بازدید 6678

گزارش یونسی به رئیس‌جمهور درباره سپنتا نیکنام

کد خبر: ۷۴۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 31 October 2017
مشاور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی درباره واکنش وی درخصوص وضعیت سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت: یونسی پس از اظهار‌نظر شورای نگهبان به رئیس‌جمهور گزارش دقیقی پیرامون وقایع و اتفاقات بوجود آمده درباره عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر، ارائه داد.
 
به گزارش ایلنا، سعید زارع درباره اقدامات علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، درباره مساله سپنتا نیکنام گفت: آقای یونسی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور، یکی از مسئولان دولتی بود که هنگام طرح این موضوع از طرف دولت تدبیر و امید، اعلام موضع کرد.

وی ادامه داد: آقای یونسی پس از اینکه مساله سپنتا نیکنام وارد مرحله جدیدی شد تاکید داشت که این موضوع هرگز نباید سیاسی شود و به همین علت خودشان موضع‌گیری علنی نداشته‌اند.
 
مشاور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها تاکید کرد: درست است که آقای یونسی اظهارنظری نداشتند اما اقداماتی انجام دادند که نمی‌توان آن را رسانه‌ای کرد.

وی ادامه داد: آقای یونسی پس از اظهار‌نظر شورای نگهبان به رئیس‌جمهور گزارش دقیقی پیرامون وقایع و اتفاقات بوجود آمده درباره عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر، ارائه داد. یونسی بر این نکته تاکید کرد که ادامه عضویت نیکنام در شورای شهر یزد، تنها احقاق حق یک فرد نیست بلکه بیانگر حمایت دولت از حقوق شهروندی اقوام و اقلیت‌های دینی است.
 
زارع افزود: دستیار ویژه رئیس‌جمهور پیشنهاد کاربردی نیز در این زمینه به آقای روحانی ارائه داد و یقینا دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی این مساله را پیگری و حل خواهد کرد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر