بازدید 9747
۲

یک آخوند کمک داور در فوتبال ایران+عکس

کد خبر: ۷۵۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 04 December 2017

طی سالیان اخیر شاهد بودیم در داوران فوتبال ایران مشاغل مختلفی مثل پزشک، آتش‌نشان و ... وجود داشته‌اند؛ اما اکنون یک کمک داور ویژه به فعالیت در لیگ برتر ایران می‌پردازد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی، کمک داور قمی ۲۷ ساله‌ای است که در فصل ۹۷-۹۶ برای نخستین بار وارد چرخه داوران لیگ برتری شده و در هفته دوازدهم نخستین قضاوت خود در سطح اول فوتبال ایران را به‌عنوان کمک داور دوم در دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا پشت سر گذاشت که اتفاقا بدون نقص هم کارش را انجام داد. کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران هشت مسابقه از هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر را اعلام کرد که براساس آن مشخص شد حجت‌الاسلام پورمتقی به‌عنوان کمک داور دوم در جدال تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان انتخاب شده است. ضمن اینکه، این کمک داور ملبس به لباس روحانیت فوتبال ایران در بازی جام حذفی امسال بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز- اکسین البرز و همچنین سه مسابقه لیگ دسته اول نیز قضاوت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حتما به اوت هم میگه: الخارج!
اگر دیدید مهاجم سانتر کرداز کنار دروازه رفت بیرون ایسون گل اعلام کردن تعجب نکنید ( چون مهاجم قصدش گل زنی بوده ) العمال بالنیات
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل