بازدید 44779
پایان ضرب‌الاجل 48 ساعته احمدی نژاد و انتشار یک ویدئو؛

دست احمدی‌نژاد خالی بود؛ مثل دوران ریاست جمهوری هشت ساله اش!

با گذشت چند ساعت از ضرب الاجل رئیس دولت های نهم و دهم، او یک فایل تصویری هفت دقیقه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که خالی از هر گونه سند و مدرک بود و تنها با تهدید به اینکه اسناد و مدارک تخلفات و ... وجود دارد، به ذکر نکاتی اشاره کرد.
کد خبر: ۷۵۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 19 December 2017

پس از آنکه «آیت الله صادق آملی لاریجانی»، رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان، نظربات صریح خود را پیرامون رئیس دولت های نهم و دهم و یارانش بیان نمود، «محمود احمدی نژاد» با انتشار فایل ویدویی، ضرب الاجلی 24 ساعته برای اعلام مدارک و مستندات اتهامتش برای رئیس دستگاه قضا، تعیین کرد.

به گزارش «تابناک»؛ هفته گذشته، آیت الله آملی لاریجانی، طی سخنانی در جلسه طولانی مدت با دانشجویان به برخی موضوعات مطرح پیرامون رئیس دولت های نهم و دهم و یارانش اشاره و تأکید کرده بود: «اعدام بابک زنجانی برای دستگاه قضایی کاری ندارد اما معتقدیم که این مشکل با اعدام حل نمی‌شود، زیرا باید پول مردم برگردد؛ ضمن اینکه پشت پرده این قضایا مشخص شود که چه کسانی از بابک زنجانی حمایت کرده‌اند. حسب برخی گزارش‌ها، این فرد مورد حمایت چهار تن از وزرای سابق و شخص رئیس جمهور پیشین بوده است. البته بنده به این گزارش‌ها یقین ندارم، ولی به هر حال باید پول مردم برگردد.»

دست احمدی‌نژاد خالی است، فقط ادعاهای بزرگی دارد!

رئیس قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه این درست است که بخشی از مشکلات، در مسیر اعتماد به دستگاه قضایی، ناشی از پاره‌ای عملکردهاست اما عمده آن ریشه در برنامه‌ریزیها و اقدامات سرویس‌های جاسوسی و امنیتی غرب دارد، اظهار کرده بود که «چنین اقداماتی منحصر به کشور ما هم نیست، بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین پروژه‌هایی با بهره‌گیری از سیطرة رسانه‌های اختاپوسی اجرا می‌شود.»

آیت الله آملی لاریجانی همچنین با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه دستگاه قضایی گفته بود: «در فتنه ۸۸ قوه قضاییه تمام قد ایستادگی کرد؛ اما فتنه، قدیم و جدید ندارد. کار افرادی هم که در حال حاضر انواع اتهامات را علیه دستگاه قضایی مطرح و سیاه‌نمایی می‌کنند، نوعی فتنه است زیرا هر کس اصل نظام را تخریب کند و سیاه‌نمایی کند، در واقع در حال فتنه‌گری است. سران فتنه می‌گفتند، ما انتخابات و شورای نگهبان را قبول نداریم، اینها هم می‌گویند ما قوه قضاییه را قبول نداریم. آنها دعوت به اغتشاش می‌کردند، اینها هم با بست‌نشینی بدنبال جریان‌سازی و اغتشاش‌اند.»

سخنان قوه قضائیه با پاسخی روبه رو نشد تا دو روز پیش احمدی نژاد در یک پیام ویدئویی، بحث فرصت 48 ساعته به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه را مطرح کرد. او عنوان کرد، اسناد مربوط به محکومیت وی و همکارانش به عنوان فتنه گر، منحرف یا حمایت از بابک زنجانی منتشر شود.

رئیس دولت های نهم و دهم عنوان کرده بود، «بابک زنجانی نزدیک به چهار سال در زندان است و غیرعلنی محاکمه می شود و ما اطلاعی از مسائلی که در آنجا گذشته است، نداریم. ضمن اینکه قبلا هم بارها اعلام کرده ایم، اگر اعضای دولت ما و هر دولت دیگری هر ارتباطی با ایشان دارند مستندا اعلام کنند که اعلام نشد.» البته در مورد رئیس کل وقت بانک مرکزی و وزیر وقت اقتصاد موضوعات و مسائل تاکنون چندین و چند بار مطرح شده و احضار آنان پیرامون این پرونده نیز چندین بار علنی شده که گویا آقای احمدی نژاد اطلاعی از آن ندارد یا نمی خواهد به آن اشاره ای داشته باشد.

احمدی نژاد در پایان هم گفته، اگر تا پایان مهلت 48 ساعته اسناد و مدارک مربوط به محکومیت وی و همکارانش به عنوان فتنه گر ، منحرف یا حمایت از بابک زنجانی منتشر نشود، او نظرش را در مورد رئیس قوه قضائیه و عملکرد او در این قوه طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد؛ موضوعی که او و یارانش سعی کردند آن را به عنوان ضرب الاجل مطرح کنند.

بی گمان، گفتن نظر رئیس سابق دولت های نهم و دهم و یا رئیس هر دولت دیگری پیرامون عملکرد رئیس قوه دیگری، بحثی نیست که از آن به «ضرب الاجل» یاد شود.

با گذشت چند ساعت از ضرب الاجل رئیس دولت های نهم و دهم،او یک فایل تصویری هفت دقیقه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که خالی از هرگونه سند و مدرک بود و فقط با تهدید به اینکه اسناد و مدارک تخلفات و ... وجود دارد، به ذکر نکاتی اشاره کرد.

او اما با اعتماد به نفس همیشگی اش، این بار از روی یک متن شروع به بیان نظریات خود در مورد رئیس قوه قضائیه و عملکرد دستگاه قضایی کرد.

ضرب الاجل احمدی نژاد چند ساعتی است به پایان رسیده و فرصت 48 ساعته ای که از آن یاد شد، بدون اینکه با پاسخگویی همراه شود، پایان یافته است. آنچه از ویدئوی منتشره توسط او و اطرافیانش مشخص می شود این است که صرفا برای خالی نبودن عریضه، چنین ویدئویی را ضبط و منتشر کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۸۶
درود بر احمدی نژاد مردی که لااقل جرات حرف زدن دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
حرق مفت زدن جرات نمیخواد پروفسور
من را به خاطر یک تقلب در مدرسه به دادگاه ارجاع دادن اونوقت احمدی نژاد با این همه تخلفات اشکار حتی به خود زحمت رفتن به جلسه دادرسی را هم نمی دهد این بود عدالت
یک بلوف احمقانه ای دیگر از اورا شاهد بودیم. بلوفی در حد غنی سازی در زیرزمین خانه توسط دختر نوجوان. نمی دانم چرا تو تشخیص مصلحت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
برای تشخیص مصلحت نظام
خوب نگفت چیزی رو میکنه گفت به عمکرد هشت ساله اش انتقاد میکند
و اخرش هم گفت ادامه دارد
همین که انتقاد میکنه جای شکرش باقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
زمان خود ایشان کسی جرأت می کرد انتقاد کنه یا سر و کارش به مرتضوی می افتاد .
احضار برخی افراد به عنوان مطلع دال بر گناهکار بودن نیست .... حالا وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی رفتن دادگاه که چی!!!؟
دستاش خالي بود حرفاش چطور؟ اينکه کي و به چه استنادي گفته مهم نيست مهم اينه که بدون مدارک و مستندات و بدون توجه به اينکه چه کسي داره ميگه هم حرفا درسته
مرد فقط احمدی نژاد! چون بازی رو زود یاد گرفت و یک شبه بزرگ شد
زنده باد.
مموتى دلاور افشا كن ، افشا كن ...
هنوز دنبال قهرمان می گردیم عجب ملتی هستیم
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.
یعنی شما راضی هستی مفتی به هرکسی تهمت بزنن ولو اینکه رییس قوه قضاییه باشه؟؟؟؟
ویدیوش کو ؟
خدا رحمت کند هاشمی رفسنجانی بزرگ سیاستمدار ایران را که ای وقایه را پیشبینی کرد.
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
وقایه چیه ببم؟ حتما منظورت وقایع است
به نظر من که منتظر بودم ببینم ایشون چی می خوان بگن این رو فهمیدم که همون طور که رئیس قوه قضاییه بدون سند آقای احمدی نژاد رو متهم کرد ایشون هم طبق فرمایشات رهبری در همان سطح پاسخ ایشون رو داد

حالا اگه قوه قضاییه بخواد در سطح بالاتری برخورد بکنه ایشون هم در همان سطح پاسخ ایشون رو میده

البته در آخر فیلم اشاره کرد که این کار ادامه پیدا می کنه یعنی نمی خواد یک دفعه همه چی رو افشا کنه و زمان بندی کرده که باید چیکار کنه
یاد تیکه کلام ارسطو تو سریال پایتخت افتادم که می گفت مرد پر حاشیه
درود بر احمدی نژاد ، امید ملت ایران
يك كاري بكن تابي جون مقدار جاده و تونل و ساختمان و..... در سه دولت مقايسه كن تا با امار تو دهن احمدي نزاد بزني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
اشنباه منفی دادم خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزه اگرم میخورد به مردم هم میداد دمش گرم
خوشم میاد خبرهای احمدی نژاد به سایتتون ارزش میده. درود بر دکتر
این نظر شماست ولی مردم باید خرفهایش رابشنوند تابتوانند قضاوت کنند ونظردهند
:-))))
مردمی که برای این انقلاب زحمت کشیده اند سیاه نمایی نمیکنند بلکه از روی دلسوزی سیاهی ها را نشان می دهند که تا شاید اراده ای برای حل این مشکلات پیدا شود
احمدی نژاد مگر اینکه خواب قدرت دوباره رو ببینه. هرچی بود تموم شد!
با این سن و سال دیگه بعید میدونم عجل اجازه بده بخواد دوباره به قدرت برسه.
فکر می کنید برای چی بهش محمود چاخان می گن
به خدا دستش خالی نیست به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
احسنت! اگر خالی بود تا الان صدبتر رفته بود زندان. ولی احمدی نژاد فقط فکر خودشه! نه به فکر مردم، سند ها رو نگه داشته فقط گرو کشی میکنه
آقایون طرفدار معجزه هزاره سوم تحویل بگیرید.تو رو خدا ببین کی داره از حفظ آبروی افراد سخن میگه.اگه در اون مناظره که احمدی نژاد به همه تهمت زد دستگاه قضایی قاطعانه وارد میشد الان شاهد این هوچی گریها نبودیم
اینا رو میبینم یاد دون کیشوت میافتم
رییس قضا دستور برگزاری علنی جلسات محاکمه رو بده تا شک و شبهه ها برطرف شه، مردم بهترین قاضی هستن و شفافیت بهترین راهکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
کسی که هر وقت اراده کند ویدئو منتشر می کند، دیگر دادگاه علنی برای چی می خواد. دوباره می ره بگم بگم راه می اندازد. اگر حرف حسابی داشت در ویدئوهایش می داد.
ضرب الاجل
۴۸ ساعت نه ۲۴ ساعت
به جُونه هرچی مَرده احمدی برمیگرده
من دیدم فایلشو تو شبکه های اجتماعی.. فقط حرف بود و فاقد سند.. معلوم نیست اصلا هدف آقای احمدی نژاد چیه.. فکر میکنم بیشتر دنبال دیده شدن و حاشیه سازیه‌.. چیزی تو چنته نداره..
دقیقا ،دست فقرا همیشه خالیست.
اه حیف شد.
نیم کیلو تخمه خریده بودم
من هیچوقت به احمدی نژاد رای دادم و از عملکردش هم راضی نیستم . ولی این را میدانم که اگر دستش خالی بود تا حالا ده بار اعدام شده بود.
گفت ادامه داره.
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
احسنت دقیقا
جالب اینه که دیتش و خالیه و هر چی دلش می خواد میگه ولی کسی هم چیزی بهش نمی گه ..واقعا چرا؟
دیگه چی باید می گفت که نگفت
احمدی نژاد صرفا جاده صاف کن جریاناتی است که دنبال تحمیق مردم هستند. انشاء الله شرش به خودش و جریانهای حامی اش برگردد.
خوب بگم بگم، یعنی نمی گما، ولی تو بترس!!!
هیچ کاری نمیتونه بکنه..چون دستش مثل همیشه خالی است وفقط دروغ میگه..خدا مملکت مارا از دست این جور افراد نجات بده.
من مخالفش هستم ولی کانالش صدو سی هزار رو رد کرده و همه جا حرف و تمجید از وی هست
دمش گرم.
اگر این احمدی نژاد همون احمدی نژادی باشه که لیست مفسدان بیت المال توی جیبش بود و طی ۸ سال هم از جیبش در نیامد، تا ۸۰ سال دیگه هم از جیبش در نخواهد آمد. این حرف ها همه سریال است. و مردم هم سر کار. والسلام.
در اکثر کشورهای متمدن روسای جمهور سابقشان مورد احترامند وگاها بصورت دیپلماتی غیر رسمی ولی موثر عمل میکنند ولی ما برعکس عمل میکنیم پهلوان ِ زنده را عشق است.

بشنوید از ما، گذشته مرد،

حال را، آینده را عشق است.

بشنوید این پهلوان ِ زنده را عشق است
محمود احمدی نژاد فرزند احمد اهنگر چه قدر منو یاد کاوه اهنگر میندازه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
بزارییید برم
مومن از یک سوراخ ، سه بار گزیده نمیشود!
من ازمخالفان احمدی نژادوموافقان روحانی بودم ولی الان نظرم نسبت به آنهاکاملا عکس شده است
شما تابناکی ها که در دوران احمدی نژاد از او حمایت میکردید و مقابل مردم ایستادید حالا اون شده آدم بده؟
چرا همه ریختند به روی احمدی نژاد از چپ وراست اصولگرا و اصلاح طلب دارند می گوبند ولی مردم کوچه و بازار هر روز به احمدی نژاد علاقه مند تر می شوند
جنس محمود از جنس ملت زجر کشیده است که توسط اصول گراها مصادره شد ولی انها تقاص این کار خود را به احمدی نژاد خواهند داد.
درود بر ابر مرد تاریخ ایران امیر کبیر بزرگ ایران زمین مرد شجاع باید پر تلاش کسی که داده علمی کشور را از 50 به 16 آورد ایران را هسته ای و فضای کرد یعنی دکتر محمود احمدی نژاد عزیز
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت.......
ملت را باید مشغول کردانهم بامموتی
اتفاقا مشکل نسل جدید با همین مردمی هست که میگویید پس کوچه و خیابان به احمدی نژاد ارادت دارند از اکثراشان برو تحقیق کن به حرف من خواهید رسید میگویند حرف دل ما را میزند میگویم حرف دل شما چی هست ؟ میگویند پسرم گرانی و بیکاری و رکود و ازدواج و منزل و جاده و راه و رونق کشاورزی و اقتصاد و روابط با دنیا و دادن یارانه ..ولی پرسیدم خوب این مشکلات که در دوره احمدی نژاد هم بود پس چرا حل نشد؟ چرا با یارانه وضعیت بدتر شد در جواب میگویند اینرا دیگر نمیفهمم همینکه حرف دلم را میزند من راضیم قرار بود با دادن یارانه پولدار بشیم اما نمیدانم چرا نشدیم . آیا مردم سوییس هم دلشان یارانه نخواست که ماهی 9میلیون را جواب نه دادند چرا ؟ کاربران عزیز هر چه بیشتر بدانید بیشتر سختی خواهید کشید چون بیشتر میدانید و آن آگاهی دادن درست و واقعی به مردم هست به لطف خدا ملت ایران در 1400از این شعارهای دهن پر کن بی مصرف عبور خواهد کرد روحانی را تنها نگذارید که بگویند قادر به کار نبود نمیدانم با سخنرانی امروز روحانی تا جمعه منتظر هجمه ها خواهد بود قدرت سیاسی در صندوق آرا هست
در ایران نیمی از مردم مریضند و نیمه دیگر مرض دارند!
هر کی در نماینده بودن احمدی نژاد و ارتباطش با امام زمان شیعیان شک بکنه بنظر میاد کافره . این بزرگ مرد کوچک مرد دلدار و جیگر دار ایران و رئیس جمهور محبوب ایران احمدی نژاد که خراب شدنی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
حماقت وکم شعوری که شاخ ودم نداره؟؟؟؟
من فکر میکنم یک مجموعه فایل گام به گام ظبط کرده ...
هنوز به قسمت بگم بگم نرسیدیم...عجله نکنید...
میزان کار عمرانی در دودوره احمدی نژاددر شهرستان ما خیلی زیاد است
۲۴ سالتا نه ۴۸ سالته تابنوک جان
دست احمدی نژاد اصلا خالی نیست و خیلی هم پره ولی مشکلش اینه که اگر بخواهد رو کنه آبروی خودش هم میره و دیگه چیزی واسش باقی نمی مونه. البته شاید اگر خیلی عصبانیش کنند به عمل انتحاری دست بزنه تا بقیه رو هم با خودش نابود کنه.
یه سوال از دوستان اصولگرا دارم
چطور تا دیروز که احمدی نژاد را سر دست کرده بودید و لباس رزم بر تن او کرده بودید محمود انحرافی و فتنه گر نبود ؟؟؟؟ حالا که شده منتقد، شده ادم بده ؟؟؟؟
نه به اون که مملکت رو به فنا داد
نه به این که همش حرف کو عمل؟
این احمدی نژاد فقط پی تنش است اول ها برای غربی ها شاخ و شونه می کشد خوب بود الان هم مسخره و شورشو دراورده به همه انتقاد می گرد حالا خودش زیر بار نمی ره
خنده دار است محمود از مطالعه قانون بگوید قانون اساسی .خودش 8سال ریس جمهور مملکت بود از قانون بین الملل و شوری امنیت و ...هیچ نمی دانست.
احمدی‌نژاد فقط و فقط دوست داره درقدرت باشه اونم قدرت اجرایی یا حتی بالاتر برای این هم هرکاری میکنه
تو از کجا میدونی محمود پسرِ آهنگره .
تنها شخصی که مثل مرد حرف میزنه همین اقای احمدی نژاد ... کسی از اقایون صداش در نمیاد.... ولی بازم همین مرد شده صدای ملت مظلوم
مرا به خاطر گناهی که نکرده بودم کسی دفترچه نامین اجتماعی من را گرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتخودش برد روش برنامه هایی انجامداد نزدیک بود حراستی بشوم حالا این مردچه پول مردم تو خونش بوده عربده هم میکشه!!
معمولا در کشورهای پیشرفته برای جلوگیری از دودستگی تو جامعه و حفظ وحدت تو جامعه از رئیس جمهور بر کنار شده انتظار دارن که زیاد صحبت نکنه و اجازه بده که رئیس جمهور جدید کارش رو با آرامش ادامه بده چونکه رئیس جمهور قبلی ۸ سال فرصت حرف زدن و گردوندن جامعه رو داشته و حالا نوبت نفر بعدیه ، به این میگن یه رئیس جمهور در یک زمان ، این کارایی که آقای احمدینژاد میکنه رو تو هیچ کجای دنیا قبول نمیکنن
توی این موضوع حق با احمدی نژاد است. بنظرم احمدی نژاد هر چی بود اختلاس گر نبود.
نظرم را بگذارید!!
میزان فشاری که از این به بعد روی احمدی نژاد خواهند گذاشت کاملا نشان خواهد داد که دستش خالی بوده ویا پر بوده
خدایا حفظش کن
نه تهدید شده بود .کسی که جرات میکند این ودیو را پخش کند چنته اش پر است ...مردم از احمدی نژاد خوششان نمی اید ..ولی وطرفدار حق هم هستند ..بی عدالتی در مورد کسی نمی کنند . بی عدالتی کردن .
همیشه برای من جای سوال باقی خواهد بود که عضویتِ احمدی نژاد در مجمع تشخیص به چه منظوری است؟
خدمتی که دکتر احمدی نزاد به اینده کشور میکند ماندگار خواهد بود. او به سیاست باز نمی گردد ولی این کارش خدمت به نسل اینده و ایران عزیز هست.
احمدی نژاد بدون سندحرف نمیزند و تا الان هم خوشتنداری کرده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار