بازدید 6967

خرید بلیط چارتر به نفع چه کسی تمام می‌شود؟

کد خبر: ۷۳۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 10 October 2017
برای علاقمندان به سفر و افرادیکه بنا به دلایل کاری یا تحصیلی زیاد سفر می‌کنند، شیوه‌ی سفر بسیار مهم است. سفرهای هوایی به خاطرصرفه‌جویی در زمان و کم شدن خستگی راه مورد توجه و علاقه‌ی بسیاری از افراد است. از این رو خرید بلیط پرواز چارتر برای کاهش هزینه‌ها یکی از گزینه‌های اقتصادی برای برخی از مسافران خطوط هوایی است.
 
در سال‌های اخیر میزان خرید بلیط پروازهای چارتر در کشور ما نیز افزایش یافته است. به خصوص در مسیرهایی همچون تهران-مشهد یا تهران-کیش و بالعکس، پروازهای چارتر مشهد و کیش با استقبال زیادی مواجه است. اما علت آن چیست؟ چرا برای برخی مسافران خرید بلیط چارتر نسبت به سیستمی در اولویت است؟
 
پروازهای چارتر به دلیل اینکه در طول سال -به غیر از تعطیلات و ایام خاص- قیمت پایین‌تری نسبت به پروازهای سیستمی دارند، محبوبیت زیادی نزد مسافران دارند. از سوی دیگر نیز با کاهش قیمت بلیط، ایرلاین‌ها نیز تعداد بلیط‌های بیشتری می‌توانند بفروشند. از این جهت نیز می‌توان گفت پروازهای چارتر نوعی معامله‌ی برد-برد است؛ هم به نفع ایرلاین و هم به نفع مسافر تمام می‌شود.
 
فقط این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط چارتر برعکس سیستمی غیر قابل استرداد است و مناسب مسافرانی است که از برنامه‌ی سفر خود اطمینان کامل دارند.
اگر به دنبال خرید بلیط پرواز چارتر ارزان از علی‌بابا هستید، می‌توانید با خیال راحت بلیط خود را از بین معتبرترین پروازها انتخاب کنید.
 
خرید بلیط چارتر به نفع چه کسی تمام می‌شود؟ 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل