بازدید 11640
۲

پاسخ ظریف به پیشنهادهای بین‌المللی برای کمک

کد خبر: ۷۴۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴ 14 November 2017
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌ ایران ضمن تشکر از جامعه بین‌الملل بابت پیشنهاد کمک‌هایشان اعلام کرد که در حال حاضر ایران توانایی مدیریت بحران زلزله کرمانشاه را با منابع داخلی دارد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توییترش نوشت: «تصاویر دلخراشی از خسارات زلزله و کشته‌شدن افراد در کرمانشاه و عراق دیدم. از جامعه‌ی بین‌الملل به خاطر ابراز همدردی‌ها و پیشنهاد کمک‌شان ممنونیم. در حال حاضر کشورمان توانایی مدیریت بحران را به وسیله منابع داخلی‌ دارد. بابت تمام پیشنهادهای کمک بسیار متشکریم و شما را در جریان اخبار مربوطه قرار می‌دهیم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲
در خبر قبلي از كمبود شديد آب و در خبرهاي قبلي از كمبود شديد سوخت سخن به ميان مي آيد ولي ايشان و مسئولين ديگر كشور ،كمك هاي خارجي را رد مي كنندو منابع داخلي را كافي مي دانند. بله منابع داخلي كافي است ولي مثل ديگر عرصه هاي اقتصادي و صنعتي كشور، مشكل مديريتي است كه باعث بوجود آمدن اين كمبودها مي گردد. بنابر اين آقاي ظريف ، لطفاً اگر پيشنهاد ارسال مديران كارآمد و مخلص را دادند ، رد نكنيد .چون ما همه چيز داريم بجز همين يك مورد.
در اخبار خبرگزاری ها از کمبود آب ، چادر ، وسایل گرمایشی اطلاع رسانی شده ، ایران عضو صلیب سرخ جهانی است و باید از آنها کمک گرفت در ضمن مدیریت توزیع عادلانه کمکها را نیز نظارت نمایید نظر بیننده محترم ناشناس 10:21 نیز تایید میشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان