وقایع اتفاقیه؛

آلمان پس از شکست در جنگ جهانی دوم

کد خبر: ۷۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷ 16 September 2017
تعداد بازدید : 262804
بازدید 36376
۶
پس از گذشت چندین دهه از پایان جنگ جهانی دوم و کم رنگ شدن کدورت‌های این جنگ همچنین به دنیا آمدن نسل‌های جدیدی که تجربه سختی‌های آن را از نزدیک ندیده‌اند، فرصتی پیش آمده که نگاهی شفاف‌تر به رویدادهای حین و پس از آن انداخته شود و از این طریق جزئیات و رویدادهایی که زیر سایه هیتلر و ارتش نازی گم شده بودند بیشتر به چشم بیایند. در این ویدیو که حاوی تصاویری از آلمان اشغال شده توسط متفقین تهیه شده شرایط بد آلمان و آلمانی‌ها پس از جنگ نمایش داده می‌شود. این ویدیو با کلیپ پروپاگاندای متفقین شروع و با صحنه دادگاه‌های جنایات جنگی افسران و فرماندهان آلمانی پایان می‌‌یابد. آنچه بین این دو خواهید، دید روایتی است از آنچه در آلمان پس از جنگ گذشت.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
دادگاه نمایشی و فرمایشی، جنایت جنگی، نسل کشی از طریق کوچ اجباری میلیونها نفر از مردم المان، تحقیر ملی، غرامت جنگی، تحریف تاریخ، سیاه نمایی از حزب نازی، دزدی فناوری از المان، تغییر هویت ملی، اختلاط نژادی، تجاوز جنسی به زنان المانی، کودکان حاصل از تجاوز، اشغال و انضمام بخش هایی از خاک آلمان به فرانسه و لهستان، بمباران وحشیانه درسدن و... قسمت کوچکی از هزاران جنایت غیر انسانی که متفقین انجام دادن است. تاریخ را کشور پیروز مینویسد! پس باید با دید تردید به تاریخ نگریست
پاسخ ها
مجید اخچلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
منم قبول دارم اما هیتلر حتی آلمانی ها رو هم میکشت
متفقین جنایتکار
کاش در جنگ آلمان پیروز میشد و دنیا زیر پرچم آن قرار میگرفت و دیگر اینهمه خونریزی اضاف نیز صورت نمیگرفت.
آلمان در پایان جنگ ، ویرانه ای بیشتر نبود . ۳۰ سال بعد در سال ۱۹۷۵ آلمان قطب اقتصاد اروپا شد . به نظر شما کشوری که منابع نفت و گاز ویا معادن فلزات عمده ای ندارد چطور به این موفقیت دست پیدا کرد وهم اکنون قدرت چهارم اقتصاد دنیا می باشد .( پشتکار ، صداقت ، درستکاری و اجرای صحیح قوانین )
پاسخ ها
مجید اخچلووو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
اول مردم آن کشور بعدش سرمایه گذاری آمریکا هم تاثیر گذار بوده