بازدید 4164

واکنش جالب تاج:شاید شگفتی جام،حذف اسپانیایاپرتغال باشد

کد خبر: ۷۵۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 01 December 2017

رئیس فدراسیون فوتبال در اولین واکنش به گفت: فوتبال همین است و نمی توان این چیزها را پیش بینی کرد. در نهایت می توان گفت گروه بسیار سختی است و قطعا سخت تر از این نمی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با قرعه کشی جام جهانی و گروه ایران در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" به اظهار نظر پرداخت. وی در رابطه با جایی که در سالن حضور داشت گفت: من هم کنار آقای کی روش و ساکت بودم. ما سه نفر در کنار یکدیگر نشسته بودیم. او در رابطه با قرعه ایران و پیش بینی خود گفت: (باخنده) ما پیش از این پیش بینی می کردیم که هر تیمی با پرتغال و اسپانیا همگروه شود تیم بدشانسی و قطعا گروه بسیار سختی خواهد داشت. ولی به هرحال فوتبال همین است و نمی توان این چیزها را پیش بینی کرد. در نهایت می توان گفت گروه بسیار سختی است و قطعا سخت تر از این نمی شد.

او درباره آمادگی تیم ملی برای حضور در این گروه گفت: ما شرایط خودمان را داشتیم و برای مان فرقی نمی کرد. به هرحال برنامه هایی داشتیم که طبق آن پیش خواهیم رفت. باید در حد توانمان آماده شویم و همین کار را هم خواهیم کرد. ما دو بازی در فروردین ماه خواهیم داشت و حالا که گروه مان مشخص شد بهتر می توانیم حریفانمان را انتخاب کنیم. کمپ مان را نیز فردا می بینیم. کمپی بسیار خوب است که ایتالیا آن را گرفته بود اما به دلیل اینکه آنها حذف شدند ما آن کمپ را گرفتیم. کمپی است که دو میلیارد دلار هزینه آن شده است. البته هیچ کدام از بازی های ما در مسکو نیست. رئیس فدراسیون در پایان گفت: فوتبال همین است دیگر، همیشه شگفتی هایی خواهد داشت و این بار شاید حذف پرتغال و یا اسپانیا شگفتی این جام باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل