بازدید 10191
گزارش

برانکو مسلمان را نمی خواهد/پایان مهندس در پرسپولیس باسناریوی هدایتی

شنیده می‌شود که برانکو نظری روی مسلمان ندارد و می‌خواهد مقدمات جدایی این بازیکن از تیمش را فراهم کند. نظر می رسد حاشیه سازی های هدایتی این به اصطلاح هوادار پرحاشیه و جنجالی نمی خواهد دست از سر قرمزها بردارد و حالا ضربه ای دیگر به پرسپولیس زده است.
کد خبر: ۷۷۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 05 February 2018

به نظر می‌رسد هافبک بازیساز و بهترین پاسور پرسپولیس آخرین روزهای حضورش در این تیم را سپری می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رابطه باشگاه پرسپولیس و برانکو با محسن مسلمان شکرآب شده است. هافبک تاثیرگذار و گلساز پرسپولیس به خاطر حواشی که داشته، مدت‌هاست از چشم همه افتاده است و برانکو می خواهد سومین ضلع یاغیانی چون رامین رضاییان و مهدی طارمی را هم کنار بگذارد.

پس از بازی پرسپولیس و سپاهان بود که خبر رسید تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در دفتر حسین هدایتی حاضر شده و با این بدهکار بزرگ بانکی جلسه‌ای برگزار کرده‌اند. در این بین شنیده شد نقش محسن مسلمان در برپایی این دورهمی بسیار پررنگ بوده و قرار هم گذاشته شده بعد از پیروزی مقابل سپاهان بازیکنان پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از هدایتی تشکر کنند.

برانکو مسلمان را نمی خواهد/پایان مهندس در پرسپولیس باسناریوی هدایتی

پرسپولیس، سپاهان را شکست داد و مسلمان هم بازی نکرد! بعد از بازی هم مسلمان پستی منتشر کرد و از هدایتی تشکر کرد. شایعه اختلاف باشگاه پرسپولیس و برانکو با مهندس خط هافبک، زمانی پررنگ شد که این بازیکن تمام پست‌های اینستاگرامش را با پیراهن پرسپولیس پاک کرد. حالا شنیده می‌شود که برانکو نظری روی مسلمان ندارد و می‌خواهد مقدمات جدایی این بازیکن از تیمش را فراهم کند. فقط یک نکته در این میاتن باعث نگرانی هواداران سرخ شده و آن هم محرومیت پرسپولیس از خرید جدید است که تا زمستان آتی ادامه خواهد داشت و در صورت مصدومیت یکی از هافبک های پرتعداد پرسپولیس کار را برای این تیم دشوار خواهد کرد. البته برانکو با حضور احمدزاده، نعمتی، نوراللهی و رسن خیالش از بابت خط هافبک پرسپولیس راحت است و شنیده می شود به خاطر همین می‌خواهد مسلمان جدا شود.

ظاهرا سرنوشتی مانند سرنوشت فرناندو گابریل و پیام صادقیان در انتظار مسلمان است و این بازیکن به زودی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد. پیش از این هم برانکو در شرایطی عذر صادقیان و گابریل را به خاطر مسائل انضباطی خواسته بود که این بازیکنان از نظر فنی وضعیت خوبی داشتند.خبرگزاری قوه قضاییه از نقش آفرینی هدایتی در این ماجرا خبر داده و به نظر می رسد حاشیه سازی های این به اصطلاح هوادار پرحاشیه نمی خواهد دست از سر قرمزها بردارد و بعد از ماجرای طارمی، حالا نوبت به یک ستاره دیگر برانکو رسیده است. به نظر می‌رسد دوران حضور مسلمان در پرسپولیس تمام شده و این بازیکن برای فصل آینده از جمع سرخپوشان جدا می‌شود اما اینکه او تا پایان فصل 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار