بازدید 7891
کاربران «تابناک» انتخاب کردند؛

به تیم شوک وارد کنید؛ یا با آوردن یک مربی خارجی خوب و یا با تغییر مدیریتی!

نکته مهم نظرسنجی تابناک اما رأی پایین گزینه «استخدام مربی خوب داخلی» بود که با 6 درصد آرا، کمترین رأی کاربران را از آن خود کرد. رأی پایین کاربران به این گزینه نشان می‌دهد، جایگزین کردن منصوریان با یک مربی داخلی، در واقع حرکت در مسیر شکست است و اگر قرار است برای استقلال مربی داخلی بیاورید، همین منصوریان از همه نام‌ها بهتر است.
کد خبر: ۷۳۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 17 September 2017
استقلال در یکی از بدترین روزها و هفته‌های ده سال اخیر است. تیم دچار یک بحران بزرگ شده و تلاش‌ها برای برون رفت از این بحران هم تاکنون جواب نداده است و استقلال تنها به مدد تفاضل گل آخرین تیم جدول و تنها گل زده این تیم در شش هفته هم دست‌مایه تمسخر آنها توسط رقبا قرار گرفته است.

اما در این وضعیت، استقلالی‌ها باید چه رویکردی در پیش بگیرند؟

به گزارش «تابناک»، درست زمانی که پرسپولیسی‌ها یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را ساخته‌اند و با بازی‌های زیبا و هیجان‌انگیزشان دل هوادارانشان را شاد کرده‌اند، دیگر تیم بزرگ و پر طرفدار پایتخت در یکی از بدترین روزهای تاریخ خود به سر می‌برد؛ با چهار امتیاز از شش بازی در رده پانزدهم جدول و تنها با یک گل زده!

مسأله بغرنج برای استقلال این است که هنوز راهکار درستی برای برون رفت از این بحران پیدا نشده است. یک ماه پیش هیأت مدیره، بعد از نتایج ضعیف آغاز فصل به منصوریان چند بازی مهلت داد؛ اما فرصت تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های ملی هم به مربی جوان استقلال کمکی نکرد تا تیمش را متحول کند و آنها با پیروزی خفیف برابر تیم دسته اولی گل‌گهر در جام حذفی و یک شکست دیگر در لیگ برتر همچنان روی نوار ناکامی گام برمی دارند.
 
به تیم شوک وارد کنید؛ یا با آوردن یک مربی خارجی خوب و یا با تغییر مدیریتی!
غالبا در این مواقع، نخستین قربانی نتایج ضعیف تیم، سرمربی آن است؛ همان طور که این روزها بیشترین فشار روی علی منصوریان است. اما علاوه بر منصوریان، هیأت مدیره باشگاه هم مورد انتقاد شدید هواداران است. چند سال نتیجه نگرفتن و عقب ماندن از رقیب سنتی‌شان در کنار مقایسه حال و روز امروز استقلال در برابر پرسپولیس موجب شده آنها علاوه بر سرمربی از مدیریت باشگاه هم ناراضی باشند. چیزی که در نظرسنجی تابناک هم که با پرسش محوری بهترین راهکار برای خروج استقلال از بن‌بست به نظرخواهی گذاشته شد، بیش از پیش مشهود بود، نزدیک به 34٪ کاربران سایت خواهان تغییر هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بودند.

یکی از ضعف‌های مشهود هیأت مدیره باشگاه استقلال، حضور کور و ناموفق آنها در بازار نقل و انتقالات بود؛ هرچند روی کاغذ استقلال کلی بازیکن پیر و جوان و چند ستاره را در تابستان نقل و انتقالات جذب کرده، از دست دادن رابسون و کاوه رضایی، دو بازیکن کلیدی فصل پیش این باشگاه در خط دفاع و حمله، منجر به ضربه خوردن شدید این تیم در این شش هفته شد. چنانکه استقلال در این شش بازی هم از نبود یک مدافع شش دانگ ضربه خورده و مهم‌تر از آن در خط حمله با یک بحران بزرگ مواجه است. 

البته محبوب‌ترین گزینه کاربران تابناک در این نظرسنجی، استخدام یک مربی خوب خارجی بود که 34٪ آرا را از آن خود کرد که این البته از موفقیت چشمگیر پرسپولیس نشأت می‌گیرد.

موفقیت مدل برانکو در پرسپولیس نشان داد، حضور یک مربی با دانش خارجی چقدر در موفقیت تیم‌های لیگ برتری تأثیر دارد و اگر تیم‌ها به ‌جای اینکه در دام دلالی فوتبال بیفتند و به سراغ گزینه‌های کور بروند با انتخاب‌های درست مربیان خوب خارجی استخدام کنند، چه میزان می‌توانند موفق باشند، موجب شده تا هواداران استقلال هم انتظار داشته باشند، به جای تجربه چند باره چهره‌های داخلی و تکراری استقلال باشگاه به سراغ یک گزینه مناسب خارجی بروند؛ کسی که نامش بزرگتر از لیگ ایران باشد و هم در لیگ و هم در آسیا خیال استقلالی‌ها را راحت کند.

به تیم شوک وارد کنید؛ یا با آوردن یک مربی خارجی خوب و یا با تغییر مدیریتی!

نکته مهم نظرسنجی تابناک اما رأی پایین گزینه «استخدام مربی خوب داخلی» بود که با 6٪ آرا، کمترین رأی کاربران را از آن خود کرد. در این روزها، کم نام داخلی برای نشستن روی صندلی منصوریان مطرح نشد. از کسانی که چند بار شانس خود را روی نیمکت استقلال آزموده بودند تا مربیان جوانی که در لیگ‌های پایین‌تر مشغول به فعالیت هستند؛ اما رأی پایین کاربران به این گزینه نشان می‌دهد که جایگزین کردن منصوریان با یک مربی داخلی، در واقع حرکت در مسیر شکست است و اگر قرار است برای استقلال مربی داخلی بیاورید همین منصوریان از همه نام‌ها بهتر است. در واقع مقایسه این رأی با 23 درصد که به ابقای منصوریان رأی داده‌اند، نشان می‌دهد در هر صورت، کاربران ابقای منصوریان را بهتر از هر چهره داخلی دیگری می دانند.







سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
خدا کنه منصوریان چن سالی تو استقلال بمونه!
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
اره والا، حداقلش اينه كه لنگ را خوب زده تو اين چند سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
در آینده نزدیک تیم جا میوفته
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
معلوم نیست با کنایه گفتی یا مستقیم! آدم نمیدونه مثبت بده یا منفی.خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
شما پرسپولیسی هستید؟
حسین
| Germany |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
نگران نباش وزیر قصدش نابودی استقلال که داره به هدفش میرسه
اگه وضع باشگاه درست نشه وزارت رو به تلی از خاک تبدیل میکنیم
ایکاش تا دربی بمونه. منصوریان مربی با دانشیه تا ۱۴۰۰ بموووووون مرررد
پاسخ ها
استقلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
پارسالم از اين هارت...... ميكردين.. يادتون كه نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
........................................شب درازه بچه جون
با این دولت و وزرایش که خواهان نابودی استقلال هستند هر سال وضع استقلال همینه البته اگه به این هم قناعت کنند و استقلال رو به دسته پایین تر نفرستند.
با منصوریان تا ۱۴۰۰.
اين شرايط را چندين سال تيم دوم پايتخت يعني پرس پول ليس داشت (لنگ كبير).
ولي نهايتا يك مربي خوب و باسواد نجاتشون داد. دقيقا چيزي كه الان براي اس اس نياز هست
تابناك جان اون گزينه اول كه 23% راي اورده كار طرفداران تيم هاي رغيب است همانطور كه در كامنت اول كاملا مشخص است
اصلا به نتایج کاری ندارم. انصافا شما سطح مدیریتی این آقایونی که با 30 سال سابقه مدیریتی در این مملکت جزو هیئت مدیره استقلال شده اند رو نگاه کنید. بعد به حال مدیریت این مملکت و آینده اش گریه کنید.
لنگی از فرط شادی سر از پا نمی شناسه
یکی از اینها همین مسوول انتشار نظرها که هی فقط به اصطلاح خوشمزگی های لوس لنگی ها رو هی پخش می کنه
بحران فعلی استقلال در یکی دو زمینه نیست :

1- پایین بودن سطح فنی و فکری کادر فنی
2- خریدهای احساسی و بدون منطق در ابتدای فصل
3- هئیت مدیره ضعیف و بی مسئولیت
4- مربی سالاری و گوش به فرمان بودن مدیرعامل از سرمربی
5- کودتای درونی بازیکنان مطرح تیم برای زمین زدن سرمربی
6- هوچی گری لیدرها و جیره خوران سرمربی و مدیرعامل
7- ساختار کلی باشگاه استقلال.
8- بیرون از گود مانده های ارث خواه از باشگاه که سالیان متمادی در این تیم بودند و ارث پدری میخواهند.
9- ضعف فنی و تاکتیکی بازیکنان و عدم هماهنگی لازم
10- هزینه سرسام آور برای کادر فنی و بازیکنان
11- تقلید به جای نوآوری در زمینه فنی و مدیریتی
12- عدم هماهنگی هواداران برای مقصر دانستن شخص یا گروه و ایجاد تنش در تیم .
هم مدیریت افتضاح بوده و هم سر مربی! در این شرایط فعلا یک مربی داخلی خوب (مثل مظلومی) هم موثر است تا سال بعد یک مربی خارجی خوب (که اکثرا هم ناکام هستند در ایران البته) بیاورند... اما در حال حاضر چند بازیکن و سر مربی باید سریعا اخراج شوند تا به تیم شوک وارد شود
نه چک بزن نه چونه ، نه عذر و نه بهونه ، تا همه نشن دیوونه ، نمی رود به خونه!
شخص وزیر ورزش با تمایلات شدید پرسپولیسی از منصوریان برای تخریب استقلال حمایت می کند و مدیرعامل و هیات مدیره هیچ کاری برای نجات استقلال نمی توانند انجام دهند
تیم فقط پرسپولیس اصلا انگار نه انگار تو این مملکت بازی می کنه بدور از هر حاشیه و نگرانی . نه تهدیدهای فیفا نگرانشون میکنه نه انتقادهای کیروش .فقط گفتن پول بگیرید بازی کنید نگران هیچی هم نباشید. اما بلآخره یه روزی نوبت ما هم میشه. بزار جلو پلاس این دولت جمع بشه بعد می فهمید هرمن ماست چقدر کره داره. فعلاً بتازونید .
شوک یعنی چند نفر آدم ضعیفتر را بیرون کنید تا بقیه بدون برنامه مدیریتی بزنن،این تو شرکتها زیاد اجرا میشه!!!
اینایی که وزارت و دولت رو مقصر میدونن
یادشون رفته مدیر عاملی آقای سیاسی رو؟ همون که زندان افتاد و تیم به چه روزی افتاد؟
اون موقع هم وزیر و دولت همین بود دیگه
مشکل شما (هواداران) منصوریان رو خودتون با هیاهو زیاد و داش علیمنصور داش علیمنصور گفتنتون اوردین باشگاه
چون واقعا شو خوب بازی میکرد
فقط ابقای سرمربی محقق
شما از کجا می دونید که پرسپولیسی ها توی این نظرسنجی شرکت نکردند؟ و از کجا می دونید که رای به ابقای منصوریان رای پرسپولیسی ها نیست؟!

به نظرم انجام کار و تحقیق علمی نیازمند روشن اندیشی و به کارگیری ابزارهای قابل تامل بیشتر و دیگه ای هست.
روحانی با وزیر منتخبش هم یک روزی خداحافظی میکنند.بیش از یه دهه حسرت نتایج اس اس میخوردید و برای سقوط نکردن سجده شکر میکردید حالا یه چند صباحی خوش باشید.هر وقت تصویر سجده کاپیتان لولی یادم میاد دلم ریش ریش میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر