بازدید 12954
۴

قتل هولناک یک زن توسط همسرش

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از رازگشایی پرونده قتل زنی توسط همسرش خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 24 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از رازگشایی پرونده قتل زنی توسط همسرش خبر داد.

به گزارش ایسنا, سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: در تاریخ 23 مرداد، زنی همراه یک پسر نوجوان به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و از مفقود شدن خواهرش که خانمی 26 ساله، متاهل و دارای یک دختر شش ساله است، خبر داد و اقدامات اداری و قانونی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به دلیل عدم اطلاع و مراجعه شوهر فرد مفقود شده به وی مظنون و تحقیقات اولیه را با احضار وی آغاز کردند. در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی ماموران متوجه تناقض گویی همسر این زن شده و متوجه می‌شوند، این زن از 20 روز قبل به طرز مشکوکی مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری ادله و مستندات پلیسی و تحقیقات محلی متوجه وجود یک سری اختلافات خانوادگی بین این زوج جوان می‌شوند که همین سرنخ و دیگر ادله کافی بود که همسر این زن لب به اعتراف گشاید.

وی اظهار کرد: همسر این زن، در اعترافاتی تکان دهنده پرده از راز جنایتی هولناک برداشت و اعلام کرد: «شب حادثه با همسرم بدلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که همسرم با چاقوی آشپزخانه به سمت من حمله ور و من چاقو را از وی گرفته و یک ضربه به ناحیه گلوی وی وارد کردم، همسرم نقش بر زمین شد و فوت کرد؛ او را داخل چاه حیاط منزلم انداختم.

سرهنگ بیات مختاری گفت: با اعترافات متهم به قتل بلافاصله مراتب با دادستان و بازپرس ویژه قتل و همچنین پزشکی قانونی هماهنگ و با مراجعه به محل جسد با کمک عوامل آتش نشانی به بیرون منتقل و با دستور مقام قضایی پس از معاینه به سردخانه انتقال داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
زنی که برای شوهرش چاقو بکشه بهترع همون بره تو چاه خونه
بندازنش توی همون چاه تا بمیره آشغال عوضی ، کی زنا میخان امنیت داشته باشن ؟!
اینقدر هم هولناک نبود کلکسیون قتل در ایران داریم
جنایت خیلی عادی بود خیلی بدتر از اینها رو داریم ... اینقدر جنایت می شنویم تو ایران که بابا اینها دیگه جنایت نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی