بازدید 4988

دستگیری سارقان مسلح قبل از سرقت طلافروشی

کد خبر: ۷۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 23 January 2018

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار سارق مسلح پیش از سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یافت آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در نشست خبری که پیش از ظهر دیروز در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به جزئیات این پرونده اظهار کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی که پلیس بر روی "مجرمان" و "مجرمان ساقه دار" دارد از چند روز پیش همکاران من در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ متوجه شدند که یکی از سارقان سابقه دار با تشکیل باندی چهار نفره قصد سرقت از یک طلا فروشی در محدوده یافت آباد را دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این چهار نفر، یک زن نیز در شناسایی محل سرقت با آنها همکاری داشت، گفت: سرانجام منابع اطلاعاتی پلیس، از محل وقوع سرقت باخبر شده و متوجه شدند که سارقان قصد دارند که حوالی ساعت 10 صبح امروز از یک طلافروشی در یافت آباد سرقت کنند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران پیش از آمدن سارقان در محل حضور داشته و موقعیت را تحت نظر داشتند، خاطر نشان کرد: به محض حضورسارقان در محل و پیش از آنکه آنان اقدام به اجرایی کردن نقشه سرقت خود کنند، ماموران در محل حاضر شده و سارقان نیز با رویت ماموران با یک دستگاه خودروی پراید که به محل آمده بودند پا به فرار گذاشتند.

وی با بیان اینکه تعقیب و گریز بین ماموران پلیس و سارقان مسلح آغاز شد، گفت: با تعقیب و گریز میان ماموران و پلیس ، سارقان به درخواست ایست پلیس توجه نکرده و ماموران به ناچار با استفاده از قوانین به کار گیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت مجرمان کردند که یکی از این افراد از ناحیه ران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

یاراحمدی بابیان اینکه سارقان پس از شلیک پلیس متوقف شدند، گفت: ماموران هر چهار نفر را دستگیر و سه نفر از آنان را به پلیس آگاهی و یک نفر را به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته یاراحمدی، از این افراد یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی سلاح سرد، چاقو و قمه کشف شده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به همکاری یک زن با این سارقان گفت: زنی نیز با این سارقان همکاری داشته که توسط پلیس دستگیر خواهد شد.

وی درباره سرقتی بودن خودروی سارقان نیز گفت: خودروی پراید سرقتی نبود اما از پلاک مسروقه برا ی آن استفاده شده است.

یاراحمدی همچنین با بیان اینکه منابع خبری مطلع شدند که این سارقان مقادیری دلار تقلبی نیز در مخفی گاه خوددارند، گفت: ماموران به مخفیگاه آنان در یکی از محلات یافت‌آباد مراجعه کرده و از مخفی گاه آنها مقادیر قابل توجهی که به گفته خود سارقان در حدود 120 هزار دلار تقلبی است، را کشف کردند.

وی درباره میانگین سنی سارقان نیز گفت: این افراد حدود 30 سال سن داشته و همه آنها پیش از این به خاطر ارتکاب جرائمی همچون زورگیری، سرقت و ... دستگیر شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر