بازدید 5366

مقتدی صدر: قدس از آن ماست

کد خبر: ۷۵۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 04 December 2017

رهبر جریان صدر در پاسخ رییس جمهوری آمریکا در توئیت شخصی خود تحت هشتک 'القدس لنا' که در صفحات شبکه های اجتماعی ایجاد شده نوشته است که استکبار چه بخواهد و چه نخواهد، قدس از آن ما مسلمانان است.

به گزارش ایرنا، 'مقتدا صدر' روز یکشنبه در این توئیت نوشته است که استکبار جهانی و استعمار چه خواهد و چه نخواهد قدس از آن ما مسلمانان است.

وی همچنین به سخنان معروف حضرت زینب (س) در برابر یزید در شام در سال 61 هجری اشاره کرده و خطاب به 'دونالد ترامپ' همین سخنان را تکرار کرده و گفته است که 'ای ترامپ! دیدگاهت باطل و روزگارت چند صباحی بیش نیست و گروهی که تو گرد آورده ای به زودی از هم می پاشد'.

صدر در ادامه خطاب به ترامپ گفته است که نیازی به دیدگاه ها و تصمیمات تو در خصوص قدس شریف نداریم و بهتر است شر خود را از سر ما کم کنی زیرا قدس و سرزمین فلسطین ، از آن ما (مسلمانان) است.

وی به سخنان 'عبدالمطلب' در مجادله ای که با 'ابرهه' در جریان حمله سپاه ابرهه به کعبه مبارکه داشته اشاره کرده و افزوده است که 'قدس، خداوندی دارد که از آن حمایت می کند و ملتی دارد که در راه ان آماده جانبازی هستیم و همه ما (مسلمان ها) در پشت سر این ملت هستیم.

برخی گزارش های رسانه های جهان حاکیست که دونالد ترامپ بنا دارد که چهارشنبه هفته جاری قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد و انتشار این خبر موجی از اعتراضات را در منطقه ایجاد کرده که بخشی از آن به سرعت در سطح شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر