بازدید 15784

چلوکباب باکیفیت پرسی چند است؟

کد خبر: ۷۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 12 December 2017

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تاکید کرد قیمت حداقلی یک پرس چلوکباب با کیفیت مناسب حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش اینسا، ناصر حسینی تبریزی اظهار کرد: روزهای گذشته اخباری مبنی بر تهیه کباب با منبع گوشت گیاهی منتشر شد که لازم است در این باره متذکر شویم گوشت گیاهی به هیچ عنوان به درد واحدهای صنف ما نمی‌خورد و در این واحدها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه چلوکباب و چلوخورش به طور دائم از سوی اتحادیه و بهداشت مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند، گفت: با توجه به نظارت‌ های صورت گرفته برای واحدهای صنفی ما به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد که بخواهند غذایی با این شرایط تهیه کنند و به دست مردم برسانند.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش همچنین تاکید کرد: حتی می‌توانم قسم بخورم که چنین کبابی در واحدهای صنفی ما ارائه نمی‌ شود و در ۱۲۰ سالی که این بخش فعالیت صنفی دارد، هرگز چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

حسینی تبریزی افزود: زمانی که مردم نسبت به تهیه غذای ارزان‌قیمت اقدام می‌کنند، باید به کیفیت آن نیز توجه داشته باشند، چرا که سلامت آنها در معرض خطر قرار می‌گیرد. اینکه کنجاله سویا و نشاسته با یکدیگر مخلوط شوند و به عنوان کباب به دست مردم برسند، موضوع عجیبی است؛ چرا که اصل کباب به منبع گوشتی آن است حال ممکن است برای تهیه در منزل یا افرادی که مشکلات خاص دارند، نباید گوشت قرمز بخورند، راهکارهایی مورد توجه قرار گیرد اما به هر حال در صنف ما هیچ گاه چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به قیمت گوشت و برنج برای تهیه هر پرس چلوکباب بسته به میزان گوشتی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین هزینه مربوط به ۱۵۰ گرم برنج و هزینه‌های جانبی واحد حداقل رقمی در حدود ۱۲ هزار تومان یا حتی ۱۵ هزار تومان هزینه می‌شود و بر همین اساس قیمت منطقی یک پرس چلوکباب رقمی حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش در پاسخ به اینکه گاه در واحدهای صنفی و رستوران‌ها، یک پرس چلوکباب حتی به قیمتی بالغ بر ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، تاکید کرد: همچنان واحدهای ما برای تعیین قیمت از ما تاییدیه می‌ گیرند و تعزیرات نیز بر همین اساس فعالیت واحدها را مورد نظارت قر ار می‌دهد. حال ممکن است یک واحد خدمات اضافه‌ای مانند موزیک یا مواردی از این دست داشته باشد و به واسطه آنها قیمت خود را بالا ببرد اما در نهایت نمی‌توان ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان بیش از این قیمت برای یک پرس چلوکباب در نظر گرفت. بر همین اساس مردم می‌ توانند تخلفات صورت گرفته را از طریق اتحادیه پیگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
اتحادیه و سازمان تعزیرات و سازمان غذا و دارو مگر بازرس ندارن و نظارت بر رستورانها و مراکز طبخ غذا انجام نمیشود ...................!!!!
در بانکونک با حمل رابگان وبسیار با کیفیت 12 هزار تومان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
من حصارک کرج میشینم
تا اینجا چند میگیرن بیارن؟
محمد تبریزی
| - |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
در بانکو گوشت سگ است یا گاو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
جیهون چلو کباب وجوجه کباب بابرنج پنج هزار تومان هست مالک اشتر بین کارون خوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
حلاله ؟
15 هزار تومن برای یه پرس چلو کباب کوبیده؟؟
150 گرم برنج با برنج مرغوب کیلویی 15000میشه 2200 تومن...100 گرم گوشت خالص گوسفندی کیلو 40000 تومن میشه 4000 تومن یه کره 25 گرمی 500 تومن ...سره جمع بهترین چلوکباب با بهترین برنج و بهترین گوشت میشه 6700 تومن بدون هزینه های جانبی که خیلی خیلی بعید میدونم هر پرس کوبیده بین 6000 تا 9000 تومن هم هزینه های جانبی برده باشه!!!
بعلت گران بودن گوشت قرمز مصرف سرانه مصرف ان در کشور بسیار پایین است دولت بجای حمایت از توسعه مرغداری های هورمونی از بخش دام حمایت کند وقتی گوشت قرمز ارزان باشد چلو کباب با کیفیت بسیار ارزان بدست مردم خواهد رسید
درمنطقه 15 بالغ بر 1000 محل طبخ غذا در خيابان هاي اصلي و فرعي، طبخ و توزيع غذا وجود دارد با نصب مجوز وزارت بهداشت و..... در اين مكان ها چلوكباب پرسي چهار هزاز تومان به فروش مي رسد و بغير از مشتري عامه بيشتر مشتري آنها نهادهاي دولتي و....مي باشند آيا از نظر شما نهادي براي جلوگيري از اين موضوع كه........وجود ندارد؟؟؟؟؟
منم حاضرم برات قسم بخورم الآن تو هر خیابانی در تهران که دست روش بگذاری چند تهیه غذا هستند که تحت نظارت اتحادیه و بهداشت و ... هیچ جا نیستند و خیلی ها دارند ازشون غذا میگیرند. اینجا ایران است. کلاس سلامت و ... برای اینجا نیست.
پس چرا تو خود بازار يك پرس برگ بالاي ٤٠٠٠٠ تومن است؟
کباب بنابی چی ؟
فروشگاه شهروند گوشت چرخ کرده بسته بندی می دهد کیلویی 26 هزار تومان
برنج معمولی ایرانی هم که حدودا کیلویی 8 هزار تومان موجود است
یک پرس چلو کباب کوبیده با مخلفات دیگر و کارگر و غیره که سرجمع میشود چیزی در حدود 6 تا 7 تومن
بقیه اش میشود سود
حالا چطور ایشان ادعا میکنند که بین 15 تا 20 هزار تومان ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر