بازدید 3358

افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین

کد خبر: ۷۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 29 September 2017
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقاصد شهرهای مرزی با کشور عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد رضا عامری با بیان اینکه برای جابه جایی زائران عتبات عالیات در ایام نزدیک به عاشورا و تاسوعای حسینی هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: هیچ شرکتی اجازه افزایش قیمت بلیت اتوبوس در این ایام را ندارد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت اتوبوس به شهرهای مرزی با کشور عراق در ایام اربعین افزایش خواهد داشت که هنوز درصد این افزایش قیمت مشخص نشده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری اظهار داشت : در حال رایزنی و مذاکره با شرکت ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای توافق درباره تعیین میزان افزایش قیمت بلیت هستیم.

عامری با بیان اینکه هیچ مشکلی برای جابه جایی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین نداریم، گفت: سال گذشته بیش از دو میلیون نفر از زائران از طریق ناوگان اتوبوسی جابه جا شدند امسال هم تمام ناوگان اتوبوسی برای جابه جایی زائران حرم حسینی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: در این ایام اولویت با جابه جایی زائران حسینی است و از لحاظ تعداد ناوگان مشکلی برای پوشش تقاضا در این ایام را نداریم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر