بازدید 5060
۲

در حوادث اخیر ۹۰ شهر کشور به آشوب کشیده شد

کد خبر: ۷۷۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 08 February 2018

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر 90 شهر کشور را به آشوب کشید، گفت: این در حالی است که نیروی انتظامی با طمأنینه و بدون سلاح این موضوع را خاتمه داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی دیشب در محفل انس با قرآن کریم کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسلمان واقعی آن است که حداقل هر روز 50 آیه قرآن را بخواند، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه طلبه‌ها باید یک جزء قرآن بخوانند، هر چند اگر فرصت فراهم نشد، باید بخشی از یک جزء قرآن را قرائت کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، اضافه کرد: در زمان ما نیز شبیه‌ترین معجزه به معجزه انبیاء انقلاب اسلامی بود.

بهرامی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با دست خالی برای کسی باور کردنی نبود، گفت: ما در ایران اقوام مختلف قوم ترک، لر و کرد داریم و همه اینها در کنار هم زندگی می‌کنند، اما آمریکا با استفاده از همه ابزار خود به دنبال ایجاد اختلاف بین اینهاست و در این زمینه همه عوامل خود را به کار گرفته است. اما همه این اقوام زیر لوای جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همه چیز را برای ما فراهم کرده و رژیم مستبد را برده و رژیم مردم‌سالار را آورد، اضافه کرد: امروز ما در چهلمین بهار آزادی هستیم و چهلمین بهار فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و این در حالی است که در 40 سال دشمنان هرچه داشتند به کار گرفتند تا به کشور ضربه بزنند، ولی به لطف خداوند آمریکا 40 سال قبل از این مملکت بیرون رانده شد و از منطقه بیرون رفت و مانع نفود وی در سوریه شدیم.

وی با بیان اینکه مبارزه کردن با اغتشاشات اخیر و تلاش دشمنان که خیلی خواب‌ها برای کشور دیده بودند و 90 شهر را به آشوب کشیدند، کار راحتی نبود، گفت: چون نیروی انتظامی مقتدر بود، اجازه چنین کاری را به دشمن نشان نداد، همچنان که در این 40 سال دشمن با شکست مواجه شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه عوامل فتنه و کمبودها همچنان وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی باید همچنان آماده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲
دشمن نبود فقر و گرسنگي و تن فروشي و عضوفروشي و بيکاري عامل اينها بودند
پس کشته های این اعتراضات چگونه کشته شده اند؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر