بازدید 4557

گوشت وارداتی تک‌نرخی توزیع می‌شود

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با اشاره به نزدیک بودن عید قربان گفت: توزیع گوشت بسته‌بندی وارداتی به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می گردد.
کد خبر: ۷۲۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 31 August 2017
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با اشاره به نزدیک بودن عید قربان گفت: توزیع گوشت بسته‌بندی وارداتی به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می گردد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سیدداود موسوی گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار با همکاری وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انجمن بسته بندی مواد پروتئینی کشور و سازمان میادین میوه و تره بار، توزیع گوشت بسته‌بندی وارداتی به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می گردد.

به گفته این مقام مسئول، هر کیلوگرم ران بسته بندی 43 هزار تومان، سردست (شامل ماهیچه، ماهیچه پلویی، خورشتی، کف دست) هر کیلوگرم 42 هزارتومان، راسته با استخوان بسته بندی کیلویی 35 هزار تومان، گردن بسته بندی کیلویی 35 هزار تومان و قلوگاه بی‌استخوان بسته بندی کیلویی 25 هزار تومان فروخته می‌شود.

وی افزود: براساس آخرین برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده کلیه واحدهای بسته بندی صرفا نسبت به تولید و عرضه این اقلام و با قیمت های فوق الذکر و به صورت یکسان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این در حالیست که گوشت گوسفندی فله به صورت شقه، نیم شقه ران و سردست نیز با قیمت‌های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی منتخب و نیز غرف میادین کماکان عرضه می‌شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت خاطرنشان کرد: گوشت‌های وارداتی تحت نظارت سازمان دامپزشکی عرضه شده و نظارت های مستمر درخصوص حفظ موازین بهداشتی و سلامت در مراحل مختلف معمول می‌گردد.

موسوی‌ اضافه کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده قیمت هر کیلوگرم نیم شقه ران 34000 تومان، نیم شقه سردست 32000 تومان و شقه کامل 33000 تومان است.

موسوی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت تعیین شده بوده و هموطنان نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند از طریق شماره تلفن 124 به دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم در مورد آن صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل