جنگ افزار؛

آزمایش بمب هیدروژنی فرانسه

کد خبر: ۷۲۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 03 September 2017
تعداد بازدید : 10823

 

 

بازدید 14759
۷
فرانسه پس از دستیابی به تکنولوژی بمب هیدروژنی، یک آزمایش عظیم در این زمینه داشت. گفته می شود این بمب که با وجود قدرت بالا قابله مقایسه با بمب های هیدروژنی آمریکا و روسیه نیست، تا شعاع 700 کیلومتری محل آزمایش را آلوده کرد. تصاویر آزمایش این بمب هیدروژنی که با یک کشتی هوایی پرتاب شد را در «تابناک» می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
سازمان ملل ابراز نگرانی نکرده؟
مگه فیلمشو خودتون گرفتید که سندش رو زدید بنام خودتون و .....................پیگرد براش گذاشتید؟خنده داره این موضوع با نفس رسانه اتون متضاد است؟!از صاحب اثر مجوز انتشار گرقته اید که مال خودتون حسابش می کنید؟
عجب جنگلی است دنیای بین الملل. ایران برای داشتن انرژی هسته ای صلح آمیز قریب دو دهه است مورد فشار و تحریم کفتارهای دنیاست ولی خودشان راحت آزمایش بمب کرده اند و سلاحش را دارند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
فرانسه کشوری رو به نابودی تهدید نکرده ، ما میخوایم
به رودخونه بزنیم و خیس نشیم که نمیشه
مرگ برای همسایه.
این شعار کشورهای مثلا مترقی مثل فرانسه است که خون صدها هزار الجزایری و میلیونها افریقایی را تا به امروز ریخته و می ریزد.
جالب اینجاست اگه یه ترقه کشور ما آزمایش کنه تو بوق و کرنا میکنند و گوش دنیا رو کر می کنند در حالیکه خودشون از هیچ آزمایشی و جنایتی فرو گذاری نمی کنند
واقعا دنیای امروز همه چی بازی و بازیچه قدرت های بزرگ هست
و مسخره ترین چیزی به نفع خودشون درست کردنه بنام حقوق بشر
به امید آغاز جنگ سوم جهانی و بکار گیری همه سلاحهای هسته ای ساخته شده در سراسر جهان و نابودی حد اقل ۷ میلیارد از سکنه کره زمین..
آمین