وقایع اتفاقیه؛

پروژه اتوجکتور شوروی

کد خبر: ۷۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 20 January 2018
تعداد بازدید : 138682
بازدید 21400
۵
در سال 1940 یک فیلم روسی با نام "آزمایشات روی احیای ارگانیسم‌ها" منتشر شد که مستندی در مورد تحقیقات شوروی در مورد احیای ارگانیسم‌های مرده بود. در این آزمایشات از ماشینی به نام اتوجکتور استفاده شد تا قلب و ریه را خارج از بدن فعال نگه دارد. در نسخه کامل فیلم ادعا می‌شود که سگ‌هایی با این روش پس از مرگ بالینی دوباره زنده شده‌اند و چند ساعت به زندگی ادامه دادند. اما در درستی این ادعا شک‌هایی مطرح است. و برخی دانشمندانی که ادعا کرده‌اند موقع انجام آزمایش‌ها حضور داشته‌اند گفته‌اند که سگ‌ها تنها چند دقیقه دوام آوردند. با این حال در تصاویر این ویدیو می‌توان دید که سر بریده سگ نسبت به محرک‌های صوتی، لمسی و شیمایی واکنش نشان می‌دهد. خلاصه این فیلم را در ویدیو تابناک ببینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
این فیلمو خواهشن بردارید...
اینا همش جنایت شوروی بود.
روس ها در بحث علمی کمتر از نازی ها نبودند ، هنیم الان هم جالبه برین ببینین استاندارد های چک و کنترل وسایل نقلیشون چجوره رسما جون کسی براشون اهمیت نداره . حالا یک عده شیفته روس ها شدن در مملکت کمی عجیبه
بنویسید چند مگ هست
الکیه بابا جوّ گیر نشید. سگه تو فیلم گـــردنــشـــو تکون میده. اگر سرش به بدنش وصل نبوده ماهیچه های گردنش به چی وصل بودن که منقبض شدن و گردن سگ رو تکون دادن؟ اینم مثل فیلم فرود رو ماه الکیه. سگه بدنش زیر میزه و فقط سرش روی میزه و یه ذره پشم کنارش گذاشتن که به نظر برسه سرش از تنش جداس.
اگر آمریکا چنین آزمایشی کرده بود همه به به و چه چه میکردن! حالا چون شوروی بوده شده بد! مگه همین الان انواع بیماریها و داروها و جراحیها روی حیوانات آزمایش نمیشه؟ مهم اینه که آزمایشات باید جوری باشه که حیوان درد زیادی نکشه.