بازدید 3300
۱

کرارجاسم در آبادان یقه تراکتورسازی را گرفت

کد خبر: ۷۵۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 01 December 2017

دیدار تیم‌های صنعت نفت و تراکتورسازی برنده‌ای نداشت تا یک امتیاز از این دیدار سهم دو تیم شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های نفت آبادان و تراکتورسازی از ساعت 16:45 امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان گل‌محمدی با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار شدند. فرزاد حاتمی در دقیقه 68 برای تراکتورسازی و کرار جاسم در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت گلزنی کردند. با این تساوی، تراکتورسازی 16 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. صنعت نفت هم 18 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند. حمید حاج‌ملک کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به محمد نادری از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

شرح گل

نفت آبادان 0 - تراکتور یک(دقیقه 68 فرزاد حاتمی): تراکتور که تحت فشار قرار داشت در یک حمله از جناح راست توسط ایرانپوریان توپ را به شش قدم فرستاد، مدافع نفت با سر روی توپ اثر گذاشت اما توپ مقابل دروازه روی پای فرزاد حاتمی فرود آمد و او با یک ضربه محکم و روپا دروازه صنعت نفت را باز کرد.
نفت آبادان یک - تراکتور یک(دقیقه 81 کرار جاسم): شیمبا روی یک توپ ارسالی در محوطه توسط مدافع تراکتور سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کرار پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آنرا در خلاف جهت فرزین گروسیان تبدیل به گل اول صنعت نفت کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرارجاسم در آبادان یقه تراکتورسازی را گرفت ، و شما هم خوشحال شدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان