بازدید 31619
خبر

فقط ۶۰هزار بلیت برای داربی ۸۶ فروخته می شود!

کد خبر: ۷۷۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 26 February 2018

با اعلام مدیر مجموعه آزادی، ظرفیت ورزشگاه آزادی برای داربی حدود ۶۰هزار نفر است.بیشتر این حساسیت ها به خاطر حضور رئیس فیفا جانی اینفانتینو است و مسئولان دوست دارند این دیدار در نهایت نظم و انضباط برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، ناصر محمودی‌فر، مدیر مجموعه آزادی درباره برگزاری داربی در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به بارش باران و محدودیت‌های زمانی تا پایان روز سه‌شنبه یا ظهر چهارشنبه صندلی‌گذاری پایان می‌یابد. هم‌چنین گیت‌های بلیت‌فروشی را هم افزایش می‌دهیم. تقریبا ۶۰ هزار بلیت‌فروشی برای داربی انجام می‌شود. تمهیداتی داریم که پس از اتمام پروژه ۷۵ هزار صندلی در ورزشگاه آزادی باشد.

در چند سال اخیر هواداران عادت به استفاده از بلیت الکترونیکی داشتند اما پس از واگذاری بلیت فروشی به باشگاه ها، آن ها هنوز نتوانسته اند این مهم را انجام دهند و همچون گذشته، بلیت ها به صورت کاغذی و از درب ورزشگاه آزادی به فروش می‌روند.  اما باشگاه استقلال و شرکت اپراتور موبایل که به تازگی مجری بلیت فروشی شده است، در نظر دارند برای این مسابقه سامانه ای جهت فروش بلیت الکترونیکی ایجاد کنند تا هواداران از این راه و ساده تر حضورشان در ورزشگاه را تضمین کنند.

فقط ۶۰هزار بلیت برای داربی ۸۶ فروخته می شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار