بازدید 10527
رئیس شورای شهر تهران:

نامگذاری معبری به نام شهید حججی تا پایان آبان

کد خبر: ۷۴۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 25 October 2017
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در خصوص نامگذاری معبری به نام شهید محسن حججی در تهران،گفت: تا پایان آبان ماه نامگذاری انجام خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به روند جلسات شورای شهر تهران اظهار کرد: هماهنگی‌های با 6 کمیسیون شورای شهر تهران صورت گرفته تا طرح‌های خود را پس از بررسی در کمیسیون به سرعت به هیئت رئیسه ارجاع دهند.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در شورای پنجم به طور جدی پیگیری می‌شود اجرای مصوبات در دوره‌های گذشته و در همین زمینه شورای شهر نظارت کافی را برای عملکرد شهرداری تهران خواهد داشت.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون‌های تحصصی و حتی کمیته‌های زیر مجموعه آن، بیان کرد: در این دوره اعضای کمیسیون حضور منظم و موثری را در جلسات تخصصی کمیسیون‌های دارند و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری معبری به نام شهید محسن حججی، گفت: این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه و با تشکیل کمیته نامگذاری این موضوع انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان