بازدید 16985
۹

مترو تهران رکورد دنیا را شکست

کد خبر: ۷۶۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 09 January 2018

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد کل سفرهای متروی تهران، از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر عبور کرد.

به گزارش مهر، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه تعداد سفر با متروی تهران، آذر ماه امسال از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر گذشت، اظهار کرد: به‌ این ترتیب سفر با این ناوگان تاکنون توانسته است تا از رکورد فعلی دنیا عبور کند.

وی تصریح کرد: اکنون استفاده از حمل و نقل عمومی اولویت اصلی در کلانشهرهای کشور است و در میان وسایل حمل و نقل عمومی، مترو به خاطر ایمنی، امنیت، ارزانی و سرعت بیشتر مورد توجه بوده و متروی تهران در بین قطارهای شهری کشور، همواره پیشرو بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه متروی تهران نه تنها در کشور بلکه در منطقه خاورمیانه جزء یکی از مدرن ترین و بزرگترین ناوگان های حمل و نقل عمومی محسوب می شود، افزود: هرسال بر میزان استقبال شهروندان از این وسیله پاک و ایمن افزوده می شود و ما امیدواریم که با افزایش واگن های مترو بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان به بهترین نحو باشیم.

نوبخت با بیان اینکه در ماه های اخیر متناسب با امکانات موجود سعی شد تا کیفیت سرویس دهی به مسافران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: با تامین واگن و تجهیزات مورد نیاز، متروی تهران می تواند خدمات خود را ارتقا دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۹
مرسی که هستی
ادامه توسعه خطوط مترو از فرودگاه امام تا شهر افتاب و از تهران تا شهر پردیس باید در طول خدمت شهردار جدید به بهره برداری برسد
دقیقا این رکوردی که گفت چی بود؟ تعداد مسافر؟ یعنی از کشور هایی که چند ده سال بیشتر مترو داشتن بیشتر مسافر جابجا کردیم؟
احتمالا یه سری دارن توی مترو زندگی میکنند
لندن نزدیک به صد سال هستش که مترو داره. چطور تهران تونسته رکورد جابجایی مسافر رو در جهان بزنه؟؟!!
یعنی چیزی حدود ۲۱ میلیون سفر در روز . البته برای یک سال. یعنی در تمام سال ۲۱ میلیون سفر در روز. حتی ایام تعطیل!!
یعنی از آمارهای شهر های پر جمعیتی مانند پکن ، نیویورک ، مادرید و پاریس جلو زده ایم!!؟
دقیقا کدوم رکورده دنبا رو زد؟؟
مترو نیویورک توکیو لندن پاریس و مسکو حداقل 70 تا 120 سال قدمت دارن که با این تفاسیر خیلی سالیان پیشتر از اینها به این رکورد رسیدن!!!
خخخخخ جک سال بود ۸میلیون جمعیت تهران رکوردزد پس یه سفربریدچین ببینیدچه خبره فقط اماراشتباه بدیدبه ملت باباشماخوبیدهمه چیتون ۲۰ دمتون گرم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار