بازدید 14022
۷
خبر

دوناشناس بابنزین باشگاه پرسپولیس را آتش زدند!

قصد داشتند ساختمان باشگاه را به آتش بکشند که با هوشیاری نگهبان باشگاه آتش به طور کامل به داخل ساختمان وارد نشد. نگهبان در این حادثه برای اطفا حریق دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۷۵۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 27 November 2017

دو فرد ناشناس که قصد داشتند در ساعات انتهایی شب گذشته ساختمان باشگاه پرسپولیس را به آتش بکشند، با هوشیاری نگهبان موفق به انجام کامل این کار نشدند و آتش مهار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته حوالی ساعت ۲۲:۰۰ دو فرد ناشناس مقابل در ساختمان باشگاه پرسپولیس دو گالن بنزین را خالی کرده و قصد داشتند ساختمان باشگاه را به آتش بکشند که با هوشیاری نگهبان باشگاه آتش به طور کامل به داخل ساختمان وارد نشد. نگهبان ساختمان باشگاه پرسپولیس در این حادثه برای اطفا حریق دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد.

پس از این اتفاق نیروهای پلیس امنیت، گرشاسبی سرپرست باشگاه و ذاکر مسئول حقوقی باشگاه در محل حاضر شدند تا موضوع را بررسی کنند.دو فردی که قصد آتش زدن باشگاه را داشتند، صورت خود را پوشانده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
فکر میکنم اسناد و مدارکی بوده که میخواستند از بین بره، وگرنه اتش زدن باشگاه سودی برای کسی نداشت جز معدوم کردن اسنادی که برای افرادی ضرر به همراه داشت !
شک نکنید استقلالی بودند
حسینی دیگه. ناگفته معلومه
اين اتفاق ميتواندبراي ازبين بردن مداركي باشد كه ممكن است پاي مديران باشگاه رابه دادگاه بكشاند فورادولت بزرسان خودرابه آنجاگسيل نمايد
خاک بر سر هر چه احمق و نادان . یکی نیست بگه آخه با آتش زدن یک ساختمان به کجا میرسی .
چقدر ناوارد بودن
از افراد خود باشگاه هستند یا می خواهند از پول بیمه استفاده کنند یا مظلوم نمایی کنند جیب دولت(در واقع بیت المال) را غارت کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار