بازدید 5559

استقبال مدیران ازMBA دانشگاه شهیدبهشتی

کد خبر: ۷۲۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 29 August 2017
44 درصد از شرکت‌کنندگان دوره mba یکساله دانشگاه شهید بهشتی، دارای تجربه بالای ۱۵ سال هستند.

به گزارش تابناک، رییس واحد مدیریت حرفه‌ای دانشگاه شهید بهشتی از استقبال افراد با تجربه حرفهای بالای 15 سال در دوره MBA یک‌ساله خبر داد. ایشان با تأکید بر اینکه هدف دوره MBA کمک به مدیران اجرایی و کارآفرینان برای درک بهتر محیط کسب و کار و موفقیت در کارشان است، موفقیت در جذب افراد از صنایع مختلف و سطوح بالای مدیریتی را هدف اصلی و مایه افتخار واحد MBA دانشگاه شهید بهشتی دانست.

دکتر علی منافی خاطر نشان کرد حضور افراد با تجربه و ایجاد شبکه ارتباط قوی بین مشاغل، امکان بهره‌مندی افراد از تجربیات حرفه‌ای یکدیگر را فراهم می‌کند. همچنین واحد MBA دانشگاه شهیدبهشتی با ایجاد فضایی دوستانه برای ایجاد ارتباط بین دانش‌پذیران و استفاده از تجربه یکدیگر و برگزاری کارگاه‌های مرتبط با کارآفرینی و مدیریت، یادگیری افراد را تسهیل کرده و آنها را در راستای پیاده‌سازی محتوای دوره در کسب و کارهایشان توانمند می‌کند.

دکتر منافی در انتها افزود در طول سنوات گذشته، بخش‌های بازرگانی، خدمات حرفه‌ای و تجاری، ساخت و ساز، فناوری اطلاعات و الکترونیک، صنعت کشاورزی و غذا، انرژی (نفت، گاز، نیرو)، بهداشت و درمان، سرمایه‌گذاری و بانکداری، هنر و تبلیغات و صنعت خودرو بیشترین سهم شرکت کنندگان دورههای MBA را به خود اختصاص دادهاند.

داوطلبان شرکت در دوره MBA یک ساله دانشگاه شهید بهشتی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره، در سمینار رایگان از نزدیک با رشته MBA آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از مسئولان و مجریان دوره دریافت نمایند. علاقه‌مندان میتوانند ازطریق نشانی http://mbaedu.ir/eform-mba و ادمین کانال تلگرام  t.me/dbamba یا تلفن 02122439033 برای شرکت در دوره MBA یکساله و حضور در سمینار مقدماتی رایگان، ثبت‌نام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی