بازدید 5462
۱

واکنش مجلسی‌ها به سخنان ترامپ

کد خبر: ۷۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 14 October 2017
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز در واکنش به صحبت های رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ هنوز از حداقل دانش سیاسی برخوردار نیست که بفهمد، این آژانس انرژی اتمی است که باید پایبندی ایران به برجام را تایید کند نه او! عدم تایید برجام از سوی ترامپ فاقد هرگونه ارزشی است و عملا ترامپ با چنین اظهاراتی عدم فهم سیاسی خود را از یک روال بین المللی (توافق هسته ای) به دنیا عرضه کرد.

به گزارش میزان، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سپاه بخش مهمی از پیکره ملت ایران بوده و هرگونه تحریم جدید علیه سپاه توسط همه ملت ایران محکوم است. جهانیان در چند روز اخیر ملاحظه کردند که همه مسئولین اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه در حمایت از سپاه به عنوان نماد اقتدار ملی ملت ایران یکپارچه هستند و این تفکر عقب مانده ترامپ را محکوم می‌کنند.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید نیز در صفحه توئیترش نوشت: هرگونه اقدام احتمالی آمریکا در قبال برجام با پاسخ هوشمندانه و در چارچوب منافع ملى دولت ایران رو به رو خواهد شد. سخنان از سر استیصال ترامپ درباره خلیج فارس نشان داد که برای خوشامد برخی هم پیمانانش در منطقه، از جعل و تغيير واژگان هم ابایی ندارد؛ و این یعنی اوج حقارت.

احمد مازنی نماینده مردم تهران نیز نسبت به آنچه ترامپ مطرح کرده بود به ویژه در خصوص استفاده از واژه مجعول خلیج عربی به جای خلیج فارس در توئیترش نوشت: آقاي ترامپ با بكاربردن واژه خليج عربي بجاي خليج فارس نشان دادكه پايتخت آمریکا، رياض است نه واشنگتن! مردم آمريكا چگونه اين حقارت راتحمل خواهندكرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ترامپ نوکری کامل صهیونیزم و وهابیت را پذیرفته و مایه ننگ آمریکایی ها شده است. وقتی برای خوشامد عربستان نام جعلی خلیج همیشه فارس را جعل می کن این یعنی دریوزگی این ادم نادان در مقابل عربستان و وهابیت و این یعنی قدرت پوشالی آمریکا .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها