بازدید 33201

آقای فرماندار را آرام کنید، مردم به مسئول صبور نیاز دارند نه تندخو!

فرماندار مداوم در حال تکرار این سخن است که نمی خواهم از من عکس بگیری و لحظه به لحظه سطح عصبانیت او بیشتر می شود. از این رفتار چنین برمی آید که بالاترین مقام اجرایی شهرستان گلپایگان تصور می کند، خبرنگار در حال عکاسی است و با این تصور به خود اجازه می دهد، آزادانه صدای خود را بالا ببرد و با زبان زور و تهدید با او صحبت کند.
کد خبر: ۷۶۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 30 January 2018

 فرماندار گلپایگان را آرام کنید، مردم به مسئول صبور نیاز دارند نه تندخو!مسئولان اجرایی کشور در هر سطح و جایگاهی که هستند، باید و باید انیس و مونس مردم باشند. آنها باید بدانند، مقام و منصبی که به آنها واگذار شده، دائمی نیست و خیلی زود مردم در مورد کارنامه اجرایی شان به قضاوت خواهند نشست؛ مسئولانی که اگر بنا باشد مثل فرماندار شهرستان گلپایگان تندخو باشند، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ روز سه شنبه و در یکی از جلسات عمومی فرمانداری شهرستان گلپایگان، تنشی بین فرماندار این شهرستان و یک خبرنگار رخ داد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و همگان را در برابر شدت عصبانیت این فرماندار متعجب کرد؛ مسئولی که باید الگوی همه مردم شهرستانش باشد، گویا با کوچک ترین رفتار خلاف میل، کنترل خود را از دست می دهد.

صحبت در مورد حسین فراست، فرماندار شهرستان گلپایگان و جلسه ای است که با حضور شهرداران و اعضای شورای شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر با حضور فرماندار برگزار شد و در آن فرماندار با تندخویی شدید نسبت به عکاسی و فیلمبرداری یکی از خبرنگاران واکنش نشان داد.

هنگامی اعضای شورای شهر و شهرداران شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر در حضور فرماندار گزارش آخرین اقدامان خود را در مورد فرایند بازیافت زباله های شهر و نحوه جمع آوری پسماند ارائه می کردند، یکی از خبرنگاران این شهرستان، از جلسه فیلمبرداری کرد که در این لحظه آقای فراست، فرماندار گلپایگان با لحنی تند به او گفت: «از من عکس نگیرید».

وقتی خبرنگار توضیح داد، برای پوشش خبری این جلسه از او دعوت شده است تا در آن حضور پیدا کند، فرماندار لحن خود را تندتر کرد و گفت: «هرکسی به شما زنگ زده که جلسه را پوشش بدید، بیخود گفته و آن چیزی که من می گویم باید اجرا شود.» فراست در ادامه خبرنگار را تهدید هم کرد و افزود: «اگر به کار خود پایان ندهی، خودت و دوربینت را با هم پرت می کنم بیرون! برو و آن سمت بشین».

سماجت های مودبانه خبرنگار گلپایگانی در عمل به رسالتی که بر عهده دارد، کار را از آن چیزی که تصور می شود نیز برای آقای فرماندار خراب تر کرد و فراست در ادامه با صدایی بلند و در حالی که به سمت خبرنگار حمله کرد، فریاد زد: نمی خواهم از من عکس بگیری... .

مشخص نیست اگر همراهان آقای فرماندار از او دعوت به آرامش نکرده بودند در ادامه قرار بود چه اتفاقی بیفتد و این فرماندار عصبانی تا چه حدی از رفتار خشن خود را با خبرنگار ادامه می داد؟

انتشار این فیلم در فضای مجازی، اکنون با واکنش های شدید عمومی رو به رو شده و وجود چنین مدیرانی در رأس سطوح مختلف سیاسی کشور همگان را متعجب کرده است.

فرماندار مداوم در حال تکرار این سخن است که نمی خواهم از من عکس بگیری و لحظه به لحظه سطح عصبانیت او بیشتر می شود. از این رفتار چنین برمی آید که بالاترین مقام اجرایی شهرستان گلپایگان تصور می کند، خبرنگار در حال عکاسی است و با این تصور به خود اجازه می دهد آزادانه صدای خود را بالا ببرد و با زبان زور و تهدید با او صحبت کند.

واکنش عجیب فرماندار به فیلمبرداری این خبرنگار و عصبانیت بسیار شدید او، در حالی است که بالاترین مقام اجرایی یک شهرستان باید و باید فرد صبوری باشد. آنقدر صبور که هم به نمادی و نمونه ای از مردم یک شهرستان تبدیل شود و هم اینکه مردم آزادانه و با خیال آسوده بتوانند با او تعامل کنند.

فرمانداری مقامی است که فردی که در این جایگاه قرار می گیرد، بیش از آنکه حرف بزند باید گوش بدهد و بیش از آنکه بنویسد باید عمل کند؛ صفاتی که فرماندار گلپایگان با اتفاقی که امروز افتاد، نشان داد از آن بی بهره است.

آقای فرماندار با اینکه می داند طرف مقابلش یک خبرنگار است و از ابزار رسانه می تواند به خوبی بهره ببرد با او با شدت بسیار تندی رفتار می کند و این مهم این نگرانی را ایجاد می کند که احتمالاً این فرماندار با مردم عادی رفتارهای تندتر و عجیب تری نیز داشته و یا خواهد داشت؛ مسئولی که در اصل باید پناه مردم باشد و بیش از هر مقام دیگری هوای مردم منطقه اش را داشته باشد.

در جلسه مذکور هیج بحران یا وضعیت غیر عادی پیش نیامده بود که فرماندار کنترل خود را از دست بدهد، اما او عصبانی شد تا این پرسش پیش بیاید که آقای فراست در شرایط بحرانی و زمان هایی که مردم معترض و یا گلایه مند برای حل مشکل به او مراجعه می کنند، چگونه رفتار کرده و یا خواهد کرد؟

رفتاری که از این فرماندار در فیلم ویدئویی دیده می شود و اطرافیانش تلاش دارند او را آرام کنند این احتمال را تقویت می کند که این فرد سیاسی از سابقه طولانی در مورد چنین رفتاری برخوردار است و با این حساب باید پرسید، او با مدیران و کارمندان تحت امرش چگونه رفتار می کند؟

اکنون و در شرایطی که بسیاری از مردم کشور در مشکلات فراوانی نظیر اقتصادی اسیر هستند و عرصه بر بسیاری از مردم تنگ شده است، برخوردهای اینچنینی از سوی مدیران اجرایی کشور می تواند چون بنزینی باشد که روی آتش پاشیده می شود؛ بنابراین به مقام های بالاتر باید توصیه کرد این مدیرعصبانی را آرام کنید و مردم به مسئول صبور نیاز دارند نه تندخو!

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱۷
ماشالله همه یه پا ترامپیم. ترامپ بیاد یه کم یاد بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
با وزير خوش اخلاق !!چيكار كرديد
كفشهاي منو بپوش راه برو بعد قضاوت كن
قضيه فيلم برداري و واكنش اطرافيان بو داره
واقعا جای تاسف داره
زندگی تو ایران شده زندگی ارباب رعیتی
تو چکاره این مملکتی که بامردم مثل برده صحبت میکنی
دلم برای اون خبر نگار سوخت چقدر نجیب بود بنده خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
این آقا بخاطراینکه همش بله قربان چشم قربان شنیده انتظار انتقاد را نداشته وبه همین دلیل عصبانی شده
من به عنوان یه پزشک میگم احتمالا این آقا سایکوتیک هستن!!! یه روانپزشک میتونه شرایط روحی این مثلا فرماندار رو درمان کنه!!! متاسفم ! اون از صبح امروز در فزودگاه امام،اینم از فرماندارای ما!!!!! فقط متاسفم
سریعا باید ایشون برکنار بشه تا شاید دیگران اخلاق اسلامی را از این به بعد اجرا کنند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
خوشبختانه برکنار شد.
با همین مسئولین هست که به اینجا رسیدیم، واقعا متاسقم، ایشون احساس میکنن که خبرنگار و ملت برده ایشون هستن که با اون لحن حرف میزنند؟/
حالش حوب نیست مثل اینکه!
به نظر من نیاز به روانپزشک داره این اقای فرماندار.
چه فرماندار عربده کشی!
باید دید سوابق این جلسات و خبرنگاران چی بوده که این واکنشها رو سبب شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
هر چه بوده باشه این رفتار بسیار زشت و ناپسند بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
کجاشو دیدی شهردارای اصفهان هم همینطورند انگار طلبکارند تامین اجتماعی هم همینطور به خصوص شعبه 2 اصفهان از رییسش بگیر بیا پایین آبدارچی دارایی کجاشس اینطور نیست مشت نمونه خرواره
باسلام
بعد از چند سال یک بومی را گذاشته اند فرماندار . اجازه بدهیدوتا زمان بازنشستگی بماند بعد یکی غیر بومی را بیاورند سرکار . چون چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .
اگرچه مسئولین نباید خلاف اخلاق رفتار نمایند. ولی یک چنین کار را اینطور رسانه ای کنیم، این درست است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
بله درست است. با همین سکوت هاست که مدیران جری شده اند و هر حرف و حرکتی را انجام میدهند.
فرماندار و یه تست روانشناسی باید برد
سریعترین زمان باید برکنار بشه
فرماندار در حد شعور خودش صحبت کرد
با سلام نتیجه این اقدامات آشوب خیابانی است
البته خبرنگار هم روبی اعصاب بود با فیلم برداریش
این خبرنگار با رفت و امدش روی اعصاب همه بود
با سلام. ایشان باید به دلیل عدم دارا بودن صلاحیت لازم لااقل در بحث کنترل فردی که از ملزومات اصلی یک مدیر کلان میباشد، هرچه زودتر از سمت خود برکنار شوند. رعایت مباحث مرتبط با اخلاق اجتماعی پیشکششان ...
واقعا شرم آور بود. فرماندار باید الگوی اخلاق باشد. توهین و بد رفتاری فرماندار با خبرنگار، در واقع توهین به تمام ملت ایران است چرا که خبرنگاران، چشم و گوش مردم ایران هستند. خبرنگار هم واقعا مودب و صبور بود.
خوب حق داره بنده خدا.بقول یه بابایی "خوشگلا باید بترسن خوشگلا باید بترسن"
بذار بگیره.من عاشق پوستراتم!
برخی مدیران بی کفایتند که حتی نمیدانند حداقل جلوی دوربین نباید این کار را بکنند
افسوس که تمام حاضرین در جلسه فقط با سکوت و ترس نظاره گر این رفتار سخیف و کوچه بازاری فرماندار هستند و کسی از حضار به دفاع از خبرنگار برنمی خیزد.
معلومه براش برنامه چیده بودند... واکنش بقیه رو نگاه کنید.
خیلی متاسفم که مسئول عالی رتبه یک شهر این برخورد را با یک خبرنگاری که حرفش هم حق است ، انجام میدهد...داستان برخورد مالک اشتر با آن فرد هتاک و... ائمه طاهرینعلیهم السلام که اینگونه نیست
ما کجا زندگی میکنیم!!مگر حکومت ما اسلام نیست؟!!!...متاسفم
اگر مملكت حساب و كتاب داشته باشد بايد اين فرماندار بي منطق و تند خو سريعا عزل شود( نه جابجا، عزل!) كه ديگر مسئولين بدانند با ديگران چگونه بايد رفتار كنند
چقدر انسان بی فرهنگی هست!! فکر کرده قرون وسطاست. الان شده تیتر یک شما. فردا صدا و سیما پخش میکننش. پس فردا باید بیاد بگه معذرت میخوام. آبروش رفت مرد بی ادب و اخلاق و بی فرهنگ. چقدر میتونه این آدم به دور از ادب و انسانیست باشه.
فکر کرده همه بله قربان گوی ایشون هستن!!!
اون که وزیر بهداشت بود مجبور شده بیاد بگه اشتباه کردم...
یکی از خوبی های این فضای مجازی همینه.
یادآور زمان قدیمه!
هیچکدوم‌شون شجاعت نداشتن که از این خبرنگار حمایت و دفاع کنه. خبرنگار محترم خیلی مظلوم واقع شد. باید از سمتش برکنار بشه تا عبرتی بشه برای همگان. خیلی بد، ناشایست و غیرقابل باور رفتار کرد.
شانس آورد که فرماندار گازش نگرفت!
چقدر ملت بدبختی هستیم ما که اینگونه افراد دارای پست و مسئولیت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
.قربون دهنت
خوب است که در جکومتی که خود را شیعه و پیرو علی معرفی می‌کند به نصایح امام اول بیشتر توجه شود، امیرالمؤمنین(ع) به کارگزاران خود توصیه می فرمود که در ادراه امور جامعه و تعامل با مردم، اصل رفق و مدارا و مهربانی را ملاک قرار دهند و حتی الامکان از برخورد شدید و تند بپرهیزند.
بدبختی کشور ما را ببین!
هر گروه و سیاسی سعی می کند بدون توجه به شایستگی افراد را در مناصب کلیدی و حساس جای می دهند
احتمال اینکه بعدی از این بهترباشد خیلی کم است!
خواهشا دیگه کسی کامنت نزاره هر دم از این باغ...در اخلاق،مدیریت،محیط زیست و...مرزها را فرسنگها نابود کردیم.
یک دیکتاتور بود نه فرماندار
ولی احتمالا بعد از این ماجرا میز نازنینش را از دست خواهد داد
اتفاقا ممکن است این آقای فرماندار آدم آرام و صبوری هم باشد، البته در زندگی غیر فرماندارانه خود!!!! چون تندخویی و پرخاش و تحکم جزئی، نه ببخشید اصل کلی فرمانداری، و در کل هرگونه مسئولیتی شده است!!! مسئول کسی است که همه دربرابر او مسئول هستند، برعکس تصور ما، و باید در برابرش بلرزند و کوچکترین اشاره وی را با بذل جان و مال و آبرو اجرا کنند.
در بيمارستان سجاد شهرستان شهريار آقاي سوپروايزري هست به نام م - ايشان به راحتي بر سر پرسنل خانم پرستاري جلوي همه مردم و ساير پرسنل فرياد ميزند و حرمت خانمها را نگه نميدارد در حالي كه همه هم لباس و هم رشته و در يك رده كاري هستيم بارها به رئيس بيمارستان و مسئول پرستاري شكايت كرديم ولي گوش نميدهد .
شمایی که دم و دقه از این و اون ایراد میگیرید این ویدویی که گذاشتید یه بار با هدست تا آخر گوش بدید ببینید آخر ویدو صدای تیزی توی گوشتون میپیچه یا نه
حالا بگردید هی دنبال ایراد این و اون
ببینم روحانی که لغو قانونی سخنرانی مطهری مصادق بارز مبارزه با ازادی بیان میدونست الان چیکار میکنه.علی برکت الله
بعد تابناک میگه مهران مدیری نقش اول نامید کردن مردم
دوستان یه سوال دارم
خداوکیلی با برخی امیدی به آینده هم میشه داشت؟
نماد کاملی از پست های مدیریتی.... مدیری که لایق سمت باشه کم است
میگم بخاطر این دست مسائل نیست که پرده از واقعیات کنار کشیده میشه، فضای مجازی رو سگ هار میخونن خخخ
مسوول ، ناکارامدا عدام باید گردد.
حالا بشینیم‌ هی نامه حضرت علی ب اشعث ابن قیس و فلان و ..هی تکرار کنیم..هی بگیم‌امام علی ب مالک اشتر چ گفت و چ شد و...اخه وقتی در حد حرف میمونه این میشه سواستفاده از امام علی..سو استفاده از اسلام..
آدمهای کوچک به کارهای بزرگ گمارده شدند و نتیجه اش اینی شد که می بینیم
پتانسيل تبديل به ديكتاتوررا داره ايشون، هرچه سريعتر استعفا يا بركناري
بعضی از مردم شاید از تابناک انتقاد کنن که چرا این روزا فقط خبرای منفی میزاره! خب مگه خبر مثبتی هم هست؟
خدایا به کدامین گناه!؟
همین فردا بدون هیچ عذر و بهانه ای بندازنش بیرون....بقیه حساب کار دستشون میاد
از این نمونه ها هزارررررررررررررن تا هست. حالا شانسی این بخت برگشته فیلمش در اومد. یارو سرهنگ مشهد تو اداره گذرنامه فکر میکنه رییس است. سرهنگ افتخاریه. اینکه که استانداره حق داره اینطوری حرف بزنه.
باسلام
به هردلیلی این عکس العمل فرماندار درست نبوده وبه نظرم بهترین اقدام عزل ایشان از مقام فرمانداری است (به شرطی که در جای دیگر استاندار نشود
)
تعجبم از مابقي حضار كه زبان بسته وار توهين اين اقا كه اصول اوليه اداب معاشرت را نميدانست تحمل كردند و در مقابل زور رياست او با لهني كه ميگفت من دستور ميدهم دستور ميدهم سكوت كردند و تسليم زور و زر شدند جاي تاسف است اگر من جاي ان خبرنگار بودم ميگفتم شما كيلو هم نيستي چه رسد به من نترسيد اگر پيرو مكتب امام حسين هستيد اينگونه رفتار ظالمانه را تحمل نكنيد شما هم نترس تابناك جان غير قابل انتشارش نكن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
زیر دست هاشن انتظار داری چه برخوردی کنن ؟؟؟
امنیت شغلی خودشون رو برای چی فدا کنند ؟
واقعا این فرماندار در زمان بحران چگونه عمل میکند اول یک کمیته بحران باید برای این شخص تشکیل داد واقعا جای تاسفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
کی توی بحران عملی مینه که این فرماندار بخواد بکنه ؟؟
همه چیز فقط با یک جمله
خدای به امید خودت
این رمز مدیریت بحران مدیران لایق و زحمت کش ایرانی هست
جمهوری اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشد.
رفتارجناب خبرنگارزیاد جالب بنظر نمی یاد( حتماً هم ماجرایی قبل از آن لحظات بوده).
متاسفانه برخی مسولین تا به صندلیه مدیریت تکیه میزنن خودشون و رسالتشون رو گم میکنن و بجای خدمت فخر فروشی میکنن.و از طرفی متاسفانه شغل خبرنگاری با وجود پر خطر بودن و استرس زا بودن هیچ وقت مورد توجه قرار نمیگیرد.درود به شرف تمامیه خبرنگاران و صاحبان قلم که با رسالتشان مردم را آگاه میکنند.به نظر بنده باید خبرنگار داخل جلسه در فیلم مذکور به خاطر آرامش و برخورد بسیار خوبشان مورد تقدیر قرار گرفته شود.
معلومه که فرماندار آدم صاف و ساده ای هستش
من واقعا واقعا متاسفم برای اول؛ اون کسی که با کدام متر و معیار این آقای عصبانی را به عنوان فرماندار مردم انتخاب کرده و دوم؛ برای اون آدمایی که اینقدر بی تفاوت و محافظه کارانه نشستند و دیدند که چه رفتار زشتی داره اتفاق میفته ولی دریغ از یک تکان و جنبش!!!!!!
متاسفانه دولت روحانی در انتخاب فرمانداران فاجعه بار عمل کرده،یکی از فرمانداران به دلیل تقلب در امتحانات لو می رود این یکی هم اینجور رفتاری دارد،استانداران به پستها به عنوان نواله و لقمه می نگرند و سعی می کنند این پستها را به دوستانشون بسپرند نتیجه اش این می شود.
ازوزارت محترم کشور کمترین انتظار عزل فوری این آدم بی تربیت که بناحق برکرسی فرمانداری تکیه زده میباشد،احسن به خبرنگار که بسیارمؤدبانه وباصبوری درمقابل برخوردبسیاربی ادبانه فرماندار آرامش خودش روحفظ کرد
این فرماندار تا صبح فردا باید عزل و از کلیه امور اداری منع شود
این آقای فرماندار با توجه به ناتوانی در کنترل واکنش های رفتاری اش ، نشان داد که توان ادراه یک جمع 2 نفره را هم نمی تواند داشته باشد، تایید کنندگان انتصاب چنین افرادی باید پاسخگوی خیانت خود به فرد مذکور ( تحمیل نقشی فراتر از توان وی ) و مردم ( تحمیل فردی فاقد شایستگی های حرفه ای لازم به انان) باشند.
باباجان یواش تر
نکنه ژن خوبی تو هم . . . !!!
يارب مباد كه گدا معتبر شود، مفهوم آزادى مطبوعات از نظر مسولان
این فرمانداره گلپایگانه؟
ای وای به حال مردم ما
چی فکر میکنه؟!مردم مگه برده اش هستن؟!
خواهشم از شما به عنوان یک رسانه فعال ومردمی اینه که این موضوع رو از خود وزیرپیگیری کنیدببینیدمردم از نگاه مسولین واقعا جایگاهشون کجاست؟البته تو حرف نه تو عمل
يكى نيست به ايشون بگه حاجى اينقد زور مى زنى به فكر طحالت نيستى . ممكنه پاره شه ! حالا متانت طبع و مدارا پيشكش . لااقل به فكر طحال خودت باش !
تند خویی ،بداخلاقی متاسفانه در بین اکثر مسئولین با قاطعیت اشتباه گرفته میشود .در صورتی که مسئول به معنی پاسخگو و اجابت کننده بوده و به واسطه قدرتی که ازسوی اکثریت همان مردم مستقیم یا غیر مستقیم و البته موقتا به اوداده شده است باید متواضعتر از بقیه باشد.
چرا یک طرفه به قاضی میروید ببینید این خبرنگار چه کارهایی کرده که داد فرماندار رو دراورده

عملکرد این خبر نگار رو از قبل ببینید و بعد قضاوت کنید

من عمل فرماندار رو توجیه نمیکنم ولی شما هم دارید حق کشی میکتید
البته راه رفتن خبرنگار وسط جلسه و اینور اونور رفتنش هم خیلی جالب نبود مخصوصا جایی که بقیه باید روی گزارش یک نفر تمرکز کنن. کار خبرنگار روی مخ بود. اما فرماندار هم اصلا قابلیت اداره جلسه را نداشت و طرز رفتارش مثل کدخداهای زورگوی روستاهای قدیم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
رفتار غیر متعارفشون دقیقا مثل یک کدخدا را نشون میده ، اما
جای تاسف دارد که مردم گلپایگان چطور همچین شخص ناکارامدی را بعنوان فرماندار انتخاب و تحمل کرده اند.
این نتیجه نگاه اشرافی مدیران به مردم است.
"آنها باید بدانند که مقام و منصبی که به آنها واگذار شده است، دائمی نیست" فعلا که دارند حقوقشان را مادام العمر می کنند .
همه اين اتفاقات بدليل عدم استفاده از فاكتور شايسته سالاري است .
در شهر گلپايگان و بخصوص در فرمانداري اين شهر حتما" فردي با خصوصيات صبوري و بردباري وجود دارد تا ضمن كاربلد بودن مدبريت و برخورد مناسب و درشان مقام فرمانداري نيز داشته باشد.
هر کسی که از راه رسید و یه گوشی دوربین دار!! دستش گرفت که نمیشه بهش گفت خبرنگار...
بعضی از این آقایون مثلا خبرنگار هم دنبال یه کلاهی هستند از این نمد برای خودشون،
حالا چرا وقتی فرماندار میگه فیلم نگیر باز هم به کار خودش ادامه میده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
مردم !!!!!!!!! این یک موضوع دیگری است
بعد می گیم مملکت چرا به این روز افتاده.
واقعا جای تاسفه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام

منم اگر با اون وضع نشسته بودم اجازه عکس نمیدادم
چرا انتقاد می کنید؟!!! مگر نمی دانید در مملکت ما قحط الرجال است؟!!!
با سلام
بررسی کنید کیست؟
چگونه فرماندار شده است؟
پاسخ سوالها را خواهید یافت
این هم یک نمونه از مدیران این دولت .
ببینیم واکنش دولت امید !!! چه خواهد بود ؟ آیا استعفا !!!! و یا حتی عذر خواهی در کار خواهد بود ؟
راستی خبرنگار زبون بسته الان کجاست ؟.
مشخصا خبرنگار دارند ایشان را تحریک می کنند تا به نتیجه ای که می خواهند برسند که رسیدند. این همه اصرار و سماجت اصلا طبیعی نیست بلکه تلاش بدطینتی برای تحریک یک فرد و مطرح کردن خود است. ایشان صداقت نداشت و حتی اعلام نکرد که مشغول فیلمبرداری است تا بتواند خود را مطرح کند. این فیلم از ابتدا نیز با هدف وایرال شدن آغاز شده. متاسفانه شما اهل رسانه در حمایت از هم اصول اولیه کار رسانه ای را هم در نظر نمی گیرید. مگر می شود یک خبرنگار مخفیانه فیلمبرداری کند و مدام به حضور و عکاسی ! خود اصرار کند تا اعصاب طرف مقابل را به هم بریزد و این کار نادرست را کار رسانه ای بنامید. این بیشتر یک دوربین مخفی چرک بود
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
چرا توجیه می‌کنی کارش رو؟ نکنه تو هم با رفتن فرماندار شغلت از دستت میره؟

نهایتش خیلی‌ خیلی‌ محترمانه میتونست بگه، آقای خبرنگار، پسرم لطفا یک گوشه ویسا عکس بگیر،یا میخوستش آروم در گوشی بهش میگفت!

فکر کردی میتونه با همه مثل ارباب رعیتی حرف بزنید؟ گذشت آنزمان!
باید به فرایند اعطای پست ومقام به دوستان. و اشنایا ن پرداخت که هر کسی به مدد خویش بودن به مقام می رسد بدون هیچ صلاحیت باید کسی را را سرزنش کرد که به این فرد پست فرمانداری بخشیده
باید از استاندار پرسید که ایشان را چگونه انتخاب کرده
خدایا خودت به داد ملت برس .....
اقای رو حانی قرار بود برجام باعث رفع مشکلات مردم بشه که نشد این هم ار منصوبین دولت شما از این فرماندار گرفته تا .....
روحانی مچکریم علی برکت الله
خود کرده را تدبیر نیست ما رای به این دولت دادیم وخودمان اینگونه تفکر را پذیرفته ایم شما مگر طرز برخورد وزیر بهداشت با یکی از فرمانداران استان ایلام ندیدید این هم مثل اون.
شمازيادنگران نباشيد همه اينهاپست خودرابراساس رضايت مردم نگرفتندكه بخواهندنگران نارضايتى آنان باشند، نكته جالب اينه خيلى ازمديران باپست بالادربرخوردبامردم بسياربدبرخوردمى كنندودست به بيرون انداختنشون خوبه ولى به كارمندان زيردست مى گن تكريم ارباب رجوع! دوتافلاكس چاى هم گذاشتن، ارباب رجوع هم كلافه برخى اوقات مياد زيروبالاى كارمند روميده چون زورش به مديرنمى رسه... جالبه مديرميگه اشكال نداره!!
درود بر این خبرنگار شجاع. اگر همه چیز بر سر جای خود بود باید از این خبرنگار تقدیر می شد.
تاسف بحال فرماندار و مردم خوب گلپایگان کمترین کاری هست که میشه تصور کرد
باید دید که کسی که ایشون رو انتصاب فرموده چه معیارهایی رو ملاک قرار داده. لابد منظور از فرد اصلح همین خلقیات است که ما خبر نداریم. یادش بخیر از نهج البلاغه روایتی از حق مردم به افراد حکومتی هست که بهتره حضرت فرماندار کمی بخونن کمترین توصیه امام علی به مالک که فرماندار مصر شد نرمخویی با مردم بود. رفتار ایشون ما رو یاد دوران خان و رعیتی انداخت که قانون حرف خان بود و بس.
متاسفم برای خودم به یاد بزرگی افتادم که گفت دنیارو تغییر نده ، خودت رو تغییر بده دنیا اباد میشه . مشکل مسولین دولت یا قاجار نیست مشکل مردم هستیم ما هستیم که تا برف میاد کرایه تاکسی رو یک میلیون میکنیم . بلیط هواپیما رو ده برابر میکنیم و قیمت پاروی برف روبی از 14 هزارتومان به 60 هزارتومان میرسه . از ماست که برماست هیچ مسئولی از فضا نیومده .... همه از همین مردم هستن .
این شخصی که ما ملاحظه کردیم باید برود حالا دیگه منزل استراحت و لالا !! بااین پالتو که در کنار بخاری به دوش کشیده مشخص است فرتوت است و مسن و دیگه نیازی بوجو د او نیست
واقعا خجالت آور است ابن فرماندار باید از خبرنگار و حضار در جلسه رسما معذرت خواهی کند
چه کسی این حق به فرماندار داده که سر بقیه فریاد بکشد شرم آور است
جدا انتظار دارید مسئولین گرامی رفتاری بهتر از داشته باشند. از نوع با پنبه سر بر را ندیدید!!!!
یقینا ایشان باید برکنار شوند تا اولاً درس عبرتی برای سایر مسئولان باشد، ثانیاً مردم ببینند که هرکسی در جامعه حرمتی دارد که باید حفظ شود.
ممنون از تابناک به خاطر گذاشتن فیلم برروی سایت
باید این فرماندار رو از عوض کنن
ما شهید جوان ندادیم که پیرمردهامون فرماندار بشن
معمولا میز ریاست معجزه میکنه.در اروپا و ژاپن ادم ها را با حوصله تر و صبورتر وولی در مملکت خاص ما ادم ها را مغرورتر و از بالا به پایین نگاه کن تر.واقعاتاسف داره.
بابا زیاد گیر ندهید شاید فرماندار محترم شب قبل با خانمش دعوا گرفته بوده که متاسفانه این خشم را سر خبرنگار در آورده؟؟؟؟!!!!!
ايشان مشكل دارند متاسفانه استاندار بايد جوابگوي افكار عمومي باشند
با وجود فضای مجازی تازه رفتار بی ادبانه مسئولین داره پخش میشه شما ببنین با مردم عادی چطوری برخورد می کنند
در لحظات اولیه فیلم
حالت یقه لباس و نشستن فرماندار محترم
گویای موارد جالبی در مورد انگیزه و نوع برخورد ایشان است.
مگر این خبرنگار چه کار خلافی مرتکب شده بود؟ ایا غیر از این که مشغول انجام وظایف ذاتی خبرنگاری بود !!! شما به عکس العمل منطقی و اخلاق مدارانه همین خبرنگار که مورد توهین قرار گرفته دقت کنید.تفاوت عملکردی و رفتاری این خبرنگار محترم با رفتار عالیترین مقام دولت در شهرستان را به قضاوت بنشینید!!! ایا رفتار یک مقام مسئول اینگونه باید باشد؟!!! گلپایگان مهد علم و فقاهت است.شایسته مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان نیست که یک فرد عصبی/پرخاشگر و بی ادب فرماندار در اینجا باشد.
از کجا معلوم ایشان در ارتباط با مردم سعه صدر نداشته باشند . حالا به هر دلیل در آن لحظه خاص ترجیح داده اند از ایشان عکس یا فیلمی گرفته نشود .
با سلام
باعث تاسف است که چنین مسئولانی در کشور به اسم خدمت دارد فعالیت می کنند
لطفاً این فرمادار بی ادب را اخراج کنید
احتمالا با یه عذرخواهی ، تموم میشه.... عادت داریم
وقتی وزیر بهداشت تا وزیر راه تا وزیر کشاورزی و ... به مردم توهین های مکرر میکنند دیگه از یه فرماندار چه توقعی هست البته نوش جون مردم انتخاب خودشون هست
فقط عزل فوري ...
وقتی افراد بر اساس ارتباطات و روابط و نه بر اساس شایستگی ها و ضوابط پست ها و مسئولیت هارا فتح می کنندف نتیجه این می شود.....
وقتی افراد بر اساس ارتباطات و روابط و نه بر اساس شایستگی ها و ضوابط پست ها و مسئولیت هارا فتح می کنندف نتیجه این می شود.....
کی این اقا رو گداشته رو این سمت.
خوب ایشان خیالش از اینکه فرمانداری هست راحته. نهایتا میخواد بره یه جای دیگه تو همین سیستم و با همین روش کاری.
این بنده خدا اگه فرماندار و یا پست مدیریتی نداشته باشه که کاره دیگه ای بلد نیست.
کم از این موارد نمیبنیم. اون وزیر راه تو فرودگاه و ... که مصداقهای دیگری از این برخوردهای مسئولانه هست کم نیستند.
اين شخص بايد به سرعت عزل بشه. از آقاي روحاني بعيده كه به چنين افرادی پست مديريتي ميده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
از كوزه همان برون تراود كه در اوست
وای به حال ادم مغرور و بی ادب،...تابی توهم رفتی تو کار سانسور!چرا نظر مردم را پخش نمی کنی؟!
عکاس فضول ÷رروهی عکس میگیره بعدش یه روزنامه محلی چاپ بکنه که پول بگیره
اکثر مسوولین منصوب شده این دولت متاسفانه پیر و کهنسال هستند که چون پشتشان به افراد خاصی گرم و بند است انعکاس این اخبار براشون زیاد مهم نیست .
با مردم عادی ایشون چیکار میکنه ؟!!
اینها چه جوری شدند مسؤل حتما شایسته سالاری بوده یا پارتی بازی؟
باید هرچه سریعتر ایشون رو از کار برکنار کنن اصلا شخصیت فرمانداری نداره
همه چیز با یه صلوات حل میشه
جلسه بازیافت رو نگاه, یاد عکس های افغانستان بعد از طالبان میوفته عادم
یه سری صندلی چیندن کنار دیوار, نه میزی نه وسیله ای .......
وزیرکشور باید این فرماندار خیلی فوری از تمام سمت های دولتی عزل کنه تا عبرتی باشه برای دیگران.
بابا اینا باید بازنشست بشن توی این سن و سال دیگه حال و حوصله جلسه و کارکردن نداره که ......
سماجت مودبانه ؟؟؟؟؟
من تو جلسات زیاد دیدم از این سماجتهای تحریک کننده
واقعا تو رو خدا اين فرماندارهاي كه اينقدر آستانه تحمل پاييني دارند زود برداريد
عزل کنن این فردو
وای بر چنين مديران بي كفايتي كه معلوم نيست چه بر سر اين مردم آورده اند.
اينچنين رفتاري در مملكت اسلامي نبايد بدن بازجويي و پاسخ مناسب خاتمه يابد. حتما بايد رسيدگي شود تا همه بدانند كه مردم ارباب هستند و نه رعيت
واقعا قحط الرجاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين آقا بايد بازنشست بشه . واقعا كه
خ خ خخخخخخخ
هر دم از این باغ بری میرسد
فقط عزل و انفصال خدمت
مشکل آرام کردن ایشان نیست .بلکه انتخاب افرادی همانند ایشان برای چنین پستهایی است که نه از نظر خصوصیات شخصیتی و اخلاقی شایستگی چنین پستهایی را دارند و نه از سواد و علم کافی آن برخوردارند .
(ما شیفیتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت) را به فراموشی نسپاریم .
یا خدا اینا کین دیگه !!!!این بابا از ادبیاتش معلومه که چیزی نمیداند
این آقای فرماندار محترم !!!! اشتباهی اینجا قرار گرفته . متاسفانه فرمایش امام راحل را که فرمودند : "مردم ولی نعمت ما هستند " را بسیاری از مسئولان درک نکرده اند . فکر میکنند مردم رعیت آنها هستند . کمترین کاری که استاندار محترم اصفهان میتواند بکند عزل فوری ایشان و عذر خواهی از مردم است .
چه فرماندار و مسئولییییییییییی! !!!!
درست است که حرکت فرماندار صحصح نبود ولی باید قبول کرد که خبر نگار هم بعد سماجت بیش از حد از خود نشان داد. اگه از همون جای اول که داشت فیلم میگرفت تکون نمیخورد شاید این اندازه حساسیت در جلسه ایجاد نمیکرد. خبرنگار باید زیرک وکارکشته باشد.نوع فیلمبرداریش هم با تکانهای شدید و غیر حرفه ای بود .بابا چکار داری بلند میشی دوربینو تو مجلس میگردونی. از همون جا فیلمتو میگرفنی اینجوری هم نمیشد.
همه چی مون به همه چی مون میاد !!
در مواجه با معترضین و حوادث اخیر هم این طور عمل کردند که آنطور شد...
من اگر وزیر کشور بودم ، ایشان را از کار معلق میکردم برای همیشه
برخی مسئولانی که از بالادست به مردم نگاه می کنند.
متأسفانه افراد این چنینی که در این جایگاه قرار گرفته و با این برخورد باعث نارضایتی مردم میشود و باید با زبان نرم و آرام از مقامش کنار گذاشته شود تا یاد بگیرد که فردی که در جایگاه مقام فرمانداری است باید و باید با مردم که امام خمینی «ره» فرمودند مردم ولی نعمت مسئولین هستند برخورد آرامی داشته باشد. از مسئولین دلسوز این نظام خواهشمند نسبت به برکناری چنین مسئولی سریعاً اقدام و یک لحظه هم در این جایگاه نگذارند حضور داشته باشد تا درسی برای دیگر اهانت کنندگان و مسئولینی که به فکر این برخورد هستند شود.
متشکر و ممنون
اکنون و در شرایطی که بسیاری از مردم کشور در مشکلات فراوانی نظیر اقتصادی اسیر هستند و عرصه بر بسیاری از مردم تنگ شده است، برخوردهای اینچنینی از سوی مدیران اجرایی کشور می تواند چون بنزینی باشد که روی آتش پاشیده می شود. بنابراین به مقام های بالاتر باید توصیه کرد این مدیرعصبانی را آرام کنیدو مردم به مسئول صبور نیاز دارند نه تندخو! ........بله تیتر بسیار زیبایی است اما لطفا سری به شهردار محترم ویلاشهر از توابع اصفهان بزنید و ببینید طرز برخورش با ارباب رجوع را . ایشان بسیار عصبی مزاج وتندخو و یک تهدید است برای ارباب رجوع . متاسفانه وقتی به او گفتم شما با این کارتان مردم را به گریه می اندازید در جواب گفت ما اینجا نشسته ایم تا مردم را بگریانیم نه بخندانیم. این عین کلمات اوست . متاسفانه بجای مسوولین پاسخگو مسوولین طلبکار و تندخو و پرخاشگر در راس کارند . اگر مسوولی در خصوص این مسئله سوالی دارد صادقانه جواب خواهم داد. باتشکر از مسوولان دلسوز و مردم دار و متعهد.1
... و همگان را از وجود چنین مدیرانی در رأس سطوح مختلف سیاسی کشور متعجب کرده است . . . ولی من و دوستان اصــــــــلا تعععجب نکردیم ، گفته باشیم ....
متاسفانه شرایط کشور شرایط خوبی نیست و چه مردم و چه مسوولان آستانه تحملشان پایین آمده.همه ما باید بتوانیم صبر و تحملمان را بابت مشکلات بالا ببریم.
متاسفانه مسولین خوش اخلاق نیست
واقعا" جای تاسف داره بخدا.......همه جای دنیا فرماندار که بالاترین مقام اجرایی دولتی هست فردی با لیاقت،با سواد ،با قدرت بالای تصمیم گیری و اعتماد به نفس بالا در کنترل اعصاب و روان و زبان و گفتار و کردار است.........این آقا یادش رفته که دیگه الان زمان بزنم و بندازم و بکشم گذشته.....اخوی بخ خودت بیا.....اگه صاحب قدرت هستی قدرتت رو مردم بهت دادن....به خودت بیا و از این پستت کناره گیری کن و برو
مسولین مگر آتش به اختيار نيستند .!
مملکت چطور داره اداره میشه ... :))) خخخخخخ
وقتی نماینده مجلس اروم شد فرماندارامونم اروم میشن هنوزم از خبرنگاره معذرت خواهی نکردن نمایندمون
الکی نیست بی اعصابترین مردم مردم ایرانن
ایشان را ببرید دکتر!!!!!!!
چیز جدیدی نیست شما یک دیگ بزرگ پر اب و خالی را کنار هم قرار بده یک تلنگر کوچک به دیگ خالی گوش دنیا راکر می کنه ولی دیگی که پر صدایی نمی ده....
لطفا تيتر را اصلاح كنيد مردم به مسئول کارامدنياز دارند
ضمن اینکه فرماندار محترم وقتشه که به افتخار بازنشستگی نائل بشه، خبرنگار محترم هم کاملا یا بی سیاسته و یا یه جاش میخاره و دنبال سوژه داغ می گرده.
ميشه گفت همه جا متاسفانه همينه ..وقتي كه مسولین در حواب انتقاد به برجام يا طرحهاي دولت به منتقدين پرخاش وتوهين ميكنن خب معلومه كارگزاران رده هاي پايينتر به تبعيت بهمين ترتيب عمل كنن ...اللهم كن لوليك الفرج.....
با سلام
وقتی فیلم فرماندار را دیدم جدا شرمنده شدم. رفتار این فرد که البته در مشاغل دیگر نیز رفتارهایی مشابه از خودش بروز داده نه با مبانی اسلام، نه با اخلاق و نه با اصول مدیریت با هیچ کدام تطبیق ندارد. متاسفم برای فردی که با وجود این همه استعداد جوان در استان، فردی چنین خشن بی منطق و عصبانی را بر مسند فرمانداری شهری با تمدن کهن و رو به توسعه انتخاب کرده است. از مردم شهید پرور گلپایگان تقاضا دارم به هیچ چیز جز برکناری این فرد عصبانی بد اخلاق راضی نباشند.
متاسفانه تند خويي در دولت اميد چيز ناپسندي حساب نميشه
وقتي وزرا تند خوئي ميكنن حتي به فرماندار منصوب خود دولت يا به خبرنگار و ...
معاونان رييس جمهور همينطور
ديگه از يه فرماندار چه انتظار
آرام نه، بیرون و اخراج ، مگر اینکه در جلوی دوربین ها عذر خواهی کند. مسئولین باید باید یاد بگیرند که آنها ارباب نیستند، بلکه خدماتکارند ولی خدمتکار مطابق قانون
مهر علیزاده همین امروز باید این فرماندار گستاخ را عزل کند و سند آن را منتشر نماید.
توجیه شما هم اشتباه است، سماجت و پروگری به اصطلاح خبرنگار هست که باعث از کوره دررفتن فرماندار شده، وظیفه خبرنگاتر مگه فقط عکاسی و زوم کردن در چهره هاست، خبرنگار میبایست از متن خبر تهیه کند نه حاشیه و چه بسا که خود ایجاد حاشیه کند، انصاف داشته باشید....
ایشان کارامد نیست باید برکنار شوند
متاسفانه الگوها فکر می کنند از هر چیزی مستثنی می باشند
مسئولین موظفند متواضع. و خدمتگزار باشند، بعضیها دریک اداره فکر میکنند خان هستند و مردم رعیت ایشان، در شهر ما چند سال پیش فرماندار به اهالی یک روستا بی احترامی کرد مردم روستا روز بعد رفتند فرماندار را از پشت میزش بیرون کردند. پاسخ مسئول مغرورباید چنین باشد
حرف حق بزنید خبر نگار هم داشت عمدا فرماندار رو تحریک میکرد .
همین امروز باید ایشان را از این سمت عزل نمود . کبر و غرور رسیدن به مقام چطور بعضی ها را اینقدر گستاخ کرده است . اوباید بداند که این مقام ماندنی نیست و دیر یا زود باید در کنار همین مردم در صف نان وگوشت و بایستد مردم چگونه در باره او قضاوت میکنند .
باسلام .بنده خدا خوش عکس نیست یا نمیخواهد ریا کند چرا برای عکس ایشان اصراردارید .شاید میترسد چشم بخورد .بروید سراغ خوش عکسها
ای کاش اول انسان باشیم و بعد هرچی دیگه .... و خدا نکنه تا آدم نشدیم دنیا به همون رو بیاره الهی آمین
اين رفتارها بعد از كتك زدن خبرنگار در مجلس توسط قاضي پور عادي شد
آتش بیار های معرکه , مگر چه شده ؟؟!!
دوست نداشته ازش عکس بگیرن .
نظری ندارم
فقط متاسفم!
بیرونش کنید
ایشون با سن بالایی که داره بیست سال پیش باید بازنشسته میشد
باید برای کسانی که میخواهند پست مدیریتی بگیرند یک دوره کامل نهج البلاغه و نحوی رفتار با مردم گذاشته بشه جای تاسف دارد این نوع برخورد و باید یادآوری کرد چون فرماندار جوابی برای بحث هائی که در جلسه می شده نداشته میخواسته جو رو متشنج کنه و خودشو از پاسخگوئی برهاند .
شاید با اون کلاه نمیخواسته توو عکس باشه بنده خدا.
من میگم احتمالا این آقا ترسیده تصویرش را طلبکار ها ببینند.شاید هم به بعضی ها نگفته بود فرمانداره اینچوری بیچاره خودش لو داد.اینکه شوخی بود پدر این مرز بوم را مدیرانی مثل این آقا درآوردن.
فقط باید اعدامش کنن
جلو اون چند تا خانم جو گیر شده بود !!!!!!
این یک آزمایش برای آقای مهر علیزاده استاندار اصفهان است با شناختی که من از ایشان دارم این فرماندار حتما عوض می شود
يعني دمشششششششششش گرم تا ديگه براش دسيسه نكند
مهم نیست چه مدرکی داری مهم این است که چه درکی داری اقای فرماندار
انفصال دائم این فرد از کلیه مشاغل و پست های دولتی حداقل خواسته مردم است . تابناک پیگیری کنید لطفا
البته اکثر فرماندارها، افراد بسیار محترمی هستند. مثلا فرماندار میانه آقای شکری یک الگو و نمونه ی کامل هستند برای پاکدستی، ادب، تواضع، آداب معاشرت، مدیریت، مردم داری، تدین، ساده زیستی و یک شخصیت مثال زدنی هستند. قسم میخورم که من از فامیل ها یا از نزدیکان ایشان نیستم و تنها یک بار از نزدیک ایشان را دیده ام.
امتحان خوبی برای وزارت کشور
آیا قاطعانه برخورد می کند یا ماست الی میکند
خوشبختانه خبر امد كه ايشان توسط استاندار بركنارشد( در واقع خودش را پرت كردند بيرون بجاي آن خبرنگار وظيفه شناس!)
فرماندار گلپایگان برکنار شد
و میز نازنینش و قدرت دستور دادن در سمت فرماندار را از دست داد این درس عبرتی باشد برای برخی مسئولین قلدر و دیکتاتور منش
مشت نمونه خروار است...
متاسفم
البته رفتار فرماندار قابل دفاع و تایید نیست ولی حتما عقبه ای در این جلسه وجود داشته که کار به اینجا کشیده شده . ضمنا کار خبرنگار در پخش این فیلم هم در فضای مجازی درست نمی باشد. می توانست از طریق بهتری موضوع را دنبال کند. معتقدم یکطرفه نباید به قاضی رفت.
باید به رئیس جمهور تدبیر و امید و وزیر کشور لابد مدبر او تبریک گفت!!! راستی اقای رئیس جمهور شما فقط هر از مدتی جلوی دوربین ظاهر می شوید و یک مشت حرف و وعده والبته تعریف از موفقیت های شایان دولت تدبیر و امید !!!!! تحویل مردم می دهید . پاسخگوی این فرد روانی و بی ادب شما هستید راستی وعده هایتان چه شد ؟ خیلی قشنگ حرف می زنید اما در عمل چه؟
ایشون اگر بفرمایند اون سیاهی روی پیشونی را چگونه درست کردند . میشود در سمت خود ابقا شوند .
بلاخره سن وسالی از ما گذشته وچندتا از ایات عظام را از نزدیک دیده ایم وخیلی هاشون را هم از تلویزیون . پیشونی هیچکدوم از این سیاهی ها نداره . لابد جناب فرماندار کثیرالسجود هستند و تو این مسئله ایات عظام را هم جلو زده اند .
بیمعرفت چون گفتم فرماندار اصولگرای خودتونه کامنتم را قورت دادی خوب حقیقته
جایگاه ( شغل و منصب ، جاه و مقام ) برای خودش ارزشمنده ولی کسی که مسئولیت اون مقام بدست می آورد اگر قدرت آن منصب که خیلی خطرناکه گریبانشو بگیره و احساس کنه اون ادم قبلی نیست ، بدجور گرفتار می شه تا زمانی این لباس از تنش در نیاد دچار خسران و گرفتاریست برای همین قبول این مسئولیتها خیلی سنگینه تا زمانی که ازش رهایی پیدا نکردی متوجه نمی شوی با احترام
نود تا کامنت غیر قابل انتشار!!!!!!!!
یعنی نود تا فحش آبدار.
من کجام؟ اینجا کجاست ؟تو کی هستی ؟اینا کین ؟برای چی عکس میگیری ؟این دوربین چیه ؟شما برای چی عکس میگیری؟جلسه چیه ؟مگه نگفتم نگیر؟این چیزها برای خبرنگارهای حرفه ای عادیه ،خبرنگار تازه کار بوده فیلم را باز نشر داده.
اين آقا فردي فرتوت بود وسنش خيلي بالا فكركنم سفارشي بودوالا قيافه واخلاقش با اون پست نمي خورد تازه استاندارمي گن بخاطر لباسش كه مناسب نبوده عصباني شده فكر درعروسي دعوت بوده
باسلام هر حرفی را میگویند هر توهینی را می کنند بعد درتلگرام می نویسند وعذر خواهی میکنند خدا آخر وعاقبت این مملکت را با این مسئولین ختم بخیر کند
واقعا جای تاسف داره گلپایگانی ها معمولا ادم های با فرهنگ هستند اکثرا فرهنگی و باتمدن چرا ایشان اینکار را کده خیلی حرفه من بعنوان یک عضو کوچک خبرنگاران بدون مرز از اقایمهر علیزاده هستاندار محترم اصفهان میخواهم که با ایشان برخورد کنند و حد اقل مجبور به استیفا وعذر خواهی از این برادرمان بکنند
تابناک چرا بعضی پیام هارا منتشر نمی کنید ان خبر نگار هم دقیقا کار شمارا میکرد هرچی خودش دوست داشت منتشر میکرد هر کس که یه گوش کوب برداشت که خبرنگار یا رسانه ای نیست
خبر نگار شناس بود و بايد گذشته موضوع بررسي بشه شايد شما هم بوديد رفتار بدتري مي كرديد
واقعا از نقد یک طرفه در مقاله شوکه شدم.از موضوع به این سادگی کوهی ساخته اید فتح نکردنی.اتفاقا این آقای فرماندار در زمان حمله اراذل به شهر گلپایگان و قتل عام ماموران پلیس راهور و آگاهی(به قول شما بحران)پرونده قابل قبولی دارند و در سایر زمینه ها بهتر است کارنامه ایشان نمایش داده شود.ساخت فیلمی کارگردانی شده توسط خبرنگاری مقرض(بدلیل مشکلات شخصی با فرماندار پاکدست گلپایگان) و پخش آن با نقادی های یکطرفه کجای رسالت خبرنگاری است ؟
با سلام.رفتار فرماندار قابل توجیه نیست .ولی خداوکیلی خوب نگاه کنید ببینید خبرنگار عمدا و از روی غرض ورزی و با لجبازی هرچه تمامتر با توجه به اخطارهای پیاپی و تذکرها باز هم فقط و فقط از فرماندار فیلمبرداری میکند و حتی لحظه ای هم به حرمت حضار در جلسه دوربین را برنمیگرداند .آیا رفتار خبرنگار هم مغرضانه نبوده؟ هر دو نفر اشتباه کردند
مجازات جایگزین برای فرماندار

۵۰بار رونویسی از فرمان علی (ع) به مالک اشتر
شرکت در دوره های مدیریتی بمدت ۳ سال
اموزش اخلاق ۶ ماه
۷ماه انفصال از خدمات دولتی
احتمالا خبرنگا ره نفوذی بود.
من اهل گلپایگانم
متاسفانه تقریبا همه ی ادارات چنین اند
هیچ کس حق اعتراض نسبت به کم کاری یک کارمند را هم ندارد و می دانیم اگر اعتراض کنیم کارمان اصلا حل نمی شود و مقام کارمند هم بدین وسیله بالا تر خواهد رفت
اینکه آدم خوبیه به پیشانیش نگاه بکنید از بس نماز خوانده پینه بسته
این آقا اصلا صلاحیت نداره باید عزل بشه
از این افراد زیادن توی جامعه ما اینم فایده فضای مجازی
سلام. در این واقعه دو نکته تشریفاتی جالب قابل بررسی است. فرماندار به دلیل لباس نامناسب مایل نیست که خبرنگار از او در این وضعیت فیلم بگیرد. بنا بر این لازم است که همیشه آراسته ظاهر شویم. نکته دوم رفتار مؤدبانه خبرنگار قابل تحسین است. پس خوب است که همیشه مؤدبانه و محترمانه رفتار کنیم. همه بزرگورانی که در این ستون اظهار نظر فرموده اند، از یکی حمایت و از دیگر انتقاد کرده اند.
شعبه 2 تامین اجتماعی هم همینطور ولی با زبان و رفتار و گونه ایی متفاوت
دارایی اصفهان
شهردارای
ساماندهی شهرداری اصفهان
و و و و و و و و و
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی