بازدید 4877

+ 1000 لحظه کوچک و بزرگ برای خرید خاطره‌انگیز

کد خبر: ۷۳۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 15 October 2017
جشنواره‌ی «+ 1000 لحظه کوچک و بزرگ» دیجی‌کالا با جایزه و تخفیف‌های هیجان‌انگیز در گروه‌های کالایی مختلف مثل لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و کالاهای مادر و کودک از 23 تا 26 مهر برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک، اگر هزار برنامه کوچک و بزرگ در سر دارید، اگر در فکر خریدهای ریز و درشت برای یک برنامه‌ی شاد پاییزی مثل مهمانی دوستانه یا خرید یک هدیه به یادماندنی هستید، دیجی کالا برنامه‌ی فوق‌العاده‌ای برایتان دارد تا با یک خرید لذت‌بخش روزهای پاییزی‌تان را خاطره‌انگیز کند.

 
 

جشنواره‌ای برای خانم‌های باسلیقه

دیجی‌کالا از 23 تا 26 مهر یک جشنواره جذاب به نام «+ 1000 لحظه کوچک و بزرگ» ویژه‌ی خانم‌ها دارد. در این جشنواره لوازم‌خانگی برقی و غیر برقی، انواع ساعت‌، زیورآلات طلا، عینک آفتابی، کیف چرم زنانه، ظروف پخت‌وپز، لوازم آرایشی بهداشتی و عطر با تخفیف‌های بی‌نظیر به فروش می‌رسند.

فرصت خرید دل‌چسب برای مادران جوان

بخش جذاب دیگر در این جشنواره فروش ویژه‌ی کالاهای مادر و کودک است. لباس کودک و نوزاد، سرویس خواب نوزاد، انواع ابزار سلامت مادر و کودک مثل ترازوی دیجیتالی، تب‌سنج و ماساژور، مدل‌های مختلف پستانک و شیشه شیر و وسایل مورد نیاز سفر کودک از جمله آغوشی، کالسکه و کریر همه با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در این جشنواره به فروش می‌رسند. اگر نوزادی در راه دارید و به دنبال خرید سیسمونی هستید این فرصت را از دست ندهید.

خبرهای خوب برای بچه‌ها

این جشنواره برای بچه‌ها هم کلی اسباب‌بازی با تخفیف‌های ویژه دارد؛ عروسک‌های دوست داشتنی، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های جذاب کودکانه مثل ماشین کنترلی، خمیر بازی و لگو که به بالا بردن هوش و خلاقیت بچه‌ها هم کمک می‌کند.

جشنواره‌ی «+ 1000 لحظه کوچک و بزرگ» با تخفیف انواع بازی فکری مثل مونوپولی و هاسپرو، اکشن فیگور و فیجت اسپینر هم برای بزرگ‌ترها به خصوص نوجوان‌ها هم جالب خواهد بود.

سفر به استانبول و دوبی؛ جایزه‌های به‌یادماندنی

جشنواره‌ی «+ 1000 لحظه کوچک و بزرگ» در کنار تخفیف‌، جایزه‌های فراموش نشدنی هم دارد. با خرید از این جشنواره در قرعه‌کشی دو سفر به دوبی و یک سفر به استانبول با همراه شرکت می‌کنید.

پس این فرصت را از دست ندهید و هرآن چه نیاز دارید را از جشنواره + 1000 لحظه کوچک و بزرگ فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار