بازدید 11390
۱
بازتاب

واکنش بیرانوند به هویت تقلبی:شایدکامل نباشم اماکاملاخودمم!

کد خبر: ۷۴۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 22 November 2017
بیرانوند دروازه بان شماره یک این روزهای فوتبال ایران نسبت به تشکیک و تردیدهایی که به هویتش وارد شده، واکنش نشان داد و در بیانیه اش به هواداران درباره آن صحبت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بیرانوند که عده ای ادعا کرده اند نام کوچکش علیرضا نیست بلکه او محمدرضا نام دارد، در این باره گفت:« این روزها سرگذشتم را پیش کشیده اند! عزيزان كسي از گذشته من اطلاع نداشت و نمي دانست كي هستم، ولي هميشه و با افتخار گذشته خودمو به همه ميگفتم كه از كجا به كجا رسيدم ، ميگفتم كه بچه عشاير هستم و در چادر زندگي كردم،در میدون آزادی خوابیدم و الان به اینجا رسیدم، دوس ندارم به اينجا كه رسيدم خودمو گم كنم و هويتي جعلي واسه خودم بسازم، ساده بودنی كه هميشه چوبش رو خوردم ولي شكست نخوردم رو دوس دارم ، چون خدايي كه منو از اون شرايط سخت به اينجا رسوند مطمئنم نگهدار من خواهد بود.
 عزيزانم «من شايد كامل نباشم ولي كاملأ خودمم» همانگونه كه از علايق و سلايقم صحبت ميكنم از نگراني و بيم هاي هم صحبت میكنم و دنيا را همان گونه كه هست می شناسم نه اينكه لاف عاشقي بزنم ولي در عمل هيچ گونه تطابقي با احساسم نداشته باشم! من یاد نگرفتم با تخریب دیگران به جایی برسم بنابراین سختمه کسی بخواد روم پا بزاره ، غرور و شخصیتمو با زد و بند به دست نیوردم که براحتی خردش کنم ، حاصل هزاران بدبختی و سختی و شب نخوابی ست.»

واکنش بیرانوند به هویت تقلبی:شایدکامل نباشم اماکاملاخودمم!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین، باعث افتخار مایی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس