرفی کردند در انتخابات اول نه احمدی نژاد را
همه بایدحرفشان راآزادانه بزنن درچهارجوب قانون مردم خودشان قاضی خوبی اندحکومت مابحمدالله خیلی محکم است واین مسائل رادرخودحل می کندواگرقرارباشدمحاکمه ای باشد برخی حامیان دشمنان بایدباشند
اگر از روز اول مراسم ملي و كهن را خرافي معرفي نمي كرديد نه تنها الان باعث مسرت و شادي مردم بود و بصورت كاملا متعارف برگزار مي شد بلكه خلاء فرهنگي كه باعث ورود مراسم بيگانه همچون ولنتاين به كشورمان شده بوجود نمي آمد. نابودي مراسم باستاني مساويست با جايگزيني فرهنگ بيگانه
خانه هاي از برادران افاغنه مي خواهند پس بگيرند بگيرند به برادران بلوچ و هموطن چكار دارند اينها
با خواندن مطالب بالا تنها چیزی که در ذهن آدم تداعی میشه اینه که چه راحت بعضی ها می توانند با سفسطه بازی از زیر مسائل شانه خالی کنند ,بطور مثال اینکه بگوییم از پرادو برای مناطق کوهستانی استفاده می کنیم آیا ماشینهای ساخت داخل نداریم ,امروز از هر کودکی که بپرسید حدود قیمت ماشین ها را در کشور می داند.مورد بعد نمایندگان محترم مجلس آنچنان کلیات لایحه بودجه سال 97 را رد کردند که گویی می خواهند آن را زیر و زبر نمایند ولی با خوانده مطالب بالا و مطالب مشابه می توان متوجه شد که قیمت عوارض خروج کشور همان 3 برابر باقی ماند ذره ایی از بودجه مراکز فرهنگی کم نسد و به بودجه های ترمیم و ساخت مدارس اضافه نشد و امروز در شهرها باید به دنبال خیرینی بود که بیتایند و برای کودکان این مملکت مدارس فرسوده را ترمیم و حداقل امکاناتی برای کودکان مناطق محروم این کشور که اینده سازان این دیار خواهند بود را فراهم نماییم که بسیار از وضعیت اسف بار آموزشی انها در فضای مجازی دیده ایم . آیا مسئله ایی فرهنگی تر از اینها در کشور هست به شخصه فکر می کنم که نیست . در آینده این کودکان بهترین مبلغان فرهنگ اسلامی ایرانی خواهند بود ولی در غیر اینصورت تنها مبلغان فقر و تهدستی خواهند بود.وقتی می خوانی کسانی که در روزگاران گذشته چگونه از افرادی حمایت می نموده اند و امروز انگار تازه این افراد از خواب بیدار شده اند و دم از مهندسی شدن بعضی چیزها در گذشته می زنند و امروز آنهایی را که زمانی مردم به حمایت از آنها برخاسته بودند و بعضی ها آنها را بی بصیرت و فتنه گر می نامیدند به یکباره امروز دوباره دم از بصیرت آنها می زنند چه آتشی در جان انسان بر پا می شود و چگونه به اینده خود و کشور در پس این همه سفسطه کاری و رنگین کمانی شدن امیدوار می توان بود .
اینکه یک شماره رند متعلق به کسی است که از وزارت نفت دزدی کرده البته که جای پیگیری دارد ولی مهم این است که بررسی شود از این گونه آدمها چند تا در دستگاههای دولتی وجود دارند خدا می داند چقدر از اموال بیت المال را چپاول کردند...
جایگاه مین گذاری شده ؟ ایشون امام جمعه هستند و قراره به ما درس بدهند خود حضرت علی (ع) هم اگر بودند حتما بر خورد میکردند چرا که اینها هزینه بیت المال است چه 90 میلیون چه 200 . ایشان حقی ندارند به کسی توهین کنند و کسی را بابت اینکه این مسئله لو رفته را سرزنش کنند بهتر است در رفتار خودشان و صحبت هایشان تجدید نظر کنند.

امید به ظهور آقا امام زمان که جلوی این مسایل را بگیرد
نماينده ولي فقيه در يك استان بايد نمونه ساده زيستي باشه و قابل مقايسه با يه مقام دولتي نيست
حافظ می خور که شیخ و مفتی و محتسب / چون نیک بنگری ، جمله تزویر می کنند .
"از «پرادو» برای مناطق کوهستانی استفاده می‌کنیم " پس اون تهدید ها چی بود . متن نوشته شده بالاخری می حواهد چه چیزی را توجیه کند؟
سه نكته مهم :

1-ماشين پرادو امام جمعه ايلام را 100ميليون خريدارم
2- اصولگراها بابت حمايت از احمدي نژاد علاوه بر عذرخواهي از ملت بايد كار ديگري نيز بكنند.
3-جاي شكرش باقي است كه هنوز كساني در كشور هستند كه اعتقادات حلال و حرام را زنده نگهداشته اند و بعد از 40سال بايد احكام خلخالي را باطل كنند.
به دولت پیشنهاد میکنم اگر پول لازم برای دادن یارانه را ندارد از همین پرادو شروع کند و پرادوها و امثال پرادوها را جمع کند تا یارانه مردم تامین شود با پژو هم میشود به مناطق کوهستانی رفت
اگر احمدی نژاد ها دوباره امده بودند الان حجاب آزاد بود و ....................
ماشینو ندید میخرم 120 میلیون ......
طرف از همکارانش پول قرض میگرفته با پولش رفاه خط هفت میلیاردی و چند تا خودرو چند میلیاردی خریده. یا همکارانش خیلی پولدار بودن یا طرف مریض بوده که با وجود اینهمه مال بازم چشمش دنبال شندر غاز حقوق اونها بوده.
اگر به قبل برگردید باز هم به احمدی نژادرای می دید ؟؟ اگر هم اینجوریه اشکال نداره ولی هیچ آدم عاقلی حماقتش رو فریاد نمی زنه ....
متاسفانه شرایط کشور ما باعث شده که از اثرات سوء وجود افغانیها در ایران غافل باشیم .خدا به ما رحم کند . از یک طرف فرهنگ کار را از ما گرفتند و از طرف دیگر اینها را وارد کردند. بعدها ما هزاران مشکل فرهنگی با اینها خواهیم داشت . متاسفانه مسئولان هم طرفدار اینها است.خدا به دادمان برسد با این بی آبی و این ازدیاد جمعیت ناهمگون.
یزدیهای زیادی در زاهدان و خاش و سایر شهرهای بلوچستان زندگی میکنند و بلوچها همیشه به همه احترام میگذارند. قوم بلوچ یکی از اقوام آریایی وبا اصالت این مملکته . مخصوصا بلوچای در مهمان نوازی شهره خاص و عامند. چی شده که حالا عده ای در شهر یزد با چنین رفتارهایی تبیض نژادی با مردم بلوچ برخورد می کنندف مردمی که یزدیها را مردمانی منصف می دانند وبرای معالجه و کارهای کارگری به یزد سفر میکنند. واقعا چرا فقط بلوچا در یزد همچین مشکلی دارند با وجودی که در اکثر شهرهای کشور مخصوصا مشهر استان گلستان کرمان و... بلوچ ها بدون اینکه مشکلی برای کسی ایجاد کنند زندگی می کنند .متاسفم برای طرز فکرهای اینچنینی!!!!
ما مردم بلوچ مصمیم که دیگر برای معالجه ، دادو ستد و... دیگر به یزد سفر نکنیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر