بازدید 4483
گزارش

دیداربحث‌برانگیربرانکوبا متهم‌اقتصادی/ورودهدایتی باچراغ سبزدولت وباشگاه!

این ملاقات های سریالی با حضور برانکو ایوانکوویچ در دفتر این فعال اقتصادی که اکنون در پرونده ای سنگین درگیر رسیدگی به برخی اتهامات مالی خودش است، بحث برانگیز شده و به نظر می رسد وزارت ورزش و باشگاه کاملا با ورود این چهره جنجالی موافق یاشند. احتمالا استعفای ترکاشوند هم در همین راستاست
کد خبر: ۷۵۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 28 November 2017

با تحرکات جدیدی که بین بازیکنان و سرمربی خارجی پرسپولیس دیده می شود، به نظر می رسد چهره جنجالی که خود را هوادار پرسپولیس معرفی می کند بار دیگر در فعل وانفعالات این باشگاه دولتی ورود کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طی چند روز اخیر دیدارهای معنادار بازیکنان سرشناس پرسپولیس با حسین هدایتی بار دیگر حرف و حدیث های جاشیه سازی را در جامعه فوتبال مطرح کرده است اما این ملاقات های سریالی با حضور برانکو ایوانکوویچ در دفتر این فعال اقتصادی که اکنون در پرونده ای سنگین درگیر رسیدگی به برخی اتهامات مالی خودش است، بحث برانگیز شده و مشخص نیست چرا از سوی سرپرست باشگاه در این زمینه واکنشی دیده نمی شود؟! استعفای ترکاشوند مسوول نقل وانتقالات پرسپولیس هم احتمالا در همین راستاست. 

رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شده که با هماهنگی گرشاسبی، دیروز دیداری با برانکو سرمربی تیم انجام داده تا شرایطی را فراهم کند که پرسپولیس، تیم پرقدرتی را امسال روانه لیگ قهرمانان آسیا کند! این یعنی وزارت ورزش به طور علنی، این فرد را که در چند برهه بر سر کمک هایش به پرسپولیس ادعاهایی را در رسانه ها علیه مدیرعامل مستعفی تیم مطرح کرده بود، وارد معادلات اجرایی پرسپولیس شده است! در روزهایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس براى تمدید قرارداد با برانکو سرمربى این تیم مذاکراتى را آغاز کرده اند ظهر دیروز این مربى کروات دیدارى با هدایتى داشت تا مشخص شود حتی در تمدید قرارداد این مربی موفق و تامین هزینه های آن هم پای این متهم اقتصادی باز شده است.

حسین هدایتی که با تایید وکیلش با وثیقه چند صدمیلیاردی آزاد است، در خصوص این دیدارش با ایوانکوویچ گفته : من دوستى و رفاقت دیرینه اى با آقاى برانکو دارم و به همین دلیل او را امروز براى صرف ناهار دعوت کردم که خوشبختانه دیدار گرم و صمیمى هم با یکدیگر انجام دادیم. صحبت هایی هم درباره آینده پرسپولیس انجام دادیم و آقاى برانکو از مذاکراتش براى تمدید قرارداد با باشگاه توضیحاتى داد. من هم به عنوان یک هوادار از او خواستم با قدرت مذاکراتش را با باشگاه ادامه دهد و من هم مثل همیشه به عنوان یک هوادار هر کمکى که از دستم بر بیاید براى موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس انجام خواهم داد. بعد از این جلسه هم آقاى گرشاسبى را در جریان این ملاقات قرار دادم و اعلام کردم با افتخار در کنار تیم محبوبم خواهم بود.برانکو تمایل دارد که در پرسپولیس بماند چرا که هم ارتباط قلبی خوبی با هواداران دارد و هم اینکه از زندگی در ایران راضی است. من حرف‌های او را شنیدم و متوجه شدم که برانکو دغدغه‌هایی برای پرسپولیس دارد. به او قول دادم که شرایطی را فراهم خواهم کرد تا او بتواند بدون دغدغه در پرسپولیس فعالیت کند.

هدایتی در آخر کاملا واضح ادعا کرده که وزیر ورزش و وزارتخانه اش موافق فعالیتش در پرسپولیس است: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست باشگاه پرسپولیس کار تمدید قرارداد برانکو را انجام خواهیم داد و تیمی پرقدرت برای قهرمانی در آسیا آماده خواهیم کرد. هدف همه ما سربلندی پرسپولیس است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

دیدار بحث برانگیر برانکو با متهم پرونده اقتصادی/ورودهدایتی باچراغ سبزوزارت ورزش وباشگاه!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر