بازدید 4578

دفاع بتنی شفر واستقلال با سه مدافع میانی ملی‌پوش

کد خبر: ۷۶۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 06 January 2018

شفر باید از میان سه مدافع ملی پوش خود یک بازیکن را نیمکت نشین کند یا برای او پستی جدید در نظر بگیرد در حالی که در خط میانی هم بازیکن آماده کم ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری با محرومیت روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال برابر تراکتورسازی به میدان رفت و آبی پوشان توانستند برابر تیم تبریزی در زمین حریف کلین شیت کنند. استقلالی ها که حالا سه مدافع مرکزی خود را در لیست تیم ملی می بینند، باید یکی از این بازیکنان را در مسابقات پیش رو نیمکت نشین کنند و از میان سه مدافع آماده این تیم یک بازیکن شانس کمتری برای حضور در ترکیب دارد. به ویژه آنکه استقلال در خط میانی باقری و نورافکن را در پست چشمی در اختیار دارد و احتمالا شفر چشمی را به مرکز زمین نخواهد برد.

 سرمربی آبی ها در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی از کیفیت منتظری تعریف کرد؛ اما به نظر می رسد در دیدار با سایپا، باز هم شاهد حضور زوج چشمی و حسینی در مرکز زمین خواهیم بود و منتظری فعلا باید در انتظار لغزش یکی از بازیکنان خط دفاعی آبی ها و یا اتفاقات فوتبالی باشد تا به ترکیب اصلی نزدیک شود. تغییر سیستم دیگر راهی است که می تواند به شفر کمک کند تا هر سه بازیکن ملی پوش خود را در ترکیب داشته باشد که البته این موضوع فعلا دور از دسترس است و آبی ها هر چند بازی با سیستم 3 دفاعه را در نیم فصل تمرین کردند؛ اما فعلا تصمیمی برای این کار ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی