بازدید 19103
فوتو نیوز «تابناک»؛

حضور بانوان در ورزشگاه، با عفت زنان سازگار نیست/وقتی احمدی‌نژاد علیه اصلاح‌طلبان کار می‌کرد، اصولگرایان برایش هورا می‌کشیدند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 05 December 2017

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۰
عفت دختر ها با دیدن پسر ها به خطر می افتد ؟ مگر دختر ها فقط در استادیوم پسر ها را می بینند ؟!
پاسخ ها
عمو فرید
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
اگه اینطوره، یکبار تمام استادیوم در اختیار خانم ها باشه. مثلا دربی بعدی یا یکی از بازی های ملی
آسمون به زمین میاد ؟؟؟
همه مشکلات ازدواج و طلاق و بیکاری هم باید حل شود مشکل ورزشگاه رفتنه زنان هم حل شود.... ضمنا عفت زنان هم توسط خودشان تشخیص داده میشود نه مردان!!!!
حضور بانوان در ورزشگاه با حضور انها در تظاهرات گوناگون ، يا در مقياس كوچكتر در اتوبوسهاى شهرى و يا دردسته هاى عزادارى و ......... چه تفاوتى دارد؟ در تظاهرات حضوره پسران و مردان در كنار دختران و زنان هيچ مشگلى ندارد و خلاف عفت خانمها نيست ؟ اما در ورزشگاهها وا مصيبتها مى شود ؟
پاسخ ها
MRV
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
حرف حساب یعنی این . احسنت
در مسجد و مصلا هم هزاران زن و دختر دریک طرف و هزاران مرد و پسر هم درطرف دیگر هستند . پس باید خانم ها به مسجد و مصلی هم نروند ؟ آخه این هم شد دلیل و استدلال ؟؟؟
من نمیفهمم وزیر امور خارجه ما تو این چند ماه بنظر میاد آقای ولایتیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
تورم رجل داریم .
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
احمدی نژاد متاسفانه مدتی است که خارج از عرف کار می کنه
باید هرکس بیش از سی سال در تهران ساکن شده به شهر خود بر گردد و اول از مسئولین شروع شود
پاسخ ها
میلاد میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
شما احتمالا فعلا ۲۵ ساله ساکن هستید؟ ۵ سال دیگه باید بمونید بقیه باید برن؟
دزدبهای میلیاردی با عفت سازگار است؟
تنها چیزی که با عفت زنان سازگار نیست اظهار نظر مردان هست در مورد نوع فعالیتهای زنان
حالا درک میکنیم ،چرا ،ملا نصرالدین ،وعبید زاکانی .این همه معروف شدند؟ یادی هم از بهلول کرده باشیم ؟
آیت الله سبحانی میگه به فکر مشکل طلاق و اعتیاد جوون ها باشید نه استادیوم رفتن خانم ها. اتفاقا باید گفت حضور خانم ها در استادیوم مانع طلاق و آشنایی افراد برای امر مقدس ازدواج میشه و هم به صِرف حضور در محیطی سالم و ورزشی ، اعتیاد رو در افراد سرکوب میکنه الان عربستانی که سمبل اسلام انحرافی و ارتجاعی بوده و حق مسلم زنان برای حضور در ورزشگاه ها رو برسمیت شناخته لذا برای ایرانی ها خیلی خیلی افت داره و مایه ی سرشکستگیه که از عربستان و افغانستان هم عقب افتاده تر شیم و این به هیچ وجه از نظر مردم قابل برتافتن نیست
نه
ولایتی و ضرغامی برای ریاست جمهوری بعدی فکری دارند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
زهی خیال باطل
فقط خواستم بگم قرن21هستیم نه قرون وسطا
راه حل پایتخت.ر ا از تهران ببرید
زنها راجع به هر موضوعی که خودشون تشخیص دادن براشون مهمه، جنگیدن و به نتیجه هم رسیدن. استادیوم هم هرموقع خود خانمها به نتیجه برسن که خیلی مهمه حضور داشته باشن، همین کارو میکنن. اینکه مردها بزور بخوان حقشونو بگیرن و بیارنشون تو ورزشگاه یه جوریه!!! نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
عجیب بودنش زمانی زیاد میشه که میفهمی تو دولت کلا مردا همه کارن. تابلوه یه چیزی میخوان برای تحقق وعده های انتخاباتیشون. بازم به احمدی نژاد که یه وزیر زن داشت. هرچند که خود محمود گند زد
فساد یعنی تباهی ولی کشورهای اروپایی روزبه روز سرزنده تر و شادابترند.
اونجا هیجان ها به اوج رسیده است ... واقعاً فرقش رو با مسجد و مصلی و اتوبوس نمیهمید؟
هر چه زودتر این مسئله حضور بانوان در استادیوم ها حل شود بهتر است.وجهه و پرستیژ بین المللی کشورمان در مقایسه با عراق و افغانستان و ...زیر سوال می رود
بانوان باحیا انسان هایی فهمیده هستند که نیازی به این دلسوزی ها ندارندو خودشون از این کارها پرهیز می کنن چرا که علت این مخالف های بزرگان دین و عواقب حضورشون در ورزشگا ها رو می فهن و درک می کنن.
یکی از ریشه های اصلی طلاق جداسازی آقایان و بانوان از یکدیگر از بدو تولد بوده است آیا اینهایی که سالها از هم گسیخته شده اند اکنون میتوانند در کنار یکدیگر زندگی کنند یا اصلا روش و آداب زندگی را با یکدیگر آموخته اند!اگر سالها پیش ربا خواری در بانک ها ممنوع اعلام میشد ما اگر سالها پیش سطح و نحو روابط را از ابتدا به کودکانمان آموزش میدادیم و.... امروز نه مشکل اجتماعی داشتیم نه اقتصادی داشتیم و نه طلاق و ....همه این موارد با تقدیر مناسب شما علما به مسئولین در کشور قابل حل است
ورود زنان به ورزشگاه یه جور تابو هست و مقدمه خیلی از مسایل دیگه و برای همین اجازه داده نمیشه,وگرنه خیلی از مردها همبه استادیوم مخصوصا فوتبال نمیرن,چون جای جالبی نیست,هم فحاشی میکنند و هم رنگ و بویی از جوانمردی و فرهنگ ورزش دوستانه در اونجا نیست.
اقایون به احترام خانومها دیگه به ورزشگاه نرن
حضرت آیت الله سبحانی
اتفاقا تمام مفاسد ، طلاق، اعتیاد، بیکاری، و....و..... بدین دلیل است که نیمی از جامعه ایران یعنی زنان پایگاه اجتماعی خود را به مردان سپرده اند. اگر زنها در جامعه حضور داشته باشند مفاسد از بین میرود و به حداقل میرسد.
بیست دوزی ملبورن‌استرالیا بودم.
۱/ وقتی از هواپیما در ابوظبی پیاده شدم مثل اینکه از یک روستای عقب افتاده عهد حجری وارد دنیای متمدن دیگری شدم. چرا؟ به هزاز دلیل. و متاسف شدم که درین چهار دهه چقدر عقب افتادیم. سال ۵۹ به دبی رفته بودم اونموقع فرورگاه دبی از فرودگاه فعلی امام بمرلتب بهتر و پیشرفته تر بود. الان فرورگاه دبی و شهر دبی چه وضعی دارد دیگه همه میدانند.
از فرودگاه ابوطبی تا ملبورن ۱۳ ساعت پرواز بود . درین ۱۳ ساعت که ۹۰ درصدش پرواز روی اب بود همش تو فکر بودم که انسان به کجا رسیده است؟ مادر کجای علم و فرهنگ و پیشرفت جامعه جهانی قرار داریم؟ در فاصله ۴۰ هزار پایی ک در دمای ۴۵ درجه زیر صفر ۵۰۰ مسافر در هوای مطبوع داخل کابین هواپیما در خواب ناز هستند. این چندین تن آهن چگونه برفراز آسمان پرواز میکند ؟ انسان به کجا رسیده است؟ بالاخره ساعت ۴ صبح رسیدیم به فرودگاه ملبورن. فرودگاه ابوظبی کجا؟ فرودگاه ملبورن کجا؟برخورد کارکنان فرودگاه ملبورن کجا و برخورد کارکنان فرودگاه امام کجا؟ الحق باید اعتراف کنم همیشه بهشت را در تصور خودم بشکلی تشبیه کرده بودم. وقتی به فرودگاه ملبورن رسیدم دیدم بهشتی که من تصور میکردم خیلی خقیرتر از بهشتی ست که انسانها روی کره زمین ساخته اند!!!
دخترم که پزشک است باستقبال امده بود با انومبیل ۲۰۰ هزار دلاری بنز خود مارا به منزل برد. در مسیر مات و مبهوت مانده بودم. خانمم و دخترم سوال کردند بابا خسته ای؟ گفتم نه ! دلرم فکر میکنم ما ایرانی ها چه کردیم که بایستی بدبختی زندگی کنیم؟!!
به ایت الله سبحاتی عرض میکنم. در ملبورن تمام ملیت ها با هم در صلح و صفا زندگی میکنند. انسان نمیتواتد بفهمد در اروپاست؟ در افریقاست؟ در امریکاست؟ در کجا و کدام کشور حضور دارد؟ انواع و اقسام ادمها با رنگها و قیافه های گوناکون با هم زندگی میکنند و هیچ فرهنگی، فرهنگ و دین و آیبن دیگری را تهدید نمیکند!
در سیدنی مثل اینکه در پکن‌حضور دارید! متوجه نشدم چینی ها دین و آیین و فرهنگ ملت استرالیا را تحت تاثیر قرار نمیدهند؟!! از نظم و ترتیب و اخلاق و برخورد و انسانیت و شعور و معرفت و انصاف و مروت مردم ساکن در استرالیا هرجه بگویم کم گفته ام. باتفاق عیال در خیابان قدم میزدیم هرکس کنار مار رد میشد میگفت سلام. چه روز زیباییست! امروز عالیست! خنده از لب این ملت فوران میکند. در معازه ها با خیال راحت خرید میکنی. میدانی دو دلار دادی معادلش دو دلار جتس تحویل گدفته ای. نه اینکه دوبست هرار تومن بدی و ده هزار تومن بهت جنس بدند!اگر بخوام از بیست روز حضور در استرالیا بنویسم و از اینکه مسیر ملبورن تا سیدنی که تقریبا هزار کیلومتر است و در دو طرف مسیر کار بود و فعالیت و تولید و جنب و جوش و سرزندگی و زیبایی و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
سید جان باز مرا بردی به بیست و اندی سال پیش که در سیدنی استرالیا دانشجو باشم. بارها و بارها همین سوالاتی را که شما مطرح کردی در ذهن مرور کردم. به خدا آنها مسلمان تر هستند.
بانوان باحیا انسان های فهمیده ای هستند که نیازی به دلسوزی ندارن . این بانوان به جهت عفتی که دارند خودشون مفاسد حضور در ورزشگاه ها رو می فهمند. حق با جناب سبحانی است.
بعضی از مسئولین با چنان حالتی این موضوع رو پیگیری می کنن که انگار مهم ترین مسئله کشور حضور زنان در ورزشگاه هاست.

ضمن عرض پوزش از مسئولین تابناک
در خواست دارم این نظر بنده رو جایگزین نظر قبلی کنند چرا که نظر قبلی به گونه ای است که امکان دارد به نظر برسد بنده به جناب سبحانی انتقاد کرده ام. در صورتی که منظور بتده از دلسوزی، دلسوزی نابجای غرب زده های داخلی برای زنان بود‌.
با تشکر فراوان
کمپین حضور بانوان در استادیوم باید راه اندازی بشه همراه خانواده.
احمدی نزاد نه اصولگراست نه اصلاح طلب احمدی نزادحزب اللهی اسست و و اهل منطق و انقلابی. دورود بر او باد. وبا زور گویی مخالفه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
حزب بادی بیشتر بهش میاد
دقیقا منظور از عفت چیست؟!! خبر ناقص بود
میگم چطوره زنهای مو قرمز رو هم به جرم جادوگری اتیششون بزنیم اینجا که قوانین قرون وسطایی کم نداریم اینم روش کلی عفت عمومی هم میتونیم ذخیره سازی کنیم
نمی دانم چرا حساسیت مراجع فقط در مورد پوشش و حضور زنان در جامعه است؟
احمدی نژاد مرد تاریخ ایران خواهد شد
واقعا احمدی نژاد وقتی بد شد که کمی هم اصولگرایان را او داد
هرچه سریعتر بجای محدودیت فرهنگ سازی کنیم که به حقوق همدیگر احترام بگذاریم از می توان امیدوار بود به قافله تمدن تزدیک شد
وای باران را نگفتی
برادران یه پارادوکسی شدن که فسنجون نشده زمان احمدی نژاد که زنجیره ای ها تیتر وا اسلاما زده بودن چی شد؟
آقای سید مصطفی
اولا متفکران بزرگ غربی اسلام رادین پیشرفت وتفکر وعلم واخلاقمعرفی کردندواینکه رذائل اخلاقی وفساد و..است از خرده فرهنگ هاست .ایده اختراع هواپیما از اندلس مسلمان به اروپا رفت .
شما زیاد جو گیر نشوید
اولین کسی که از اختلاط زنان ومردان در جامعه ضرر می کند زنان هستند .به وضع زنان غربی ومیزان بالای تجاوز وخشونت وخودکشی در غرب ببینید .
حتی در تهران اختلاط باعث چه آمار طلاق فحشای عجیب شده که قبلا نبود .بی شک خداوند به روحیات زنان بیشتر ازبشر واقف است که خالق اوست وصلاح می داند چه کند
جالبه همه دوستان از بین 10 خبر فقظ در مورد یکی اظهار نظر کردند.پس یا بقیه موارد مهم نبوده ویا نهایتا در مورد یک خبر کارشناس هستند
بی خیال بابا ،منقل را بیار
آقای سید مصطفی ,خوش به حال دخترتون ,دلم به حال خودم و جوانی از دست رفته و جوان امروزی سوخت
این پزشک محترم عالیمقان که در هر موردی اظهار نظر میکنه از شعر و سیاست و ادبیات الا حرفه خودش
جوانان در دانشگاه آشنا نشوند . جوانان در خیابان آشنا نشوند جوانان در مدرسه و ورزشگاه و پارک و مغازه و تو هواپیما و تو ماشین آشنا نشوند چون گناه هست ولی سراسیمه و با عجله پیران و بزرگان مثل قدیم تصمیم بگیرند که امروز چشم بسته ازدواج کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر