بازدید 58961

افشای مواد تشکیل دهنده «نوتلا»

کد خبر: ۷۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 29 November 2017

آیا تا به حال به دنبال مواد تشکیل دهنده شکلات صبحانه نوتلا گشته اید؟ آیا فکر می کنید ترکیبات نوشته شده روی شیشه های نوتلا کاملا منطبق با واقعیت است؟

به گزارش جام جم آنلاین، آیا فکر می کنید وبسایت رسمی نوتلا اطلاعات دقیق مربوط به مواد موجود در نوتلا را در اختیار شما قرار خواهد داد؟ انتظار دارید نوتلا هم مثل شرکت های تولید کننده خوراکی دیگر مثل کلاگز یا نستله همه چیز در مورد محصولش را ریز به ریز برای شما گفته است؟

نوتلا حاوی فندق، پودر کاکائو، شیر خشک، روغن گیاهی، شکر، لسیتین سویا و وانیل است. این دروغ نیست و کاملا واقعیت دارد و این ها مواد تشکیل دهنده نوتلا هستند، اما نه در اولویت میزان استفاده شان در این ماده غذایی! نوتلا می خواهد شما فکر کنید که این محصول بیشتر از فندق و شکلات ( که مواد سالمی به نظر می رسند ) تشکیل شده است. اما لیست واقعی محتویات نوتلا این طوری است:

شکر، روغن، فندق، پودر کاکائو، شیر خشک بدون چربی، امولوسیون کننده (لسیتین سویا)، طعم دهنده (وانیلین)

در واقع ۵۵ درصد نوتلا شکر است و روغن گیاهی موجود در آن نیز روغن پالم است که نوعی روغن نیمه جامد است.

افشای مواد تشکیل دهنده «نوتلا»

نوتلا را می توانیم روی نان بمالیم چون روغن پالم این امکان را به آن می دهد. روغن پالم ترانس ندارد، اما هم چنان یک روغن اشباع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
بابا کاراگاه!!!!!!!!! اگه راست میگین برین مچ تولید کننده های مواد غذایی داخلی رو بگیرین که خدا می دونه چقدر باقیمانده سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی، هورمون، آنتی بیوتیک، افزودنی های غیر مجاز، فلزات سنگین، زهرابه های قارچی (مایکوتوکسین) و هزار کوفت و زهرمار دیگه توشه!!! نمی خواد یه برند بین المللی رو زیر سوال ببری! (که شاید هم مشکل داشته باشه) یه سوزن به خودت بزن، یه جوالدوز به دیگران!
آیا شما مواد تشکیل دهنده ی شکلاتهای ایرانی , شیر و لبنیات , کره کشور خودمان را می دانید .
دروغ ننویس
خودم رفتم بازدید کردم چنین نیست
این نوتلاهای قلابی ایرانی این ویژگی ها رو دارن
شما نخور !!!
مشالله به فرمند ماشاله 3 مرتبه
متاسفانه در جامعه امروز عده بسیار زیادی هستند که می خواهند خود را متمدن و پیشرفته معرفی کنند . آنان جاهلانی هستند که گوش و چشم خود را به واقعیتها بسته اند و فقط مثل یک مصرف کننده ساده آنچه شبکه های ماهواره ایی تبلیغ میکنند را در سبد کالایی خود میریزند و استفاده میکنند .شما وقتی به هایپر مارکتها میروید نمونه این جاهلان را بخوبی میبینید. اینها حتی سبد پر کردنشان هم ماهواره ایی است چون می خواهند بگویند ما پول داریم . اما اینکه چه بلایی سر خود و فرزندانشان می آورند خدا میداند. چون اگر اشتباهاتشان را هم بگوییم آنقدر کبر وغرور دارند که حاضرند به خاطر آن بمیرند و زیر بار حرف راست نروند .پس نوش جانشان
شما تازه رسیده اید؟ اینها که یکی دو سال پیش حدودا معلوم شد. انگار معذرت هم خواستند به خاطر پالم و گفتند کارهایی می کنیم. البته نمی دانم کاری کردند یا نه.
شكلات صبحانه هاي ايراني كه از اونا بدتره
خودتون فهمیدید یا کسی گفت؟
عالیه
اگه نوتلا اینه پس ببین ‌محصولات داخلی مون چه سمی هستند!!
ممنون، میخوام از شکلات تخته ای بستنی نوتلا درست کنم اطلاعاتتون برام مفید بود.
نظراتتون عالی بودمن که خیلی دوست دارم
اصلا چنین چیزی نیس.من شکلات صبحانه ایرانی میخورم معده ام میجوشه مدتی بعد دهنم تلخ میشه.اما نوتلا به هیچ وجه
بسیار ۷ارجه ان عالی و خوشمزه هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس